چه زمانی اپل واچ ها به حسگر اثرانگشت مجهز خواهند شد

چه زمانی اپل واچ ها به حسگر اثرانگشت مجهز خواهند شد

به دنبال گزارش‌های متعددی که به گوش می‌رسد، اپل به دنبال تغییرات احتمال در ساختار watchOS و اپل واچ است تا بتواند رویکردهای مختلف بیومتریک را به این دستگاه‌ها اضافه کند. جالب‌تر از همه، این گزارش‌ها ادعا می‌کنند که اپل دو رویکرد برای این منظور در نظر دارد که برای اضافه کردن قفل اثر انگشت لمسی به اپل واچ کارساز خواهد بود. یکی از این رویکردها، ادغام حسگر اثر انگشت در تاج دیجیتالی است. یکی از رویکردهای دیگر هم که البته احتمال پایینی برای آن وجود دارد، اضافه شدن حسگر اثر انگشت به زیر صفحه نمایش است. مشخص نیست که این گزارش تا چه حد می‌تواند حقیقت داشته باشد و چه سالی می‌توانیم شاهد آن باشیم.

 

در حال حاضر، اپل واچ هیچ گزینه‌ای برای احراز هویت بیومتریک ارائه نمی‌دهد. در عوض، کاربران باید اولین باری که ساعت را روی مچ دست خود قرار می‌دهند، یک کد عبور وارد کنند. زمانی هم که ساعت متوجه شد از مچ خارج شده است، به طور خودکار قفل خواهد شد. همچنین، وقتی هم که قفل آیفون هنگام سازی شده باز باشد، قفل ساعت را می‌توانید به‌طور خودکار باز کنید. این موضوع به کاهش تعداد دفعاتی اشاره دارد که نیاز به تایپ کد پین داشته باشید و اپل به نوعی تلاش کرده است که با خرید اپل واچ این تعداد کاهش پیدا کنند. با ساعت هوشمند اپل، فعلا اولویت پایینی جهت نیاز به تاچ آی دی وجود دارد، اما طرفداران بدشان نمی‌آید که از این سیستم استفاده کنند.

 

شایعات استفاده از حسگر اثر انگشت

شایعاتی در مورد استفاده اپل از حسگرهای اثر انگشت درون صفحه نمایش در آیفون، مدتی است که به‌عنوان جایگزینی برای فیس آی دی مطرح می‌شود. با این حال، در حال حاضر این حسگر به گوشی‌های آیفون بازنگشته است. مینگ چی کو تحلیل‌گر اپل هم می‌گوید که اپل در حال بررسی اضافه کردن حسگر اثر انگشت به دکمه پاور در آیفون‌های ارزان قیمت آینده است تا شرکت بتواند یک دستگاه تمام صفحه بدون استفاده از دوربین پر هزینه TrueDepth ا داشته باشد. رویکرد دکمه‌ای تقریبا مشابه با افزودن حسگر اثر انگشت به تاج دیجیتالی apple smart watch است.

 

در واقع، انجام این کار چالش‌های خاص خود را ایجاد خواهد کرد، چرا که در حال حاضر از تاج برای فعال کردن ویژگی کاردیوگرام استفاده می‌شود. از زمانی که ECD به اپل واچ سری ۴ آمده است، صفحه تاج توسط یک الکترود تیتانیوم پوشانده می‌شود. مشخص نیست که اپل چگونه می‌تواند حسگر اثر انگشت خازنی را هم به آن اضافه کند. فراتر از موضوع تاچ آی دی در خرید اپل واچ باید به این نکته هم توجه کرد که حسگر اکسیژن خون و ردیابی خواب هم قبلا همین شرایط را داشتند و اپل بالاخره آن‌ها را به سیستم apple smart watch خود اضافه کرد.

چه زمانی اپل واچ ها به حسگر اثرانگشت مجهز خواهند شد

قابلیت‌های دیگر اپل واچ

شما با خرید اپل واچ می‌توانید از حسگر اکسیژن خون و ردیابی خواب هم بهره برده و می‌دانیم که در watchOS 9 هم امکان بررسی مراحل خواب فراهم خواهد شد. بهبودهایی در گذشته روی قابلیت‌های سیری هم انجام شده و اپل به‌روزرسانی‌های گسترده‌ای برای رابط کاربری سیستم ارائه داده بود. با این حال، گزارش‌ها می‌گویند که برخی از مدل‌های قدیمی اپل واچ نمی‌توانند از تمامی این قابلیت‌ها استفاده کنند. پردازنده و هسته‌ای که در آن‌ها استفاده شده است، تعیین کننده امکان استفاده از نسخه‌های جدید سیستم عامل است و باید به این موارد هم توجه ویژه‌ای وجود داشته باشد.

 

در گزارش‌های جدید آمده است که انتظار تغییرات سخت افزاری عمده‌ای در خود ساعت و در سال جاری وجود ندارد. اپل ممکن است که برخی از قابلیت‌های کوچک‌تر مانند وای فای را توسعه داده و عمر باتری را هم افزایش دهد. طراحی صنعتی کلی apple smart watch احتمالا تغییر پیدا خواهد کرد و بعد از مدت‌ها می‌توانیم خبرهای بیشتری را از این دستگاه دریافت کنیم. فراموش نکنید که اگر این موارد درست باشند، ارزش خرید اپل واچ بالا رفته و این‌بار تفاوت‌های بیشتری را می‌توانید با اپل واچ سری ۸ دریافت کنید. سیستم ردیابی خواب و توسعه قابلیت‌های آن را هم باید همواره در نظر داشته باشید.

 

اپل واچ دستگاهی ارزشمند

می‌دانیم که هر کسی دوست دارد از دستگاه‌های اپل استفاده کرده و وارد اکونومی اپل شود. بعد از خرید آیفون، همواره از خرید اپل واچ به‌عنوان یک گزینه ترکیبی در کنار این گوشی یاد می‌کنند. اپل واچ محصولی است که قابلیت‌های ردیابی و سلامت اندام بسیار جالبی را برای علاقه‌مندان فراهم کرده و کمک می‌کند که زندگی بهتری هم داشته باشید. اپل واچ بارها به نجات زندگی انسان‌ها شتافته است و با قابلیت تماس با اورژانس، هر زمان که مشکلی برای شما پیش بیاید، می‌تواند سریعا اورژانس را در جریان بگذارد. با خرید apple smart watch می‌توانید از قابلیت‌های ورزشی و تمرینات متعدد این ساعت هوشمند هم برخوردار شوید. ورزشکاران و افرادی که مدام به باشگاه‌های ورزشی می‌روند، یقینا استفاده بیشتری از این دستگاه خواهند داشت.

چه زمانی اپل واچ ها به حسگر اثرانگشت مجهز خواهند شد

اپل واچ چندین تمرین ورزشی ویژه دارد که توسط سنسورهای مختلف چک شده و ردیابی اطلاعات آن را برای‌تان فراهم می‌کند. با خرید اپل واچ، برای ورزش کردن انگیزه بیشتری خواهید داشت. کافی است که ساعت را فعال کرده و ببینید که چند کیلوکالری مصرف کرده‌اید. در طی روز، می‌توانید فعالیت‌های بیشتری انجام داده و اطلاعات مدنظر خود را ثبت کنید. این اطلاعات در گوشی آیفون شما هم ذخیره سازی شده و امکان دسترسی به آن‌ها وجود خواهد داشت. می‌توانید اطلاعات مربوطه را در طول چندین ماه بررسی کرده و به میزان پیشرفت خود دست پیدا کنید.

 

خرید از بازرگانی سیب

شما می‌توانید برای خرید اپل واچ به سایت بازرگانی سیب مراجعه کنید. در این سایت، امکان خرید اقساطی با پرداخت تنها ۴۰ درصد از مبلغ کل وجود دارد. می‌توانید مابقی را به‌صورت اقساطی و بین ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت کنید. هر چه قدر که پیش پرداخت بالاتر و و تعداد چک‌های پایین‌تری را انتخاب کنید، میزان سودی که روی قیمت کل گوشی‌ها می‌آید، کمتر خواهد بود. برای خرید apple smart watch باید به مدل‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری اپل واچ سری ۷ هم توجه کرده و مدل متناسب خود را انتخاب کنید. خرید اپل واچ همراه با آیفون، امکاناتی فرای تصورات شما را خواهد داشت.

جدیدترین مطالب