کد غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی همراه اول (حذف و قطع دائمی)

کد غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی همراه اول (حذف و قطع دائمی)

کد غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی همراه اول

پیامک های تبلیغاتی همراه اول در برخی از مواقع ممکن است آزار دهنده باشند که در این بخش سایت سماتک کد غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی همراه اول را بیان خواهد کرد. قطع دائمی پیامک های تبلیغاتی همراه اول روشی است که دارندگان سیم کارت های همراه اول اعتباری و دائمی می‌توانند از آن استفاده کنند. برخی از پیامک های تبلیغاتی همراه اول که در ساعات مختلف شبانه روز به گوشی تلفن همراه کاربران ارسال می شوند ممکن است حاوی مطالب بی اهمیت برای برخی از اشخاص و مالکان سیم کارت همراه اول باشد و ممکن است برخی از کاربران عزیز دوست نداشته باشند پیامک های تبلیغاتی روی گوشی شان دریافت کنند و ترجیح می دهند تا کد غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی همراه اول را وارد کنند. باید بدانید که پیامک های تبلیغاتی همراه اول آن دسته از پیامک هایی هستند که به جهت معرفی یک یا چند محصول، خدمت یا فعالیت خاصی برای مخاطبان منطقه خاصی از یک شهر ارسال می گردد. برخی از پیامک های تبلیغاتی همراه اول ممکن است ما را در مسابقات پیامکی عضو کنند که شامل هزینه است و شاید شما دوست نداشته باشید در این مسابقات عضو شوید و باید برای حذف پیامک های تبلیغاتی نسبت به وارد کردن غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی همراه اول اقدام کنید. لغو همیشگی و قطع دائمی پیامک های تبلیغاتی همراه اول حال با وجود راه حل های ارائه شده از طرف اپراتور شرکت همراه اول می توانید نسبت به غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی همراه اول اقدام فرمایید.

 

قطع دائمی پیامک های تبلیغاتی همراه اول

برای عدم دریافت و قطع دائمی پیامک های تبلیغاتی همراه اول، مشترکین می توانند طبق اعلام اپراتور به یکی از روش های زیر اقدام کنند:

ارسال عدد «۱» به «۸۹۹۹»
شماره گیری کد دستوری *۸۹۹۹#
شماره گیری کد دستوری *۸۰۰#
تماس با مرکز اطلاع رسانی ۹۹۹۰

کد غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی همراه اول (حذف و قطع دائمی)

کد غیر فعال سازی پیامک تبلیغاتی همراه اول

۱. مشترکین می توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۸۹۹۹، نسبت به قطع سرویس پیام تبلیغاتی خود اقدام نمایند.

۲. پیامک های اطلاع رسانی اپراتور همراه اول و اطلاع رسانی سرویس های پایه و باند پهن همراه اول، پیامک های تبلیغاتی همراه اول محسوب نمی شوند. بنابراین درصورت قطع سرویس پیام تبلیغاتی، مشترکین این نوع پیام ها را دریافت خواهند نمود.

۳. برخی مشترکین به واسطه عضویت در باشگاهی خاص یا ارائه شماره خود به فروشگاه ها از این مبادی پیامک تبلیغاتی دریافت می کنند که در این خصوص نیز اپراتور دخالتی ندارد.

۴. از طریق مراجعه به سامانه همراه من (پرتال و اپلیکیشن) مشترکین می توانند نسبت به فعال / غیرفعالسازی پیامکهای تبلیغاتی اقدام نمایند.

 

حذف پیامک های تبلیغاتی همراه اول

نحوه حذف پیامک های تبلیغاتی همراه اول برای شما در ادامه بیان شده است. تمامی اپوراتورها یک کد مشترک را برای حذف پیامک های تبلیغاتی همراه اول و ایرانسل پشتیبانی می کنند که با استفاده از این کد شما می توانید تمام پیامک های تبلیغاتی همراه اول و پیامک های مبتنی بر محتوا را به صورت دائمی حذف کرده و از دریافت آنها جلوگیری می کند.

 

ابتدا *800# را در گوشی خود وارد کرده و دکمه ok یا call را بزنید

در پاسخ منویی دریافت خواهید کرد که شامل 3 گزینه:

مشاهده سرویس های فعال
قطع خدمات مبتنی بر محتوا
قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول

کد غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی همراه اول (حذف و قطع دائمی)

کد غیر فعال سازی دائمی پیامک های تبلیغاتی همراه اول

اگر می خواهید به صورت دائمی و همیشگی از دریافت پیامک های تبلیغاتی همراه اول انصراف دهید کد غیر فعال سازی دائمی پیامک های تبلیغاتی همراه اول را در ادامه آورده ایم:

 

برای این منظور ابتدا کد *800# را در گوشی خود وارد کرده و دکمه ok یا call را بزنید:

 

1. گزینه اول برای شما سرویس هایی که مبتنی بر محتوی هستند را نمایش میدهند این همان سرویس هایی است که به ازای دریافت پیامک از شارژ شما کم میشود.

2. گزینه دوم برای غیر فعال کردن سرویس های فعالی که در بالا گفتیم میباشد.

3. پس از اگر مدام به ازای دریافت پیامک تبلیغاتی همراه اول شارژ شما تمام میشود از این 2 گزینه استفاده کنید (البته در جریان باشید که در این سرویسها حتما خودتان ثبت نام کرده اید و هیچ اپوراتوری اجازی انجام خودسرانه ی این کار را ندارد)

گزینه سوم برای جلوگیری از پیامکهای تبلیغاتی که اکثر از مرکز پیامها مانند (100012346 و 2000012345) و از این قبیل شماره ها ؛ بوده و دیگر پیامکی از این شماره ها دریافت نخواهید کرد.

 

* طبق اعلام اپراتورهای تلفن همراه نباید غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی همراه اول خللی در دریافت پیامک های بانکی داشته باشد. *

کد غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی همراه اول (حذف و قطع دائمی)

نحوه حذف پیامک تبلیغاتی همراه اول

به جهت رفاه حال مشترکان تلفن همراه در کشور معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرده اند که مشترکان همراه اول درصورت عدم تمایل به حذف پیامک تبلیغاتی همراه اول می توانند قطع دائمی پیامک تبلیغاتی همراه اول ارسال آن را تقاضا کنند. با پیگیری رگولاتوری و به منظور پایه ریزی ساز و کار دائمی در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی با رضایت مشتری، سامانه ای در اپراتورها طراحی شده است که براساس آن مشترکان همراه اول درصورت عدم تمایل به دریافت پیامک تبلیغاتی عدد «1» را به شماره 8999 ارسال کنند و یا با شماره گیری دستوری *8999# نسبت به غیر فعال سازی پیامک تبلیغاتی همراه اول اقدام کنند همچنین می توانند درصورت تمایل و آشنایی با نحوه حذف پیامک تبلیغاتی همراه اول می توانید با مرکز اطلاع رسانی 9990 تماس گرفته و درخواست حذف پیامک تبلیغاتی خط همراه اول خود را ابراز کنند. پیامک های تبلیغاتی گونه ای از سرویس تبلیغاتی بر بستر تلفن همراه است که در آن از بستر پیامک برای مشترکین، محتوای تبلیغاتی ارسال می گردد. همچنین از این طریق نیز سازمانها، موسسات، شرکتها و … می توانند با مخاطبان خود ارتباط دو سویه برقرار نمایند.

 

فعال سازی پیامک تبلیغاتی همراه اول

اگر مشترک همراه اول تمایل داشت دوباره نسبت به دریافت پیامک تبلیغاتی علاقه داشته باشد می تواند با ارسال عدد «2» به شماره 8999 نسبت به فعال سازی آن اقدام کند. برای دریافت مجدد پیامک های تبلیغاتی، مشترکین می توانند به یکی از روش های زیر اقدام کنند:

۱– ارسال عدد«۲» به «۸۹۹۹»
۲– شماره گیری کد دستوری #۸۹۹۹*
۳– تماس با مرکزاطلاع رسانی ۹۹۹۰

 

کد غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی همراه اول به همراه بهترین روش و نحوه حذف پیامک های تبلیغاتی همراه اول را در این مقاله توضیح دادیم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب