تعبیر خواب اسکناس دلار چیست | دیدن دلار در خواب چه تعبیری دارد

تعبیر خواب اسکناس دلار چیست | دیدن دلار در خواب چه تعبیری دارد

تعبیر خواب دلار

تعبیر دیدن دلار در خواب برای برخی از افراد شگون ندارد و تعبیر خواب اسکناس دلار در خواب نشانه موفق شدن شما در برخی از کارهای خطرناک است. اگر در خواب ببینید که اسکناس های دلار بسیار زیادی دارید ممکن است در آینده موقعیت مالی تان در خطر بیفتد. در ادامه شما را با کاملترین مرجع تعبیر خواب دلار آشنا خواهیم کرد.

 

دیدن دلار در خواب چه تعبیری دارد

دیدن دلار در خواب به نشانه ی پدید امدن اتفاق یا حادثه ای در زندگیت است که تو را متعجب و شگفت زده خواهد کرد و این باعث خواهد شد که تو روند زندگی است را بطور کلی تغییر دهی.

تعبیر خواب اسکناس دلار چیست | دیدن دلار در خواب چه تعبیری دارد

تعبیر خواب اسکناس دلار

اگر در خواب ببینید تعداد زیادی اسکناس دلار دارید تعبیر خوبی ندارد و احتمالا موقعیت اقتصادی شما فرد خواب بیننده ممکن است با خطر مواجه شده است. ارز خارجی و اسکناس دلار در خواب، نشان پنهان کردن چیزی می‌باشد. کار کردن با ارز خارجی مثل دلار نشانه‌ پیشرفت در کارها است.

 

تعبیر خواب دلار شمردن

اگر در خواب خود را مشغول شمردن اسکناس دلار دیدید، نشانه‌ آن است که چیزی موقعیت شما را تهدید می‌کند.

 

تعبیر خواب پیدا کردن دلار

تعبیر پیدا کردن دلار در خواب، نشان‌دهنده‌ آن است که در مقابل مشکلات مقاومت می‌کنید.

تعبیر خواب اسکناس دلار چیست | دیدن دلار در خواب چه تعبیری دارد

تعبیر خواب گرفتن اسکناس دلار

اگر خواب دیدی که کسی به تو اسکناس دلار قرض میدهد و تو آن اسکناس ها را می گیری تعبیر آن این است که آرزویی بزرگ در شما به وجود می آید یا در مقابل چیز یا شخص یا حادثه ای خویشتن را حقیر و کوچک می یابید و زمان وقوع این دگرگونی در شما از ده روز تجاوز نمی کند زیرا همان طور که در مقدمه نوشتم ذهن و ضمیر ما در خواب در گذشته آزادی کاری را دارد و زمان های دور را نیز از یادمان می گذراند ولی در آینده بیش از ده روز و در موارد نادر تا یکی دو ماه پیش نمی رود.

 

تعبیر خواب خرید دلار

اگر دیدی در کشور خارجه هستی و در آنجا به بانک رفته ای تا از کارمند بانک مقدار ارز یا دلار آمریکا دریافت نمایی چنین مالی را به دست می آورید که اعضا خانواده شما نیز بهره مند می گردند و یا لقمه ای حلال به چنگ می آورید.

 

تعبیر خواب پاره کردن اسکناس دلار

دیدن خواب پاره کردن اسکناس دلار به معنی این است که پولی نصیبتان می شود که به دل شما نمی نشیند و با اینکه سودی عایدتان می گردد از آن خوشحال نمی شوید و یا هر کس هستید زن یا مرد بین شما و همسرتان اختلاف به وجود می آید و از یکدیگر دل چرکین می شوید.

تعبیر خواب اسکناس دلار چیست | دیدن دلار در خواب چه تعبیری دارد

تعبیر خواب ارز خارجی

از آنجا که دلار هم نوعی پول برای مبادله کردن و خرید کالا است بیانگر آن است که به خاطر موضوعی مجبور به پول خرج کردن می‌ شوید. دیدن پول خارجی و اسکناس دلار در خواب، نشانه‌ موفقیت در کارهای خطرناک است. اگر یک بسته اسکناس ارز خارجی و فرقی نمیکند که مال کدام کشور باشد آلمان امریکا انگلستان و …تعبیر ان مالی است مشکوک که به صحت و سلامت آن خیلی نمی توان اعتماد داشت.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب