در سفر کیش از این جاذبه‌های گردشگری دیدن کنید

در سفر کیش از این جاذبه‌های گردشگری دیدن کنید

کیش یکی از دیدنی‌ترین و توریستی‌ترین جزیره‌ها و مقاصد ایران است. اگر تصمیم سفر به کیش را دارید، در اینجا دیدنی‌ها و جاذبه‌های گردشگری را برایتان لیست کرده‌ایم تا بخشی از راهنمای کامل سفر کیش را همراهتان داشته باشید. علاوه بر آن، از راه آسان و سریع خرید پرواز تهران کیش خواهیم گفت.

در سفر کیش از این جاذبه‌های گردشگری دیدن کنید

کشتی یونانی

شناخته‌ترین نماد کیش کشتی به گل نشسته در غرب جزیره است که به کشتی یونانی شناخته می‌شود. اگر در سفر کیش به‌دنبال مکانی دنج و مناسب برای تماشای غروب آفتاب بودید، کشتی یونانی منظره‌ی چشم‌گیری را جلوی چشمانتان قرار می‌دهد.

 

اسکله تفریحی کیش

نه فقط برای چشم‌انداز جذاب خلیج فارس، بلکه برای استفاده از تفریحات آبی، اسکله تفریحی کیش را در لیست جاهای دیدنی می‌توانید قرار دهید. علاوه بر آن، با اجاره‌ی دوچرخه به دوچرخه‌سواری در پیست دور جزیره می‌توانید بروید.

 

شهر تاریخی حریره

حمام، قنات قدیمی و خانه اعیانی بخش‌های مهم و دیدنی شهر تاریخی حریره است. علاوه بر آن، در اینجا درخت انجیر معابد یا درخت سبز که قدمتی 500 ساله دارد را در این بخش قدیمی کیش می‌توان دید.

 

خانه مردمشناسی بومیان کیش

در محله‌ی سفین یکی از جاذبه‌های تاریخی کیش قرار گرفته که حدود 200 سال قدمت دارد. در اینجا می‌توانید زندگی روزمره افراد بومی کیش را ببیند و از معماری زیبای خانه لذت ببرید.

 

شهر زیرزمینی کاریز

یکی از مکان‌های دیدنی و تاریخی کیش، شهر زیرزمینی کاریز با عمر حداقل 270 میلیون ساله است. این مکان در آثار جهانی یونسکو ثبت شده و قناتی که در اینجا قرار گرفته، برای تامین آب شیرین در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت.

 

سفر به کیش و خرید بلیط هواپیما

اگر هوس هوای مطبوع جزیره کیش و لذت بردن از این دیدنی‌ها و تفریحات کیش را کرده‌اید، با خرید بلیط هواپیما تهران کیش به گشت و گذار و تجربه سفری متفاوت می‌توانید بپردازید. اسنپتریپ بهترین سایت‌ در دسترس برای خرید بلیط هواپیما به صورت کاملا آنلاین است. پروازهای کیش با ایرلاین‌های معتبر و قیمت مناسب قرار گرفته و به راحتی مراحل خرید بلیط انجام می‌شود. بررسی و مقایسه قیمت بلیط هواپیما تهران کیش با فیلترهایی سایت اسنپ‌تریپ به راحتی امکان‌پذیر است. گزینه سیستمی یا چارتری را که انتخاب کنید، لیستی از همان نوع پرواز برایتان نمایش داده می‌شود و اطلاعات کامل و قوانین ایرلاین هم قابل مشاهده است. در هر مرحله‌ای هم که به مشکل برخوردید، تیم پشتیبانی به صورت 24 ساعته شما را راهنمایی می‌کند.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب