متن تبریک روز ناشنوا | پیام تبریک روز جهانی ناشنوایان

متن تبریک روز ناشنوا | پیام تبریک روز جهانی ناشنوایان

متن تبریک روز ناشنوا به مناسبت فرا رسیدن 30 سپتامبر روز جهانی ناشنوایان در ادامه تهیه و تنظیم شده است. از شما تقاضا می کنیم با مجموعه متن پیام تبریک روز جهانی ناشنوایان همراه ما باشید.

 

متن تبریک روز ناشنوا

ناشنوایان گرچه نمی توانند با گوش هایشان بشنوند

اما با هزاران دریافت های قلبی صداهایی را می شنوند که ما شنوایان نمی شنویم

سالروز ناشنوایان مبارک

∼∼♥∼∼

ناشنوا باش …

وقتی همه از محال بودن آرزوهایت سخن می گویند

روز جهانی ناشنوایان مبارک

∼∼♥∼∼

متن زیبا در مورد روز ناشنوایان

در گذر زمان غرق می شوی و در دنیای سکوت خویش عمق محبت را لمس می کنی

روز جهانی ناشنوایان را تبریک می گویم

∼∼♥∼∼

هیچ صدایی بالاتر از سکوت نیست
روز جهانی ناشنوایان گرامی باد

∼∼♥∼∼

دستان ما کلام ماست

روز ناشنوایان مبارک

متن تبریک روز ناشنوا | پیام تبریک روز جهانی ناشنوایان

پیام تبریک روز جهانی ناشنوایان

روز جهانی ناشنوایان را خدمت ناشنوایان گرامی کشورمون تبریک گفته و آرزوی موفقیت های هرچه بیشتر ناشنوایان در همه زمینه های علمی و اجتماعی را داریم

فرا رسیدن روز ناشنوایان مبارک

∼∼♥∼∼

ن مثل ناشنوا…

روز جهانی ناشنوایان گرامی باد

متن تبریک روز ناشنوا | پیام تبریک روز جهانی ناشنوایان

پیامک روز جهانی ناشنوایان

خنده هایت بی صداست

آهنگ کلامت به افق ها می رسد

روز جهانی ناشنوا مبارک

∼∼♥∼∼

صداقت و راستی که شاید آرزوی فریاد آن را دارید در ضربان حیات تان می تپد و شما می شنوید، نه با حس شنوایی تان، بلکه با تمام وجودتان

روز ناشنوا مبارک

متن تبریک روز ناشنوا | پیام تبریک روز جهانی ناشنوایان

اس ام اس تبریک روز ناشنوا

عشق به هستی در اعماق نگاهتان متبلور است

هشتم مهرماه روز جهانی ناشنوایان گرامی باد.

∼∼♥∼∼

امید است به یاری پروردگار ، هم میهنان ناتوان را بیش از پیش دوست داشته و همیشه برای یاری این مهربانان از دل و جان مایه بگذاریم

روز ناشنوایان گرامی باد.

متن تبریک روز ناشنوا | پیام تبریک روز جهانی ناشنوایان

متن تبریک روز جهانی ناشنوایان

خداوند گرچه از بعضی ها نعمت شنیدن ، دیدن ، حرف زدن و . . . را می گیرد ولی در عوض قدرت ها و توانمندی های فراوان و گسترده ای را می دهد

که براستی می شود گفت این پاک زیستان ، توانمندان راستین روزگاران هستند

روز ناشنوایان مبارک

∼∼♥∼∼

سکوت و سکوت ، همه آن صدایی است که شما ناشنوایان با خود حمل می کنید و صدای بر نمی آورید و باز هم تلاش می کنید. ناشنوایی شما درد نیست نعمت است. چون همه صداهای جهان و حرف های جهان خوب نیستند بلکه برخی ما را در گرداب غم و اندوه گرفتار می کنند. پس شاید این نداشتن ها نعمتی است که باید قدر آن را دانست. پس به خود ببالید که خداوند شما را برگزیده است. روز جهانی ناشنوایان را به شما ناشنوایان و بزرگان تهنیت و تبریک عرض می نمایم.

متن تبریک روز ناشنوا | پیام تبریک روز جهانی ناشنوایان

متن ادبی در مورد ناشنوایان

خنده هايتان بي صداست. آهنگ كلامتان به افق هامي رسد و در دنياي خود، پر ازهيجان و صدا، سخن مي رانيد، درحالي كه ما نزديكترين گوش به شما هيچ نمي شنويم. فرياد مي زنيد فرياد شادي، ولي در دنياي خودتان ودر طبيعت و دنياي ما جز حركات پراحساس چيزي نمي گنجد كه با حس شنوائيمان آن را بشنويم. كلام بيجان داريد، ولي در دنياي سكوتتان پر از احساس جانفزاست. از لطافت شنيدن محروميد، ولي با تحرك و احساس آن بيشتر آشنائيد. در گذر زمان غرق مي شويد و در دنياي سكوت خويش عمق محبت را لمس مي كنيد. عشق به هستي در اعماق نگاهتان متبلور است. صداقت و راستي كه شايد آرزوي فرياد آن را داريد در ضربان حياتتان مي تپد و شما مي شنويد، نه با حس شنوائيتان، بلكه با تمام وجودتان و شما بهتر مي دانيد، تشكر از خدا يعني چه؟

∼∼♥∼∼

در اهمیت حس شنوایی، این گفته هِلِن کِلِر، گویاتر از هر سخنی است.

او که با وجود نابینایی و ناشنوایی، یکی از موفق ترین افراد استثنایی است، می گوید:

اگر این فرصت به من داده می شد که یکی از دو حس خود را بازیابم، ترجیح می دادم نابینا بمانم، ولی بشنوم.

اگر از نعمت شنوایی محروم باشیم، هرچند آموختن برای ما ناممکن نمی شود، ولی بسیار دشوار است. پس توجه به این نعمت بزرگ الهی که یکی از راه های بسیار مهم آموختن و فهمیدن است، حالت سپاس را پیش می آورد و تصور نبود آن کافی است تا به ارزش آن پی ببریم. به همین دلیل باید بیش از پیش روز جهانی ناشنوایان را مباکر دانست و به هم دیگر آن را تبریک گفت و ما هم به نوبه خود به تمام انسان ها این روز ناشنوایان را تبریک عرض می نمائیم.

متن تبریک روز ناشنوا | پیام تبریک روز جهانی ناشنوایان

متن زیبا برای روز ناشنوایان

خدایا من ناشنوایم. من نغمه ی زیبای بلبلی را نشنیده ام ولی از نازگل فهمیده ام که بلبل می خواند.

من صدای شرشر آب را نشینده ام ولی از طراوت گل ها فهمیده ام که آب می خواند.

من صدای اذان را نشنیده ام ولی از رکوع و سجود مردمان فهمیده ام که موذن می خواند.پس من صداها را نشنیده ام ولی دیده ام. تو برعکسی خدای من؛ من صدایت را شنیده ام که مدام در گوشم می خواند که همیشه بنده های خوبم را می آزمایم، تلاش کن از آزمون سربلند در آیی.

نمی دانم چه حکمتی است که من هم صدای تو را می شنوم و هم تو را می بینم در حالی که صداهای دیگر را نمی شنوم.

خدایا مرا بیاموز که با زبان اشاره ام به مردمان بفهمانم که من نیز چون شمایم. اگرچه زبان ظاهر و شنوایی ظاهر ندارم اما در باطن شنوایم و در باطن سخن عشق حق می گویم. با زبان اشاره ی عشق می گویمت که من و امثال من را از ورطه ی ترحم دیگران برهانی.

تا تو هستی و من هستم نیازی به ترحم دیگرانم نیست.

روز جهانی ناشنوایان مبارک.

∼∼♥∼∼

در باغچه زندگی نشسته بود و با دستان کوچکش چیزی می کاشت. نگاهش کردم، حس اعتمادش با نگاهم برانگیخته شد و با چشمان معصومانه اش فهمید چه می پرسم. گفت: ستاره می کارم. دوباره نگاهش کردم، پاسخ داد: میوه های ستاره ام، خورشید خواهد شد. حس غریبی به من دست داد.

چرا خورشید؟ لبخندی زد و باز با همان نگاه پاسخ داد: تمام هستی با آب، خاک و خورشید پیوندی زندگی بخش دارد. گل ها با خورشید برمی خیزند. پرسیدم: پرندگان؟ پاسخ داد: پرواز زیباست، من آواز آنها را حس می کنم. … و انسان؟ به زمین نگاه کرد و این بار با انگشتان اشاره زبان گشود: ما که می خواستیم زمین را آماده مهربانی کنیم، افسوس که خود نامهربان بودیم.

آری، او ناشنوا بود و برای ایجاد رابطه، از دست هایش استفاده می کرد. همان گونه که تاریخ انسان اندیشه ورز، رابطه ای ناگسستنی با دست های انسان دارد.

∼∼♥∼∼

پیام تبریک روز جهانی ناشنوایان را در اینجا خواندید و به پایان این مقاله رسیدیم و هدف از انتشار این مطلب این بود که بگوییم روز ناشنوایان مبارک و گرامی باد و امیدواریم متن تبریک روز ناشنوا که در این پست آماده شده بود مورد پسندتان قرار گرفته باشد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب