پیام تسلیت رسمی درگذشت پدر، مادر، همسر، برادر، پدر خانم و … به همکار

پیام تسلیت رسمی درگذشت پدر، مادر، همسر، برادر، پدر خانم و … به همکار

تسلیت رسمی فوت پدر و عزیزان به همکار و دوست می تواند درصد کمی از ضایعه را برای وی جبران کند پیام تسلیت رسمی درگذشت پدر – مادر – برادر – همسر – خواهر – پدربزرگ – مادر بزرگ و … را در ادامه می خوانید همچنین جدیدترین پیام تسلیت به همکار برای فوت پدر در ادامه برای شما آورده شده است.

پیام تسلیت رسمی درگذشت پدر

پیام تسلیت به همکار برای فوت پدر را در سایت سماتک می خوانید پیام تسلیت رسمی درگذشت پدر می تواند تسلی قلب دوستان و همکاران تان باشد.

می دانم تحمل داغی که بر دلت نشسته بی نهایت سخت است…

می دانم چه دردیست که صبح چشمانت باز شود

و آرزو کنی که کاش فقط کابوس بود …!

اما . . .

او تنها به سوی خداوند بازگشت که بالاترین آرامش روح آدمیست،

اگرچه اندوه بزرگی بر قلب ما سنگینی می کند…

از خدا می خواهیم او را در سایه رحمت جاویدانش قرار دهد

و ما را برای دیدن جای خالی آن عزیز شکیب سازد.

پیام تسلیت به همکار برای فوت پدر

همدلی و همدردی تو تنها نقطه روشن توی سیاهی این روزهای منه. ممنونم که هستی و ممنونم که برای من پیام تسلیت فرستادی.

رفتن عزیزترین‌ها، یادآور ناپایداری دنیا و تعلقات آن برای همه ماست و آنچه از برادر می‌ماند تنها خاطره چشمان مهربان، دستهای گشاده و قلبی که چه بسیار با مهری برادرانه برای ما تپیده است.

درگذشت برادر گرامی‌تان بر شما و خانواده محترم تان تسلیت باد.

پیام تسلیت رسمی درگذشت پدر

پیام تسلیت شما چونان آبی بر آتش بود. اندوه پیش آمده را تسکین داد و قلب‌های ما را آرامش بخشید. ما را به چشم عطوفت بنوازید. شما را دعا کرده و برایتان آرزو می‌کنیم که توانتان در مهرورزی افزون باشد.

پیام تسلیت رسمی درگذشت همسر

وقتی ما عزیزی را در این دنیا از دست می دهیم، فرشته ای در بهشت نصیبمان می شود که همیشه مراقب ماست. آرام خاطر باشید در اینکه فرشته ای دارید که الان برشما نظاره گرست. من عمیقا از وجودم در گذشت عزیزتان را به شما تسلیت عرض می کنم.

درود بر شما که با ارسال پیام تسلیت مرا همراهی کرده و از بار غمی که بر شانه داشتم کاستید. اجرتان برقرار و شادی به کامتان باد.

پیام تسلیت رسمی فوت همسر

می دانم عظمت هیچ صبری

از وسعت غم نزدیکترین عزیزان نمی کاهد

فقط کنار می آییم و یاد میگیریم به تلخی ها نیندیشیم

پس تسلیت واژه کوچکیست در مقابل غم عظیم عزیزان،

دردت را درک میکنم

و آرزو میکنم دوباره انرژی و شادی را در شما ببینم.

متن تشکر از همکاران بابت تسلیت

از ارسال پیام تسلیتت تشکر می‌کنم و امیدوارم زندگی‌ات با شادمانی قرین باشد.

همسفر در راه ماند

زندگی سخت است لیک در سفر باید بود

صبری باید تا آرامشی زاید

ترک یارتان بر شما تسلیت باد

پیامک عرض تسلیت فوت پدر به همکار

هرکس در کاستن اندوه دیگران قدمی برمی‌دارد، عمرش دراز و خورشید مهرش تابان بود. از اینکه با ارسال پیام تسلیت پلک مهری بر سوگ پیش آمده ما گشودید، خدا یارتان و پرتو صفایتان گسترده باد.

هر چند میدونم تو این شرایط هیچ کلامی

تسلی بخش درد و غم شما و خانوادتون نیست.

ولی خواستم بدونی ما در کنارت هستیم

یادش گرامی

متن تشکر و قدردانی بابت تسلیت

عزیزان نیک‌سرشت، تسلی شما در همه مراحل این سوگ باعث امتنان خاطر ما شد. بدین وسیله از شما تشکر و قدردانی می‌نماییم.

پیام تسلیت به مناسبت درگذشت پدر خانم

درگذشت پدر خانم گرامی تان تان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند

ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست

این ماتم جانگداز را به جنابعالی و خانم محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می ‌کنم

اس ام اس برای عرض تسلیت به همکار

مهربان گران‌سنگ، از اینکه مرا در مصیبت پیش آمده با ارسال پیام تسلیت مورد مهربانی خود قرار دادی، تشکر نموده، آرزو دارم کاشانه شما لبریز از شادمانی و سلامت باشد.

پیام تسلیت به همکار فرهنگی

می‌دانم هیچ جمله‌ای دردت را سبک نمی‌کند؛ می‌دانم داغداری؛ می‌دانم هیچ چیزی نمی‌تواند غم از دست دادن پدر / مادر عزیز و مهربانت را جبران کند. از خدا می‌خواهم به تو و خانواده‌ات صبر بده تا بتونی این مصیبت را تحمل نمایی. فقط بدان همه از این شنیدن این خبر ناراحت و متاثرند و همه در کنارتند.

اس ام اس تسلیت فوت پدر بزرگ به دوست

انا لله و انا الیه راجعون
«و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید»

درگذشت پدربزرگ جناب اقای (—-)را تسلیت عرض نموده و
از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت داریم مارو هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدانید.

روحش شاد و یادش گرامی باد

پیام تشکر و قدردانی رسمی تسلیت

بدین وسیله از کلیه مدیران، کارکنان و کارشناسان محترم شرکت به ویژه مقام محترم مدیریت …، اعضای محترم هیئت مدیره … که برای تسلیت درگذشت … اینجانب، با ارسال پیام تسلیت بنده را قرین محبت‌های بی‌دریغ خود نموده، صمیمانه سپاسگزاری و تشکر می‌نمایم. بقای عمر و سلامتی شما و خانواده محترم را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.
از طرف…

متن اداری تسلیت به همکار

و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی ،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید
مادربزرگ
گم کرده ام در هیاهوی شهر
آن نظر بند سبز را
که در کودکی بسته بودی به بازوی من
در اوین حمله ناگهانی تاتار عشق
خمره دلم
بر ایوان سنگ و سنگ
شکست
دستم به دست دوست ماند
پایم به پای راه رفت
من چشم خورده ام
من چشم خورده ام
من تکه تکه از دست رفته ام
در روز روز زندگانیم

درگذشت مادربزرگ گرامیتان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض میکنم و آرزوی صبر و سلامتی برایتان دارم

پیام تشکر از تسلیت همکاران

از کلیه همکاران محترم که با ارسال پیام تسلیت در سوگ از دست دادن …. عزیزم در کنارم بودند، تشکر و قدردانی می‌نمایم. امیدوارم بتوانم در مراسم شادی این عزیزان جبران و خدمت نمایم .
با تشکر
از طرف…

متن ادبی تسلیت درگذشت پدر به همکار

جناب آقای …عزیز/ سرکار خانم… بزرگوار
درگذشت پدربزرگ محترم را خدمت شما و پدر/مادر عزیزتان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان رحمت واسعه برای ایشان و صبر برای عالیجنابان مسئلت می‌نمایم.
از طرف…

پیام تسلیت رسمی فوت مادر همکار

جناب آقای …/ سرکار خانم…
درگذشت پدربزرگ گرامیتان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنم و آرزوی صبر و سلامتی برایتان دارم. از خداوند منان خواستاریم که به شما صبرعطا نماید.
از طرف…

عرض تسلیت صمیمانه به مناسبت فوت پدر

درگذشت پدربزرگت مرا اندوهگین کرد. خدا ایشان را بیامرزد و پدر و مادرت را برایت نگه دارد. همیشه استوار و برقرار باشید.

درگذشت پدر گرانقدرت را تسلیت گفته و برای روح آن مرحوم آرامش و برای شما و خانواده گرامی آرزوی صبر دارم. مرا در غم خود شریک بدانید.

اس ام اس رسمی تسلیت به همکار

همه از اوییم و به او باز می گردیم

سروران گرامی بیش آگاهند که مخبر شدن تالمات روحی دوستان امری عذاب آور است، لیک شرط رفاقت و پیمان مودت چه در خوشی و چه در ناخوشی همیشه برقرار بوده و زمان و مکان نمی شناسد.

حسین عزیز، دوست خوب و دوست داشتنی همه اهالی هم میهن داغدار از دست دادن پدر مهربان خویش است.

گویا بنده اولین نفری بودم که طی تماسی از جانب ایشان از این خبر ناگوار مطلع شدم.

ضمن عرض تسلیت و ابراز مراتب همدردی با لایف تایم عزیز، از خداوند منان علو درجات برای آن مرحوم و سعه صدر برای خانواده محترمش خواستاریم.

رحم الله من یقرا الفاتحه مع الصلوات

همکار گرامی…
بزرگی غم از دست دادن پدر را تنها کسانی که این پشتوانه بزرگ را از دست داده‌اند به درستی درک می‌کنند. در این مصیبت از پروردگار بزرگ برای شما و خانواده محترم صبر و برای روح آن مرحوم آرامش و غفران مسئلت دارم.

پیام تسلیت رسمی درگذشت عزیزان برای همکار

همکار محترم …
مطلع شدیم که پدرتان در … روز گذشته به رحمت ایزدی پیوسته‌اند. درگذشت پدر گرامیتان را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماییم.

اندوه ما در غم از دست دادن مادربزرگتان در حد واژه‌ها نیست. به جای آن همدردی و همدلی خالصانه‌مان را بپذیر. امید که غرقه در دریای واسعه رحمت الهی باشند

تسلیت فوت مادربزرگ به دوست

ضمن عرض تسلیت فوت مادربزرگ گرامی حضرتعالی از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحومه روحی شاد و آرام طلب می‌کنیم

شب فراق که داند که تا سحر چند است؟
فراق مادربزرگ عزیزت را تسلیت عرض می‌کنم

پیام تسلیت برای درگذشت مادر بزرگ

درگذشت مادربزرگتان را تسلیت می‌گویم و آرزو می‌کنم که وسعت صبر خانواده و فرزندان آن عزیز به اندازه دریای غمشان باشد.

پیام تشکر بابت عرض تسلیت

بدین وسیله از همه سروران و دوستان و همکاران گرامی و ارجمند که در مجلس ترحیم و یادبود [پدرم / مادرم / پدربزرگم /…]، شرکت نمودید و یا با جملات و ابراز همدردی، موجب تسلی خاطرم شدید صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌نمایم. همراهی شما در این مسیر برای من دلگرم کننده بوده و خواهد بود.

متن تسلیت رسمی درگذشت پدر

انا الله و انا الیه راجعون
جناب آقای…/ سرکار خانم…
سلام و احترام
پدر گوهر بی‌نظیر و تابنده زندگی است، عروج پدر عزیزتان را که صبورانه زیست، صادقانه آموخت، صمیمانه روشنی بخشید و سبک بال از افق ناسوت پر کشید به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال خواستاریم به لطف خویش، روح آن پدر بزرگوار را شاد و مقامش را در جوار قدسی درگاهش بلندمرتبه فرماید.
از طرف…

خورشید تابان زندگیتان سر در دامن غروب برد که دیگر به ظاهر از آن طلوعی نمی‌توان انتظار داشت. صبر و آرامش در انتظارتان باد که گلی که از باغ هستی در بستر گسترده ملکوت جای می‌گیرد، باغبان خویش را فراموش نمی‌کند.

می‌دانم حتی اگر یک سال یا چند سال هم بگذرد، داغ درگذشت … فراموش نمی‌شود و عظمت هیچ صبری از وسعت غم نزدیکترین عزیزان نمی‌کاهد، فقط کنار می‌آییم و یاد می‌گیریم به تلخی‌ها نیندیشیم. روحش شاد.

یک سال از درگذشت … سپری شده و ما هنوز یاد روزهای بودنش را عزیز می‌داریم و لحظه‌های سنگینی هجرانش را به سوگ می‌نشینیم باشد که در نظرت افتد.

خداوند اجر بی‌پایان به شما عطا فرمایدکه یک سال است … عزیزتان را به آغوش خاک سپرده و صبورانه در سوگش نشستید. تسلیت ابزار روح آدمی برای ابراز رنج و اندوه است، تسلیت ما را پذیرا باشید.

پیام تسلیت رسمی درگذشت فرزند

فرزند میوه شیرین باغ زندگی است و چشم بستن بر سرو قامت او کاری دشوار و عظیم است اما از آنجا که مردان حق همواره در برابر مشیت پروردگار سر تسلیم می‌سایند، رجای واثق دارم که سینه جنابعالی که از عشق حضرت دوست پر است، از شهد تسلیم لبالب خواهد شد.

پیام تسلیت یک سال گذشت

من پله‌های پشت بام را جارو کرده‌ام و شیشه‌های پنجره را شسته‌ام. آیا دوباره زنگ در، مرا به سوی انتظار صدا خواهد برد؟ و اکنون نگاهم از شیشه گذشت، به کوچه دوید و روی سنگ نوشته مزارت ایستاد، آه یک سال تمام شد! و دریغا که هیچکس جای خالی تو را در دل ما پر نکرد… تو به همراه قاصدکان سبکبال رفته بودی و ما اینک چقدر تنها ماندیم…

یک سال از وداع ناباورانه‌اش گذشت !سالی که با تحمل هجرت تو مبدل به قرنی شد و چشمان خسته ما به امید بازگشت تو مانند دو شمع سوخته جان، همچنان به راه است. اندوه رفتن تو بسیار گران و درد فراقت طاقت فرساست و ما تنها با خاطره خوبیها و محبتهایت آن را تحمل می‌کنیم. باشد که ما نیز ذره ای از آن همه محبت و انسان دوستی و مردم داری را در وجود خود پرورش دهیم.

پیام تسلیت به مناسبت فوت فرزند همکار

تحمل سوگ فقدان فرزند صبری الهی را می‌طلبد. این ضایعه تلخ را به شما و همسر گرامی‌تان تسلیت گفته و از خدا می‌خواهم به شما صبر و بردباری عطا کند.

متن تسلیت رسمی درگذشت عزیزان

یک سال است که طنین صدای گرمت در فضای خانه نمی پیچد و ناباورانه جای خالی ات را نگاه می‌کنیم و به آستانه در چشم دوخته ایم اما افسوس دیگر سعادت دیدار تو را نخواهیم داشت. ای کاش می‌توانستیم احساسمان را بیان کنیم. اگر دریاها جوهر و درختان جملگی قلم گردند، باز هم نمی‌توانیم بزرگواری، فداکاری و ایثارت را بر صفحه کاغذ بنگاریم!

پیام تسلیت درگذشت فرزند همکار

همکار عزیز…
درگذشت فرزند دلبندتان موجب تأسف و تاثر شد. این مصیبت را به جنابعالی تسلیت می‌گویم .برای آن عزیز سفر کرده رحمت و مغفرت و برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی از خداوند تبارک و تعالی مسئلت دارم.
از طرف…

پیام تسلیت رسمی درگذشت پدر

سالگرد وفات پدر / مادر / … عزیز به یادمان می‌آورد که همواره باید دعاگویی و مرور خاطرات خوش را نسبت به عزیز از دست رفته‌مان به یاد داشته باشیم. امیدوارم صمیمت و عشق اقوام و دوستان تو را در این روزها و ماه‌های دشوار تسکین بخشیده باشد. تسلیت قلبی‌ام را به شما ارزانی می‌کنم.

پیام تسلیت رسمی درگذشت پدربزرگ

پدربزرگتان که جان پاکش بر بال نسیم صبا، اسب راهوار خویش را به فردوس برده است تا با کردار انسانی‌اش در محضر دوست بیارامد. چرا که آن کسانی که از فیض رحمت الهی بهره برده‌اند و دست سبز سیادت بر تارک دارند جز بر خوان نعیم دوست مهمان نخواهند بود.

درگذشت فرزندت که در عمر کوتاهش بجز نیک‌کرداری از او ندیدیم، مایه حزن و اندوهمان شد. این ضایعه جبران ناپذیر را به شما و خانواده‌تان تسلیت عرض می‌کنم.

پیام تسلیت رسمی درگذشت پدربزرگ

پدربزرگ گرانقدرتان این دُرِّ یتیم صدف مهر و عاطفه با درخشش الماس گونه‌اش در جهان خاکی به اقیانوس رحمت الهی پیوست. فقدان ظاهری آن گوهر کمیاب را که در فراسوی افق خاندانش نیز به دل‌آویزی عطر سوسن و سوری شهره گشته بود، به شما نوه حق‌شناس تسلیت می‌گویم. امیدوارم بدانید که همچنان که صدف همیشه برجامانده و گوهر درون آن گردن‌آویزِ حضرت محبوب می‌شود، پدربزرگ جنابعالی نیز آویز عرش عظیم الهی خواهد شد.

درست است که یک سال از فقدان … شما می‌گذرد اما کسی که این دنیا را ترک می‌کند در حقیقت از اینجا نرفته، او هنوز در قلب و خاطر ما زنده است، و به حیات خودش ادامه می‌دهد. خواهشا تسلیت ما را بپذیرید، او هرگز فراموش نخواهد شد.

کلمات قادر نیستند میزان اندوه و دردمندی مرا از شنیدن خبر مرگ فرزندتان بیان کنند. مرا در اندوه خودتان شریک و سهیم بدانید.

پیام تسلیت سالگرد فوت پدر به همکار

یک سال است که شما … عزیزتان را از دست داده‌اید. وقتی ما عزیزی را در این دنیا از دست می‌دهیم، فرشته‌ای در بهشت نصیبمان می‌شود که همیشه مراقب ماست. آرام خاطر باشید در اینکه فرشته‌ای دارید که الان برشما نظاره گرست. سالگرد درگذشت … را تسلیت عرض می‌کنم.

.

جناب آقای… / سرکار خانم…
در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری عظیم می‌خواهد. برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز درگذشته غفران و رحمت از خداوند خواستارم.
با احترام
از طرف..

.

پیام تسلیت رسمی فوت عمو

رسمی
همکار گرامی
جناب آقای… / سرکار خانم…
اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه درگذشت عموی گرانقدر جنابعالی به خانواده محترم … (نام خانوادگی همکار)، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.
با تقدیم احترام
از طرف…

متن تسلیت به همکار برای فوت عمو

همکار محترم…
درگذشت عموی بزرگوار جنابعالی را که در سراسر عمر شریفش به اخلاق نیک و رفتار انسانی شناخته شده بود، تسلیت عرض می‌نماییم و از خداوند سبحان رحمت و غفران برای ایشان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان به ویژه خانواده معزز خواهانیم.
از طرف…

جناب آقای…/ سرکار خانم…
درگذشت عموی بزرگوارتان را خدمت شما و خانوداه محترم تسلیت گفته و از خداوند متعال طلب صبر و شکیبایی برای خانواده محترمشان درخواست دارم.
از طرف…

اس ام اس رسمی تسلیت فوت عمو

درگذشت عموی بزرگوارت را تسلیت می‌گویم. یادش را گرامی می‌دارم و از خدا برای او آمرزش می‌خواهم.

رحلت عموی گرامی‌تان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم. مراتب تسلیت مرا به پدرت اعلام بدار.

درگذشت عموی فرهیخته و عزیزت را به شما و خانواده گرامی تسلیت می‌گویم. روحشان با بزرگان محشور باد.

پیام تسلیت رسمی درگذشت عمو

روح عموی بزرگوارتان در حریر نوازش باد که دست نوازشش بر سر همه بود. آن بنده باسخاوت کارساز در جوار حضرت حق آسوده بیارامد که آغوشش مأمن هر گره بسته‌ای بود. شاهین تیزبال زودپرواز بوسه بر چشم دل عموی گرانقدر شما زد که تصویر رحیل ایشان پیش از پرگشودن در آیینه قلب بی‌کینه ایشان نمایان بود. رحمت حق بر عموی عزیز سفرکرده جنابعالی باد که جز ماترک عشق و ایثار ره‌توشه‌ای نبرد. از بی‌نیاز و چاره‌ساز نیازمندان می‌خواهیم که آن مهربان، صادق، عاشق و بزرگ را توشه مغفرت عطا فرماید.

مرگ عموی شما را دربرگرفته است و دوستان و آشنایان ایشان را در غم فرو برده است. اما مرگ تبدیل جامه کهنه و مندرس زندگی کوتاه و پر از رنج با تن‌پوش حریر زندگی جاودانه در امن و آسایش است. پس هیچ‌کس نیست که بخواهد دل به جامه فرسوده بسپارد و همگان ازجمله عموی والااندیش شما بدون آنکه دلی به این جامه خشن ببندد، ردای بلند سبز پوشید و از میان ما پرکشید. فقدان او در نزد ما مایه افسوس است اما شما دل قوی دارید که او اینک در جوار رضوان الهی آسوده است.

عشق لایزال و پایدار است. اگرچه عموی شما به رحمت خدا رفت اما عشق و مهر او همواره در دل‌های ما جای دارد. باید که چشم در چشم خورشید روی دوست بدوزیم که بلندای آسمان عشق است و عشق‌های کوچک زمینی را به عشق آسمانی پیوند بزنیم. همان‌گونه که عموی بزرگوارتان دل عاشق خود را به جایی بود که عشق بال و پری برای پرواز است و هیچ اندوهی در آن راه ندارد.

پیام تسلیت خواهر و برادر
رسمی
همکار گرامی…
اینجانب ضایعه درگذشت برادر/خواهر عزیزتان را به جنابعالی و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته، برای آن عزیز از دست‌رفته علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

پیام تسلیت رسمی درگذشت خواهر

همکار محترم…
با نهایت تأسف ضایعه غم بار درگذشت برادر/خواهر گرامیتان را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای روح پاک آن مرحوم علو درجات و مغفرت الهی و برای خانواده محترم صبر جمیل آرزومندیم.
از طرف…

همکار محترم…
خبردرگذشت برادر/خواهر چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید.
پیام تسلیت فوت خواهر و برادر به دوست
درگذشت برادرتان/خواهرتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان آرزوی صبر و سلامتی برای شما و خانواده محترمتان دارم.

پیام تسلیت رسمی درگذشت برادر

برادر/خواهر پشتوانه زندگی است و فقدانش رنج‌آور و جانکاه است. این غم را به شما تسلیت می‌گویم.

دریغا که نخل بارآور زندگی برادر ارجمند و دلسوزتان از دار فانی تسلیم طوفان مرگ شد. تسلیت من در سوگ برادرت/خواهرت نثار تو باد.

درگذشت برادر/خواهر گرامی را به شما و خانواده محترم تسلیت گفته و برای روح مرحوم آرامش ابدی از درگاه باری تعالی خواهانم.

متن ادبی تسلیت فوت برادر

دوست خوبم… تسلیت مرا بپذیر. از خدا میخوام به تو و پدر و مادرت صبر بده تا بتونید این غصه را تحمل کنید. من شریک غمتون هستم.

خبر از دنیا رفتن برادرت/خواهرت اندوهگینم کرد. تسلیت می‌گم و آرزو می‌کنم خدا جایگاه ارزنده‌ای به برادرت عطا کنه.

پیام تسلیت فوت برادر

دوست عزیزم… درگذشت برادر/خواهر خوبت مایه غم و اندوه خودم و بقیه دوستان شد. خواهشمندم تسلیت منو بپذیر.

پیام تسلیت رسمی درگذشت خواهر به همکار

ماتم فوت برادرت/خواهرت را به تو و خانواده محترم صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و برای همه شما صبر و اجر و برای برادر عزیز سفر کرده علو درجات طلب می‌کنم.

پیام رسمی تسلیت فوت مادر همکار

رسمی
جناب آقای…/ سرکار خانم…

در غم هجران مادر مهربانتان سوگواریم و پریشانیم. ما در مصیبت جانکاه تو سهیم هستیم. با امید آنکه بدانیم صبر در مصیبت نیمی از ایمان است.
از طرف… (نام خودتان یا نام شرکتتان)

متن رسمی تسلیت فوت مادر

جناب آقای… / سرکار خانم…
خبر درگذشت مادر بزرگوار جنابعالی موجب تألم اینجانب شد. آن مرحومه با پروراندن فرزندی خلف چون شما عمر خویش را در جهت صواب سپری نموده و همینک بهشت برین زیر قدم اوست. اینجانب این مصیبت را به شما و خانواده داغدارتان تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آن مرحومه از خداوند مسئلت دارم.
پیام تسلیت مادر به دوست
درگذشت مادر مهربانتان را تسلیت می‌گویم. هم‌او که وجودش چون شمعی روشنی‌بخش راه زندگی خانواده و فرزندانش بود و برای شما و سایر بازماندگان صبر جزیل آرزو دارم.

تسلیت در برابر آتش غم بزرگ شما قطره آبی کوچک است که یارای اطفای آن را ندارد. اما تلاش من است برای همدلی با تو در غم از دست دادن مادرت. از خداوند صبر برای تو و خانواده محترم خواهانم. امیدوارم که غم آخرتان باشد.

درگذشت مادرت را تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند برای ایشان از خداوند بزرگ مغفرت و همنشینی با اولیا را خواستارم.
از طرف…

پیام تسلیت فوت مادر به همکار

میگن تا شقایق هست زندگی باید کرد. قبول که شقایق زندگی تو دیگه نیستش اما چه باید کرد؟ تو باید زندگی کنی گلم. رفتن مادرت رو تسلیت میگم.

اندوهم در سوگ فقدان مادر بزرگوارت اگر بیشتر از تو نباشه کمتر نیست. تسلیت منو بپذیر و اندوهت را با من قسمت کن که همدل و همدرد تو هستم.

پیام تسلیت رسمی درگذشت مادر

هنوز یادمه که چقدر مادرت رو دوست داشتی و چقدر دوستت داشت. از دست دادن دوست‌داشتنی‌ها سخته و از خدا می‌خوام کمکت کنه با غم از دست دادن او کنار بیای. فوت مادرت رو تسلیت میگم.

پیام تسلیت رسمی فوت پدر

از شنیدن خبر فوت پدرت خیلی ناراحت و متأثر شدم. این واقعه دردناک رو به تو و خانواده‌ت تسلیت میگم. ما رو هم در غم عزیز از دست رفته شریک بدونید.

عزیزم… وفات پدرت رو تسلیت عرض می‌کنم. ان شاء الله روحشون شاد باشه. خدا به تو و خانواده‌ت صبر بده.

پیام تسلیت رسمی برای فوت پدر

پدر ستون خانه است. تنها تکیه گاهی که در ذهن انسان ریشه دارد نه در بود و نبودش . غم نبودنش را با هیچ جمله ای یارای تسلی نیست. آرزو دارم خداوند صبر نبودشان را به شما عطا کند.

… جان، تصویر لبخندهای بابای مهربونت در برابر چشمانم قرار دارد و احساس می‌کنم این من هستم که عزیزی رو از دست دادم. بهت تسلیت میگم.

پیام تسلیت فوت پدر به دوست

تسلیت دادن در غم بزرگی چون فقدان پدر کار آسانی نیست. پدر پشتوانه و تکیه گاه توست و افسوس وقتی این را با همه وجود لمس می‌کنی که او را از دست داده‌ای. از اعماق وجودم تسلیت می‌گویم.

اس ام اس درگذشت پدر به همکار

درگذشت پدرتان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست این ماتم جانگداز را به خانواده محترم‌تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب می‌‌کنم.

ضایعه درگذشت پدر مهربان و مؤمن‌تان را از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم. خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب