پیام تبریک روز رادیولوژیست به همکار – همسر – دوست صمیمی

پیام تبریک روز رادیولوژیست به همکار – همسر – دوست صمیمی

پیام تبریک روز رادیولوژیست

تبریک روز رادیولوژیست به همکار به مناسبت 8 نوامبر روز جهانی رادیولوژی را می توانید با ارسال یک متن پیام تبریک روز رادیولوژیست مبارک انجام دهید. اس ام اس تبریک روز رادیولوژیست به دوست صمیمی برای شما کاربر گرامی در این بخش تهیه و گردآوری شده است و اگر همسرتان پزشک متخصص رادیولوژی است در این مقاله بهترین پیام تبریک روز رادیولوژیست به همسر را خواهید خواند.

 

عهد بسته ایم
چون پرتوهای ناشناخته X با وجودی سرشار از عشق به خدا بر جهان بتابیم و در شناساندن درد های پیکر عالم سهیم باشیم
همکار عزیزم روز کشف اشعه X و روز رادیولوژیست گرامی باد.

♥ ♥ ♥

اس ام اس تبریک روز رادیولوژیست

پرتوشناسی یا رادیولوژی و گاهی تصویربرداری تشخیصی نام یک رشته از تخصصهای پزشکی است که از پرتو ایکس و دیگر اقسام امواج و پرتوها برای تشخیص و درمان بیماری و حالات غیر طبیعی کمک می گیرد. در تمام اینها، هدف تشخیص بیماری یا حالات غیر طبیعی بدن بکمک روشهای پیشرفته تصویری است.
سابقاً رادیولوژی اطلاق بر رشته‌ای می‌شد که در آن از روش‌های پرتوی یونیزان استفاده می‌شد. اما امروزه رادیولوژی با علوم تصویری غیر پرتوی مثل ام آر آی و سونوگرافی نیز خلط می‌شود. بعبارت دیگر در پرتوشناسی، برخی روش‌ها (همانند سی تی اسکن، ماموگرافی، و روش‌های مرسوم رادیوگرافی) از توزیع پرتوهای تابیده شدهٔ اشعه ایکس بر روی صفحات فیلم و یا شمارشگرها و یاگیرنده‌های دیگر دیجیتالی تشکیل تصویر می‌دهند. اما در برخی روشهای دیگر (همانند ام آر آی و سونوگرافی و مقطع‌نگاری همدوسی اپتیکی) از روش‌های غیر پرتوی یونیزان استفاده می‌گردد. رادیولوژی امروزه هر دو را در بر می گیرد.
روز جهانی رادیولوژی بر همه پرتو کاران و رادیولوژیست ها به خصوص همسر خوب و عزیزم مبارک باد.

پیام تبریک روز رادیولوژیست به همکار - همسر - دوست صمیمی

تبریک روز رادیولوژیست به همسرم

رادیولوژیست شخصی است که پزشک بوده و دارای تخصص پرتوشناسی است و با استفاده از آرایه‌ها یا نقش‌هایی از فناوری‌های تصویربرداری برای تشخیص یا درمان بیماری‌ها بهره می‌برد همسرم روز جهانی رادیولوژیست مبارک.

♥ ♥ ♥

همسرم تو یک پزشک پرتوشناسی که از توزیع پرتوهای تابیده شده اشعه ایکس بر روی صفحات فیلم و یا شمارشگرها و یاگیرنده‌های دیگر دیجیتالی تشکیل تصویر می‌دهی روزت مبارک.

♥ ♥ ♥

پزشک رادیولوژیست کسی است که با انجام تصویربرداری پزشکی، به تشخیص و درمان ناخوشیها و بیماری‌ها کمک می‌کند روز جهانی رادیولوژی رو به همسر رادیولوژیست خوب و مهربانم تبریک میگم عشقم.

♥ ♥ ♥

پیام تبریک روز رادیولوژیست برای همسر

همسر عزیزم خود را در معرض پرتوهای زیانبار ایکس قرار داده ای، تا خطر را از جان همنوعان خود دور کنی و نور امید بتابانی.

♥ ♥ ♥

در یک بخش رادیولوژی در یک بیمارستان یا کلینیک معمولاً افراد دیگری نیز به کار مشغولند که بطور مستقیم و غیر مستقیم به رادیولوژیست ها کمک میکنند. روز تکنسین رادیولوژی رو به همسر و عشق زندگیم تبریک می گم روزت مبارک.

♥ ♥ ♥

همسر رادیولوژیست من ان شالله که همیشه سالم و سرحال و خوش باشی و عکس های خوشگل و قشنگ از داخل بدن هموطنان مون بگیری و به مردم خدمت کنی.

پیام تبریک روز رادیولوژیست به همکار - همسر - دوست صمیمی

متن ادبی در مورد روز رادیولوژیست به همکار

روزی رونتگن اشعه ای را کشف کرد که ایکس نامیده شد ایکس همان است که بود اما گذر زمان دستگاه هایش را عوض کرد نه فقط دستگاه ها که ما را هم تغییر داد.
روزگاری نه چندان دور، روپوش های سفیدمان چه زود چرک می شد بس که کاست ها را جابجا می کردیم همیشه ته جیبمان مارکر بود چقدر با انبوهی از کاست به درو دیوار می خوردیم و دادمان به هوا می رفت چقدر زیرنویس جابجا می زدیم و کورمال کورمال توی تاریکخونه دنبال زیرنویس می گشتیم چقدر مارکرمون جا می موند لبه ی کاست و تو تاریکخونه شوت می شد تو هاپر چقدر ناخونامون می شکست بس که در کاست ها خراب بود تاریک خونه تو تابستون حکم جهنم داشت برامون و تو زمستون گرماش دلپذیر می شد چقدر پیش میومد که تیوپ محترم دلش نمی خواست اشعه بده و تمام زحمات مون هدر می رفت کابوس هممون تکرار کلیشه بود زمان زیادی نگذشته اما انسان فراموشکاره الان دیگه ته جیب مون ریموت در جامی مونه واز مارکر خبری نیست لذتی که در پیدا کردن مارکر بی صاحب داشتیم تو پیدا کردن پول نداشتیم ، دیگه از شرشر عرق ریختن تو تاریک خونه خبری نیست به جاش زیر باد اسپیلت سینوزیت مزمن گرفتیم دیگه کم کم باید حواسمون به اضافه وزن مون باشه چون با تکنولوژی جدید تحرک ما هم کم شده خلاصه جناب رونتگن کاری کردن کارستون
امیدوارم پرینتر قلبتون فقط تصاویر شادی وعشق براتون پرینت بگیره
امیدوارم همیشه تیوپ خوش شانسی و عشق با دتکتور قلبتون سانتر باشه
امیدوارم دیفالت دلتون فقط مهر و محبت باشه
فقط یادتون باشه کینه و غم و غصه رو کراپ کنید و دور بریزید تا تصاویر زندگیتون همیشه بی نقص باشه
خیلی چیزا عوض شد فقط یه جمله هیچ وقت تو رادیولوژی عوض نمیشه اونم جمله نفس نکشه

فقط به عنوان دکتر رادیولوژیست یه آرزو دارم اونم اینه که روزی برسه مریضای محترم به این برسن که عکس این طرف عضو با اون طرف فرقی نداره و به این سوال تکراری خاتمه بدن که این طرفشو نمی گیرین
تقدیم به همکاران تکنسین و پزشک رادیولوژیست عزیز.

پیام تبریک روز رادیولوژیست به همکار - همسر - دوست صمیمی

متن پیام تبریک روز رادیولوژیست به دوست صمیمی

17 آبان، سالروز کشف اشعه ایکس بهانه‌ ایست برای تقدیر و پاسداشت از زحمات بی‌حد و اندازه پرتونگاران و رادیولوژیست در تشخیص و تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها روز پزشک رادیولوژیست بر پیشگامان سلامت و دوست رادیولوژیست من مبارک.

♥ ♥ ♥

زندگی هم مثل گرفتن عکس رادیولوژیه!
مواظب باش ! برای گرفتن این عکس شرایط خوبی انتخاب کنی!
واسه اینکه یه عکس خاطره انگیز از خودت توی ذهن دنیا به جا بذاری؛به این نکته ها توجه کن:
واسه حذف غم هات، گرید خنده بذار!
واسه زیاد کردن قدرت نفوذت توی قلبها از فیلترغرورت رد شو!
واسه دوری از نا امیدی ها فیلد تابش افکار منفیت رو محدود کن و ببند!
واسه بالا بردن شدت علاقت به خدا میلی آمپر ثانیه ی عبادتت رو بیشتر کن!
واسه کم کردن کنتراست بین عقل و احساست ولتاژ دانشت رو بالا ببر

روز جهانی رادیولوژیست مبارک.

پیام تبریک روز رادیولوژیست به همکار - همسر - دوست صمیمی

عکس تبریک روز رادیولوژیست

یکی از این پرسنل رادیولوژیست تکنیسین است. یک تصویر پزشکی معمولاً به وسیله این شخص که معروف به تکنولوژیست رادیولوژی میباشد گرفته میشود. 8 نوامبر روز تکنسین رادیولوژی مبارک.

♥ ♥ ♥

گاهی گمان میکنم
تو پیامبری هستی که اعجازش
زندگی بخشیدن به من است

روز رادیولوژیست مبارک

♥ ♥ ♥

هفده آبان برابر با هشتم نوامبر سالروز کشف اشعه ی ایکس توسط آقای رونتگن می باشد که روز رادیولوژی نام گرفته که تحول عظیمی در پیشرفت علم مخصوصا علم پزشکی داشته روح جناب رونتگن شاد و تبریک به همه همکاران رادیولوژیست عزیزم که در این عرصه مشغول فعالیت هستند.

♥ ♥ ♥

وظیفه و تمرکز پزشک رادیولوژیست بیشتر تشخیص امراض و یا نابسامانی ها از روی تصاویر بدست آمده است روز پزشکان رادیولوژیست مبارک

 


حتما بخوانید: متن زیبا برای تبریک روز رادیولوژی | عکس نوشته روز رادیولوژی مبارک


 

پیام تبریک روز رادیولوژیست به همکار - همسر - دوست صمیمی

پیام تبریک روز جهانی رادیولوژیست

و باز هم، جهان یکسره پر است از چشم هایی که تو را می پاید و در نی نی فیروزه ایش مدام نگرانت است. گاهی که در تنهاییت دست و پا میزنی

کسی شبیه همه ی مهربانی هایی که میشناسی نشسته در گوشه ای و انگار که همه ی مهربانی اش را به جانت تزریق کند حس می کنی که رگ به رگ تنت از عشق به او حاجب شده است!

جهان یکسره پر است از خدایی که همه ی نگاهش متوجه توست و چشمهای پر از مهرش بود و نبود انسان بودنت را در پرتوی عشق اکسپوز می کند و خدا کند که تو حرکتی نکنی که تصویر ابدی تو از خاطره ها محو شود!

جهان یکسره پر است از خدایی که عاشق ترین تکنولوژیست رادیولوژی است!

همسرم روز جهانی رادیولوژی مبارک.

 

اس ام اس تبریک روز رادیولوژیست به همسر و همکاران تکنسین و دکتر روز رادیولوژی بسیار ضروری است و اگر شما دوست یا همسر رادیولوژیست از میان متن پیام تبریک روز رادیولوژیست مبارک یکی را انتخاب کرده و برایش پیامک بزنید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب