آموزش فعال سازی اینترنت همراه اول در عراق (کربلا – نجف – کاظمین)

آموزش فعال سازی اینترنت همراه اول در عراق (کربلا – نجف – کاظمین)

فعال سازی اینترنت همراه اول در عراق

اینترنت همراه اول در کشور عراق را می توانید با خریداری کردن بسته رومینگ بین الملل فعال سازی کنید. آموزش و کد فعال سازی اینترنت همراه اول در عراق و شهرهای نجف و کربلا و مسیر پیاده روی اربعین از مرز مهران تا نجف و کربلا را در این بخش از سایت سماتک برای شما عزیزان شرح خواهیم داد. در صورتی که قصد استفاده از اینترنت همراه اول در کربلا و نجف یا سایر شهرهای کشور عراق را دارید در اینجا کد فعال سازی اینترنت همراه اول در عراق را به نقل از وب سایت همراه اول به آدرس mci.ir بیان خواهیم کرد. در صورت اطلاعات بیشتر در مورد خدمات اینترنت همراه اول در کشور عراق می توانید به آدرس www.mci.ir/mci-roaming مراجعه کنید.

 

در ایران سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل هر سه خدمات اینترنت رومینگ تلفن همراه را ارئه می‌دهند که نحوه فعال سازی اینترنت همراه اول در عراق و شهرهای کربلا و کاظمین و نجف یکسان است. در کشور عراق و پس از عبور از مرز مهران یا چذابه یا شلمچه باید برای استفاده از سرویس های اینترنت همراه اول، رومینگ بین المللی سیم کارت تلفن همراه شما فعال گردد. برای فعال سازی اینترنت همراه اول در عراق در ابتدا به بررسی نحوه فعال سازی رومینگ بین الملل اپراتور همراه اول می پردازیم. روش های اطلاع از فعال سازی رومینگ سیم کارت همراه اول عبارتند از:

 

شماره گیری کد دستوری ستاره 10 ستاره 29 مربع #29*10*
ارسال پیامک 29 به سرشماره پیامکی 10
شماره گیری کد دستوری ستاره 1 ستاره 6 مربع #6*1*

 

نحوه فعال سازی اینترنت همراه اول در عراق

آموزش فعال سازی اینترنت همراه اول در عراق (کربلا - نجف - کاظمین)

برای فعال سازی اینترنت همراه اول در نجف و کربلا می توانید با خرید بسته دیتا رومینگ بین الملل همراه اول، ضمن اطلاع از میزان استفاده از بسته اینترنت تان، هزینه استفاده از اینترنت همراه اول در عراق را کاهش دهید. بسته اینترنت رومینگ همراه اول خریداری شده پس از پرداخت مبلغ، فعال و محاسبات مصرف حجم بسته اینترنت همراه اول به محض ورود به کشور عراق و اقدام به استفاده از اینترنت سیم کارت همراه اول، آغاز می‌گردد.
محاسبه مبلغ اینترنت پس از فعال سازی اینترنت همراه اول در ایران، تا مادامی که مشترک در ایران حضور دارد، به قیمت اینترنت داخلی انجام می‌شود.
برای استعلام باقیمانده شارژ اینترنت همراه اول در عراق می‌توانید کد دستوری #6*1* را شماره ‌گیری کنید.
در صورت پایان حجم بسته اینترنت همراه اول در کشور عراق، بسته تمدید خودکار نخواهد شد و لازم است با شماره گیری کد دستوری #6*1* بسته دیگری خریداری کنید. در غیر این صورت هزینه دیتای رومنیگ با تعرفه عادی دیتای کشور عراق محاسبه می‌گردد.
پس از بازگشت به ایران، امکان ادامه استفاده از بسته اینترنت رومینگ وجود ندارد.

 

کد فعال سازی اینترنت هدیه همراه اول در عراق

آموزش فعال سازی اینترنت همراه اول در عراق (کربلا - نجف - کاظمین)

اپراتور همراه اول به مشترکینی که در ایام اربعین سال ۹۸ (۱۶ لغایت ۳۰ مهر) به کشور عراق مسافرت می‌کنند، بسته دیتا رومینگ 20 مگابایت هدیه می دهد که این بسته اینترنت هدیه می باشد و هیچ هزینه ای ندارد و مثل سایر بسته های اینترنت رومینگ همراه اول قابل فعال سازی است و هر یک از مشترکین تلفن همراه اول هر 2 روز یکبار می توانند درخواست فعال سازی اینترنت هدیه همراه اول در عراق را ارسال کنند.

 

منبع: mci.ir

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب