معرفی هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

معرفی هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

هرساله، شاهد برگزاری نمایشگاه‌های متعدد و مهمی در کلانشهر تهران هستیم که اکثر آن‌ها، در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا می‌شوند. با شروع هر رویدادی در این نمایشگاه، مسافران زیادی از سراسر کشور به پایتخت سفر می‌کنند تا از دستاوردهای حضور در آن‌ها، بهره گردند. از آنجایی که اکثر این رویدادهای مهم، چند روزه هستند، تقاضا برای اقامت در هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران نیز افزایش می‌یابد. دلیل این حجم از استقبال برای رزرو بهترین هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران، صرفه‌جویی در زمان رفت‌وآمد و حضور به‌موقع در جلسات و رخدادهای مهم است. اگر شما نیز در حال برنامه‌ریزی برای سفر به تهران و شرکت در نمایشگاه موردنظر خود هستید، بهتر است با لیست معروف‌ترین هتل هاي نزديك نمايشگاه بين المللي تهران که در این مطلب معرفی شده است، آشنا شوید.

آشنایی با هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

 

لیست هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

تنوع در هتلهای اطراف نمایشگاه بین المللی تهران، به مسافران این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت و با توجه به بودجه و سلیقه خود، دست به انتخاب محل اقامت‌شان بزنند. البته نباید رزرو آنلاین هتل را به زمانی که در تهران حضور دارید، موکول کنید، چراکه به‌دلیل کمبود وقت در بررسی گزینه‌های مختلف، ممکن است هتلی را انتخاب کنید که با نیازها و الویت‌های‌تان همخوانی ندارد؛ بنابراین پیش از سفر بهتر است، از طریق سایت اقامت۲۴، به‌راحتی لیست کامل هتل های نزدیک به نمایشگاه بین‌المللی تهران، موقعیت مکانی، امکانات و خدمات هتل و در نهایت قیمت هر کدام از آن‌ها را بررسی و با یکدیگر مقایسه کنید. در قدم بعدی می‌توانید بهترین هتل تهران نزدیک نمایشگاه بین المللی را برای تجربه اقامتی دلچسب و دلنشین رزرو کنید.

فهرست هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

 

هتل پارسیان استقلال

هتل ۵ ستاره و مجلل استقلال که در بزرگراه چمران واقع شده است، بهترین شرایط را برای رفتن به نمایشگاه بین‌المللی تهران دردسترس‌تان قرار می‌دهد، به‌گونه‌ای که می‌توانید با کمی قدم زدن و پیاده‌وری به این مجموعه بزرگ برسید. هتل استقلال، به‌عنوان یکی از محبوب‌ ترین هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران، دارای دو برج غربی و شرقی است که از دور نیز قابل تشخیص هستند. این هتل زیبا، امکانات رفاهی لوکس و لاکچری که در شان دو برج بلند و سرافراز باشد را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

 

آدرس:  تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولیعصر

هتل استقلال؛ هتل ارزان نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

 

هتل پارسیان آزادی

یکی دیگر از بهترین و پرطرفدارترین هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران، هتل پارسیان آزادی نام دارد. این هتل لوکس، با معماری و طراحی داخلی بی‌نظیر، فرصت اقامت در یک منطقه خوش آب‌وهوا را در اختیار شما قرار می‌دهد. امکانات بی‌نظیر اقامتی و رفاهی در این هتل، بسیار شگفت‌انگیز و ایده‌آل است که ازجمله آن‌ها می‌توان گالری هنری، کافه‌های متعدد، چندین رستوران، استخر، سونا، فروشگاه و حمام سنتی را نام برد.

 

آدرس:  بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام ، تقاطع اوین

 

هتل پارسیان اوین

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، برای رزرو هتل تهران که در نزدیکی نمایشگاه بین المللی باشد، گزینه‌های متعددی در مقابل شما قرار دارد. در این میان، هتل پارسیان اوین یکی از بهترین هتل های اطراف نمایشگاه بین المللی تهران است که در فاصله ۵ دقیقه‌ای از آن واقع شده است. موقعیت مکانی این هتل، بسیار مطلوب بوده و در منطقه‌ای چشم‌نواز و خوش آب‌وهوا قرار دارد که بر جذابیت‌های آن افزوده است. بعد از بازدید از نمایشگاه بین المللی، می‌توانید برای تفریح و خوش‌گذرانی به توچال، درکه و ولنجک بروید و ساعات خوش و شادی را سپری کنید.

 

آدرس:  بزرگراه شهید دکتر چمران، تقاطع اوین

هتل اوین؛ یکی از هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

 

هتل آپارتمان جم

اگر در طول اقامت در شهر تهران و برای شرکت در نمایشگاه‌های مختلف، به‌دنبال اقامتی ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه هستید، می‌توانید برای رزرو هتل آپارتمان نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران اقدام کنید. نگران نباشید، زیرا تنوع در هتل ارزان نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران که امکانات و خدمات ایده‌آلی دارند، بسیار زیاد است. در این بین، هتل آپارتمان جم از بهترین گزینه‌هایی است که پیش‌روی شما قرار دارد، چراکه با پیاده‌روی ۲۰ دقیقه‌ای می‌توانید به محل نمایشگاه بین المللی برسید. این درحالی است که اگر بخواهید با خودرو به مکان موردنظر بروید، فقط به طی مسافتی ۱۰ دقیقه‌ای نیاز دارید.

 

آدرس:  خیابان ولیعصر، مقابل جام جم، خیابان شهید طاهری، پلاک ۸۲

 

هتل آپارتمان آسا

هتل آپارتمان آسا، یک هتل نزدیک به نمایشگاه بین المللی تهران است که می‌توانید پس از طی مسافت ۱۵ دقیقه‌ای با ماشین به این مرکز مهم در برگزاری رویدادها برسید. این اقامتگاه که در خیابان زعفرانیه واقع شده است، فرصت گشت‌وگذار و قدم زدن در کوچه‌های خوش آب‌وهوا و سرسبز تهران را به شما می‌دهد تا به این شکل بتوانید، در کنار تجارت و  سفر کاری خود، کمی تفریح کنید. این هتل می‌تواند، انتخابی هوشمندانه برای سفری اقتصادی باشد؛ به عبارت دیگر، هتل آپارتمان آسا برای افرادی که به دنبال مهمانپذیر نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران هستند و می‌خواهند هزینه اقامت آن‌ها ارزان شود، گزینه فوق‌العاده‌ای است؛ از همین رو، هتل آپارتمان آسا حتی جایگزین مناسبی برای یک مهمان‌پذیر است با این تفاوت که امکانات خیلی بهتری دارد.

 

آدرس:  خیابان زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان ثارالله، شماره ۹

 

هتل بلوط تهران

هتل ۳ ستاره بلوط که به تازگی در منطقه ولنجک، تاسیس شده است نیز یکی از بهترین هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران محسوب می‌شود. این هتل، با قرارگرفتن در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا، دسترسی آسانی به بزرگراه چمران دارد، به این شکل که با ۵ دقیقه رانندگی می‌توانید خود را به محل نمایشگاه برسانید. هتل بلوط تهران، علاوه بر داشتن واحدهای اقامتی مجهز و راحت، امکانات بی‌نظیری دارد که برخی از آن‌ها عبارتنداز: چندین رستوران‌، استخر، سونا، جکوزی و فضای سبز.

 

آدرس: تهران، ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از چهارراه مقدس اردبیلی، سمت چپ باغ گیاه پزشکی

 

هتل طوبی تهران

هتل طوبی فرصت اقامتی متفاوت و خاص را به‌عنوان، یکی از جالب‌ترین هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران به شما می‌دهد؛ چراکه این هتل، از معروف‌ترین هتل بوتیک‌های ایران محسوب می‌شود که طراحی فضای داخلی آن لوکس و منحصربه‌فرد است. فاصله هتل طوبی، با محل دائمی برگزاری نمایشگاه در تهران، فقط 5 کیلومتر است؛ بنابراین می‌توانید علاوه بر دسترسی آسان به مکان موردنظر خود، اقامتی متفاوت و دلچسب را در این هتل، تجربه کنید. جالب است بدانید که هتل طوبی به معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری تهران مانند برج میلاد، پارک آب و آتش، پل طبیعت و غیره نزدیک است.

 

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از دستگردی (ظفر)، خیابان ناصری، پلاک ۱۷

 

در پایان

تعداد هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران، به‌قدری زیاد است که دست شما را برای انتخاب اقامتگاهی که با بودجه و سلیقه‌تان همخوانی داشته باشد، باز گذاشته است؛ بنابراین با خیال آسوده، به‌دنبال رزرو بهترین هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران باشید تا به این شکل بتوانید رفت‌وآمدی آسان و بی‌دردسر را برای حضور در رویداد موردنظر خود، تجربه کنید؛ همچنین امکان رزرو هتل ارزان نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران برای شما وجود دارد تا بتوانید در کاهش هزینه‌های سفرتان موفق عمل کنید.

جدیدترین مطالب