تعبیر خواب پایین آمدن از بلندی – پله – نردبان – دیوار – ارتفاع – کوه و تپه

تعبیر خواب پایین آمدن از بلندی – پله – نردبان – دیوار – ارتفاع – کوه و تپه

تعبیر خواب پایین آمدن از بلندی و ارتفاع را از دیدگاه علمای تعبیر خواب بیان خواهیم کرد. اگر در خواب ببینید از پله نردبان پایین می آیید دلیل است که به رنج و سختی گرفتار می شود. بطور کلی تعبیر خواب پایین آمدن از کوه و تپه و صخره تعبیر خوبی ندارد.

 

تعبیر خواب پایین آمدن از بلندی

تعبیر خواب پایین آمدن از بلندی و ارتفاع زیاد را در این قسمت مورد بررسی قرار خواهیم داد. اگر ببینی از بلندی به پایین آمدی، یـعـنـی به اندازه بلندی، مال و اموال تو کاهش می‌یابد و دچار ضرر و زیان مالی می‌شوی. اگر بر لبه بلندی بودید نشان از ترس از شکست، در چند قدمی از دست دادن اعتماد به نفس، در شرف افتادن در چیزی ناشناخته و یا تحولی عظیم است. اگر از بلندی به فضای خالی و نیستی پایین آن پرتاب شدید نمایانگر مرگ، نا خودآگاه یا ناشناخته‌هاست. اگر پایین بلندی بودید بیانگر حس وجود مشکلی لاینحل در زندگی است. اگر خواب ببینید بر لبه اوج بلندی ایستاده‌اید و در حال پایین آمدن از بلندی هستید، علامت آن است که مصیبت و بدبختی شما را تهدید می‌کند. به طور کلی تعبیر خواب پایین آمدن از بلندی در خواب، علامت غرق شدن در بدبختی است. دیدن ارتفاع و یک مکان بلند در خواب می‌تواند به صورت‌های مختلفی نمایان گردد. به گفته معبران دیدن خواب پایین آمدن از بلندی در خواب در بسیاری از مواقع بد و منفی است اما گاهی اوقات تعبیر مثبت دارد.

تعبیر خواب پایین آمدن از بلندی - پله - نردبان - دیوار - ارتفاع - کوه و تپه

تعبیر خواب پایین آمدن از ارتفاع

تعبیر خواب دیدن پایین آمدن از ارتفاع در خواب و ترس از افتادن از ارتفاع در حقیقت ترس از فروپاشی شخصیت است. خواه این ترس در عالم واقع و بیداری باشد خواه در عالم خواب. البته ترس از فروپاشی شخصیت تقریبا در همه انسانها وجود دارد. بطور کلی تعبیر خواب پایین آمدن از ارتفاع و اوج از رسیدن رنج و بلا خبر می‌دهد. اگر کسی شما را از ارتفاع زیاد پرت کرد و در نتیجه به زمین خوردید بی تردید شخصی موجب تخفیفشان و مقام شما می‌شود. در حالت کلی تفسیر و معنی دیدن خواب پایین آمدن از ارتفاع این است که خسارت یا ضرر کوچک تری در زندگی خود تجربه می کنید. به گزارش سماتک شاید در روابط خود با دیگران مشکلاتی دارید و برنامه های تان آنطور که تصور می کنید پیش نمی روند. اما باید بدانید که این وضعیت فقط برای مدت کوتاهی باقی می ماند و خسارتی جدی شما را تهدید نمی کند.

تعبیر خواب پایین آمدن از بلندی - پله - نردبان - دیوار - ارتفاع - کوه و تپه

تعبیر خواب افتادن از ارتفاع بلند

تعبیر خواب سقوط و افتادن از ارتفاع بلند در خواب چیست. اگر از ارتفاع بلند افتادید اما زیر پای شما آبی صاف و روشن بود نا خواسته حادثه ای اتفاق می‌افتد که به خشنودی شما پایان میابد. اگر پایین آمدن از ارتفاع در خواب‌ شما، موفقیت‌آمیز و خوشایند باشد، یعنی‌ از شخصیتی‌ قوی‌ برخوردارید وبرای‌ موفق‌ شدن‌ در زندگی‌ توانایی‌ها و قابلیت‌های‌ لازم‌ را دارید. اگر در خواب‌، ترس افتادن از ارتفاع را داشته‌باشید، یا پایین آمدن تان از اوج تجربه‌ای‌ ناخوشایند و هراس‌انگیز باشد، یعنی‌ احساس‌ می‌کنید که‌ توسط یکی‌ ازدوستان‌ صمیمی‌تان‌ یا فردی‌ که‌ علاقه‌ خاص‌ و عاطفی‌ نسبت‌ به‌ او داشته‌اید، مورد بی‌توجهی‌ قرارگرفته‌اید.

تعبیر خواب پایین آمدن از بلندی - پله - نردبان - دیوار - ارتفاع - کوه و تپه

تعبیر خواب پایین آمدن از پله

تعبیر خواب پایین آمدن از پله در خواب شرایط مختلفی دارد که با توجه به جزئیات خواب پایین آمدن از پله ها تعبیر می شود. پرت شدن از پلکان هم خوب نیست. اگر بالای پله ها بودید و به دعوت و اشاره کسی پایین آمدید، فریب می خورید و زیان می بینید. پایین آمدن از پله در خواب ، نشانه آن است که از روی حسادت از شما بیزار خواهد شد . اگر خواب ببینید دیگران از پله پایین آمدن ، نشانه آن است که اوضاع نامساعد جای فراغت و آسایش را خواهد گرفت . بطور کلی تفسیر و تعبیر خواب پایین آمدن از پله ها در خواب ، نشانه آن است که روابط عاشقانه شما به شکست خواهد انجامید . اگر در خواب دیدیم که از پله پایین می آییم تنزل و تخفیف مقام پیدا می کنیم.

 

تعبیر خواب پایین آمدن از پله ها در جای تاریک، مشکلات ما را نشان می دهد و اگر پله سست بود، تردید و فقدان اراده و همت خود ما است. همچنین تفسیر و معنی دید خواب پایین آمدن از پله باریک و طولانی، نشان دهنده صعوبت راهی است که در پیش دارید و این ناگزیر باید وقت زیادی صرف کنید و رنج بسیار بکشید تا به مقصود برسید. نرده های اطراف پله ها، فرزندان و دوستان هستند. ار خواب ببینید از پله های جلوی درب ورودی پایین آمدید خبرهای بسیار خوش در راه است. همچنین تفسیر و تعبیر خواب تعبیر خواب پایین آمدن از پله برقی، یعنى براى رسیدن به هدف خود باید سخت تلاش کنید.

تعبیر خواب پایین آمدن از بلندی - پله - نردبان - دیوار - ارتفاع - کوه و تپه

تعبیر خواب پایین آمدن از نردبان

دیدن خواب پایین آمدن از نردبان چوبی بسیار رایج است و تعبیر منفی دارد و نشان دهنده آن است که شما مجبور خواهید شد تا در برابر کسی یا چیزی تسلیم شوید و بنابراین اهداف و آرزوهای تان بی نتیجه خواهد ماند. تعبیر خواب پایین آمدن از نردبان با روابط ما با دیگران و سوءتفاهم های احتمالی ناشی از روابط نادرست و غلط نیز در ارتباط است. اگر ببینی از نردبان خشتی پایین آمده ای، یـعـنـی دین و ایمان تو دچار اشکال و خلل می‌شود،‌‌‌‌‌ یا اگر نردبان از سنگ و گچ باشد، یـعـنـی دینداری تو ظاهری و با نفاق و دورویی می‌باشد. ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر در خواب ببینی از نردبان پایین آمده‌ای، تعبیرش از دست دادن جاه و بزرگی و ضرر و زیان می‌باشد.

 

معنی دیگر تعبیر خواب پایین آمدن از نردبان یا سقوط از روی پله های نردبان به این تفسیر است که فردی که با او دچار سوءتفاهم می شوید مقامی بالاتر از شما دارد و هنگامی که نوبت به اجرای برنامه های شما می رسد همیشه او است که حرف آخر را می زند. در جهت بهبود روابط خود تلاش کنید و اگر چنین هدف یا موقعیتی برای شما بسیار باارزش و به معنی تمام دنیایتان است، تمام سعی خود را بکنید تا در برابر اینگونه افراد تسلیم نشوید. این خواب به شما یادآوری می کند که مسئولیت پذیرتر باشید و وظایف خود را به درستی انجام دهید. شاید شما از تعهدات خود غفلت می کنید و در برابر آن ها سهل انگاری می کنید و اکنون زمان آن رسیده است که بر آن ها تمرکز بیشتری داشته باشید.

تعبیر خواب پایین آمدن از بلندی - پله - نردبان - دیوار - ارتفاع - کوه و تپه

تعبیر خواب پایین آمدن از کوه

تعبیر خواب پایین آمدن از کوه از دید امام صادق با وسیله یا با پای پیاده  به نشانه ی نجات یافتن از سختی ها، دردها و رنج هایی است که در روزهای اخیر بر صاحب رویا وارد شده است، در واقع ریزش مشکلات و امدن خوشی ها و موفقیت ها نشانه ی بزرگی از تعبیر خواب پایین آمدن از کوه است، یکی از زنان مصر به نزد حضرت یوسف (ع) رسید و به ایشان گفتند در خواب دیدم که همسرم به همراه دو فرزندم در بالای کوه با ارتفاع زیاد بودند که هر سه نفر در حال پایین آمدن بودند و شوهرم جلوتر از دو فرزندم بود تعبیر این رویا چیست؟ حضرت امام جعفر صادق پاسخ دادند مژده دهید که گرفتاری ها و مصیبت هایی که در این ماه برای فرزندان شما بوجود آمده است به خواست خداوند رفع می شود و این زن فروی پاسخ دادند فرزند دخترم مدت هاست مبتلا به بیمار ی وبا ( که در آن زمان یک بیماری سمی و خطرناک بود) شده است و تمامی پزشکان مرا جواب کردند ایا ممکن است تعبیر این خواب بهبود بیماری دخترم باشد؟ حضرت در پاسخ لبخند زدند !

تعبیر خواب پایین آمدن از بلندی - پله - نردبان - دیوار - ارتفاع - کوه و تپه

تعبیر خواب سقوط از کوه

تعبیر خواب سقوط از کوه در خواب منفی و بد است و نشان دهنده یکی از ویژگی های شخصیتی شما یا همان غرورتان است. اگر فردی هستید که ازقدرت، ثروت و موقعیت اجتماعی مناسبی برخوردار است، احتمالا از آن ها در جهتی نادرست استفاده می کنید. شما عادت دارید که دیگران را مورد توهین و تحقیر قرار دهید و اکنون فهم و آگاهی تان شما را در خواب آزار می دهد.

 

تعبیر خواب پایین آمدن مرده از کوه

تعبیر دیدن خواب پایین آمدن مرده از کوه یعنی واقعیت های امروز با انتظاراتی که داشتید همسان نیست. شما با دیدن این خواب یعنی تمایل دارید از بحث هایی که درباره ی موضوعات جنجالی است فاصله بگیرید. اما به شما توصیه می شود که اصل مطلب را انکار نکنید. بهتر است خوش بین تر از این ها باشید. سعی کنید از همان ابتدای مسیر انتظارات واقعی داشته باشید تا خوشحالی تان در آینده تضمین شود.

تعبیر خواب پایین آمدن از بلندی - پله - نردبان - دیوار - ارتفاع - کوه و تپه

تعبیر خواب پایین آمدن از تپه

دیدن خواب پایین آمدن از تپه چه تعبیری دارد؟ اگر مردی خواب ببیند دیگران مشغول پایین آمدن از تپه (بلند یا کوتاه) هستند این نشان دهنده ی این است که در زندگی خود به سبب کارهای خیر بزرگی خواهی شد و موجب خوشحالی چند نفر از دوستان آشنایان و یا غریبه ها میشوی که به سبب همین کار رفاه و آسایش تو تضمین می شود و اگر همچنین تعبیر خواب پایین آمدن از تپه برای خود فرد برعکس است و دیگران به تو کمک میکنند و موجب خوشحالی و یا شادمانی ات می شوند.

 

1. من خواب دیدم که نامزدم با یه دختر باکره غریبه داشتند از تپه ای پایین می آمدند و وقتی متوجه شدند من اونا را دارم نگاه میکنم حسابی ترسیدن و فرار کردند تعبیرش چیست؟ آینده خوبی در انتظار شماست. سعی کنید خود را به گناه و زنا آلوده نکنید که آینده شما بستگی مستقیم به حال شما دارد پس حالت خود را حفظ کنید تا در زندگی درخشش بیشتری داشته باشید.

 

2. خواب دیدم که دوست پسر من با یه دختر خوشگل از تپه هایی پر ارتفاع و بلند به سمت پایین می آیند تعبیرش چیست؟ با دوست تان دچار درگیری و اختلاف می شوید. از پسران هوس باز دوری کنید در مقابل خیانت به شما خشم خود را کنترل کنید و رابطه دوستی تان را که به گناه کشیده خواهد شد خاتمه دهید.

تعبیر خواب پایین آمدن از بلندی - پله - نردبان - دیوار - ارتفاع - کوه و تپه

تعبیر خواب پایین آمدن از کوه سنگی

دیدن خواب پایین آمدن از کوه سنگی چه برای زنان و چه برای مردان و چه دختران و چه پسران در همه حال معانی و تعبیر های خوبی را به همراه دارد و دلالت بر این موضوع دارد که کسی یا کسانی گره از کار و مشکلات شما بر میدارند و رنج ها و غصه های شما دزدیده می شود ممکن است در معدود مورادی هم به نشانه ی وصلت باشد.

تعبیر خواب پایین آمدن از بلندی - پله - نردبان - دیوار - ارتفاع - کوه و تپه

تعبیر خواب پایین آمدن از صخره

اگر در خواب دیدی دیگران یا خودت و … از سمت صخره حرکت میکنند و به سمت پایین می آیند این خوب نیست و بیشتر به نشانه ریسک های بزرگ و خطرناک در زندگی است که عاقبت آن نابودی و یا شکست است. تعبیر خواب پایین آمدن از صخره در خواب به معنی این است که شاید در یک تجارت دیگران شما را فریب دهند و یا در یک رابطه احساسی و عاشقانه شکست بخورید و همچنین ممکن است. از طرف دوست و …متوجه خیانت شوید.

تعبیر خواب پایین آمدن از بلندی - پله - نردبان - دیوار - ارتفاع - کوه و تپه

تعبیر خواب پایین آمدن از دیوار

تعبیر خواب از دیوار پایین آمدن در خواب منفی و بد است و ممکن است در آینده مشکلاتی برایتان رخ دهد پس باید فورا صدقه بدهید تا بلا از شما دور شود. اگر در خواب ببینی در حال پایین آمدن از دیوار بلند هستی، یـعـنـی حال و روز تو آشفته می‌شود و معاش و معیشت تو دچار زوال و نابودی خواهد شد. اگر خواب ببینید که از دیوار افتادید و سقوط کردی، دلیل است حال تان دگرگون شود. همچنین تعبیر خواب آویزان شدن از دیوار، دلیل پراکندگی حال او یا زوال عیش او است و این خواب یـعـنـی به خواسته هایت نخواهی رسید، و یا حال و روز تو دگرگون می‌شود.

 

تعبیر خواب پایین آمدن از بلندی یا جایی که ارتفاع زیادی دارد مثل دیوار خوب نیست و معنی خوبی ندارد. در این مجموعه کاملترین مرجع تعبیر خواب پایین آمدن از کوه، نردبان و پله ها و … را بیان کردیم.

جدیدترین مطالب