جملات انگیزشی موفقیت مالی از زبان ثروتمندان دنیا

جملات انگیزشی موفقیت مالی از زبان ثروتمندان دنیا

داشتن انگیزه لازم برای بدست آوردن پول و رسیدن به موفقیت مالی در زندگی بسیار مهم است و به همین خاطر معروف ترین جملات انگیزشی موفقیت مالی از زبان افراد ثروتمند جهان را در اینجا برایتان قرار داده ایم. همه مردم دنیا برای موفق شدن در کسب و کار خود تلاش می کنند تا بتوانند مال و اموال بیشتری را برای خود بدست بیاورند.

 

جملات انگیزشی موفقیت مالی

خواندن متن ها و جملات انگیزشی در مورد موفقیت مالی و ثروتمند شدن باید به طور مستمر و روزانه توسط شما انجام شود. خواندن این جمله ها خصوصا در صبح اول وقت باعث می شود جرقه تلاش و کوشش بیشتر در ذهن شما زده شود و انگیزه لازم برای کسب درآمد بیشتر از راه حلال را بدست آورید. در این مجموعه سعی کرده ایم موثرترین و بهترین جملات انگیزشی درباره موفقیت مالی از زبان ثروتمندان دنیا را جمع آوری کنیم و با افتخار تقدیم حضور شما کاربر گرامی خواهیم کرد. با سماتک همراه باشید.

 

بیشتر چیزهایی که انسان را خوشحال و باانگیزه می‌کند، می‌توان به وسیله‌ پول تهیه نمود؛ بنابراین افرادی که ارزش پول را درک می‌کنند، می‌توانند بیشتر از دیگران به موفقیت مالی برسند.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

اجازه ندهید پول زندگی شما را بچرخاند، بگذارید پول به شما کمک کند زندگی‌تان را بچرخانید

جان رمپتون

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

اگر می‌خواهید بدانید واقعا یک نفر چگونه است، توجه کنید وقتی پول از دست می‌دهد چگونه رفتار می‌کند.

سیمون ویل

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

سریعترین راه برای اینکه پول‌تان را دوبرابر کنید این است که آنرا دولا کنید و در جیب‌تان بگذارید.

ویل راجرز

جملات انگیزشی موفقیت مالی از زبان ثروتمندان دنیا

جملات انگیزشی زیبا در مورد موفقیت مالی

 

بسیاری از ثروتمندان جهان از زندگی پر از تجملات لذت می‌برند که برای اکثر مردم رویایی بیش نیست؛ اما آن‌ها نیز از ابتدای زندگی خانه لوکس و هواپیمای اختصاصی نداشته‌اند. بسیاری از ثروتمندان جهان صرفه‌جویی و فعالیت در چارچوب آنچه در اختیار داشته را دنبال کرده‌اند. آن‌ها با ارزیابی هزینه‌های خود، موارد غیرضروری را حذف کرده و در زمان ممکن تنظیمات لازم در بودجه خود را انجام داده‌اند.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

از اساس، بیت‌کوین یک ارز هوشمندانه است که توسط مهندسانی آینده‌بین طراحی شده است. این ارز نیاز به بانک‌ها، کارمزد کارت‌های اعتباری، کارمزد مبادله ارزها، کارمزد انتقال پول را از بین می‌برد و نیاز به وکلای موسسات را نیز کم می‌کند … همه این چیزها خوب هستند.

پیتر دیامندیس

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

چیزی که یادگیری‌اش برای کودکان اهمیت دارد این است که مهم نیست چقدر پول دارند، چقدر بدست می‌آورند، برنده می‌شوند یا به ارث می‌برند. بلکه لازم است نحوه خرج کردن و پس‌انداز آنرا بدانند و اینکه چطور پول را برای رفع نیاز دیگران بدهند. مدیریت پول به همین معناست و به همین دلیل است که ما به بچه‌ها بطور مستمر پول می‌دهیم.

باربارا کلوروسو

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

اگر فقط برای پول کار کنید، هرگز آنرا بدست نمی‌آورید اما اگر کاری که می‌کنید را دوست داشته باشید و همیشه اولویت را به مشتری دهید، موفقیت متعلق به شما خواهد بود.

ری کروک

جملات انگیزشی موفقیت مالی از زبان ثروتمندان دنیا

عکس نوشته و متن انگیزشی درباره موفقیت مالی

 

یکی از دلایلی که ثروتمند، ثروتمند تر می شود این است که نوع پولی که در می آورد متفاوت است ثروتمندان برای تولید درآمد کار نمی کنند بلکه می خواهند ثروت تولید کنند.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

مخارج کم را در نظر داشته باشید؛ یک درز کوچک می‌تواند یک کشتی بزرگ را غرق کند.

بنجامین فرانکلین

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

بیایید فقط به دادن پول راضی نباشیم. پول کافی نیست، پول را می‌توان بدست آورد ولی آنها قلب شما را می‌خواهند تا آنها را دوست بدارید. هرجا می‌روید عشق را گسترش دهید.

مادر ترزا

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

باید اعتراف کنم کمی سخاوتمند هستم، اما واقعا در مورد پول نگران نیستم. پولدار شدن هدف من نیست، ثروتمند بودن هدف من است.

کیلو گرین

جملات انگیزشی موفقیت مالی از زبان ثروتمندان دنیا

عکس های انگیزشی موفقیت مالی

 

هیچ انحصاری در میلیونر شدن نیست. اگر شما نسبت به افرادی که پول بیشتری دارند حسادت می‌کنید، همان‌جا ننشینید و غر نزنید، کاری کنید که خودتان پول بیشتری بدست آورید.

جینا رینهرت

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

پول شما را از انجام کارهایی که دوست ندارید انجام دهید آزاد می‌کند. از آنجایی که من تقریبا دوست ندارم هیچ کاری انجام دهم، پول برایم مفید است.

گروچو مارکس

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

پس‌انداز به پولی گفته می‌شود که پس از جدا نمودن هزینه‌های لازم و مصرفی فرد باقی می‌ماند و معمولا برای روز مبادا در بانک نگهداری می‌شود. افرادی که پس‌انداز می‌کنند به لحاظ مالی احساس امنیت بیشتری خواهند داشت. حتی اگر درآمد زیادی نیز نداشته باشید با پس‌انداز بخش کوچکی از درآمدتان می‌توانید در بلندمدت، نتایج جالبی دریافت نمایید.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

اینکه مردم فکر می‌کنند بدون پول می‌توانند خوشبخت باشند نوعی افاده معنوی است.

آلبرت کاموس

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

پول هرگز برای من یک محرک و انگیزه نبوده است، به جز اینکه راهی بوده تا امتیاز داشته باشم. هیجان واقعی در بازی کردن (در صحنه بودن) است.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

بزرگ فکر کردن، بهترین لطفی است که می‌توانیم در حق خودمان و زندگی‌مان بکنیم. زیرا این فکرهای بزرگ هستند که به ما مجال دیدن فرصت‌های شگفت انگیز را می‌دهند.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

کارآفرین موفق بودن ممکن است به معنای ثروت بسیار باشد. اما ثروت زیاد، مسئولیت زیادی به همراه دارد. مسئولیت برای من این است که در کسب‌وکارهای جدید سرمایه‌گذاری کنم، شغل ایجاد کنم، مردم را استخدام کنم و پول کنار بگذارم تا در جایی که تفاوتی را ایجاد می‌کنم از عهده مشکلات برآیم.

ریچارد برانسون

جملات انگیزشی موفقیت مالی از زبان ثروتمندان دنیا

جملات انگیزه دهنده موفقیت مالی

 

وقتی قبول داشته باشیم که سرنوشت و تقدیرمان از قبل نوشته شده است، دیگر شور و انگیزه‌ای برای تلاش کردن برایمان باقی نمی‌ماند. به جای ایمان داشتن به سرنوشت، به هدفتان ایمان داشته باشید و برای تلاش‌هایتان ارزش قائل شوید.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

شما عالی‌ترین دارایی خودتان هستید. زمان، انرژی و پول‌تان را برای یادگیری، مراقبت و تشویق بزرگ‌ترین دارایی‌تان اختصاص دهید.

تام هاپکینز

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

موفقیت براساس پول، قدرت یا جایگاه اجتماعی سنجیده نمی‌شود. موفقیت براساس انضباط و آرامش درونی سنجیده می‌شود.

مایک دیتکا

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

کسی که گفته پول خوشبختی نمی‌آورد نمی‌دانسته برای خرید کجا برود.

بو درک

جملات انگیزشی موفقیت مالی از زبان ثروتمندان دنیا

جملات انگیزشی موفقیت مالی

 

موفقیت به سمت کسانی می‌آید که همه‌چیز در زندگی را صرف اشتیاق‌ شان می‌کنند. برای موفق شدن مهم است که فروتن باشید و هرگز نگذارید پول و شهرت در سر شما جای بگیرد.

ای آر رحمان

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

افراد موفق معمولا سعی می‌کنند تا از نظر مالی از جریان‌ها و روندهای اقتصادی فعلی به‌ خوبی آگاه شوند و بطور مداوم دانش خود را افزایش دهند. بر همین اساس، آن‌ها می‌توانند هنگام مدیریت پول، تصمیم‌‌های درستی بگیرند.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

طوری کار کنید انگار به پول احتیاجی ندارید، طوری عشق بورزید طوری که انگار هیچ‌گاه صدمه ندیده‌اید و طوری برقصید که انگار کسی نگاه نمی‌کند.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

تفکر و برنامه‌ریزی برای آینده مالی از هر زمانی می‌تواند آغاز شود؛ چه این روند با افتتاح حساب پس‌انداز هنگامی‌که با والدین خود زندگی می‌کنید شروع شود و چه با سرمایه‌گذاری برای بازنشستگی آغاز شود. به هر اندازه که پس‌انداز کنید، تفاوتی بزرگ در پایان کار را رقم خواهید زد.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

ثروت مانند آب دریاست، هرچقدر بیشتر بنوشیم، بیشتر تشنه می‌شویم؛ همین امر در مورد شهرت نیز صادق است.

آرتور شوپنهاور

جملات انگیزشی موفقیت مالی از زبان ثروتمندان دنیا

متن انگیزشی موفقیت مالی طولانی

 

درست است که گاهی شنیدن نام شکست، توان را از زانوهای ما می‌گیرد اما چیزی از شکست ترسناک‌تر هم وجود دارد و آن درجا زدن است. اگر به خاطر ترس از شکست، تلاشی نکنیم و بعد گذر ۳۶۵ روز باز هم در جایی که اکنون هستیم باقی بمانیم چه؟ آنگاه این عمر گران‌بهای ما است که به هدر رفته و هرگز هم باز نخواهد گشت. پس چه بهتر که شکست بخوریم و با کمبودهایمان رو به رو شویم. چون در این صورت می‌توانیم رو به جلو حرکت کنیم.

آلپاچینو

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

افراد موفق از نظر مالی، هنگامی‌که صورت‌حساب یا قبضی را دریافت می‌کنند، آن را پرداخت می‌کنند. آن‌ها بدهی‌های خود را نادیده نمی‌گیرند و به‌سرعت آن‌ها را پرداخت می‌کنند.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

عادت پس‌انداز کردن به خودی خود یک آموزش است؛ هر عمل خوبی را تقویت می‌کند، خود کنترلی را درس می‌دهد، حس نظم را ترویج می‌دهد، دوراندیشی را یاد می‌دهد و قلمرو ذهن را گسترش می‌دهد.

مانگر

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

رهبران موفق فقط ۵ درصد از وقت خود رو صرف مشکل و ۹۵ درصد از وقت خود رو صرف راه حل می­کنند. باید راه حل رو پیدا کنید و مشکل رو از سر راه بردارید.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

بازار سهام پر از اشخاصی است که قیمت همه‌چیز را می‌دانند اما ارزش چیزی را نمی‌دانند.

فیلیپ فیشر

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

ثروتمندان تلویزیون‌های کوچک و کتابخانه‌های بزرگ دارند ولی مردم فقیر کتابخانه‌های کوچک و تلویزیون‌های بزرگ دارند.

زیگ زیگلار

جملات انگیزشی موفقیت مالی از زبان ثروتمندان دنیا

جملات انگیزشی موفقیت مالی

 

سرمایه‌گذاری بیشتر شبیه تماشای خشک شدن نقاشی یا تماشای رشد چمن است. اگر هیجان می‌خواهید، 800 دلار بردارید و به لاس‌وگاس بروید.

پاول سموئلسون

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

افرادی که ازنظر مالی موفق هستند هزینه‌های ماهانه خود را ارزیابی می‌کنند و در صورت امکان آن‌ها را کاهش می‌دهند. در واقع کاری که افراد موفق انجام می‌دهند این است که با اجتناب از هزینه‌های غیرضروری، بخش بیشتری از درآمد خود را به پس‌انداز اختصاص می‌دهند. برای مثال زمانی که می‌توان از یک لباس برای دو فصل متفاوت استفاده نمود، دیگر نیازی به خرید لباس نو و پرداخت هزینه اضافی نیست و بهتر است مبلغ لباس دوم را پس‌انداز کنید.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

افراد موفق، دیدگاه‌های بسیار متفاوتی نسبت به شانس دارند که آن را در جملات انگیزشی زیادی در راستای موفقیت مالی می‌توانید مشاهده کنید. اما نکته مشترک در بین تمام افراد موفق این است که همه آنها پشتکار را به عنوان عنصر اصلی رسیدن به هدف معرفی می‌کنند. در واقع بدون پشتکار، نمی‌توان به جایی رسید.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

موفقیت مالی یک‌شبه حاصل نمی‌شود. در اغلب موارد روندی چندساله با پشتکار و تعهد زمینه‌ساز دستیابی به این هدف است.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

استفاده نامناسب و اشتباه از پول اتفاقی معمول در زندگی همه انسان‌ها است. همه ما چنین اشتباهاتی را انجام می‌دهیم؛ اما افرادی که درنهایت به موفقیت مالی دست می‌یابند نه‌تنها این اشتباهات را انجام می‌دهند، بلکه درس‌های زیادی از آن‌ها می‌گیرند. به گفته بیل گیتس، یکی از مشهورترین ثروتمندان جهان، جشن گرفتن موفقیت خوب است؛ اما مهم‌تر از آن توجه به آموزه‌های شکست است.

جملات انگیزشی موفقیت مالی از زبان ثروتمندان دنیا

جمله انگیزشی کوتاه راجع به موفقیت مالی

 

زیباترین چیزها به پول وابسته نیست؛ چیزهایی مثل خاطرات و لحظات. اگر قدر داشتن آنها را ندانید، می‌توانند به راحتی از کنارتان عبور کنند.

الک وک

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

چند میلیونر می‌شناسید که با پس‌انداز کردن در حساب پس‌انداز میلیونر شده باشند؟ من صحبت دیگری ندارم.

رابرت جی آلن

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

وقتی همه در حال فروش هستند شما بخرید و تا زمانی که همه در حال خرید هستند آنرا نگه دارید. این فقط یک شعار نیست، این روش و اصول سرمایه‌گذاری موفق است.

جی‌پاول گتی

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

خوب است که پول داشته باشیم و چیزهایی بخریم که با پول می‌توان خرید، همچنین باید هر از چند وقت حواسمان جمع باشد و مطمئن شویم چیزهایی که با پول نمی‌توانیم بخریم را از دست نداده‌ایم.

جورج لوریمر

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

خوشبختی در داشتن مقدار زیاد پول نیست؛ بلکه خوشبختی در لذت موفقیت نهفته است، در هیجان یک تلاش خلاقانه.

فرانکلین رزولت

جملات انگیزشی موفقیت مالی از زبان ثروتمندان دنیا

بهترین جملات انگیزه ای برای موفقیت مالی

 

بهتر است تصمیم‌گیری درست و با تامل انجام شود؛ یعنی تا جایی که می‌توانید از تصمیم‌های سریع، ناگهانی و بدون تفکر جلوگیری کنید تا برای دستیابی به موفقیت مالی شانس بیشتری داشته باشید. در واقع افراد موفق زمانی را به پژوهش درباره احتمالات، توجه به شرایط موجود و تمرکز بر آنچه واقعا اهمیت دارد، صرف می‌کنند.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

افراد موفق از نظر مالی، فعالیت خود را با تعیین اهداف آغاز می‌کنند و پس از دستیابی به آن‌ها، اهداف جدیدی برای خود مشخص می‌کنند.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

بسیاری از مردم مراقب پول‌شان نیستند، تا اینکه به پایان آن نزدیک می‌شود. بقیه نیز دقیقا همین کار را با زمان‌شان می‌کنند.

یوهان ولفگانگ فون گوته

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

من هرگز تلاش نمی‌کنم در بازار سهام پول دربیاورم. من بر اساس این فرض که آنها بازار را فردا می‌بندند و 10 سال آینده باز می‌کنند سهام می‌خرم.

وارن بافت

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

من راز ثروتمند شدن در وال‌استریت را به شما می‌گویم. وقتی همه در ترس هستند شما طماع باشید و زمانی که همه طماع هستند شما بترسید.

وارن بافت

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

هر روز یک حساب بانکی است و زمان، ارز ماست. پس هیچ‌کس ثروتمند نیست و هیچکس نیز فقیر نیست، ما همگی 24 ساعت در اختیار داریم.

کریستوفر رایس

جملات انگیزشی موفقیت مالی از زبان ثروتمندان دنیا

جملات انگیزه آور در رسیدن به موفقیت مالی

 

ثروت در داشتن دارایی‌های بزرگ نیست، بلکه در قناعت و کم‌خواستن نهفته است.
اپیکتتوسفیلسوف معروف یونانی

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

بسیاری از افراد پولی را که بدست آورده‌اند خرج می‌کنند تا چیزهایی بخرند که نمی‌خواهند تا مردمی را تحت تاثیر قرار دهند که دوست ندارند.

ویل راجرز

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

پول را معمولا باید جذب کرد، نه اینکه به دنبال آن بروید.

جیم ران

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

پول روی درخت مقاومت و پافشاری رشد می‌کند.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

همه می‌توانیم موفق باشیم و پول به دست آوریم، اما وقتی بمیریم این تمام می‌شود. اما شما وقتی کاری معنادار می‌کنید که به مردم کمک کنید موفق شوند، این کار یک دوام زیادی دارد.

لو هولتز

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

شخصی که نمی‌داند پول بعدی از کجا می‌اید، معمولا نمی‌داند آخرین پولی که خرج کرده کجا رفته است.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

هرچقدر در اقدام و عمل تاخیر داشته باشید، پول بیشتری از دست میدهید.

کری ویلکرسون

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

توانایی برنامه‌ریزی برای نیازهای مالی و تعیین محدودیت‌ها در برخی هزینه‌های خاص، همیشه در بلندمدت نتایج بهتری را به همراه خواهد داشت. شاید هر فردی بتواند اقدام به بودجه‌بندی کند، اما نظم کافی برای دنبال کردن آن بسیار سخت است؛ بنابراین بهتر است که تا جایی ممکن، به طور نظام‌مند به ایجاد بودجه و پس‌انداز آن طبق برنامه‌های از پیش تعیین‌شده پایند باشید.

جملات انگیزشی موفقیت مالی از زبان ثروتمندان دنیا

معروف ترین جمله انگیزشی برای موفقیت مالی

 

وقتی صحبت از مقدار زیادی پول است، بهتر است به هیچکس اعتماد نکنید.

آگاتا کریستی

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

اگر پول انگیزه بخش ما بود، ما مدت‌ها پیش شرکت تجارتی مان را فروخته بودیم و در یک ساحل به سر می‌ بردیم.

لری پیج

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

افراد موفق برای دستیابی به موفقیت مالی از زمان‌های دوری برنامه‌ریزی کرده‌اند. اگر شما نیز می‌خواهید به موفقیت مالی برسید، بهتر است که توانایی تفکر خود را درباره‌ هدف‌های مالی بلندمدت تقویت نمایید. البته نباید شرایط مالی امروز خود را فراموش کنید.

♦ ◊ ♦ ◊ ♦

جملات انگیزشی موفقیت مالی و پولی تعدادشان بسیار زیاد است اما برخی از آنها انسان را به کار و تلاش بیشتر ترغیب و تحریک می کند. انسان های زیادی در دنیا بوده و هستند که با عمل به گفته های بزرگترین ثروتمندان جهان در مورد روش درست کار کردن و تجارت، خودشان هم تبدیل به یکی از همین افراد موفق شده اند. بازدید کننده عزیز در صورتی که دوست دارید در راه رسیدن به اهداف تون در زندگی گام های استوارتر و بزرگتری بردارید و کلی انرژی مثبت بگیرید بهتر است جملات انگیزشی برای رسیدن به هدف از بزرگان را بخوانید.

جدیدترین مطالب