تعبیر خواب فرودگاه + دیدن فرودگاه در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب فرودگاه + دیدن فرودگاه در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب فرودگاه را از دیدگاه معبران بزرگ تعبیر خواب در ادامه بیان خواهیم کرد اگر خواب دیده اید که به فرودگاه رفته اید یا در باند فرودگاه بوده اید در ادامه با ما همراه باشید.

تعبیر خواب فرودگاه + دیدن فرودگاه در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب فرودگاه

فرودگاه چه بزرگ و چه کوچک در خواب‌، معمولا، نشان‌ دهنده‌ سلامت‌، تندرستی‌، آزادی‌، رهایی‌، نجات‌، آفرینندگی‌، خلاقیت‌، ابتکار و نوآوری‌ است‌ و در این مقاله تعبیر خواب فرودگاه را بیان خواهیم کرد. اگر یک‌ سانحه‌ هوایی‌ یا خرابی‌ وضع‌ هوا را در خواب‌ ببینید، به‌ این‌ معنا است‌ که‌ طرح‌، برنامه‌ یا پروژه‌ ای‌ به تاخیر خواهد افتاد. فرودگاه‌ در خواب‌ نماد این‌ است‌ که‌ در یک‌ مرحله‌ انتقال‌ و گذر قرار دارید. اگر در خواب‌ تان فرودگاه دیده‌اید می‌تواند به نوعی به تولد (ورود) و مرگ (هجرت) مربوط باشد.

 

بعضی از تعبیرها و تفسیرها می‌گویند که فرودگاه نماد امیدها و آرزوهای به ثمر رسیده است. سایر تعبیرها بر این باور استوار هستند که فرودگاه نماد نیرو و خلاقیت است. این خواب ها می‌توانند معانی فراوانی داشته باشند، و همه چیز به آنچه در آن‌ها اتفاق می‌افتد بستگی دارد. اساسا، خواب‌های مربوط به فرودگاه یک پیام دارند: شما نباید از آرزومندی و مثبت نگری دست بردارید و باید به لذت بردن از خوشبختی خود در کنار دوستان و خانواده ادامه بدهید.

 

سوال: سلام من خواب دیدم که خودم و پدرم بصورت شراکتی یک فرودگاه بزرگ را مدیریت می کنیم و در خواب من به عنوان مدیر عامل فرودگاه بودم و مسافرین را برای سوار شدن به هواپیما راهنمایی می کردم تعبیرش چیه؟

 

پاسخ: شما و پدرتان در همین روزها دست به کاری بزرگ می زنید که این کار را به موفقیت به پایان میرسانید و در این امر مهم پیرزو و سربلند خواهید شد.

تعبیر خواب فرودگاه + دیدن فرودگاه در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب فرودگاه رفتن

تعبیر خواب رفتن به فرودگاه می‌تواند نشانگر آغاز یا پایان ایده‌ها و طرح‌ها باشد. خواب‌های مربوط به فرودگاه رفتن اغلب به زندگی حرفه‌ای ما مربوط می‌شوند و ممکن است نشانگر موفقیتی بزرگ در آن زمینه باشد که به زودی نصیب‌مان خواهد شد. معنی کلی و عمومی آن‌ها این است که به منزله‌ی تغییری در زندگی‌تان در نظر گرفته می‌شوند، و به فرصت‌هایی مربوط می‌شوند که ممکن است در اختیار داشته باشید، و به آدم‌هایی مربوط می‌شود که بر سر راه‌تان قرار می‌گیرند و ممکن است به زندگی‌تان وارد یا از آن خارج شوند.

 

گاهی اوقات تعبیر دیدن فرودگاه رفتن یعنی قرار است به یک مسافرت راه دور بروید. ممکن است به برنامه‌ی بازدید از مقصدهایی که همیشه دلتان می‌خواسته است ببینید ربط داشته باشد. اگر اخیرا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرده‌اید، این سفر ممکن است نشان دهنده‌ی دور شدن از آن‌ّها باشد.

 

همچنین می‌تواند به معنی این باشد که قرار است به خارج از کشور بروید و در آنجا زندگی و کار کنید یا با شخصی آشنا خواهید شد که رابطه‌ای بسیار جدی با او برقرار خواهید کرد. این ممکن است شما را به نقطه‌ای برساند که خاطرات‌ گذشته‌تان شما را یک لحظه آرام نگذارند، و شما نمی‌توانید مطمئن باشید که آیا برای پشت سر گذاشتن همه چیز به خصوص خانواده و دوستان‌ تان آمادگی دارید یا نه.

 

پرسش: خواب دیدم که به فرودگاه رفته ام و منتظر از راه رسیدن عزیزانم و پیاده شدن آنها از هواپیما هستم و از دور منظره زیبای فرودگاه را تماشا می کردم و در همین حین بود که همسر و دو فرزندم در حال پیاده شدن از هواپیمای سفید بودند تعبیرش چیست؟

 

پاسخ: جعفر طاهری در کتاب خورشید مغز نوشته اند تعبیر خواب فرودگاه رفتن شنیدن خبر خوب و یا وصلت است. مثلا ممکن است در همین روزها از یکی از دوستانت خبر ازدواج عقد یا عروسی دو زوج را بشنوی که آن ها را می شناسی یا اینکه خودت پس از چندین سال با کسی ملاقات کنی که منتظر دیدنش بودی.

تعبیر خواب فرودگاه + دیدن فرودگاه در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب فرودگاه ابن سیرین

فرودگاه در خواب، با سمبل هایی مثل پرواز، هواپیما، مسافرت و آسمان مرتبط است. بسیار اهمیت دارد که فرودگاه در خواب شما چگونه ظاهر می شود و شما در هنگام حضور در فرودگاه با چه چالش ها و احساساتی رو به رو هستید. فرودگاه در خواب می تواند اشاره به تغییراتی داشته باشد که مایل به ایجاد آن ها در زندگی خود هستید. مثل تغییراتی که قصد دارید در کسب و کار یا روابط یا وضعیت تحصیلی خود ایجاد کنید. فرودگاه با پرواز مرتبط است. طبق نظر ابن سیرین پرواز یعنی سفر به آینده ای که ماهیت آن برای شما روشن نیست و ایجاد تغییراتی که ممکن است برای شما ریسک هایی پیش بینی نشده به همراه داشته باشند. خوابی با موضوع فرودگاه از شما می خواهد تا قدرت آینده نگری خود را تقویت کرده و به مطالعه و پرس و جو در زمینه هایی بپردازید که در تصمیم گیری های مهم به شما کمک خواهند کرد.

 

تعبیر خواب فرودگاه امام صادق

تفاوتی ندارد که در خواب شما، چه کسی قصد سفر با هواپیما را دارد و در اینجا تعبیر خواب فرودگاه امام صادق علیه السلام را بیان می کنیم. انسان‌هایی که در خواب فرودگاه مشاهده می‌کنیم، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودمان هستند. برای این که دلیل حضور دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به آن ها، چه احساس، فکر یا خاطره‌ای را برای شما زنده می‌کند؟ درسی که از این افراد می‌گیرید چگونه می‌تواند الهام بخش شما برای برون رفت از چالش‌های فعلی در زندگی بیداری باشد؟

 

شهر یا کشوری که در خواب، قصد سفر به آن را دارید، اشاره به تجارب و فضا‌های فکری جدیدی است که در حال رو به رو شدن با آن‌ها هستید. مثل گروه‌های دوستی جدید یا طرز فکر و عقیده‌ای جدید که در حال مطالعه و آشنا شدن با آن‌ها هستید. تعبیر خواب فرودگاه از دیدگاه امام صادق (ع) از شما می‌خواهد تا ماهیت شرایط جدیدی که در حال وارد شدن به آن هستید را درک کرده و از امکانات جدیدی که به واسطه‌ی این تغییرات برایتان ایجاد می‌شود، نهایت استفاده را ببرید.

 

کارل گوستاو یونگ

دیدن فرودگاه در خواب سمبلی از تولد (رسیدن) و مرگ (ترک کردن) است.

 

تونی کریسپ

• فرودگاه از دیدگاه وی به معانی زیر مرتبط است
• عزیمت به جاهای جدید
• تغییرات
• امید برای تغییر و عزیمت و یا رویداد واقعی آن‌ها
• میل یا اشتیاق برای ماجراجویی
• این ماجراجویی می‌تواند روحی، عاطفی و یا جسمانی باشد
• به‌دست آوردن اهداف
• در مسیر چیزی قدم برداشتن و یا برای چیزی نو در زندگی کوشیدن
• محک زدن ارزش‌ها و هویت خود شخص یا به نوعی ارزیابی خویشتن برای استقلال و حرکت به سوی فرصت‌های تازه
• تردیدها و شک کردن به خود در این مرحله از زندگی، شما را از امتحان کردن فرصت‌های تازه بازمی‌دارد؛ در نظر داشته باشید که از طریق سفر با هواپیما، به مکان‌های تازه ، فرصت‌های نو و روابط جدید دست می‌یابیم

تعبیر خواب فرودگاه + دیدن فرودگاه در خواب چه تعبیری دارد؟

انتظار در فرودگاه

اگر خواب ببینید که در فرودگاه منتظر کسی هستید، این می‌تواند به معنی آن باشد که مشکلاتی را حل خواهید کرد که مدت زمان درازی شما را آزار می‌داده‌اند و مانع پیشرفت و شکوفایی‌تان بوده‌اند. ممکن است در انتظار اخباری هیجان انگیز و روابطی جدید باشید. همچنین تعبیر دیدن خواب انتظار در فرودگاه یعنی اینکه شما قرار است مراحل مهمی از زندگی‌ تان را پشت سر بگذارید، و اینکه باید همیشه مثبت بمانید حتی اگر مشکلات و دشواری‌هایی بر سر راهتان سبز شد. اگر خواب غریبه‌ای را در فرودگاه ببینید به معنی آن است که با فرد جدیدی در زندگی‌تان آشنا خواهید شد.

 

تعبیر خواب چمدان در فرودگاه

به هنگام سفر و مسافرت از جمله ضروری‌ترین وسایلی که دنبال خود می‌بریم چمدان است. چمدان نماد سفر، امیدها و آرزوهایی است که می‌توانیم در آن قرار دهیم مطیعی تهرانی می‌گویند چمدان خالی آینده بیننده خواب و چمدان پر گذشته اوست. تعبیر خواب چمدان در فرودگاه علامت آن است که به سفرهایی خواهید رفت که برای شما بدبختی خواهد آورد.

 

تعبیر خواب در فرودگاه بودن

اگر چنین خوابی دیدید، می‌تواند به معنی آن باشد که به زودی یک برنامه‌ی کسب و کار خواهید ریخت. خواب دیدن اینکه شما در فرودگاه هستید بیانگر این است که این حس را تجربه می‌کنید که بی هویت هستید. شما مطمئن نیستید که چه کسی هستید یا چه کسی می‌خواهید باشید.

 

گم شدن در فرودگاه

معمولا، این خواب به کارتان مربوط می‌شود. وقتی خواب ببینید در فرودگاه گم شده‌اید، یعنی باید اعتماد به نفس داشته باشید، و قادر باشید هر کاری انجام دهید. شما نباید از چیزی یا کسی بترسید.

 

باند فرودگاه

تعبیر خواب باند فرودگاه بسیار خوب است این خواب معنی بسیار مثبتی دارد، و معمولا یعنی اینکه به آرامش و خوشبختی که به دنبالش بوده‌اید دست پیدا خواهید کرد.

 

فرودگاه شلوغ

فرودگاه شلوغ اغلب به معنی آن است که شما به زودی عازم جایی خواهید شد و در واقعیت تغییراتی انجام خواهید داد، و این معمولا نشانه‌ی آن است که چیز تازه‌ای شروع خواهد شد. این خواب می‌تواند به تمایلات شما برای آزاد بودن مربوط باشد. اگر فرودگاه شلوغ باشد، بیانگر تمایل برای آزادی، ایده آل‌های بالا، جاه طلبی و امید است. بیانگر این است که شما به سوی یک مقصد جدید در زندگی‌تان می‌روید. برخی ایده‌های جدید، ایجاد می‌شود یا آماده‌ی ایجاد شدن و شروع شدن است. شما ممکن است یک رابطه‌ی جدید، مسیر شغلی جدید یا ماجراجویی جدیدی را تجربه کنید.

 

فرودگاه خالی

فرودگاه خالی یعنی اهداف و نقشه‌های شما به تاخیر خواهد افتاد چه برای مدتی کوتاه یا مدتی طولانی. همچنین می‌تواند به معنی آن باشد که به تغییر نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌هایتان نیاز دارید چون نمی‌توانید آن‌ها را با موفقیت عملی سازید.

 

فرود آمدن در فرودگاه

این خواب معنی بدی دارد، و به احساس مداوم تنهایی مربوط می‌شود، حتی به رغم اینکه دور و برتان پر از آدم است. اما می‌تواند به طرح‌ها یا ایده‌های فعلی شما که قرار است به زودی تمام شوند نیز مربوط باشد. شاید یک مخاطره، رابطه، یا حرفه به پایان خود می‌رسد.

 

تعبیر خواب سالن انتظار

اگر در سالن انتظار فرودگاه برای پرواز به جایی بودید تعبیرش این است که ایده هایی دارید که به زودی محقق خواهد شد. این خواب اتفاقات جدیدی را در زندگی تان رقم خواهد زد. مثل ورود به شغل جدید، تغییر محل زندگی یا حتی رفتن به سفری که قبلا به آنجا نرفته بودید.

 

نشستن در فرودگاه

قرار است در زندگی‌تان اتفاق بزرگی رخ بدهد، تغییراتی را تجربه خواهید کرد. این به اشتیاق شما برای ماجراجویی مربوط می‌شود.

 

تعبیر خواب عازم شدن از فرودگاه

این می‌تواند نشانگر اختیارات و انتخاب‌هایی باشد که پیش روی خود دارید، و همه‌ی مسیرهایی که می‌توانید در زندگی‌تان بپیمایید.

 

بدرقه در فرودگاه

اگر در خواب مشاهده کنید که قصد بدرقه کردن یکی از اطرافیان خود را دارید و به این منظور در فرودگاه هستید، این خواب به تغییر نگرش شما نسبت به موضوعی خاص اشاره دارد. به طور مثال اگر در خواب در حال بدرقه‌ی پدر خود باشید، باید بدانید که پدر، اشاره به توان مدیریتی و احیانا ارزش‌ها و افکاری دارد که از والدین خود به ارث برده اید.

 

شما هم اکنون در حال تجدید نظر و مطالعه و تجربیاتی جدید هستید که این ارزش ها را گسترش داده و نگرش شما را متحول خواهد کرد. ممکن است در ابتدا، تغییرات کمی دشوار به نظر برسند مخصوصا اگر فردی نوستالژیک یا پایبند به سنت ها باشید. اما در نهایت باید بدانید که تغییرات برای شما مثبت خواهند بود.

تعبیر خواب فرودگاه + دیدن فرودگاه در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب دیر رسیدن به فرودگاه

اگر در خواب مشاهده کنید که دیر به فرودگاه رسیده اید یا در هنگام حضور در فرودگاه به یاد آورید که وسایل مورد نیاز خود را فراموش کرده اید، باید بدانید که این خواب، به احساس عدم آمادگی در مقابل تغییراتی که به طور غیر منتظره ای در حال وقوع هستند یا از پیش، برنامه ی روشنی برای لحظه ی مواجهه با آن ها نچیده اید اشاره دارد. مانند زمانی که قصد شروع تحصیلاتی جدید را دارید، اما درست روز های پیش از شروع دانشگاه، احساس می کنید که آمادگی لازم برای حضور در فضای آموزشی جدید و معاشرت با انسان ها و افکار جدید را ندارید.

 

در واقع این خواب و اضطرابی که در حین دیدن آن تجربه می کنیم، نشان دهنده ی فقدان روانی و عدم اعتماد به نفسی است که در زندگی بیداری در حال تجربه ی آن هستیم. اضطرابی که لازم است به شیوه ای منطقی با آن رو به رو شده و در صورت نیاز درباره ی آن با دیگران صحبت کنیم. این خواب یعنی کارهای زیادی دارید و نمی‌توانید به مهلت تعیین شده برای همه‌ی آن‌ها برسید، یا اینکه مسئولیتی را در زندگی‌تان نادیده گرفته‌اید.

 

تعبیر خواب نرسیدن به فرودگاه

آدم‌ها اغلب خواب ناتوانی و نرسیدن یا دیر رسیدن به فرودگاه را می‌بینند. این خواب به مسائلی مربوط می‌شود که در زندگی واقعی با آن‌ها درگیر هستند. به عنوان مثال، اگر شما در این باره خواب ببینید، به معنی آن است که مشکلاتی در رسیدن به اهداف‌تان در زندگی دارید، حتی اگر به شدت و به سختی تلاش کنید و تمام تلاش‌ تان را برای رسیدن به آن‌ها به کار بگیرید. شاید بهتر باشد به فکر یافتن راه‌های دیگری برای رسیدن به موفقیت بگردید.

 

تعبیر دیدن مهماندار زن در فرودگاه

اگر چنین خوابی دیدید، معمولا به معنی آن است که در اثنای کار و تعهداتی که در زندگی دارید به استراحت نیاز دارید. در خواب، می‌توانید تمام انواع احساسات را تجربه کنید، در این صورت، ممکن است به لحاظ عاطفی احساس آشفتگی کنید، به خصوص وقتی خواب تصادف هواپیما می‌بینید.

 

تعبیر دیدن مرده در فرودگاه

اگر فردی را که فوت کرده است در محلی به اسم فرودگاه ببینی متاسفانه به نشانه ی رنجی و یا غمی است که بواسطه ی مرگ زودهنگام یکی از آشنایانت به دلت می نشیند دیدن مرد یا زن مرده در فرودگاه به هیچ عنوان نمی تواند معنای خوبی داشته باشد و حتما در پس این خواب تعبیری بد و یا شوم وجود دارد.

 

تعبیر خواب گریه در فرودگاه

اگر در خواب دیدید که در فرودگاه گریه می کنید معنی خواب شما این است که به واسطه موفقیت های خود به شما شادی می رسد.

 

تعبیر خواب رد شدن از گیت

اگر در خواب خود باند و گیت فرودگاه را ببینید معنی خواب شما این است که در لحظات حساسی از زندگی هستید و به موفقیت یا شکست خیلی نزدیک هستید.

تعبیر خواب فرودگاه + دیدن فرودگاه در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب فرودگاه هواپیما

اگر شخصی در خواب، خود را در فرودگاه و در کنار هواپیما ببینید این به نشانه ی سفر دور و درازی است که به همراه خانواده خود دارد. اگر ببیند مشغول تماشا کردن دیگران است به نشانه ی وصلت است و اگر ببیند قصد خروج از کشور شهر یا دیار خود را دارد به نشانه ی ملاقات با عزیزان است. پرواز در خواب نیکو است مگر اینکه مستقیم تا اعماق آسمان بالا بروید که دیگر زیر پای خود را نبینید. این را معبران بد دانسته‌اند و معتقدند که حیات بیننده خواب را خطری حتمی تهدید می‌کند.

 

سوال: سلام من خواب دیدم که تو یه فرودگاه بزرگ در شهر تهران نشسته ام و مشغول گدایی کردن هستم و بعد از مدتی دیدم همسرم اومد و منو کتک زد و بخاطر دیدن چنین صحنه ای خیلی با من دعوا کرد تعبیرش چی میشه؟

 

پاسخ: دیدن فرودگاه در رویایی شما که به نشانه ی رسیدن شما به فردی محبوب و مورد علاقه است اما درگیر شدن و یا دعوا کردن تان با همسر به نشانه ی اختلاف و جدایی مجدد شما با همان فرد مورد نظری است که قرار است با او دیدار کنید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب