شماره تلفن و آدرس خانه معلم های بیرجند استان خراسان جنوبی

شماره تلفن و آدرس خانه معلم های بیرجند استان خراسان جنوبی

خانه معلم بیرجند

خانه معلم های بیرجند استان خراسان جنوبی بالغ بر 4 عدد هستند و یکی از انها در بیرجند واقع شده است و در این مقاله شماره تلفن و آدرس خانه معلم بیرجند استان خراسان جنوبی (بشرویه، فردوس، قاین و …) را برایتان تهیه و گردآوری کرده ایم. بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی است و در این مطلب آدرس خانه معلم بیرجند را برایتا تهیه کرده ایم. اگر تاکنون به بیرجند سفر نکرده‌اید، این بار بازدید از این شهر تاریخی را در برنامه سفرتان بگنجانید و اگر از قشر فرهنگی جامعه هستید با خیال آسوده اتاق خود را در خانه معلم بیرجند رزرو کنید و به بازدید از جاذبه‌های زیبای این شهر بروید. از جمله جاذبه‌های معروف و دیدنی بیرجند ارگ کلاه فرنگی، باغ معصومیه، باغ شوکت آباد، ارگ بهارستان و … می‌باشند. معماری بناهای تاریخی بیرجند تلفیقی از معماری ایرانی سنتی و اروپایی است که برای معماران و مهندسان بسیار جالب توجه هستند.

 

شماره تلفن و آدرس خانه معلم های بیرجند

یکی از شهرهای بزرگ ایران که در شرق نقشه قرار گرفته است شهرستان بیرجند می باشد که یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران به حساب می آید. بیرجند در قدیم بسیار پیشرفته از سایر شهرهای ایران بوده است و بناهای تاریخی فوق العاده زیبایی را در دل خود جای داده است. در این بخش از مقاله سایت سماتک قصد دارید به شما شماره تلفن و آدرس خانه معلم های بیرجند استان خراسان جنوبی را بدهیم. بیرجند شهری زیبا و منحصر به فرد برای تفریح و سرگرمی است و شما فرهنگیان عزیز می توانید برای اقامت در این شهر ایران نسبت به رزرو خانه معلم بیرجند اقدام کنید.

 

آدرس خانه معلم بیرجند: خراسان جنوبی، بیرجند، بلوار معلم، تقاطع قدس شرقی

شماره تلفن: ۰۵۶۳۲۴۲۴۲۴۸

شماره تلفن و آدرس خانه معلم های بیرجند استان خراسان جنوبی

لیست مراکز خانه معلم استان خراسان جنوبی

با افزایش تعداد مسافران و گردشگران به شهر بیرجند، اداره آموزش و پرورش در صدد برطرف کردن نیازهای اقامتی و رفاهی مسافران فرهنگی تمام سعی و تلاش خود را می‌کند تا اقامت راحت و اوقات خوشی را برای خانواده‌های فرهنگی در استان خراسان جنوبی فراهم نماید. بیرجند از جمله شهرهایی است که خانواده‌های فرهنگی زیادی به آن سفر می‌کنند. فرهنگیان می‌توانند با بهره‌مندی از موقعیت اجتماعی و شغلی خود به هر شهری که قصد  دارند سفر کنند و در خانه‌های معلم اقامت کنند. اگر قصد سفر به استان خراسان جنوبی و بازدید از شهر بیرجند و یا سایر شهرهای این استان را دارید، برای اطمینان خاطر از بابت محل اسکان، می‌توانید قبل از سفر از طریق سایت eskan.medu.ir  اتاق خود را رزرو نمایید. همچنین می‌توانید به صورت حضوری نیز، اتاق تان را رزرو کرده و تحویل بگیرید.

 

خانه معلم قاین

آدرس: قاین، بلوار بسیج

شماره تلفن: 05632522485

 

خانه معلم فردوس

آدرس: فردوس؛ بلوار جمهوری اسلامی

شماره تلفن: 05632731855

 

خانه معلم بشرویه

آدرس: بشرویه، بلوار قائم

شماره تلفن: 05632774483

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب