۱۰ مورد از جاهای تفریحی جزیره کیش: از سافاری تا دلفیناریوم

۱۰ مورد از جاهای تفریحی جزیره کیش: از سافاری تا دلفیناریوم

ده مورد از مقصدهای گردشگری و دیدنی جزیره مرجانی خلیج فارس ایران را در این گفتار سفرمارکت معرفی کردیم تا اگر قصد کیش‌گردی در ماه‌های پیش رو داشتید، در جریان ده مکان مهم جزیره برای تفریح و سرگرمی لذت بخش باشید و حداکثر لذت را از سفر خاطره‌انگیز خود به این دیار دوست‌داشتنی و مملو از زیبایی‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی تجربه کنید.

 

اگر شما مخاطب گرامی، تجربه سفر به جزیره کیش داشتید یا قصد سفر به این نقطه باشکوه مناطق جنوبی کشور را در برنامه سفر خود قرار دادید، نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره مهم‌ترین و دیدنی‌ترین اماکن تفریحی جزیره از طریق بخش کامنت در انتهای این گفتار به اشتراک بگذارید. قطعا نظرات مختلف کیش‌گردها، اطلاعات خوبی را به ایرانگردان برای درک بهتر از شرایط و پتانسیل‌های اقامتی و توریستی جزیره، اعطا می‌کند که ارزشمند است.

 

به منظور سفری ارزان و آسان به کیش با خانواده و یا دوستان، خرید بلیط ارزان هواپیما یکی از راهکارهایی است که سفرمارکت تلاش دارد تا رقابتی‌ترین نرخ‌ها را به مسافران گرامی پیشنهاد دهد. هر سال سفر به کیش، گران‌تر از سال قبل می‌شود.

 

قابل توجه کیش‌گردها

اگر مسافر کیش هستید، به چند توصیه دقت کنید:

 

• هزاران گردشگری که از کشورهای مختلف دنیا، عازم جزیره مرجانی ایران شدند، تجارب خواندنی خود را از گردش در مناطق دیدنی و شکم‌گردی و تاریخی این مکان، در تریپ ادوایزر Tripadvisorبه اشتراک گذاشتند که بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی گردشگران جهان با میلیون ها عضو است. بد نیست سری به بخش کیش این پرتال بیاندازید.

• کیش، میراث جاودان و پر صلابت سرزمین شگفت‌انگیز ایران است. در حفظ آن کوشا باشید.

• همه وقت کیش‌گردی خود را صرف گشت‌وگذار داخل پاساژها و مراکز خرید اختصاص ندهید. چون زمان سفر شما معمولا به چند روز خلاصه می‌شود، تلاش کنید از ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی جزیره بیش‌تر استفاده کنید.

• دوچرخه سواری، قایق‌سواری، غواصی، جت‌اسکی و پاراسل، از ورزش‌های هیجان‌انگیز جزیره است که انجام آن، سفر شما را لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی خواهد کرد. در برنامه سفر خود، انجام ورزش‌های آبی را در دستور کار قرار دهید.

 

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش، یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی جزیره بوده که همواره در کانون توجه کیش‌گردها قرار می‌گیرد. البته مسافرانی که برای نخستین بار عازم این دیار چشم‌نواز جنوب کشور می‌شوند، احتمالا علاقمند دیدار از کشتی یونانی به خصوص در زمان غروب آفتاب هستند تا فوتوشوت‌های پر لایک اینستاگرامی بگیرند.

 

کشتی یونانی در جنوب غربی جزیره واقع شده و در نشانی: خیابان غروب کیش، میدان غروب، پارک ساحلی کشتی یونانی قرار دارد. حدود نیم ساعت بازدید آن کفایت می‌کند. کشتی یونانی، کشتی به گل نشسته‌ای است که سال‌های دور، به جزیره آمد و آنجا ماندگار شد تا مهمان دائمی مسافران جزیره باشد. تاریخی مبهم دارد. اما شاخص‌ترین جاذبه جزیره کیش محسوب می‌شود.

 

البته در منطقه‌ای که کشتی یونانی قرار دارد، می‌توانید از ورزش‌های مفرحی چون اسب‌سواری و شترسواری نیز بهره‌مند شوید که انجامش در ساحل تمییز و زیبای شنی این جزیره، اوقات خوشی را برای شما و خانواده به ارمغان خواهد آورد. چه فعالیتی بهتر از اسب‌سواری با پس‌زمینه کشتی یونانی آن‌هم در غروب آفتاب!

 

دقت کنید که جاذبه کشتی یونانی کیش، احتمالا در سال‌های نه چندان دور، دیگر وجود نداشته باشد. چون احتمالا غرق شدن کشتی هست. لذا زودتر برای ثبت عکس‌های خاطره‌انگیز از این مهمان ناخوانده جزیره، به نشانی کشتی یونانی بروید.

 

بومی‌ها جزیره کیش از این مهمان ناخوانده به نام: عروس یونانی یاد می‌کنند. تاریخ به گل نشستن آن مربوط به سنه چهل و پنج هجری شمسی یعنی پنجاه و اندی سال پیش است. در کنار کشتی یونانی، تماشای غروب آفتاب بر فراز این کشتی به گل نشسته، منظره‌ای حیرت انگیز را برای شما خلق می‌کند که فرصت عالی برای فوتوشوت‌ها و استوری‌های پر لایک اینستاگرامی خواهد بود.

 

اگر قصد دارید تا پس زمینه شترسواری و اسب سواری شما، کشتی به گل نشسته یونانی جزیره کیش باشد، از فرصت شترسواری و اسب‌سواری در این منطقه استفاده کنید. با راهنما، می‌توانید سوار بر اسب و شتر شوید.

 

پارک ساحلی کشتی یونانی در مساحتی به وسعت شصت هزار متر مربع اخیرا افتتاح شده و خدمات و امکانات گسترده‌ای برای مسافرانی که عازم تماشای این کشتی اروپایی هستند، فراهم کرده است. غرفه‌های کرایه دوچرخه در منطقه پارک ساحلی کشتی یونانی از جمله تفریحات دلپذیر این قسمت بوده که توصیه می‌کنیم از آن استفاده کنید.

 

در آینده نزدیک، کافه و رستوران‌هایی در منطقه پارک ساحلی کیش راه اندازی خواهد شد. علاقمندان به اسکیت، از این ابزار نیز در پارک ساحلی کشتی یونان استفاده کنند.

 

دقت کنید که برنامه غواصی به منظور تماشای بخش‌های داخلی کشتی یونانی میسر نبوده و نمی‌توان آن را دید. به دلیل امکان فرو ریختن کشتی، امکان غواضی زیر کشتی فراهم نیست.

 

بعضی از تورلیدرها توصیه می‌کنند که به دلیل گرمای هوا، بازدید از پارک ساحلی کشتی یونانی را به ساعات منتهی به غروب آفتاب انتقال دهید تا هم در خنکی هوا، در این منطقه نوستالژیک جزیره، قدم بزنید و هم فرصت عکس‌برداری با کشتی در غروب دل‌انگیز جزیره، در اختیار شما باشد.

۱۰ مورد از جاهای تفریحی جزیره کیش: از سافاری تا دلفیناریوم

منطقه گردشگری کاریز کیش

از دیگر جاهای دیدنی این دیار هزار رنگ هزار نقش، کاریز است. کاریز کیش در بلوار میرمهنا، حد فاصل میدان المپیک و میدان فارور واقع شده و از مناطق دیدنی و تاریخی جزیره به شمار می‌رود. متاسفانه درصد قابل توجهی از مسافران جزیره، به تماشای کاریز کیش نرفته و از تاریخ و فرهنگ و میراث طبیعی این منطقه، بی اطلاع هستند.

 

شهر زیرزمینی کاریز کیش، جایی است که برای تماشای آن، ۱ تا ۲ ساعت وقت کفایت می‌کند. برای بازدید از مجموعه فرهنگی سیاحتی شهر زیرزمینی کیش که مثل شهر زیرزمینی نوش‌آباد، ظرفیت‌های شگفت‌انگیزی را در معرض دید گردشگران خوش‌ذوق قرار می‌دهد، بایستی بلیط تهیه کنید.

 

این شهر زیرزمینی، تاریخ پر صلابت جزیره را روایت می‌کند. حیرت بیننده را برانگیخته و شما را با روی دیگری از سکه کیش آشنا می‌کند. جایی برای تماشای کیش در هزاران سال پیش. جایی برای دیدن هنر حفر قنات در ایران که کلکسیونی از آن را در دیار ترین‌های ایران-یزد دیار قنات، قنوت و قناعت مشاهده می‌کنیم.

 

کاریز کیش، از ویژگی‌های منحصر به فرد ساختار زیرزمینی طبیعت جزیره بوده و شما را به ضیافت مرجان‌ها می‌برد. هوای خنک کاریز کیش درکنار فسیل‌های کهن، فضای سحرانگیز را پیش روی مسافران قرار می‌دهد. از کاریز کیش می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی جنوب کشور نام برد.

 

کاریز کیش، شهر زیرزمینی به معنی امروزی نبوده بلکه شبکه‌ای از مسیرهایی بود که زیر زمین حفر شده تا آب به درستی هدایت شود. کاریز یعنی قنات. هنر کاریز، در انحصار ایرانیان بوده و نمادهایش را در قنات‌های دیار یزدی‌ها دیده‌ایم که قدمتی چند هزار ساله دارد.

 

کاریز کیش حدود پانزده هزار متر طول داشته و در عمق چهارده متری ایجاد گردیده و در مساحتی به وسعت ده هزار متر مربع، میزبان شایسته کیش‌گردهای تاریخ‌دوست ایران است. نکته جالب آن است که برای ساخت این شهر زیرزمینی، صرفا از تیشه و کلنگ استفاده شده و ابزار حفاری مدرن امروزی در اختیار مهندسان و کارگران هزاران سال پیش جزیره نبود.

 

مرجانی بودن مسیر و سقف‌های مملو از فسیل‌های کهن، جلوه‌ای از شکوه میراث طبیعی جزیره کیش را به رخ می‌کشد. یکی از لوکیشن‌های کم نظیر برای گرفتن فوتوشوت‌های پر لایک اینستاگرامی، همین کاریز کیش است. در ساخت کاریز کیش در اعصار خیلی دور، از لایه گل مارن در زمین استفاده شده و از دلایل پایداری بنا به شمار می‌رود. چون این محل همیشه مرطوب است و لذا گل مارن که به قولی فلکسیبیلتی بالایی دارد، سبب استحکام بنا گردیده است. هوای خنک کاریز کیش به ندرت بالای بیست و پنج درجه سانتی‌گراد می‌رود. لذا در هر فصل سال که عازم کاریزگردی شدید، احساس گرمای شدید نخواهید کرد.

 

دقت کنید که ارتفاع کاریز کیش در بالاترین حالت به چهل و پنج متر می‌رسد و یکی از دلایل منحصر به فرد بودن این منطقه گردشگری تاریخی جزیره همین مساله ارتفاع است. این قضیه نشان می‌دهد که در هزاران سال پیش، ساکنان جزیره، توانایی طراحی و هدایت هوشمندانه فرآیند ساخت کاریز و هدایت آب را داشته و حفاری ماهرانه‌ای را مدیریت کردند که امروز به ما به ارث رسیده است.

 

اگر برای تماشای این نمایشگاه بی‌نظیر و باورنکردنی هنر و معماری ایران زمین، قصد سفر به جزیره کیش را دارید، از خدمات تور کیش استفاده کنید و با رقابتی‌ترین نرخ‌های ممکن که سفرمارکت پیشنهاد می‌کند، برای سفری آسان و ارزان آشنا شوید.

 

پارک آبی اوشن

از جاهای دیدنی و هیجان‌انگیز کیش که اخیرا به فهرست ۱۰ مقصد اصلی توریستی جزیره آمده، پارک آبی اوشن در جاده جهان است. اگر علاقمند ورزش‌های آبی به خصوص در یک پارک بزرگ با کلی وسایل و امکانات و فرصت ‌های بازی و شنا با دوستان و اعضا خانواده هستید، پارک آبی اوشن را توصیه می‌کنیم. برای استفاده حداکثری از پارک آبی اوشن کیش، معمولا ۲ تا ۴ ساعت زمان کفایت می‌کند. مگر این‌که معتاد ورزش‌های آبی باشید که آن وقت اوضاع فرق خواهد کرد.

 

برای ورود به پارک آبی اوشن باید بلیط تهیه کرد. البته تخفیف‌های گروهی هم در دسترس تورها و گروه‌های بازدید کننده قرار دارد. حتما پیش از عزیمت به این مقصد گردشگری دوست داشتنی و پرهیاهوی جزیره، درباره سانس و زمان استفاده، اطلاعات لازم را کسب کنید.

 

پارک آبی اوشن کیش در واقع نخستین تم پارک آبی بوده و نخستین پارک آبی روباز در کشور نیز به شمار می‌رود. راید آدرنالین پارک آبی اوشن، همه هیجان‌گردهای کیش را فرا می‌خواند. رالی راید، آناکوندا، گرداب، مارپیج اول و مارپیج دوم و سونامی، مهم‌ترین انتخاب‌های جذاب این پارک آبی هستند که گویا مشتریان زیادی هم دارد.

 

اگر سابقه استفاده از پارک آبی‌های معروف دوبی و استانبول و باتومی را در کارنامه هیجان‌گردی خود دارید، پارک آبی اوشن با امکانات محدود تر، همان حس و حال شگفت‌انگیز را در شما تداعی خواهد کرد. در محیطی امن و تمیز و با حضور نجات غریق‌های ماهر می‌توانید اواقات خوب و خوشی را در کنار خانواده سپری کنید.

 

استخرهای چند گانه پارک آبی اوشن برای افرادی که صرفا علاقمند به شنای معمولی یا حتی راه رفتن در آب هستند، انتخاب خوبی است. تم‌های داستانی مثل راز قلعه خورشید هم دارد که برای کودکان و نوجوانان، فرصتی برای گذران وقت در محیطی شاد و دلپذیر است.

 

عاشقان ماساژ و اسپا و رستوران‌گردی و کافه‌گردی نیز می‌توانند از امکانات شکم‌گردی مجموعه استفاده کنند. سانس پذیرش آقایان و بانوان متفاوت است و برای اطلاع از مقررات حاکم، بایستی به سایت آن مراجعه کنید. خرید حضوری بلیط پارک آبی اوشن در سال ۱۴۰۱ شمسی به ازای کودکان و بزرگسالان متفاوت بوده و حداقل 100 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

 

پارک آبی اوشن برای عزیزان توان‌یاب، خدمات ویژه ارائه می‌کند تا بتوانند به راحتی از خدمات این مجموعه وسوسه‌انگیز بهره‌مند شوند که جای قدردانی دارد. امکانات ویژه‌ای به کودکان زیر ۵ سال ارائه می‌شود.

 

در پارک آبی اوشن، بخش‌هایی چون: رستوران، ماساژ، نمازخانه، کافه، فروشگاه، کمک اولیه، عکسخانه برای عکاسی از لحظات مفرح آب بازی عزیزان شما، بخش اشیا گمشده، سرویس حمل و نقل، کمد لباس، حمام آفتاب، سرویس بهداشتی، سالن اسپا و رختکن با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در عصر پسا کرونا، در دسترس بازدید کنندگان گرامی قرار دارد.

۱۰ مورد از جاهای تفریحی جزیره کیش: از سافاری تا دلفیناریوم

شهر تاریخی حریره کیش

از جمله دیدنی‌ترین مکان‌های توریستی شهر آفتاب است. شهر تاریخی حریره کیش، هم‌چون شهر زیرزمینی کاریز، جایی برای تماشای تاریخ و میراث طبیعی جزیره بوده و ما را با بخشی از تاریخ کهن استان‌های جنوبی این سرزمین پهناور آشنا می‌کند.

 

شهر تاریخی حریره در نشانی: بلوار میرمهنا، بلوار المپیک، میدان حریره خیابان کرانه واقع شده و برای بازدید از مجموعه تاریخی، حدود یک ساعت زمان کفایت می‌کند. لذا تلاش کنید که ۶۰ دقیقه از مدت زمان سفر خود به کیش را به بازدید این مجموعه گران‌سنگ تاریخی اختصاص دهید. بازدید از شهر تاریخی حریره، رایگان است.

 

گفته شده که قدمت شهر تاریخی حریره کیش، به قرن پنجم تا دهم هجری قمری باز می‌گردد و در فهرست آثار ملی ایران قرار دارد. در زمانی که این شهر فعالیت داشته، حدود یک صد و بیست هکتار وسعت داشت و کلکسیونی از بناهای ساحلی، عمارت‌های اعیونی، حمام، مسجد، کارگاه‌های شیشه‌گری و تاسیسات آبی و قنات را دارا بوده و به مرور زمان، آن‌چه باقی مانده است، روبروی دیدگان بازدیدکنندگان کیش‌گرد قرار گرفته است.

 

اگر علاقمند به تماشای یکی از قدیمی‌ترین حمام‌های کشور هستید، شهر تاریخی حریره را در نظر داشته باشید. حریره، روایتی از این بیت شاعر پرآوازه ایرانی که می‌گوید:

 

بناهای آباد، گردد خراب، ز باران و از تابش آفتاب

 

گشتی در کوچه‌های گلی این شهر تاریخی که روزگاری، شکوه و اوج معماری زمانه خویش بود، ما را به دل تاریخ این مرز و بوم برده تا فرصتی برای قدم زدن در روزگارانی داشته باشیم که روزگار خوش پیشینیان ما بود. البته تماشای این شکوه و عظمت تاریخی سرزمین پارس در جزیره کیش وقتی دل‌انگیز تر می‌شود که مثل محوطه کشتی یونانی، دم غروب آفتاب باشید و فوتوشوت‌‌های پر لایک اینستاگرامی بگیرید!

 

اگر عازم این دیار تاریخی شدید، مراقب باشید که کودکان و نوجوانان از دست زدن به سازه‌ها خودداری کرده و نظافت مجموعه را حفظ کنید. یادگاری نوشتن روی آثار ملی ایران، نقض حقوق جامعه و محیط زیست بوده و ما به عنوان وارثان چنین بناهای معظمی، بایستی پاسدار میراث با صلابتی باشیم که در اختیار داریم. لذا، امانت‌دار شایسته‌ای برای آیندگان خود باشیم.

 

طبق گفته شماری از گردشگران مجموعه، در شهر باستانی تاریخی حریره کیش، اماکن مرموز و دیدنی بسیار است که راهنمایان به بازدیدکنندگان توضیجات لازم را ارائه خواهند کرد.

 

شهر باستانی حریره کیش در شمال جزیره واقع شده و با از رونق افتادن بندر سیراف در قرن چهارم هجری، شهر حریره به عنوان جایگزین آن بنا شد. این شهر، به روایتی ماندگار از تاریخ‌نگاران و سیاحان ایران، شهری ثروتمند، سرسبز و پر امکانات بوده که آثار به جا مانده از آن در روزگار امروزی نیز، تصدیق کننده این ادعا است. خلاصه بازدید از این شهر هشتصد سال جزیره را به همه نوع گردشگر کیش توصیه می‌کنیم.

 

این شهر در سال هفتاد و شش در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفت و یکی از مقصدهای تاریخ‌نوردی در استان تاریخی و شگفت‌انگیز هرمزگان ایران است.

 

مجموعه هنری و موزه خلیج فارس کیش

از جمله جاهای دیدنی و مفرح جزیره که در فهرست ۱۰ مقصد گردشگری اصلی جزیره می‌توان قرار داد، مجموعه هنری و موزه خلیج فارس کیش است که مثل بازدید از شهرباستانی حریره و شهر زیر زمینی کاریز، جایی برای تماشای تاریخ و میراث فرهنگی و هنری این خطه دل‌انگیز ایران زمین است.

 

مجموعه هنری و موزه خلیج فارس کیش در جاده جهان، روبروی کشتی یونانی واقع شده و اگر به محوطه گردشگری کشتی یونانی رفتید، سری هم به موزه اطرافش بزنید. بازدید از مجموعه هنری و موزه خلیج فارس کیش، برای همه گروه‌های سنی رایگان بوده و برای تماشای این تاریخ تابناک و پر رمز و راز جزیره، ۲ تا ۳ ساعت وقت اختصاص دهید.

 

این تماشاگه راز، هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۲ پذیرای بازدید کیش‌گردهای گرامی است. از جاذبه‌های جزیره بوده و ساختمانش هم خاص است. در فهرست سازه‌های بتنی برتر ایران قرار گرفته و طرح منحصر به فردش، نظر دانشجویان تاریخ و معماری و هنر را به خود مشغول می‌کند.

 

ساختمان مجموعه هنری و موزه خلیج فارس کیش، ارتفاعی پنجاه متری و قطر ده متری دارد و از صدف و مروارید که از میراث طبیعی شگفت‌انگیز این جزیره مرجانی به شمار می‌رود، الهام گرفته شده است. صدف و مروارید در سواحل و دریای کیش به وفور یافت می‌شود و گاه روی صنایع دستی جزیره نیز رد پایش دیده می‌شود.

 

مجموعه هنری و موزه خلیج فارس کیش دارای پنج گالری بوده و یکی از ان‌ها، موزه اسناد خلیج فارس است. برای اسنادشناسان و علاقمندان به مرور تاریخ به روایت اسنادی که حکایت‌های مستند و مستدل از روزگار پیشینیان ارائه می‌کنند، موزه خلیج فارس، یک انتخاب فوق‌العاده به شمار می‌رود.

 

آثار هنرمندانی مثل نقاشی و مجسمه سازی در این موزه به نمایش گذاشته شده است که انتخاب خوبی برای گالری‌گردهای خوش‌ذوق شهرهای ایران است. سالن آمفی تئاتر، کافه و رستوران از بخش های مختلف این مجموعه هنری است. نمایشگاه اقوام پر افتخار ایران زمین، آثار هنرهای تجسمی، حراج‌های هنری، مسابقات عکاسی و نقاشی و کارگاه‌های آموزشی، بخش‌های پر بازدید مجموعه هنری و موزه خلیج فارس کیش را تشکیل می‌دهد.

 

نکته جالب توجه درباره مجموعه هنری و موزه خلیج فارس کیش که روبروی کشتی یونانی قرار دارد آن است که در این فضای هنری و تاریخی کم‌نظیر جزیره، می‌توان از امکانات تفریحی خوبی چون دوچرخه سواری نیز استفاده کرد. تماشای فیلم‌های روز ایران و جهان از دیگر امکانات مجموعه برای فیلم‌بازان حرفه‌ای در سینماتک مجموعه محسوب می‌شود.

 

پس از آن‌که ماشین‌گردی لوکس و دوچرخه سواری و شنا و تفریحات آبی شما تمام شد، بد نیست وقتی برای تماشای آثار هنرمندان بگذارید و رهسپار این موزه دیدنی شوید. این موزه بزودی نماد کیش و هاب گالری‌گردی منطقه خلیج فارس خواهد شد و امیدواریم مجموعه‌ای که سال نود و پنج افتتاح شد، به یکی از مراکز مهم حراجی‌های هنری ایران تبدیل شود.

 

طبق اعلام مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش، قرار است از سال ۱۴۰۱ شمسی به بعد، ۴ موزه جدید نیز به فهرست موزه‌های این مروارید خلیج فارس اضافه شود.

 

بانجی جامپینگ و باشگاه اسب سواری کیش

برای آدرنالین‌گردها و عاشقان هیجان، بانجی جامپینگ و زیپ لاین، همیشه، محبوب است و این ورزش‌های عجیب و غریب و به ظاهر ترسناک، هم‌چون جت اسکی و پارسال، مشتاقان بسیاری در سراسر ایران و جهان دارد. بانجی جامپینگ کیش، از جمله جاهایی است که اگر حتی انجامش برای شما دشوار و هولناک است، تماشای افرادی که آن را انجام می‌دهند، دلپذیر است. البته به شرطی که مشکل قلبی نداشته باشید!

 

بانجی جامپینگ مروارید خلیج فارس ایران، جایی برای سپری کردن یک روز خاطره انگیز است. از جاهای خاص جزیره بوده و در این مجله گردشگری سفرمارکت به بررسی آن پرداختیم.

 

بانجی جامپینگ جزیره در نهایت اصول ایمنی، در بلوار میر مهنا، انتهای صنعت یکم قرار دارد. اگر قصد پرش از ارتفاع شصت متری دارید، باید بدانید که حدود ۱ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. شرایط استفاده کنندگان از خدمات بانجی جامپینگ، به محض خریداری بلیط مجموعه، توسط کارشناسان اموزش دیده و مجوز دار این مرکز، به اطلاع بازدید کننده می‌رسد و اصول ایمنی و آموزش‌های لازم داده می‌شود.

 

هزینه پرش از ارتفاع چهل متری با هزینه پرش از ارتفاع شصت متری متفاوت است. استفاده از مجموعه بانجی جامپینگ کیش همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ امکان پذیر خواهد بود و شرط سنی دارد. این مجموعه جذاب، در فهرست ورزش‌های کیش قرار گرفته و طعم و مزه هیجان را می‌توان آن‌جا تجربه کرد.

 

اصلا خطری ندارد و با وسایل ایمنی و استانداردهای لازم تحت نظر یک کارشناس مجوز دار، پرش بازدید کننده انجام می‌شود. مربی مخصوص جامپینگ، از لحظه اول تا آخر، همراه بازدید کننده هست. لذا نگرانی بایت امنیت خود نداشته باشید. حتی اگر بار اول شما باشد که مشتاق پرش از ارتفاع چهل یا شصت متری هستید.

 

دقت کنید که بازی‌های هیجان‌انگیز دیگری به جز پرش نیز در این مجموعه در دسترس ارائه به کیش‌گردها قرار دارد که از آن جمله می‌توان به زیپ لاین، اسلینگ شات، بانجی ترامپولین، سنگ نوردی، اسلک لاین اشاره کرد. بانوان می‌توانند با پوشش مناسب، با لباس خود از خدمات بانجی جامپینگ استفاده کنند. اما فقط مربی آقا در مجموعه در دسترس عزیزان است.

 

علاوه بر بانجی جامپینگ، از جاهای دیدنی کیش برای گذران اوقات خوش و هیجان‌انگیز، می‌توان باشگاه اسب سواری را در نظر داشت. عاشقان اسب سواری، چه حرفه‌ای های اسب‌سواری چه افرادی که به تازگی به اسب و اسب‌سواری علاقه‌مند شده‌اند، می‌توانند از امکانات اسب‌سواری در باشگاهی برای همین کار در مروارید خلیج فارس استفاده کنند. فرصتی که در محیط‌های شهری در دسترس افراد عادی نیست.

۱۰ مورد از جاهای تفریحی جزیره کیش: از سافاری تا دلفیناریوم

باشگاه اسب‌سواری کیش در بلوار المپیک قرار دارد و بازدید از آن همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ امکان‌پذیر است. هزینه اسب سواری تفریحی در باشگاه اسب سواری کیش، حداقل 1 میلیون ریال است و این رقم هر سال تغییر می‌کند. برای استفاده از خدمات باشگاه اسب‌سواری کیش زیر نظر مربیان مجوز دار، بایستی ۱ تا۲ ساعت وقت اختصاص دهید.

 

به شما در زمان اسب سواری، امکانات و تجهیزات لازم داده می شود و حتی اگر تاکنون سابقه اسب‌سواری نداشتید، می‌توانید در کنار مربیان آموزش‌ دیده، از خدمات باشگاه اسب‌سواری کیش استفاده کنید.

 

باشگاه اسب‌سواری کیش به همه گروه‌های سنی آقایان و بانوان عاشق این حیوان نجیب، خدمات ارائه کرده و بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت در جزیره مرجانی دارد. برای عکاسی در کیش، یکی از جاهای خیلی خاص، همین باشگاه اسب‌سواری است که می‌تواند کلکسیونی از لایک و فالو را برای معتادان اینستاگرام به ارمغان آورد!

 

باشگاه اسب سواری کیش مثل مجموعه بانجی جامپینگ جزیره، محیط بزرگی دارد و تحت نظر مربیان حرفه‌ای، جذاب‌ترین تفریحات جزیره را در اختیار هیجان‌گرهای کیش قرار می‌دهد تا یک روز خاطره‌انگیز را در کارنامه سفر خود به این خطه تاریخی و جذاب ایران، ثبت کنند.

 

باشگاه اسب‌سواری جزیره کیش زیر نظر فدراسیون اسب‌دوانی فعالیت داشته و اسب‌هایی از نژادهای گوناگون برای استفاده حرفه‌ای‌ها و آماتورها و هر نوع گروه سنی، در دسترس است. حتی کودکان زیر ۱۰ سال نیز می‌توانند به همراه مربی سوارکاری، تجربه اسب سواری را به مجموعه خاطرات دوست‌داشتنی خود اضافه کنند. بیش از پنجاه راس اسب از نژادهای گوناگون در باشگاه اسب‌سواری کیش، آماده ارائه خدمات و رقم زدن یک روز بی‌نظیر برای کیش‌گردهای گرامی هستند.

 

در باشگاه اسب سواری کیش، پیست کورس استاندارد، مانژ صحرایی، اصطبل های استاندارد در اختیار حرفه‌ای های این رشته مفرح و دلپذیر قرار دارد.

 

کلبه هور و برج ایفل کیش

از جمله دیدنی های کیشف کلبه هور و برج ایفل این جزیره است که در فهرست مقصدهای توریستی گردشگران سال‌های اخیر جزیره قرار گرفته است. کلبه هور کیش در خیابان جهان و میدان هور قرار دارد. حدود ۲ ساعت از وقت گران‌بهای خود در مدت زمان سفر به کیش را به بازدید از این مجموعه اختصاص دهید.

 

در بخش غربی جزیره، در امتداد سواحل زیبای خلیج همیشه فارس ایران، دماغه‌ای طنازی می‌کند که در میان اهالی به کلبه هور نامیده می‌شود. تندیس فردی فانوس به دست خودنمایی کرده و جایی است که می‌توان طبیعت دل‌انگیز با مناظر چشم‌نواز اطراف را به نظاره نشست و از شلوغی مرکز جزیره دور بود.

 

کلبه هور، ساحل صخره‌ای با آب‌های شفاف است که رقص ماهیان را در کنار صدف‌ها و لاک‌پشت‌ها می‌توان به نظاره نشست و از طبیعت بکر این مروارید خلیج فارس، لذت برد. لذا به دنبال بازدید از یک کلبه یا خانه تاریخی و باستانی نباشید.

 

یکی از زیبایی‌های غیر قابل وصف منطقه کلبه هور، چشم انداز‌های دل‌انگیز آن است که لنجی به گل نشسته را روایت می‌کند که در فاصله چندصد متری ساحل قرار داشته و مثل منظره کشتی یونانی، غروب زیبایی را به تصویر خواهد کشید. ماهی‌گیری و غواصی در کلبه هور، دو ورزش هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی برای کیش‌گردهای خوش‌ذوق و غیر لاکچری گردی است.

 

سایت غواصی در کلبه هور از معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین سایت‌های غواصی جزیره بوده و مشتریان پر و پا قرصی دارد. مربیان غواصی آماده هستند تا حتی برای کسانی که هیچ سابقه غواصی ندارند، پس از آموزش لازم و در اختیار گذاشتن تجهیزات مربوطه، تجربه غواصی را برایشان به ارمغان آورند.

 

برای تماشای رازهای دنیای رنگارنگ و دلپذیر زیر آب‌های جزیره، بایستی تجربه غواصی در کلبه هور را به فهرست گردشگری خود اضافه کنید. لحظاتی خوش و وصف ناشدنی در انتظار شما خواهد بود. تماشای رقاصی ماهیان هزار رنگ و هزار نقش و محیط زیر آب، فرصتی تکرار نشدنی برای کیش‌گردهای محترم است. شما می‌توانید با تجهیزات کامل و در کنار مربیان حرفه‌ای به عمق هشت متری رفته و آن‌چه که خیلی‌ها به طور واقعی لمس نکردند را لمس کنید.

 

این تجربه بی‌نظیر غواصی در کلبه هور جزیره کیش، در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در محیط اطراف، امکاناتی مثل آلاچیق، نیمکت، باربیکیو، فضای سبز در دسترس است. بهتر است که خوردنی و نوشیدنی خنک همراه شما باشد.

 

یک غار زیبا با محیطی حیرت‌انگیز نیز در اطراف کلبه هور در دسترس گردشگران است که البته دسترسی با آن با غواصی امکان پذیر است.

 

از دیگر جاهای دیدنی جزیره، برج ایفل کیش است. بسیاری از مقصدهای گردشگری معروف جهان، یک برج ایفل به یاد برج ایفل پاریس که یادگاری جاودان مهندس ایفل فقید است، درست کرده‌اند تا گردشگران، همواره نماد صنعت توریسم جهان را فراموش نکنند!

 

کیش هم مثل دوبی، برج ایفل دارد! برج ایفل کیش که فرصتی برای فوتوشوت‌بازهای اینستاگرامی فراهم کرده تا از نورپردازی شبانه آن استفاده کنند و سلفی و استوری‌های پر لایک طوفانی را روانه پیج خود کنند، در بلوار فردوسی، روبروی پارک هنگام، روبروی مرکز خرید پردیس یک واقع شده است.

 

در واقع این برج، فرصتی برای پاساژگردها فراهم کرده تا با نورپردازی رنگارنگ این برج در طول شب، اوقات خوب و خوشی را در کنار خانواده و دوستان، رقم بزنند.

 

نورپردازی برج ایفل کیش به رنگ پرچم عزیز ما صورت می‌گیرد و نظر رهگذران را به خود جلب می‌کند. حدود سیزده میلیارد ریال برای ساخت این برج هزینه شده تا نماد گردشگری پاریس، در جزیره کیش نیز نماینده داشته باشد. البته چشم‌انداز جالبی هم به محوطه بیرونی بازار پردیس یک دارد.

 

این‌که نمادهای گردشگری خارجی بایستی در جزایر و شهرهای ایرانی باشد اما ردپایی از فرهنگ و هنر و المان‌های گردشگری و فرهنگی و هنری ایران زمین در کوچه پس کوچه‌های شرق و غرب عالم دیده نمی شود، پرسشی است که فعلا بی جواب مانده است. به هر حال، بازدید از برج ایفل کیش، لحظات شادی را برای شما رقم خواهد زد.

 

توجه داشته باشید که بر خلاف برج ایفل پاریس که آسانسور و کافه و رستوران دارد، برج ایفل کیش، آسانسور و کافه و رستوران نداشته و امکان بالا رفتن از آن میسر نیست و نمی‌توان از طبقه آخرش، مناظر اطراف را تماشا کرد.

 

اسکله و پارک تفریحی میرمهنا کیش

اسکله و پارک تفریحی میر مهنا کیش از دیگر دیدنی های کیش بوده که برخی از توریسم بلاگرها، آن را در فهرست ۱۰ مقصد دیدنی توریستی مروارید خلیج فارس قرار می‌دهند. اسکله و پارک تفریحی میرمهنا در خیابان میرمهنا، بلوار نیایش، بلوار پیامبر واقع شده و بازدید از آن رایگان است. برای پیاده‌روی، دوچرخه سواری، صرف شام و عصرانه در کنار ساحل مرجانی جزیره، انتخاب فوق‌العاده خوبی به خصوص برای خانواده‌ها است.

 

پارک ساحلی میرمهنا، اوقات خوشی را برای پیاده‌روی در کنار غروب جزیره فراهم کرده و در بخش شمال غربی جزیره کیش قرار دارد. بازدید کنندگان زیادی به این بخش جزیزه آمده و مهمان زیبایی‌های این بخش کیش می‌شوند. مسیر دوچرخه سواری، پیاده‌روی، آلاچیق و باربیکیو و زمین بازی کودکان در دسترس است.

 

اگر قصد دارید روزی آرامش‌بخش بیرون شلوغی‌های جزیره را امتحان کنید، اسکله و پارک تفریحی میرمهنا کیش را توصیه می‌کنیم. گزینه خوبی برای ماهی‌گیری در جزیره نیز هست. اگر وسایل کافی دارید و در ماهی‌گیر، مهارت لازم را دارید. قایق‌سواری در اسکله میرمهنا، یکی از بهترین و جذاب‌ترین تفریحات آبی ممکن است. از آن غافل نشوید.

 

البته برای ماهی گرفتن، هر زمانی از روز مناسب نیست. مشاوران محلی، پاسخ‌گوی پرسش‌های شما خواهند بود. لاک‌پشت‌هایی که در ساحل میرمهنا حضور دارند، در کنار نورپردازی شبانه ساحل، بخشی از محیط‌زیست دلنشین و چشم‌نواز جزیره کیش را در معرض دید بازدیدکنندگان و طبیعت‌گردان قرار می‌دهد.

 

دقت کنید که امکان شنا در هیچ یک از بخش‌های پارک ساحلی میرمهنا وجود نداشته و به جز در اسکله ساحلی، اجازه ماهی‌گیری در سایر قسمت‌های اسکله و پارک تفریحی میرمهنا کیش برای شما میسر نخواهد بود. لذا به تابلوهای راهنما و اطلاعات ارائه شده توسط نگهبانان مجموعه دقت کنید.

 

گردشگران از این‌که منظره دریا را از اسکله مشاهده می‌کنند، ابراز خوشحالی کرده و لوکیشن خوبی برای فوتوشوت‌های رمانتیک‌گرد کیش است. امیدواریم امکانات این اسکه بیش از پیش افزایش یابد تا پاسخ‌گوی طیف گسترده‌ای از نیازها و سلایق کیش‌گردهای عزیز باشد. اگر برای کوله‌پشتی گردی و کمپ زدن عازم جزیزه هستید، این اسکله را در فهرست مقصدهای کمپ خود قرار دهید.

 

اگر قصد اقامت در لب دریا دارید، از خدمات رزرو سوئیت لب دریا کیش وبسایت سفرمارکت استفاده کنید تا یک سفر دلپذیر و خاطره‌انگیز را در این جزیره برای خود و خانواده رقم بزنید و با صدای امواج این مروارید خلیج فارس، صبح‌ها از خواب بلند شوید و صبحانه‌ای رمانتیک و رویایی را در کنار دریا نوش جان کنید.

 

مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش

از دیگر جاهای دیدنی که بازدید از آن بهتر است در برنامه کیش‌گردی مسافران مروارید خلیج فارس قرار بگیرد، مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش است. پارس سافاری، جایی برای تجربه دلپذیر و هیجان‌انگیز سافاری در این منطقه کشور بوده که یادآور لحظات خوش و مفرح سافاری‌گردی در دوبی برای دوبی‌گردها نیز هست.

 

مجموعه تفریجی پارس سافاری کش در بزرگراه خلیج فارس، بلوار امام بلوار توسعه واقع شده و یکی از جذاب ترین مقصدهای توریستی این جزیره به شمار می‌رود. یکی از ارزان‌ترین و جذاب‌ترین اماکن گردشگری به خصوص برای خانواده‌ها، مجموعه تفریحی پارس سافاری است. به مدت ۲ تا ۴ ساعت فرصت برای گردش در این منطقه در نظر بگیرید.

 

ساعت بازدید از مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش، ۱۷ تا ۲۱ است و هر چقدر به غروب آفتاب نزدیک شوید، هوا خنک‌تر می‌شود. مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش، رایگان نیست و برای ورود به مجموعه و استفاده از امکاناتش باید بلیط گرفته و هزینه خدمات ارائه شده پرداخت شود.

 

از معروف‌ترین مجموعه‌های تاریخی جزیره بوده و فضای امن و شادی را برای کودکان، نوجوانان و همه اعضا خانواده در همه گروه‌های سنی فراهم می‌کند. مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش، در مساحتی به وسعت پنجاه هکتار، یکی از مطبوع‌ترین ورزش‌های هیجان‌انگیز غیرآبی جزیره کیش را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

 

مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش، جایی است که می‌توان سوار بر ماشین‌های لندکروز شاسی بلند مدرن و شیک و مجهز به سیستم‌های خنک کننده شد و به گشت و گذار پرداخت. لندکروزهایی که در مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش در اختیار گردشگران عزیز قرار گرفته، ظرفیت اسکان شش نفر را داشته و توسط راننده هدایت می‌شود.

 

امکان رانندگی لندکروزها توسط اشخاص و گردشگران نیست. با لندکروزها می توان به مسیرهای صعب العبور رفته و با گذر از شیب‌های تند، حس و حالی نشاط بخش و پر هیجان را تجربه کرد. فرصتی برای گشت‌زنی هیجان‌انگیز و البته دلهره‌آور بانشاط در جزیره!

 

تورهای سافاری، صرفا خدمات تفریجی نیستند، موتورسواریف کارتینگ، بانجی شوتینگ، پینت بال، شترسواری، ترامپولین، بانجی ترامپولین از دیگر امکاناتی است که در مجموعه تفریحی پارس سافاری ارائه شده و در دسترس بازدیدکنندگان هیجان‌گرد جزیره قرار دارد.

 

هر کدام از این بازی‌ها، دارای مربی مخصوص است که پیش از انجامش، اطلاعات و مشاوره لازم را در اختیار بازدید کننده در هر گروه سنی قرار می‌دهد. مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش، دارای استاندارد لازم از مراکز معتبر بوده و از این نظر، خطری در کمین گردشگران نیست.

 

در مجموعه تفریحی پارس سافاری برای آن دسته از عزیزانی که صرفا علاقمند به تماشای بازی‌های مفرح هستند و حوصله و علاقه انجام چنین بازی‌های گاه دلهره‌آور را ندارند، کافه و رستوران و سفره خانه سنتی نیز در دسترس است تا پس از گذران یک روز خاطره انگیز، در یک مجموعه تفریحی، از طعم و مزه دلنشین دم‌نوش و قهوه دمی و غذاهای سنتی و فرنگی، لذت ببرند.

 

هزینه ورودی به ازای هر نفر جهت استفاده از خدمات این مجموعه در نظر گرفته شده که بایستی پرداخت شود. این هزینه، فقط ورودیه بوده و استفاده از هر وسیله‌ای در آنجا، مشمول پرداخت هزینه مشخص است که هر سال نیز تغییر می‌کند. در سال ۱۴۰۱ شمسی ورودیه مجموعه تفریحی پارس سافاری به ازای هر نفر 200 هزار ریال بود.

 

سایت پارس سافاری دات آی آر شما را در جریان خدمات و امکانات و نرخ آن در سال سفر شما قرار می‌دهد. غرفه حنا، غرفه عکاسی و شعبده‌بازی و نگهداری کودکان و ترانسفر و مزرعه حیوانات، از جمله خدماتی است که در اختیار گردشگران مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش قرار دارد.

 

از تور وی‌آی‌پی پارس سافاری کیش نیز می‌توانید در طول استفاده کنید.

 

پارک دلفین کیش و کشتی تفریحی

اگر شما از آن دسته گردشگرانی هستید که معتقدید نباید از باغ‌وحش دیدن کرد یا به تماشای حیوانات در سیرک رفت، پارک دلفین، گزینه خوبی برای شما نیست. به هر حال تماشای دلفین‌های باهوش و بازیگوش همیشه دیدنی و اوقات مفرحی را به خصوص برای کودکان و نوجوانان رقم خواهد زد.

 

پارک دلفین کیش در خیابان جهان پارک دلفین واقع شده است. بازدید از پارک دلفین کیش، رایگان نیست و به ازای هر نفر باید ورودیه پرداخت کرد که در سال ۱۴۰۱ شمسی بیش از 2 میلیون ریال برای هر نفر بود. ساعت بازدید از پارک دلفین کیش، ۱۶ تا ۲۱ هر روز است. برای بازدید از پارک دلفین کیش، ۲ تا ۳ ساعت وقت اختصاص دهید.

 

پارک دلفین در بسیاری از مقصدهای گردشگری معروف خاورمیانه و جهان وجود دارد. هزینه نگهداری دلفین بسیار بالا بوده و به همین خاطر، پارک‌های دلفین در اقصی نقاط جهان یکی از گران‌ترین مقصدهای گردشگری جذاب آن دیار هستند. لذا تعجب آور نیست که هزینه ورودیه پارک دلفین بالا باشد. البته تخفیف‌هایی در طول سال برای تورهای گردشگری کیش در نظر گرفته می‌شود.

 

مجموعه تفریحی پارک دلفین کیش، در مساحتی به وسعت یک صد هکتار در جنوب کیش تاسیس شده و از جاذبه‌های محبوب مروارید خلیج فارس به شمار می‌رود. بخش‌هایی مثل باغ پرندگان، تونل خزندگان، آکواریوم آب شور و پارک نمایش دلفین‌ها داشته که یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات سفر به کیش را برای خاص‌پسندها به ارمغان خواهد آورد.

 

پارک دلفین کیش جایی برای تماشای رقاصی دلفین‌های دوست‌داشتنی قصه ما در فاصله نزدیک است. تجربه‌ای متفاوت را با دلفین‌ها رقم بزنید و معمولا جنگ‌های شادی با حضور هنرمندان منطقه نیز در این مکان برگزار می‌شود تا در فضایی مملو از شادی و نشاط و موسیقی، شاهد بازی دلفین‌های بازیگوش باشیم.

 

نمایش رقص دلفین و شیر دریایی و گربه دریایی و پنگوئن، لحظاتی فراموش‌نشدنی را برای گردشگران عزیز به ارمغان خواهد آورد. امکان غذا دادن یا لمس کردن یا سلفی گرفتن با دلفین‌ها در این مکان وجود ندارد و مهمانان گرامی بایستی روی سکوهای محصور، نشسته و تماشای رقص و بازی دلفین‌ها و بیست نوع پستاندار در هر سانس باشند.

 

پارک دلفین کیش در سال نود و چهار توسط صاحب امتیاز هتل مجلل داریوش ساخته شد و یکی از مهیج‌ترین و پر بازدیدترین جاذبه‌های گردشگری جزیره بود و البته انتقاداتی هم از سوی بازدیدکنندگان سال‌های اخیر به مجموعه وارد شده که باید مورد رسیدگی مسئولان امر قرار بگیرد.

۱۰ مورد از جاهای تفریحی جزیره کیش: از سافاری تا دلفیناریوم

اگر با خرید بلیط هواپیما آنلاین و سفر به کیش، به دیدن کشتی تفریحی آرتمیس مثل دلفیناریوم جزیره کیش رفتید، تجربه لذت‌بخش کشتی‌گردی بر روی مروارید خلیج همیشه فارس ایران را برایتان به ارمغان می‌آورد. کشتی تفریحی آرتمیس کیش، در بلوار ایران و بندرگاه جزیره واقع شده و هر شب از ساعت ۱۹ تا ۲۴، پذیرای بازدید کنندگان گرامی است.

 

برای استفاده از این کشتی مجهز، ۲ ساعت زمان کفایت می‌کند. برای استفاده از کشتی آرتمیس، بایستی هر فرد، ورودیه پرداخت کرده و کودکان زیر ۵ سال نیز رایگان است.

 

اگر قصد دارید تا ناهار یا شام متفاوتی را تجربه کنید، کشتی تفریحی آرتمیس را توصیه می‌کنیم. جایی که می‌توان یک وعده غذایی را بر فراز یک کشتی چند طبقه در کنار موسیقی زنده تجربه کرد آن‌هم روی آب‌های نیلگون خلیج فارس. گشتی دو ساعته با کشتی، فرصتی تکرار نشدنی برای هموطنان به خصوص ساکنان شهرهای شلوغ و دودآلود امروزی است.

 

کشتی آرتمیس در نیمه نخست سال در سانس ۲۱ تا ۲۳ و ۲۳:۳۰ دقیقه تا ۱:۳۰ دقیقه بامداد، آماده خدمت رسانی به کیش‌گردهای رمانتیک‌گرد است تا لحظاتی خوشی را با دوستان و همراهان و خانواده رقم بزنند. اگر قصد دارید شام و نهار سالگرد ازدواج یا ولنتاین را در یک محیط خاطره‌انگیز میل کنید، کشتی تفریحی آرتمیس را توصیه می‌کنیم.

 

چون شکم‌گردی و موسیقی با هم همراه هست آن‌هم بر فراز آب‌های نیلگون جزیره، یک فضای کاملا شاد برای شما فراهم خواهد شد که دست کمی از تماشای رقاصی دلفین‌های جزیره یا سافاری دلهر‌ه‌آور یا غواصی در عمق هشت متری در کنار ماهی‌های رنگارنگ زیبا دوست‌داشتنی، ندارد!

 

آدرس مناطق گردشگری و خرید کیش

دیگر مناطق گردشگری و خرید معروف کیش در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت معرفی شده است که می‌توان برخی از آن‌ها را در برنامه کیش‌گردی خود قرار داد:

 

• آدرس پلاژ بانوان کیش: بلوار ایران، خیابان آریان پلاژ بانوان / ساعت بازدید از ۱۰تا ۱۸

• آدرس کلاب تفریحی ساحلی مارینا پارک هتل کیش: بلوار مرجان –ساعت بازدید: ۱۰ تا ۱۹

• آدرس اسکله تفریحی بزرگ کیش: خیابان سنایی. بلوار دریا. ساعت بازدید: ۲۴ساعته

• آدرس ساحل مرجان کیش: جاده جهان

• آدرس ساحل سیمرغ کیش: خیابان جهان

• آدرس مرکز غواصی کیش: جنوب هتل شایان

• آدرس پانیز کیش: خیابان فردوسی بازار پانیز

• آدرس مرکز خرید زیتون کیش: بلوار ساحل، مرکز خرید زیتون

• آدرس بازار مریم کیش: خیابان سنایی

• آدرس بولینگ مریم کیش: خیابان سنایی، بلوار دریا. ساعت بازدید: ۱۰صبح تا ۲۴

• آدرس بازار پردیس ۱: بلوار فردوسی، روبروی پارک هنگام، مرکز خریدپردیس اول- ساعت بازدید: ۹ تا ۲۳

 

مخاطب گرامی

اگر سابقه و تجربه استفاده از مقصدهای گردشگری و دیدنی و جذاب جزیره را در سال‌های اخیر داشته با قصد عزیمت به جزیره مرجانی کیش در روزهای آینده را دارید، نظرات و دیدگاه‌های خود را با رعایت حریم خصوصی از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

 

دقت کنید که با خرید تور کیش می‌توانید با نرخی رقابتی، ارزان‌ترین و آسان‌ترین تجربه سفر به کیش را در اختیار داشته و روزهایی خاطره‌انگیز را برای خود و خانواده در سال‌های پرهیاهوی امروزی، رقم بزنید.

 

لینک این گفتار را از طریق کانال‌ها و گروه‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی عضو هستید به اطلاع دوستان و آشنایان و همکاران برسانید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب