عکس برادر امام خامنه ای

عکس برادر امام خامنه ای

عکس برادر امام خامنه ای

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت خامنه ای یک برادر دارند به نام هادی خامنه ای می باشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس برادر امام خامنه ای را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

تصویر زیر که آیت الله سیدعلی خامنه ای، رهبر انقلاب و برادرشان حجت الاسلام سید هادی خامنه ای را نشان می دهد مربوط به مراسم افطار ۲۲ خرداد جاری است.

 

سیدهادی خامنه ای از جمله فعالان اصلاح طلب است. روزنامه حیات نو به مدیرمسئولی وی منتشر می شد که سال ها قبل توقیف گردید.

 

عکس برادر امام خامنه ای

عکس برادر امام خامنه ای

عکسی که در بالا مشاهده می نمایید عکس مبارک برادر امام خامنه ای باشد ایشان نیز روحانی می باشند و هم پا با برادر عزیزاشان به کشور عزیزمان خدمت می نمایند ایشان برادرشان را بسیار دوست دارند.

 

بیوگرافی آیت الله خامنه ای

سید علی حسینی خامنه متولد ۲۹ فروردین ۱۳۱۸ در مشهد است وی معروف به آیت الله سید علی خامنه‌ای، روحانی مسلمان، مجتهد، مرجع تقلید شیعی و امام جمعهٔ تهران و دومین رهبر ایران است.

 

سید علی خامنه‌ای در سال ۱۳۱۸ در مشهد به دنیا آمده‌است. در شناسنامه، تاریخ تولد وی ۲۴ تیرماه ۱۳۱۸ ثبت شده‌است که با ۱۶ژوئیهٔ ۱۹۳۹ برابر است، اما خود وی، تاریخ صحیح زادروز را ۲۹ فروردین ماه آن سال می‌داند.

 

 به گزارش سماتک طبق نظریه ولایت فقیه از وی بعنوان «مقام عظمای ولایت»، «ولی امر مسلمین جهان» و «رهبر معظم انقلاب» یاد می‌شود.

 

وی طبق اصول ۱۰۷ و ۱۱۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، عالی‌ترین مقام کشور و فرمانده کل نیروهای مسلح محسوب می‌شود و تاکنون نیز در این مسند است. او رئیس بنیاد دائرهالمعارف اسلامی نیز هست.

 

جدیدترین مطالب