اقامت کانادا بدون مدرک زبان

اقامت کانادا بدون مدرک زبان

افرادی که علاقه‌مند به مهاجرت به کانادا هستند همواره با دغدغه داشتن مدرک زبان روبرو می‌شوند و می‌خواهند بدانند که از چه طریقی می‌توانند اقامت کانادا بدون مدرک زبان را دریافت کنند. اینکه آیا چنین کاری امکان پذیر است یا خیر را در ادامه مقاله به بررسی کامل آن می‌پردازیم. ممکن است در ابتدا فکر کنید که چنین کاری امکان پذیر نیست و نمی‌توان بدون مدرک زبان به این کشور مهاجرت کرد. دلایل بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است افراد را مجبور کند که بدون داشتن مدرک زبان به کشور کانادا مهاجرت کنند. ابتدا اینکه استفاده نکردن از مدرک زبان می‌تواند به عنوان یک مزیت شناخته شود یا خیر را باید خود شخص تصمیم بگیرد که آیا از چه طریقی می‌تواند بهترین روند مهاجرت را طی کند. اما در ادامه سعی می‌کنیم تا به بررسی تمامی‌ عوامل پیرامون این موضوع بپردازیم.

 

راه‌های اخذ اقامت کانادا بدون مدرک زبان

درخواست‌های بسیار زیادی از سوی کاربران برای بهره مندی از این مکان دریافت می‌شد و بسیاری از آن‌ها تمایل داشتند بدانند که چگونه می‌توان بدون داشتن مدرک زبان به کشور کانادا مهاجرت کرد. در ادامه روش‌های مختلفی را بررسی می‌کنیم که برای استفاده از آن‌ها فرد نیاز به مدرک زبان ندارد و می‌تواند روند دریافت اقامت کانادا بدون مدرک زبان را انجام دهد.

 

اگر تحقیقاتی در مورد کشور کانادا انجام داده باشید متوجه خواهید شد که جمعیت این کشور به نسبت وسعتش کم است و این کشور به دنبال رفع این خلاء است و می‌خواهد با توجه به وسعتی که دارد به نسبت آن نیز نیروی انسانی خود را افزایش دهد. به همین دلیل است که برنامه‌های مهاجرتی بسیار خوبی در این کشور اجرا می‌شود و افراد می‌توانند با استفاده از آن امکان زندگی در کشور کانادا را داشته باشند. اما در این راه باید بدانید که شرایط برای کسانی که بدون مدرک زبان می‌خواهند اقامت این کشور را دریافت کنند کمی‌ سخت است و اگر مدرک زبان داشته باشید می‌توانید با استفاده از روش‌های راحت‌تری این کار را انجام دهید. اما همان‌گونه که در بالا هم اشاره شده؛ کشور کانادا برنامه‌های مهاجرتی متنوعی را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا بتوانند به شکل ساده تری روند دریافت اقامت را انجام دهند. به همین دلیل شرایط ویژه برای افرادی که مدرک زبان ندارند در نظر گرفته شده که آن‌ها می‌توانند با استفاده از روش‌هایی که در ادامه گفته می‌شود به کشور کانادا مهاجرت کنند.

 

بررسی امکان اخذ اقامت کانادا بدون مدرک زبان

گفتیم که با استفاده از روش‌های مختلفی می‌توان این امکان را به دست آورد که بدون داشتن مدرک زبان به کشور کانادا مهاجرت کرد. همچنین به این نکته نیز اشاره کردیم که اگر فردی قصد داشته باشد تا از طریق ویزای کار کانادا را دریافت کند یکی از بهترین شرایط را در اختیار دارد چرا که جمعیت این کشور نسبت به وسعت آن کم است و نیاز به نیروی انسانی همواره بیشتر و بیشتر می‌شود. به همین دلیل برنامه‌های مختلفی برای دریافت ویزای کاری وجود دارد که افراد می‌توانند با استفاده از آن برای دریافت اقامت کانادا اقدام کنند.

 

در برخی از شرایط، افرادی که برای دریافت ویزای کاری اقدام می‌کنند، اگر مهارت و تجربه کاری آن‌ها بالا باشد، می‌توانند بدون داشتن مدرک زبان ویزای کاری را دریافت کنند و در کانادا مشغول به کار شوند. برای بهره بردن از این امکان شما باید پیشنهاد کاری از سوی کارفرمایی را دریافت کنید که در کشور کانادا حضور دارد و همچنین پیشنهاد کاری باید مورد تایید و قابل ارائه به سفارت باشد. چنین شرایطی با توجه به مهارت بالایی که فرد دارد می‌تواند با تأیید کارفرما بدون مدرک زبان ویزای کانادا را دریافت کند.

اقامت کانادا بدون مدرک زبان

امکان اخذ اقامت کانادا بدون مدرک زبان از طریق ویزای تحصیلی

ویزای تحصیلی یکی دیگر از روش‌هایی است که می‌توان با استفاده از آن امکان مهاجرت تحصیلی به کانادا را به دست آورد. اما بسیاری از دانشگاه‌ها و مدارسی که افراد برای آن‌ها درخواست ارسال می‌کنند نیاز به ارائه مدرک زبان دارند و برای اینکه فرد بتواند اقامت کانادا بدون مدرک زبان را دریافت کند؛ باید موسسات آموزشی را پیدا کند که نیاز به مدرک زبان نداشته باشند و امکان تحصیل بدون داشتن مدرک را به فرد بدهند. لازم به ذکر است که پیدا کردن چنین موسساتی ممکن است کمی‌ دشوار باشد چرا که تعداد آن‌ها نسبت به دانشگاه‌های معمولی کمتر است و همین نکته سبب شده تا کمی‌ کار برای افراد سخت‌تر شود و همچنین افرادی که در مقطع دبیرستان و یا دانشجویان مقطع لیسانس هستند، شانس بالاتری برای دریافت اجازه تحصیل در این دانشگاه‌ها را دارند. اما نیاز است بدانید که ورود به کشور کانادا و امکان تحصیل در این دانشگاه‌ها به این منزله نیست که نیازی به مدرک زبان نداشته باشید، بلکه در کلاس‌های زبان انگلیسی که در این مراکز برگزار می‌شود، شرکت می‌کنید و در آن‌ها امکان دریافت ویزای کانادا را دریافت می‌کنید.

 

اخذ اقامت کانادا بدون مدرک زبان از طریق سرمایه گذاری

با استفاده کردن از روش سرمایه گذاری نیز می‌توانید بدون نیاز به مدرک زبان به کشور کانادا مهاجرت کنید. البته که استفاده کردن از این روش در ایالات‌های مختلفی، متفاوت است و فرد بسته به ایالاتی که انتخاب می‌کند ممکن است شرایط ساده‌تر و سخت‌تری در انتظار او باشد. روش‌های مختلفی در هنگام بهره بردن از سرمایه گذاری وجود دارد که افراد می‌توانند با استفاده از ثبت شرکت، کارآفرینی و یا روش‌های دیگر این امکان را به دست آورند.
روش‌های دیگری نیز برای دریافت اقامت کانادا وجود دارد که افراد می‌توانند با استفاده از آن‌ها بدون داشتن مدرک زبان اقامت این کشور را دریافت کنند. در زیر به دو روش دیگر اشاره می‌کنیم که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها اقامت کانادا را به دست آورید. اما شرایط به همین سادگی نیست و بهتر است بدانید که چگونه می‌توانید بدون دغدغه امکان دریافت ویزای کانادا را داشته باشید.

 

● اقامت کانادا از طریق ویزای استارتاپ  کانادا
● اخذ ویزا و اقامت کانادا از طریق خود اشتغالی

 

بهترین راه برای مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان

تا به اینجا با روش‌های مختلفی آشنا شدید که با استفاده از آن‌ها می‌توانید روند مهاجرت به کشور کانادا را انجام دهید. اما در این بین بهتر است تا از کمک افرادی استفاده کنید که سال‌ها تجربه را در این زمینه دارند و می‌توانند به شما کمک کنند که به بهترین شکل اقامت کشور کانادا دریافت کنید. همانگونه که در بالا اشاره کردیم شما برای اینکه بتوانید از هر کدام از این روش‌ها استفاده کنید نیاز به اطلاعات جامعی در این زمینه دارید و همچنین باید به خوبی از قوانین کشور کانادا مطلع باشید تا در هنگام ارسال درخواست با مشکل مواجه نشوید.

اقامت کانادا بدون مدرک زبان

در این بخش ما قصد داریم تا موسسه‌ای را به شما معرفی کنیم که در زمینه مهاجرت به کانادا فعالیت می‌کند و می‌تواند به شما کمک کند تا امکان دریافت اقامت در این کشور را داشته باشید. موسسه مهاجرتی افق ویزا تا به حال توانسته به افراد بسیار زیادی کمک کند تا بدون داشتن مدرک زبان، مهاجرت به کشور کانادا را انجام دهند. حال اگر شما نیز می‌خواهید جزء این افراد باشید می‌توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و از خدمات مشاوره رایگان آن‌ها بهره مند شوید.

 

موسسه مهاجرتی افق ویزا برای اینکه بتواند به کاربران خود کمک کند ابتدا مشاوره رایگانی را برای آن‌ها در نظر می‌گیرد که در این مشاوره تمامی‌ شرایط فرد از هر نظری سنجیده می‌شود تا بهترین روش در اختیار او قرار گیرد. به طور مثال افراد زیادی که قصد داشتند تا از طریق تحصیلی به این کشور مهاجرت کنند پس از دریافت مشاوره متوجه شدند که راه‌های ساده تری با استفاده از روش‌های دیگر وجود دارد که آن‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند و امکان حضور و زندگی در کشور کانادا را داشته باشند.

 

 جمع بندی

در این مقاله که به بررسی اقامت کانادا بدون مدرک زبان پرداختیم تمامی‌ روش‌هایی که می‌توانید با استفاده از آن‌ها از این امکان بهره مند شوید را معرفی کردیم و در نهایت هم به موسسه مهاجرتی افق ویزا اشاره داشتیم که از طریق آن می‌توانید تمامی‌ این روندها را بدون  دغدغه طی کنید. ما با بررسی‌های زیادی که انجام دادیم متوجه شدیم که موسسه مهاجرتی افق ویزا در این زمینه به بهترین شکل عمل کرده و راهنمای افراد بسیار زیادی بوده است و حال می‌تواند بهترین گزینه برای شمایی باشد که قصد دارید با استفاده از این روش اقامت کشور کانادا را دریافت کنید. پس بهترین کار این است که همین حالا به این وب سایت مراجعه کنید و از طریق مشاوره رایگان آن‌ها شرایط و وضعیت خود را بررسی کنید تا بدانید که دقیقاً بهترین روش مهاجرت به کانادا برای شما کدام است.

جدیدترین مطالب