جدیدترین گوشی سامسونگ 2021 | بهترین گوشی های سال 2021 سامسونگ

جدیدترین گوشی سامسونگ 2021 | بهترین گوشی های سال 2021 سامسونگ

لیست بهترین گوشی های جدید سامسونگ 2021 را در این مقاله برایتان تهیه و گردآوری کرده ایم که اگر به دنبال جدیدترین گوشی سامسونگ 2021 هستید و یا می خواهید بهترین گوشی های سال 2021 سامسونگ را بشناسید با سماتک همراه باشید.

 

جدیدترین گوشی سامسونگ 2021

گوشی موبایل Galaxy Note 10 Lite جدیدترین گوشی سامسونگ 2021 است و محصولی دیگر از خط تولید موفق Note است که با ویژگی‌های یک پرچم‌دار روانه بازار شده است. سامسونگ سعی کرده است در تولید این محصول ویژگی‌های پرطرفدار Note 10 مانند نمایشگر تمام‌صفحه آمولد و باتری قدرتمند را نگه دارد اما این محصول را به شکلی مقرون‌به‌صرفه عرضه کند. حسگر اثر انگشت این گوشی هم مانند برادران بزرگترش در زیر صفحه‌نمایش کار گذاشته شده است و عملکرد کاملاً مطلوبی دارد. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6٫7 اینچی به پنل سوپرآمولد پلاس مجهز شده است.

جدیدترین گوشی سامسونگ 2020

بهترین گوشی های سال 2021 سامسونگ

اگر قصد خرید گوشی های جدید سامسونگ در سال 2021 میلادی را دارید باید بگوییم که شما انتخاب های زیادی در این بخش خواهید داشت و باید بگوییم گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note10 Lite SM-N770F/DS دو سیم کارت با ظرفیت 128 گیگابایت می تواند بهترین انتخاب برای شما در سال 2021 باشد. با ما همراه باشید تا لیست جدیدترین گوشی های سامسونگ 2021 به ترتیب را برایتان بیان کنیم. گوشی سامسونگ Galaxy A71 Galaxy A20s ، Galaxy A51 ، Galaxy A30s ، Galaxy A01 ، Galaxy A70 ، Galaxy A80 SM و گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A2 Core SM-A260 G/DS می تواند بهترین انتخاب برای سال 2021 میلادی باشد.

 

گوشی سامسونگ Galaxy A71 2021

گوشی سامسونگ Galaxy A71 2020

گوشی های سری A شرکت سامسونگ از گوشیهای میانرده این شرکت هستند. در واقع سامسونگ با تولید سری گوشی‌های A، تولیدکنندگان چینی مانند هوآوی و شیائومی را در گوشی‌های میان‌رده به مبارزه طلبیده است. سامسونگ با به کار گیری صفحه‌نمایش‌های AMOLED  در این سری از گوشی‌های خود، رقیبان خود را به چالش کشیده است و باعث شده تا کاربران با صرف هزینه‌ای که برای یک گوشی میان‌رده پرداخت می‌کنند صاحب گوشی با نمایشگر فوق‌العاده شوند.سامسونگ این بار گوشی‌های A51 و A71 را راهی بازار کرده است. انتظار می‌رود سامسونگ حفره دوربین سلفی، سخت‌افزار و دوربین اصلی را برای نسل جدید گوشی‌های سری A خود بهبود دهد.

 

البته همه این موارد  درگوشی A71 با بهبود همراه است؛ ازاین‌رو می‌توان گفت گوشی A71 نسخه ارتقاء یافته از گوشی  A70 است. حفره کوچک‌تر روی صفحه‌نمایش، رزولوشن بیشتر، چیپست جدیدتر و تعداد دوربین‌های بیشتر روی قاب پشتی تغییراتی است که نسبت به گوشی A70 داشته است. شرکت سامسونگ با ساخت گوشی موبایل مدل A71  بار دیگر سعی کرده است تا سهم بازار خود را در گوشیهای میان رده حفظ کند. قطعا جزو یکی از بهترین گوشی های سال 2021 است.

 

گوشی سامسونگ Galaxy A20s 2021

گوشی سامسونگ Galaxy A20s 2020

در حالی که گوشی گلکسی A20 شرکت سامسونگ یکی از محصولات محبوب این شرکت در بازار به حساب می‌آید، شاهد عرضه مدل دیگری به نام گلکسی A20s هستیم. این گوشی با قیمت ارزان‌تری نسبت به گلکسی A20 راهی بازار شده و به همین دلیل سخت افزار ضعیف‌تری هم دارد. اما قیمت ارزان‌تر و سخت‌افزار ضعیف‌تر باعث نشده که این تلفن همراه هوشمند بی‌کیفیت ساخته شود. گلکسی A20s یک عضو ارزان قیمت از خانواده گوشی‌های سری A سامسونگ است که ظاهر زیبایی دارد و سعی کرده به عنوان یک محصول نه چندان گران قیمت، نظر کاربران را به سمت خود جلب کند.

 

گوشی سامسونگ Galaxy A51 2021

گوشی سامسونگ Galaxy A51 2020

در انتهای سال 2019 و ابتدای سال 2021 سامسونگ گوشی های نوظهور خود یعنی A51 و A71 را به طور همزمان رونمایی کرد. گوشی هایی که ویژگی های پدران خود یعنی A50 و A70 را با خود به ارث می بردند. اما تغییرات بسیار زیادی نیز داشته اند. دوربین های پیشرفته تر، پردازنده و رم قوی تر، ظاهر شکیل تر و …

 

همانند گوشی های قبلی این سری، این گوشی نیز از طراحی بسیار زیبا و شکیلی برخوردار است. لبه های گرد اطراف گوشی به مانند قبل حفظ شده اند. رنگ بندی بسیار متنوع تری به آن اضافه شده است و الگوهای خاصی روی قاب پشتی این گوشی به کار رفته است که با تابش نور به آن، رنگ های مختلفی را مثل رنگین کمان از خود ساطع می کند. از نمایشگر اینفینیتی و بدون حاشیه روی آن استفاده شده است که کمترین میزان حاشیه را با بدنه گوشی دارد.

 

یکی از تغییرات جزئی در ظاهر آن، دوربین سلفی آن است که بر خلاف گوشی های قبلی این سری، تنها از یک نقطه تشکیل شده و ظاهر V شکل و به اصطلاح ناچ را ندارد. شاید بگویید ظاهر قبلی کمی زیباتر به نظر می رسید اما این شکل دوربین سلفی نیز می تواند زیبایی های خود را داشته باشد. , حتما این گوشی جزو بهترین گوشی های 2021 سامسونگ است.

 

گوشی سامسونگ Galaxy A30s 2021

گوشی سامسونگ Galaxy A30s 2020

این سری از تولیدات سامسونگ به داشتن صفحه‌نمایش بسیار با کیفیت AMOLED و دوربین‌هایی با امکانات بالا شهرت دارند. گوشی موبایل Galaxy A30s با صفحه‌نمایش سوپر آمولد طراحی شده است و ظاهر هم زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. این محصول سامسونگ با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید (Pie) روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی ۶٫۴ اینچ با رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل است که با استفاده از فناوری Super AMOLED و پنل OLED تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد.

 

گوشی سامسونگ Galaxy A01 2021

گوشی سامسونگ Galaxy A01 2020

گوشی موبایل «Galaxy A01» محصول مقرون به صرفه سامسونگ است که با صفحه‌نمایش تمام‌صفحه Infinity-V روانه بازار شده است. مانند دیگر محصولات سری A، سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. این محصول سامسونگ با نسخه سیستم‌عامل اندروید Android 10 روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید.

 

صفحه‌نمایش گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A01 ابعادی برابر با 5.7 اینچی دارد. یکی از مزیت‌‌های این گوشی استفاده از ناچ برای صفحه‌نمایش است. استفاده از ناچ باعث شده تا نسبت صفحه‌نمایش به بدنه این مدل به 75.1 درصد برسد. این میزان برای گوشی پایین‌رده استاندارد محسوب می‌شود. سامسونگ برای این مدل از پنل PLS TFT استفاده کرده است. استفاده از این پنل مزیت‌های بسیاری دارد. از ویژگی‌های استفاده از این پنل می‌توان به مصرف انرژی کمتر، روشنایی بیشتر و در نهایت هزینه کمتر اشاره کرد. کیفیت صفحه‌نمایش این گوشی با توجه به قیمت، قابل قبول و استاندارد است.

 

سامسونگ گلکسی A01 2021 آمده است با قیمت مناسب خود یکی از بهترین گوشی های 2021 سامسونگ بازار برای کسانی باشد که بیش از هر چیز به یک گوشی خوب و با کیفیت برای کار های سبک روزمره نیاز دارند.

 

گوشی سامسونگ Galaxy A70 2021

گوشی سامسونگ Galaxy A70 2020

گوشی A70 در ظاهر و کیفیت ساخت قطعاً چیزی از گوشی‌های بالارده و پر‌چم‌‌دار کم ندارد. این محصول شرکت سامسونگ قطعاً شاهکار خاصی به شمار نمی‌آید و نوآوری مانند دوربین‌های A80 را در طراحی و ساخت ندارد اما در مقایسه با محصولات بالارده بازار هیچ نقطه ضعفی در آن دیده نمی‌شود. البته بدنه این محصول از پلاستیک ساخته شده است اما مانند قاب‌های شیشه‌ای، نورها را با رنگ‌ها اشیاء نزدیک بازتاب می‌دهد. این محصول در رنگ‌های متنوع روانه بازار شده است تا بتواند هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد.

 

حاشیه بالایی گوشی فقط مربوط به دوربین است و حاشیه خاصی در آن دیده نمی‌شود؛ به‌طوریکه نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در این گوشی حدود ۸۶ درصد است. بدنه ۶٫۷ اینچی و بزرگ این محصول ۳ دوربین را در قاب پشتی جای داده است. خوشبختانه بر خلاف گوشی A80، همچنان در A70 جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا به خدمت گرفته شده و در کنار پورت USB-C و اسپیکر مونوی گوشی جا خوش کرده است. در قاب سمت راست گوشی فقط کلیدهای کنترل میزان صدا و پاور وجود دارند و در سمت چپ هم شیار کارت حافظه به تنهایی جا گرفته است. این گوشی جزو از بهترین گوشی های 2021 سامسونگ است.

 

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A80 SM 2021

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A80 SM 2020

سامسونگ با تولید Galaxy A80 این بار دیگر یک نمایشگر واقعی بدون بریدگی را به بازار عرضه کرد. در این گوشی دیگر خبری از Infinity-O یا Infinity-U نیست. این گوشی در حقیقت اولین گوشی سامسونگ است که در صفحه‌نمایش آن، هیچ حفره یا بریدگی (Bezel) وجود ندارد به همین لقب «بی‌نهایت» (Infinity) را می‌توان شایسته آن دانست. در این گوشی از مکانیسم جذابی برای دوربین‌ها استفاده شده است که دوربین‌های قاب پشتی را از قاب بیرون می‌آورد و با چرخش آن‌ها، دوربین‌های سلفی را برای کاربر مهیا می‌کند. دوربین‌ها این شکلی را قبلاً در برخی از گوشی‌ها دیده بودیم اما این اولین بار است که مکانیسم به این شکل خاص در A80 به کار گرفته شده است.

 

اما این پایان کار نیست؛ 3 دوربین که دوتای آن عریض و فوق عریض هستند هم در کنار یک حسگر TOF سه‌بعدی قرار گرفته‌اند تا تجربه جالبی از دوربین در این گوشی ثبت شود. علاوه‌براین، فوکوس زنده ویدئویی، نمایشگر 6.7 اینچی SuperAMOLED و پردازنده جدید کوالکام (730) در کنارهم خبر از گوشی خاص، زیبا و البته قدرتمند دارند. زمانی که صحبت از کیفیت تصویر و صفحه‌نمایش گوشی می‌شود، سامسونگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که البته آن‌ها را هم در A80 به نمایش گذاشته است.

 

این گوشی دارای صفحه‌نمایش Super AMOLED است که با رزولوشن FullHD+ همراه شده است تا نتوانید به‌راحتی از آن ایرادی بگیرید. کنتراست بالا، رنگ‌های غنی و زاویه مطلوب تنها نکات مثبت این صفحه‌نمایش یکپارچه نیستند؛ بلکه امکان ایجاد فیلتر نور آبی، حالت تیره، امکان تغییر رنگ‌های RGB و حالت واضح (Vivid) ارزش زیادی به نمایشگر بدون بردیدگی A80 داده‌اند.

 

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A2 Core SM-A260 G/DS 2021

گوشی سامسونگ Galaxy A2 Core SM

طراحی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A2 Core برگرفته از مدل‌های قدیمی و موفق سامسونگ است. این مدل طراحی ساده داشته و کار کردن با آن بسیاری آسان است. این گوشی برای افرادی که قصد ندارند برای گوشی هزینه‌ زیادی پرداخت کنند درعین‌حال قصد تهیه گوشی با کیفیت با برند معتبر دارند گزینه مناسبی است. در این مدل دیگر خبری از ناچ یا صفحه‌نمایش بدون حاشیه نیست. این مدل طراحی ساده و کلاسیکی دارد. این مدل شباهت بسیاری به مدل J2 Core دارد.

 

جنس این گوشی پلاستیک است. پلاستیک قاب پشتی مقداری براق است. این براق بودن باعث شده تا گوشی جلوه بهتری پیدا کند. معمولاً استفاده از قاب پلاستیکی براق باعث لیز شدن گوشی می‌شود اما در A2 Core شرایط متفاوت است. این گوشی سایز کوچکی دارد. همین باعث شده تا به‌آسانی در دستتان جای بگیرد. نیازی نیست نگران افتادن گوشی از دستتان باشید. در قاب پشت‌گوشی دوربین و فلش به‌صورت عمودی در کنار هم قرارگرفته‌اند. اگر هنوز از هدفون‌های 3.5 میلی‌متری استفاده می‌کنید برایتان خبر خوبی داریم، نیاز به تهیه مبدل برای این گوشی ندارید. در قسمت پایین گوشی، درگاه جک 3.5 میلی‌متری تعبیه‌شده است.

 

در قسمت پایین گوشی علاوه بر جک هدفون، پورت شارژ که همان microUSB v2.0 قرار دارد. باتری گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A2 Core ظرفیت 2600 میلی‌آمپر ساعت دارد. این میزان روی کاغذ برای یک گوشی مناسب نیست. اما تراشه و صفحه‌نمایش استفاده‌شده برای این مدل باعث شده تا این ظرفیت مشکلی برایتان به وجود نیاورد. شما با استفاده عادی از گوشی، می‌توانید حدوداً یک روز شارژ بدون نیاز به شارژ از گوشی‌تان استفاده کنید. دوربین اصلی و سلفی این گوشی هر دو 5 مگاپیکسل است. عکس‌هایی که در روز و نور کافی توسط این گوشی‌ گرفته شود، کیفیت قابل قبولی برای گوشی پایین‌رده دارد.

 

در شب و سایه از جزئیات تصویر کاسته می‌شود. عکاسی در شب با این گوشی، نویز بسیاری دارد. دوربین سلفی این گوشی در روز عملکرد خوبی دارد. جزئیات صورت در تصاویر سلفی قابل‌قبول است. دوربین سلفی این گوشی حالت زیبایی یا همان Beauty Mode دارد. این حالت برای افرادی که به پرتره‌های پولیش شده علاقه دارند می‌تواند جذاب باشد.

 

منتخبی از بهترین گوشی های سال 2021 سامسونگ به ترتیب را در بالا به شما خریداران گوشی موبایل سامسونگ معرفی کردیم و بسته به سلیقه تان جدیدترین گوشی سامسونگ 2021 را انتخاب و خریداری کنید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب