لیست خانه معلم های بجنورد استان خراسان شمالی (آدرس و تلفن)

لیست خانه معلم های بجنورد استان خراسان شمالی (آدرس و تلفن)

خانه معلم بجنورد و حومه که در استان خراسان شمالی قرار دارند را در این بخش به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. اگر فرهنگی هستید و قصد سفر به استان خراسان شمالی را دارید در ادامه این بخش لیست خانه معلم های بجنورد استان خراسان شمالی را برایتان تهیه و گردآوری کرده ایم.

 

آدرس و شماره تلفن خانه معلم های بجنورد

بجنورد مرکز استان خراسان شمالی و در شمال شرق ایران است که در این مقاله قصد داریم آدرس و شماره تلفن خانه معلم های بجنورد و حومه را به شما معرفی کنیم. در منابع قدیمی و فرهنگ‌های لغت نام این شهر، بیژن گرد یا بیژن یورد آورده شده است؛ و بیژن گرد (بجنورد) به معنی ساخته بیژن و آبادشده به دست بیژن است. در دوران باستان پسوند گرد در نام بسیاری از شهرهای ایران بکار می‌رفته است. لیست خانه معلم های بجنورد استان خراسان شمالی عبارتند از:

 

خانه معلم بجنورد شماره یک

خانه معلم بجنورد دارای دو قسمت است که هرکدام به‌طور جداگانه در 500 مترمربع ساخته‌ شده و به‌ طور میانگین هر واحد این مجموعه 20 متر مربع است. خانه معلم بجنورد شامل وسایل موردنیاز است و برای ارائه خدمات به مهمانان فرهنگی آماده‌شده است. هم‌چنین در ایام خاصی مانند نوروز کلاس‌های درس 150 مدرسه هم در استان خرسان شمالی از میهمانان استقبال می‌کند. در این میان بیش از 200 نفر نیز به‌ عنوان عوامل اجرایی در این محل‌ ها مستقر می‌ شوند. این مکان دارای درجه‌ بندی الف و ب است که در مورد الف، امکاناتی مانند یخچال، پتو، فرش و تلویزیون وجود دارد و گروه ب علاوه بر همین امکانات دارای تختخواب نیز است.

 

آدرس: بجنورد؛ انتهای خیابان شهید بهشتی، چهار راه جواد الائمه، اداره آموزش و پرورش بجنورد

شماره تلفن: 05832221710

 

خانه معلم اسفراین استان خراسان شمالی

آدرس: اسفراین؛ خیابان امام خمینی، اداره آموزش و پرورش اسفراین

شماره تلفن: 05837222701

 

خانه معلم جاجرم استان خراسان شمالی

آدرس: جاجرم .خیابان شهید باهنر، روبروی پارک شهر ، اداره آموزش پرورش جاجرم

شماره تلفن: 05832272023

 

خانه معلم شیروان استان خراسان شمالی

آدرس: شیروان؛ میدان انقلاب، اداره آموزش و پرورش شیروان

شماره تلفن: 05836225405

 

خانه معلم فاروج استان خراسان شمالی

آدرس: فاروج؛ میدان آزادی، اداره آموزش و پرورش فاروج

شماره تلفن: 05836422300

 

خانه معلم گرمه استان خراسان شمالی

آدرس: گرمه؛ بلوار مدرس، مدرس ۶ ، پشت پارک شقایق ، دبیرستان نمونه دولتی موعود

شماره تلفن: 05832500105

 

خانه معلم مانه و سلقمان استان خراسان شمالی

آدرس: خیابان شهید هاشمی نژاد ، اداره آموزش پرورش مانه و سملقان

شماره تلفن: 05832923122

 

رزرو خانه معلم بجنورد

خانه های معلم مراکزی هستند که در اکثر نقاط کشور وجود دارند و خدماتی را به مسافرین ارائه می‌دهند که بی‌شک خانه معلم جایی است که با اقامت در آن‌ ها می‌توانید هزینه سفرتان را به حداقل برسانید. اولویت اسکان با خانواده بزرگ آموزش‌ و پرورش و در خانه‌ های معلم است اما در صورت تکمیل ظرفیت و تعطیلات مدارس از کلاس‌های درس نیز استفاده می‌شود.  برای پذیرش ظرفیت آزاد (غیرفرهنگی) فقط در صورت وجود ظرفیت خالی، ستادهای مربوط اعلام می‌کنند تا آن‌ها نیز ثبت‌نام کنند. سامانه رسمی  اسکان فرهنگیان به نشانی eskan.medu.ir برای رزرو خانه معلم بجنورد و حومه در دسترس عموم قرار دارد.

 

شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی واقع در شمال خاوری ایران و کوهپایه‌های رشته‌کوه آلاداغ است. این شهر از شهرهای بزرگ خراسان شمالی است و با جاذبه‌ های گردشگری فراوانی که دارد مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشاند، پس مطمئناً مکان خوبی است تا همراه با خانواده به این شهر سفر کنید. در فرهنگ معین بجنورد معادل بیژن گرد و بوزنجرد است. گرد معنای ساختن دارد و معنی بیژن گرد در اصل ساخته بیژن و آباد شده به دست بیژن است. این شهر هم‌چنین به دلیل اینکه درراه مشهد قرارگرفته به باب الرضا مشهور است. اداره تعاون و امور رفاهی آموزش‌وپرورش استان خراسان شمالی محل‌ هایی برای پذیرش اسکان مسافران اعلام کرده است.

 

لیست خانه معلم های بجنورد استان خراسان شمالی را در بالا مشاهده کردید و باید بدانید استان خراسان شمالی از مناطق زیبا و تاریخی در ایران است که هر ساله گردشگران زیادی را جذب خود می کند. با توجه به اینکه مراکز و مجموعه فرهنگی خانه معلم در استان های مختلفی از یاران در حال خدمات رسانی به گردشگران زیادی هستند خانه معلم های خراسان شمالی نیز در شهرستان های مختلف آماده خدمت رسانی به مشافران و گردشگران عزیز فرهنگی است.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب