لیست خانه معلم های یزد + عکس، آدرس و شماره تلفن

لیست خانه معلم های یزد + عکس، آدرس و شماره تلفن

لیست خانه معلم های یزد به همراه آدرس و شماره تلفن این مراکز را برای شما فرهنگیان عزیز در ادامه بیان خواهیم کرد. اگر قصد سفر به شهر یزد را دارید و می خواهید در این شهر در خانه معلم اقامت داشته باشید؛ در اینجا آدرس و شماره تلفن مراکز اسکان و هتل فرهنگیان یزد آورده شده است. با سماتک همراه باشید.

 

آدرس و شماره تلفن خانه معلم های یزد

خانه معلم و یا مراکز اسکان فرهنگیان استان یزد مراکزی هستند که در کلیه ایام سال خدماتی همچون اسکان، رستوران، تالار و … در اختیار فرهنگیان عزیز با شرایطی خاص و تخفیف ویژه قرار می‌دهند. اگر فرهنگی هستید و قصد سفر به یکی از شهرهای واقع در استان یزد را دارید در ادامه با آدرس و شماره تلفن مراکز خانه معلم شهر یزد همراه سماتک باشید.

لیست خانه معلم های یزد + عکس، آدرس و شماره تلفن

هتل فرهنگیان یزد
آدرس: صفاییه، خیابان عدالت
تلفن:
۳۸۲۴۱۶۱۵
۴-۳۸۲۵۰۰۴۱

 

خانه معلم شهید دادرس یزد

آدرس: خیابان آیت الله کاشانی کوچه پشت پارک هفتم تیر
تلفن:
۳۸۲۴۷۰۲۹
۳۸۲۴۵۳۲۳

 

این مراکز رفاهی ویژه فرهنگیان است که در پیک های مختلف سال آماده پذیرش فرهنگیان عزیز از شهرهای مختلف هستند و خدمات مهمی را در این زمینه ارائه می‌دهند. از مهم‌ترین مزایای استفاده از خانه معلم در شهر یزد نزدیک بودن این مراکز به مرکز شهر است، همچنین در اطراف این مراکز فروشگاه‌های مختلفی وجود دارند که به راحتی می‌توانید مواد غذایی و وسایل مورد نیاز خود را از این مراکز تهیه کنید.

لیست خانه معلم های یزد + عکس، آدرس و شماره تلفن

لیست خانه معلم های استان یزد

شهر یزد و به طور کلی استان یزد یکی از جذابترین مقاصد گردشگری برای مسافرین و گردشگران ایرانی و خارجی است. وجود جاذبه‌ های فراوان گردشگری در این شهر باعث شده تا تقاضا برای اسکان در اماکن رفاهی این شهر در ایام تعطیل بیشتر شود. لیست خانه معلم های استان یزد به همراه آدرس و شماره تلفن مراکز خانم معلم استان یزد، خانه معلم اردکان، خانه معلم بافق و خانه معلم خاتم همراه ما باشید/

 

خانه معلم خاتم
آدرس: استان یزد – شهرستان خاتم – میدان جمهوری اسلامی – شهر مسیح غربی
تلفن: ۳۲۵۷۴۷۹۹

لیست خانه معلم های یزد + عکس، آدرس و شماره تلفن

خانه معلم اردکان
آدرس: استان یزد – اردکان خیابان شهید رجایی، جنب آموزش و پرورش
تلفن: ۳۲۲۳۳۳۶۴

 

مرکز آموزشی رفاهی شهرستان بافق
آدرس: استان یزد – بافق، بلوار انقلاب
تلفن: ۳۲۴۲۱۴۸۱

لیست خانه معلم های یزد + عکس، آدرس و شماره تلفن

فرهنگیان عزیز لطفا توجه داشته باشید تمامی آدرس و شماره تلفن خانه معلم های یزد از سامانه اسکان مهمانان فرهنگی (تحت نظارت وزارت آموزش و پروش) استعلام شده است. در صورت هرگونه تناقض، با ارسال آدرس و شماره صحیح مرکز، ما را در ارائه مطالب بهتر و دقیق یاری نمایید. خانه معلم یا مراکز اسکان فرهنگیان یزد، مکان‌هایی را برای فرهنگیان در نظر گرفته که خدماتی همچون اسکان، رستوران، تالار و … را در اختیار معلمان و مدیران قرار می دهند.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب