آجر نمای داخلی؛ موج سوار اصلی ترندهای دکوراسیون 2022

آجر نمای داخلی؛ موج سوار اصلی ترندهای دکوراسیون 2022

این روزها با توجه به گرانی خرید خانه جدید، بسیاری از افراد به بازسازی منازل خود روی آورده اند و این کار بیش از پیش رواج یافته است. آجر نمای داخلی یکی از بهترین متریال ها است که می تواند بروز ترین و شیک ترین نمای داخلی را در منزل یا محل کار شما به وجود آورد؛ چنانچه علاقه مند هستید تا با مناسب ترین قیمت، صاحب جدید ترین دکوراسیون داخلی شوید، آجر آنلاین به شما ترندهای روز را با آجر دکوراتیو داخلی معرفی می کند.

 

آجر نمای داخلی در جدید ترین طرح های دکوراسیون می درخشد!

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون اتاق دخترانه

دیوار پذیرایی یا راهرو

تی وی وال آجری

دکوراسیون آجری حمام

 

طراحی دکوراسیون سایر مکان ها با آجر تزئینی داخلی

طراحی کافی شاپ با آجر نمای داخلی

 

آجر آنلاین چطور به شما کمک می کند!؟

طراحی دکوراسیون داخلی با انواع آجر نمای داخلی (تزئینی - دکوراتیو - آنتیک)

آجر نمای داخلی (دکوراتیو – تزئینی)، متریالی مناسب برای دکوراسیون داخلی

 

آجر نمای داخلی در جدید ترین طرح های دکوراسیون می درخشد!

دکوراسیون داخلی از جمله مواردی محسوب می شود که سال به سال آپدیت شده و می تواند سلیقه های مختلف را پوشش دهد. علاقه مندان به طرح های مدرن می توانند با استفاده از آجر نمای داخلی در دکوراسیون، نمایی شیک، ساده و منحصر به فرد ایجاد نمایند.

 

با آجر دکوراتیو داخلی علاوه بر طرح های مدرن، طرح های کلاسیک نیز می توان در دکوراسیون ایجاد کرد؛ به همین جهت آجر داخلی نسبت به سایر متریال ها متمایز می باشد. در وب سایت آجر آنلاین (Ajoronline.com) امکان مشاهده و مقایسه طرح ها و رنگ های متنوع آجر دکوراسیون داخلی، برای شما همراهان گرامی فراهم می باشد. کافیست روی عکس زیر کلیک کنید.

آجر دکوراتیو داخلی در طراحی دکوراسیون داخلی

ایجاد دکوراسیونی شیک و منحصر به فرد با آجر نما داخلی (دکوراتیو)

 

در ادامه تصاویر و ایده هایی از جدید ترین دکورهای آجری با آجر نمای داخلی را برای شما آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

 

آشپزخانه با آجر نمای داخلی؛ چشم نواز ترین بخش منزل!

آجر نمای داخلی در آشپزخانه

طراحی دکوراسیون آشپزخانه با آجر دکوراتیو داخلی

 

آشپزخانه از مهم ترین بخش های هر خانه ای محسوب می شود. همان طور که می دانید افراد به خصوص خانم ها زمان طولانی از روز را در آشپزخانه سپری می کنند؛ از این رو دکوراسیون این مکان اهمیت فراوانی دارد. منحصر به فرد ترین طرحی که می توان در دکوراسیون داخلی آشپزخانه به کار برد، یقینا استفاده از آجر نمای داخلی است.

 

آجر دکوراتیو داخلی به قدری شکل و شمایل آشپزخانه شما را متفاوت خواهد کرد که خودتان هم نمی توانید از این مکان دل بکنید.

 

لیست قیمت آجر سفید دکوراتیو و سایر طرح و رنگ آن در جدول صفحه آجر دکوراتیو در سایت آجر آنلاین به صورت روزانه آپدیت می شود؛ لذا شما کاربران عزیز می توانید با مراجعه به آن از جدید ترین قیمت آجر نمای داخل ساختمان آگاهی پیدا کنید.

 

ساخت تی وی وال با آجر سفید دکوراتیو (تغییری چشمگیر در نشیمن!)

آجر دکوراتیو سفید برای پشت تلویزیون

طراحی تی وی وال (TV wall) با آجر سفید داخلی (آجر تزئینی سفید)

 

دیوار پشت تلویزیون با نمای آجری جلوه فراوانی دارد. استفاده از آجر دکوراتیو سفید با بیشترین استقبال مشتریان، معماران و طراحان داخلی در طراحی تی وی وال (TV wall) روبرو شده است.

 

لازم به ذکر است که شما با استفاده از آجر سفید داخلی در طراحی تی وی وال ترند ترین موضوع دکوراسیون را در خانه خود به اجرا در آورده اید. در دیوار پشت تلویزیون با آجر نمای داخلی سفید قابلیت نصب اجزای مختلف و سوراخ کاری نیز وجود دارد.

 

دکوراسیون اتاق دخترانه، اصلی ترین کاربرد آجر دکوراتیو داخلی

از آنجایی که دخترها به دکوراسیون اتاق خود بیشترین اهمیت را می دهند، پس طراحی شکل اتاق آنها بسیار مهم است. استفاده از آجر دکوراتیو به شما کمک می کند تا برای فرزند خود در هر سن و سالی بتوانید مطابق با سلیقه او دکوراسیون داخلی اتاقش را تنوع دهید.

 

در واقع با تغییر رنگ آجر نمای داخلی می توانید اتاقی متفاوت را برای او خلق کنید. مزیت دیگر استفاده از آجر تزئینی در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه این است که می توان بر روی آن قفسه کتاب، دکور اسباب بازی، تابلو عکس و یا جا لباسی قرار داد و یا آن را با سایر متریال ها مانند سرامیک و سنگ به زیبایی ترکیب کرد. این اطمینان را به شما می دهیم که دختر شما با هیچ نوع طرحی دکوراسیونی به این اندازه کیفور نخواهد شد!

 

آجر تزئینی جلوه گاهی برای دیوار پذیرایی و راهرو

دکوراسیون نشیمن با آجر تزئینی

نمای دکوراسیون پذیرایی با آجر تزئینی داخلی

 

شما با استفاده از آجر تزئینی داخلی می توانید به راهرو یا دیوار پذیرایی خود اصالت فراوانی ببخشید. در واقع استفاده از آجر دکوراتیو چشم انداز دکوراسیون داخلی خانه شما را جذاب کرده و ترکیبی عالی با وسایل خانه برای شما به وجود می آورد. شما می توانید دکوراسیون راهرو ورودی خانه خود را با آجر نمای داخلی طراحی کرده و با نصب جا لباسی یا تابلو بر روی آن فضای راهرو را از وضعیت پرت خارج کنید.

آجر دکوراتیو سفید در طراحی راهرو

آجر دکوراتیو (تزئینی – آنتیک) نوعی آجر داخلی محسوب می شود و امروزه کاربرد بسیار زیادی در نما و دکوراسیون داخلی دارد. فروشگاه اینترنتی آجر آنلاین (Ajoronline.com)، به عنوان مرکز فروش آجر دکوراتیو در تهران، مشهد، ورامین و… امکان خرید این محصولات را به صورت مستقیم از درب کارخانه تولید کننده برای مشتریان محترم خود فراهم کرده است. جهت خرید آجر نما داخلی قیمت مناسب و کسب مشاوره رایگان، کافیست تماس بگیرید. (۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱)”

 

از دکوراسیون آجری حمام هرگز غافل نشوید!

دکوراسیون حمام با آجر نمای داخلی

یکی از مکان های منزل که زیبایی آن می تواند انرژِی فراوانی به صاحب خانه دهد، سرویس بهداشتی و حمام است. دکوراسیون حمام و دستشویی اهمیت دارد اما بیشتر مشتریان تمایل به هزینه کردن فراوان برای آن را ندارند؛ از این رو پیشنهاد آجر آنلاین به آنها استفاده از آجر نمای داخلی در یک دیوار برجسته دستشویی یا حمام می باشد. با ترکیب کردن آجر، سرامیک و استفاده از انواع مختلف شیر آلات ساختمانی می توانید نمایی قیمت مناسب اما خاص را در حمام و دستشویی خود طراحی نمایید.

 

طراحی دکوراسیون سایر مکان ها با آجر نمای داخلی!

دکوراسیون اداری با آجر نمای داخلی

شما می توانید آجر نمای داخلی را در طراحی داخلی محیط های اداری و دفتری، رستوران ها، کافی شاپ، نماز خانه، مغازه و… نیز به کار ببرید. برای این کار حتما به صفحه آجر دکوراتیو در سایت آجر آنلاین مراجعه کرده و پس از مشاهده کامل تصاویر مختلف آجر تزئینی به صورت تکسچر و یا استفاده شده در نمای داخلی، خرید این محصول را تنها با یک تماس به سرانجام رسانید.

 

طراحی کافی شاپ با آجرنمای داخلی، چرا که نه!

دکوراسیون کافی شاپ با آجر دکوراتیو

استفاده از آجر دکوراتیو داخلی تنها در منزل متداول نیست. شما می توانید از طرح های زیبا و منحصر به فرد این آجر در طراحی نمای داخلی و خارجی کافی شاپ و رستوران نیز استفاده نمایید. از آنجایی که آجر نمای داخلی آجری مدرن محسوب می شود و اقتضای محیط کافی شاپ نیز متریال های سبک مدرن را طلب می کند، از این رو استفاده از این آجر تزئینی در محیط کافی شاپ بهترین گزینه جهت دیزاین داخلی آن محسوب می شود.

 

چنانچه تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و خرید آجر نما دکوراتیو را داشتید حتما با شماره تلفن مدیران فروش آجر آنلاین (09021684411) تماس حاصل کرده و پس از کسب مشاوره، اقدام به خرید این محصول و یا سایر انواع آجر مدنظر خود کنید. لازم به ذکر است قیمت آجر دکوراسیون داخلی در سایت ما به قیمت درب کارخانه به فروش می رسد.

خرید انواع آجر تزئینی از سایت آجر آنلاین

آجر آنلاین چطور به شما کمک می کند!

با توجه به سبقه بالای سایت آجر آنلاین (https://ajoronline.com/) در فروش اینترنتی انواع آجر، آجر نمای داخلی، سایر آجرها و محصولات جانبی آن ها در سراسر ایران، تیم ما بیشترین تجربه را در همکاری با مرکز فروش آجر دکوراتیو در تهران و سایر شهرها، معماران داخلی، دکوراتورها و فروشنده های آجر داشته است. از این رو با مقوله های ساختمان سازی با آجر و طراحی دکوراسیون داخلی با انواع آجر نما بیشترین آشنایی را داشته و می تواند بهترین راهنمای شما در این خصوص باشد.

جدیدترین مطالب