پیامک طلب حلالیت برای سفر مشهد + متن خداحافظی برای زیارت امام رضا

پیامک طلب حلالیت برای سفر مشهد + متن خداحافظی برای زیارت امام رضا

پیامک طلب حلالیت برای سفر مشهد را در این بخش از سایت سماتک برایتان تهیه و تنظیم کرده ایم. یکی از سفرهای زیارتی پرفیض که بسیاری از مردم ایران و مسلمانان سایر کشورهای جهان می روند، سفر مشهد مقدس است که ارزش معنوی زیادی برای افراد دارد. اگر قرار است به مشهد مشرف شوید و می خواهید خالصانه با پابوس آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام بروید بهتر است در ابتدا زیباترین متن پیام کوتاه خداحافظی مشهد برای همکاران و دوستان تان ارسال کنید و طلب حلالیت کنید.

پیامک طلب حلالیت برای سفر مشهد + متن خداحافظی برای زیارت امام رضا

پیامک طلب حلالیت برای سفر مشهد

متن خداحافظی برای زیارت امام رضا و حلالیت طلبیدن را در اینجا با هم مرور خواهیم کرد و همانطور که می دانید خداحافظی کردن تلخ است اما اگر خداحافظی برای رفتن به سفر زیارتی باشد آن خداحافظی واقعا لذت دارد. اکنون باید آمده شوید تا برای رفتن به یک سفر زیارتی (مشهد) از اقوام، آشنایان، دوستان و عزیزان تان خداحافظی کنید. اکنون که قرار است به حرم امام رضا علیه السلام بروید، خوشحال باشید از اینکه بالاخره توفیق رفتن به این سفر را به دست آوردید. پیامک طلب حلالیت برای سفر مشهد برای شما که در دل تان شور و شوقی است تا سریعا به آنجا برسید و به حرم آقا بروید و با صلوات خاصه امام رضا سفرتان را متبرک کنید در سماتک تهیه و تنظیم شده است.

♦ ♦ ♦

خدایا تو خواستی و امام رضا طلبید و حالا راهی مشهد مقدس هستم
این سفری که اکنون دارم، مقدس ترین سفر زندگی منه حلالم کنید.

♦ ♦ ♦

ارض مقدس و پایتخت عشق مشهد الرضاست
ایران ما به لطف شهنشاهِ طوس بیمه است
عازم مشهدم خداحافظ

♦ ♦ ♦

پادشاه کشور عشقی و من از این به بعد
میگذارم روی مشهد نام عشق آباد را
زائر امام رضا هستم حلالم کنید

♦ ♦ ♦

ای شاه خراسان نظری کن که گدایم
در خواب و پریشانیم و کن تو صدایم
دوستان و همکاران عزیزم متن عازم مشهد هستم از شما طلب حلالیت دارم.

پیامک طلب حلالیت برای سفر مشهد + متن خداحافظی برای زیارت امام رضا

پیام کوتاه خداحافظی مشهد

برای رفتن به سفر مشهد، بنده ی خاص خدا بودن لازم نیست
کافیست امامت تو را بطلبد تا تو راهی زیارت شوی
اکنون غریب الغربا مرا پذیرفته و از شما عاجزانه درخواست دارم حلالم کنید
خداحافظ همه شما باشد

♦ ♦ ♦

عمریست نقش جان و تنم مشهد الرضاست،
اوج تمام پر زدنم مشهد الرضاست،
هر جا سوال شود که دلت در کجا خوش است،
بی اختیار بر دهنم مشهد الرضاست،
عازم مشهدم حلالم کنید

♦ ♦ ♦

بیا و زائرانت را که پرندگان بى بال و پر تواند
و به نوشیدن جرعه‌ اى از نگاه تو دلخوشند،
همچون کبوتران گنبدت پناهگاه باش
عازم مشهد هستم حلالم کنید

♦ ♦ ♦

سلام شاه خراسان، شکسته است دلم
گرفته است دوچشمِ من از شما سو را
گِرِه زدم همه را من به پنجره فولاد
دلم، دو دیدۀ تر را، سفیدیِ مو را
اگرچه نوکرِ خوبی نبودهام آقا
ضمانتم بکن آنگونه ای که آهو را
طلب حلالیت برای سفر مشهد از شما همکاران عزیز دارم
نایب الزیاره همه شما عزیزان هستم

♦ ♦ ♦

به هوای حرمش میگذرد ایامم
کوه دردم که کند نام رضا آرامم
زائر امام رضا هستم حلالم کنید

پیامک طلب حلالیت برای سفر مشهد + متن خداحافظی برای زیارت امام رضا

متن خداحافظی برای زیارت امام رضا

دوستان عزیز و مهربانم عازم مشهد هستم حلالم کنید. می دانم که قلب تان آنقدر بزرگ است که من را برای رفتن به سفر زیارتی امام هشتم (ع) حلال می کنید اما باز هم لازم دانستم تا بیایم و از شما طلب حلالیت کنم. به خاطر قلب بزرگی که دارید، به خاطر عشق زیادی که در اون قلب در جریان است و به خاطر تمام محبت و مهربانی ای که در وجودتان غلیان می کند از شما می خواهم که من را حلال کنید. حلالیت شماست که کیفیت سفر زیارتی من را بالا می برد پس من را از اون محروم نکنید. جدای از طلب حلالیت از شما خداحافظی هم می کنم.

♦ ♦ ♦

دل توی دلم نیست آخر قرار است به حرم آقا برم، آخر قرار است حرم آقا رو زیارت کنم و چند روزی مهمان آقا باشم. می دانم که میزبان خوبی است و به خوبی از من پذیرایی می کند اما اگه گناهی در حق کسی کرده باشم و یا خطایی کرده باشم که اون من را حلال نکرده باشم احساس می کنم که جلوی آقا شرمگین خواهم بود. برای همین خدمت شما رسیدم تا هم از شما طلب حلالیت کنم و از شما بخواهم که اگه کار اشتباهی در حق شما کردم آنرا ببخشید و هم از شما خداحافظی کنم.

♦ ♦ ♦

پیامبر صلى الله علیه و آله میفرمایند :
مَن یَغفِر یَغفِرِ اللّهُ لَهُ وَ مَن یَعفُ یَعفُ اللّهُ عَنهُ؛
هر کس از خطاها درگذرد، خدایش از او درگذرد و هر کس گذشت کند خدا نیز از او گذشت کند.
عاجزانه از شما دوست / همکار / خویشاوند عزیز خواستارم در این شب معظم که نگاه همه بندگان به بزرگی عفو و رحمت پروردگار است، شما نیز از قصور و ظلم ناخواسته این جانب گذشت کنید تا لایق نگاهی از حضرت حق گردم. این بنده سراپا تقصیر دعاگوی شما عزیز همراه خواهد بود. عازم مشهد هستم حلالم کنید.

♦ ♦ ♦

من قرار است یک سفر زیارتی داشته باشم پس باید تا آنجا که می توانم گناهان خدا را پاک کرده و اگر من دینی بر گردن دیگران دارم آن را ادا کنم. ضمن خداحافظی ئطلب حلالیت برای سفر مشهد اکنون به نزد شما عزیزان آمده ام تا از شما بخواهم که مرا حلال کنید و اگر دینی وجود دارد که من نتوانسته ام آن را در حق شما ادا کنم آن را به من بگویید تا در سریع ترین زمان ادا شود. نمی خواهم که در سفر مشهد باری از گناه بر دوشم باشد پس از شما می خواهم که به خوبی فکر کنید و سپس پاسخ مرا بدهید. جدای از این مسئله به نزد شما آمده ام تا خداحافظی هم بکنم. دوستان عزیزم، خدانگهدار.

پیامک طلب حلالیت برای سفر مشهد + متن خداحافظی برای زیارت امام رضا

متن کوتاه برای خداحافظی مشهد

دوستان عزیزم، این بار قرعه به نام من افتاد و این بار قرار است که من توفیق زیارت امام رضا را داشته باشم. عجب قرعه زیباییست توفیق زیارت امام رضا علیه السلام و من چقدر خوشبخت و سعادتمندم که در این قرعه نامم درخشید و این بار منم که قرار است زیارتگر حرم ایشان باشم. یقینا دعاگوی همه شما خواهم بود و هیچ کدام تان را فراموش نخواهم کرد در عوض از شما می خواهم که مرا حلال کرده و اگر خطایی کردم مرا ببخشید. ارادتمند شما هستم، خدانگهدارتان.

♦ ♦ ♦

درباره آیه «پس گذشت کن گذشتى زیبا…» فرمودند: مقصود، گذشت بدون مجازات و تندى و سرزنش است.
این بار قرعه فال به نام این بنده سراپا تقصیر افتاده است تا شرف یاب بارگاه ملکوتی ضامن آهو گردد، این حدیث از امام رضا (ع) را وسیله می کنم تا از شما دوست عزیزم طلب حلالیت کنم ، امیدوارم از کوتاهی ها احیانا، ظلم نا خواسته ما درگذرید تا در آستان حرم امام هشتم بیش از این شرمنده و رو سیاه ظاهر نشوم ، نایب الزیاره شما عزیزان خواهم بود.

♦ ♦ ♦

دوستان عزیز و گرامی، اینجانب قرار است که به مدت ….. به سفر زیارتی مشهد بروم و در آنجا دعاگوی همه شما باشم. در این وقت خدمت شما رسیدم تا حلالیت بطلبم و از شما بخواهم که از گناه و خطایی که در حق تان کردم بگذرید. یقینا برای این سفر نیاز به پیشینه ای پاک است و اگر من این پیشینه را نداشته باشم این سفر ارزش معنوی چندانی شاید نداشته باشد. حال که اینطور است از شما می خواهم مرا حلال کنید و از گناهم بگذرید. می دانم که انقدر بخشنده و مهربان هستید که این کار را در حق دوست تان انجام دهید. خدا نگهدارتان باشد..

♦ ♦ ♦

اکنون که توفیق سفر به شهر مشهد و زیارت امام رضا علیه السلام نصیب من شده، عاجزانه از حضورتان درخواست می کنم اگر گناهی ناخواسته در حق شما کردم، اگر کلامی زشت از زبانم بیرون آمد و شما را رنجاندم و اگر خطایی کردم و خودم به آن واق، نبودم مرا ببخشید و مرا حلالم کنید. حلالیت شما شرط اصلی کیفیت این سفر است و اگر مرا حلال نکنید احساس می کنم این سفر آنگونه که باید نخواهد شد و ارزش معنوی بسیاری نخواهد داشت. دعاگوی شما خواهم بود، خدانگهدار.

♦ ♦ ♦

پیام حلالیت مشهد

با سلام بر تمامی دوستان و همکاران گرامی
با توجه به اینکه اینجانب از این هفته برای زیارت حرم امام رضا علیه السلام عازم مشهد مقدس هستم در میان شما عزیزان نخواهم بود بدین وسیله از همگی خداحافظی و طلب حلالیت نموده و از خداوند قادر متعال برایتان آرزوی سلامتی و بهروزی را دارم. بودن در کنار شما افتخاری ست که تا همیشه به آن خواهم بالید.
ارادتمند شما

♦ ♦ ♦

قرار است که خدا حاجت دلم را برآورده کند، باورتان می شود؟ من قرار است که به نزد آقایم امام رضا علیه السلام بروم. در آنجا اولین دعایم این خواهد بود که امام رضا علیه السلام شفاعتگر من و شما عزیزان در نزد خدا باشد و ما را شفاعت کند تا خدا از گناهانمان بگذرد و ما را به خواسته ها و حاجت های قلبی مان برساند. دعای دومم این خواهد بود که شما عزیزان هم بتوانید حرم ایشان را زیارت کنید و توفیق سفر به مشهد نصیب شما هم بشود و دعای سومم هم این خواهد بود که دوباره بتوانم به حرم آقا بروم و لذت سفر به مشهد را دوباره برای خود تکرار کنم. هم اکنون از شما برای رفتن به حرم آقا امام رضا خداحافظی می کنم.

♦ ♦ ♦

در حرم امام رضا (ع) دعا گو و نایب الزیاره شما عزیزم هستم ، امیدوارم به حرمت این حرم ملکوتی از کوتاهی و قصور این جانب گذشته و تقاضای حلالیت این جانب را بپذیرید . التماس دعا ، یا علی

♦ ♦ ♦

امام رضا مرا طلبید، او مرا دعوت به حرمش کرد و اکنون به شکلی معجزه آسا و زیبا سفری به مشهد در پیش رو دارم. این یک سفر معنوی و ارزشمند است که محال است لحظه به لحظه آن را فراموش کنم. سفر کردن مخصوصا به شهری به مانند مشهد که امام رضا علیه السلام در آنجاست یکی از زیباترین اتفاقاتی است که می تواند در زندگی کسی رخ بدهد. خدا را شکر می کنم که این اتفاق در زندگی من افتاد. اکنون آمده ام تا از حضورتان خداحافظی کنم، اگر بدی یا خوبی دیدید حلالم کنید.

پیامک طلب حلالیت برای سفر مشهد + متن خداحافظی برای زیارت امام رضا

متن عازم مشهد هستم حلالم کنید

عازم سفر مشهد هستم و در این سفر همه شما عزیزان را به یاد خواهم داش. برای تک تک تان در درگاه خدا و حرم امام رضا علیه السلام دعا خواهم کرد که هر چه مشکل و گرفتاری دارید برطرف شده و زندگی تان با اتفاقات خوب و زیبا احاطه شود. در آنجا با دعا در پای ضریح امام رضا از او می خواهم که ضامن همه ما نزد خدا شود و ما را شفاعت کند تا حاجت مان برآورده شده و به مراد دلمان برسیم. شما دوستان عزیز من هستید و من هرگز دعا برای شما را فراموش نخواهم کرد. از همه شما بزرگواران خداحافظی می کنم.

♦ ♦ ♦

دوست عزیزم رفتنم به سفر زیارتی مشهد مقدس و پابوسی حرم آقا امام هشتم علیه السلام یهویی شد و نتوانستم بیام بدم. دلم با شماست هر جای دنیا که باشم. خواستم بگویم من را ببخش اگر بدی در حقت کردم و حلالم کن. مطمئن هستم که آنقدر قلبت مهربان است که من را می بخشد حلام کن. دارم میرم مشهد یکم زلال و صاف بشم.

♦ ♦ ♦

عازم سفر مشهد هستم، شاید در این سفر بازگشتی نباشد، شاید در همان جا اتفاقی رخ بدهد و هزار مسئله دیگر ممکن است رخ بدهد به همین دلیل آمده ام تا از همه شما بزرگواران خداحافظی کنم و از شما طلب حلالیت کنم. اگر خوبی یا بدی از بنده دیدید حلال کنید. خوبی هایم را برای من با دعای خیر و بدی هایم را برای من با بخشش جبران کنید. اگر هم از دینی از شما بر گردن من است بهتر است که هم اکنون آن را به من بگویید تا برایتان جبرانش کنم. از شما عزیزان خداحافظی می کنم.

♦ ♦ ♦

تا کی بود که آرزوی سفر مشهد را بر دل داشتم، تا کی بود که از خدا می خواستم که یک بار هم که شده به زیارت امام رضا علیه السلام بروم و تا کی بود که آرزویم بود تا یک بار هم که شده حس زیبای بودن در حرم آقا را تجربه کنم، خدا را شکر می کنم که بالاخره لیاقت رفتن به این سفر را پیدا کردم. از همه شما عزیزان طلب حلالیت می کنم و از شما می خواهم اگر گناهی ناخواسته در حق شما کردم آن را به پای بزرگواری خود ببخشید. دعاگوی همه شما خواهم بود، خدانگهدار.

♦ ♦ ♦

خداحافظی قبل از سفر مشهد

دوستان بزرگوارم، همانطور که خبر دارید من قرار بود که به زیارت حرم آقا امام رضا علیه السلام بروم، اکنون زمانش سر رسیده و من عازم آنجا هستم. به نزد شما آمدم تا از شما خداحافظی کنم. امیدوارم فرصتش پیش بیاید تا همگی ما با هم به حرم آقا برویم. وقتی که همه ما با هم باشیم هم لذت سفر بیشتر می شود و همه مان می توانیم با هم به صف ایستاده و در حرم امام رضا علیه السلام نماز بخوانیم. به امید رسیدن چنین روزی، دوستدارتان هستم، خدانگهدار.

♦ ♦ ♦

دوستان عزیزم، بالاخره خداوند آرزوی قلبی مرا برآورده کرد، من قرار است که عازم شهر مشهد شوم. همان ابتدا که به این شهر رسیدم به حرم امام رضا علیه السلام خواهم رفت و با دعا برای خودم و شما بزرگواران کمی آرامش به خود هدیه می دهم. بودن در حرم آقا واقعا آرامش دارد و اینکه در آنجا برای خود و عزیزانت دعا کنی آرامشت دو چندان می شود. آمده ام تا از شما طلب حلالیت کرده و خداحافظی کنم. اگر خوبی یا بدی دیدید ببخشید، شاید این سفر بازگشتی نداشته باشد. خدانگهدارتان.

♦ ♦ ♦

دوستان عزیزم، عازم سفر به مشهد و حرم علی ابن موسی الرضا علیه السلام هستم. به حرمت این سفر و به حرمت حرم امام رضا علیه السلام که قرار است به آنجا وارد شوم و زیارت کنم از شما می خواهم که مرا حلال کنید و اگر خطایی از من در حق شما سر زد مرا ببخشاید. یقینا یا من از آن خطا اطلاعی نداشته و یا فراموشش کرده ام که در هر دو صورت در صورت امکان جبران از شما می خواهم که آن را به من بگویید در غیر اینصورت از خطایم بگذرید. دوستدارتان هستم و از جانب تان خداحافظی می کنم.

♦ ♦ ♦

دوست / همکار / خویشاوند عزیز

سالی گذشت و سالی دیگر در راه است ، همواره در مدت آشنایی با شما از خوبی ها و الطاف شما دوست / همکار عزیزم برخوردار بوده ام و در آستانه سال نو ضمن داشتن بهترین و خالصانه ترین آرزوها و دعا های خیر ، از شما عزیز همراه طلب حلالیت دارم باشد که سال نو را سبک بال تر آغاز نمایم . حلال بفرمایید.

♦ ♦ ♦

متن عازم مشهدم حلالم کنید

اگر بگویند یکی از زیباترین هدیه هایی که در زندگی ات گرفتی چه بود میگویم همین سفری که قرار است به شهر مشهد بروم زیباترین هدیه ای بود که می توانستم از جانب خدا بگیریم. خدا را شکر که او مرا لایق دانست تا به زیارت حرم مولایم بروم و در آنجا برای گناهان بگریم و از او طلب شفاعت کنم. خدا مرا لایق دانست تا به این سفر بروم و این برای من ارزشی بسیار دارد. از شما می خواهم حالا که خدا این سفر را به من هدیه داده، شما هم بخشش و گذشت تان را به من هدیه دهید و اگر خطا یا گناهی در حق شما از من سر زده آن را ببخشید و حلالم کنید. دوست دارتان هستم و شما را در این سفر فراموش نخواهم کرد، خدانگهدار.

♦ ♦ ♦

دوستان و عزیزان من، شما آنقدر برایم عزیز بودید که اکنون که قرار است به سفر مشهد بروم اول از همه با خود گفتم که به نزد شما بیایم و از شما خداحافظی کنم. شما در دل و قلب من جا گرفته اید و به همین منظور دلم نیامد که بی خبر بروم. اگر دعایی، حاجتی یا خواسته ای از امام رضا دارید هر چند که ایشان از صدای عاشقانش را در هر جا که باشند می شنود اما می توانید به من بگویید تا در پای ضریحش آن ها را به زبان آورده و از آقا بخواهم تا شفاعتگر ما نزد خدا باشد. دوستدار همه شما هستم، خدانگهدار.

♦ ♦ ♦

امام رضا علیه السلام :
فى قَولِهِ تَعالى: (فَاصفَحِ الصَّفحَ الجَمیلَ) ـ : عَفوٌ مِن غَیرِ عُقوبَهٍ و َلا تَعنیفٍ وَ لا عَتبٍ؛
درباره آیه «پس گذشت کن گذشتى زیبا…» فرمودند: مقصود، گذشت بدون مجازات و تندى و سرزنش است.
این بار قرعه فال به نام این بنده سراپا تقصیر افتاده است تا شرفیاب بارگاه ملکوتی ضامن آهو گردد ، این حدیث از امام رضا (ع) را وسیله می کنم تا از شما دوست عزیزم طلب حلالیت کنم ، امیدوارم از کوتاهی ها احیانا ظلم نا خواسته با درگذرید تا در آستان حرم امام هشتم بیش از این شرمنده و رو سیاه ظاهر نشوم ، نایب الزیاره شما عزیزان خواهم بود.

♦ ♦ ♦

دوستان عازم مشهد مقدس هستم و رفتار همراه با محبت شما ، کلمات پرمهر، لبخندهای واقعی و دوستانه، حمایت های همه جانبه، همکاریه ای بی دریغ ، اینها را چگونه می توان جبران و یا قدردانی کرد. ضمن خداحافظی و طلب حلالیت امیدوارم خاطرات بد این سالها را، کاستی ها را و تقصیرهای مرا ببخشاید و فراموش کنید و در عوض چهره ای را بخاطر بسپارید که همیشه همه شما را دوست داشته و به دوستی تان افتخار می کند و به حمایت و دعای خیرتان نیازمند است. برای همگی آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی و کار موفق و سر بلند باشید و در سفر زیارتی مشهد نایب الزیاره تان خواهم بود.

 

بیشتر بخوانید: متن زیبا برای خداحافظی

 

پیامک طلب حلالیت برای سفر مشهد + متن خداحافظی برای زیارت امام رضا

متن خداحافظی برای رفتن به مشهد

یکی از بزرگترین خواسته های من در زندگی برآورده شد، من حالا قرار است به حرم آقا امام رضا برم. حتم دارم که در آنجا خواب به چشمم نخواهد آمد. آنجا از شوق این سفر مطمئنم که مدام بیدار خواهم بود و مدام به حرم آقا خواهم رفت. این سفر با ارزش ترین سفر عمرم است پس خواب در آنجا بر من حرام است و من باید آنجا فقط به خدا سجده کنم و زیارت آقا امام رضا علیه السلام رو به جا بیاورم. حالا هم از شما عزیزان طلب حلالیت می کنم و حضور گرمتون خداحافظی می کنیم.

♦ ♦ ♦

سفر مشهد حس عجیبی به آدم می دهد، اینکه به زیارت امامت، به زیارت آقایت و به زیارت مولایت بروی واقعا حس زیبا و عجیبی است. خوشحالم که قرار است این حس را تجربه کنم. اکنون نوبت من است و آرزو می کنم که خیلی زود نوبت شما بزرگواران بشود و شما نیز بتوانید توفیق رفتن به حرم امام رضا علیه السلام را داشته باشید. دعاگوی همه شما در آنجا خواهم بود و هیچ کدام تان را فراموش نخواهم کرد. در حرم آقا مهمترین دعا و خواسته ام این است که شما عزیزان هم بتوانید زیارتگر حرم ایشان بشوید؛ زائر امام رضا هستم حلالم کنید.

♦ ♦ ♦

متن خداحافظی برای زیارت امام رضا را در این بخش برایتان تهیه و گردآوری کردیم و امیدواریم مجموعه پیامک طلب حلالیت برای سفر مشهد مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب