تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئوی سایت

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئوی سایت

رپورتاژ آگهی تبلیغاتی غیر مستقیم است که موجب اعتماد مشتریان می‌شود این موضوع سبب شده که این روش نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی تاثیر بیشتری داشته باشد. مردم با مشاهده رپورتاژ خبری در رسانه ها از آن لذت بیشتری می برند و معمولا خریداران بالقوه این تبلیغات را به چشم اخبار قابل استفاده دیده و آن را دنبال می‌کنند.

 

رپورتاژ آگهی چیست؟

به خبر های تبلیغاتی که جهت معرفی خدمات و محصولات مختلف و کسب و کارهای اینترنتی گوناگون نوشته می شوند، رپورتاژ آگهی می گویند. این تبلیغات پس از اینکه تهیه شدند، آن ها را در سایت‌های خبری پربازدید قرار می دهند. رپورتاژ یک واژه انگلیسی است که به معنای گزارش می باشد. در حوزه های مختلفی از رپورتاژ می توان استفاده کرد و امروزه به دلیل  پیشرفتی که اینترنت در حوزه تبلیغاتی و سئوی سایت پیدا کرده است از رپورتاژ به عنوان یک گزارش و مصاحبه جهت معرفی اشخاص، برند های مختلف در سایت‌های خبری استفاده می شود. به طور کلی می‌توان گفت که رپورتاژ یکی از بهترین و کارآمدترین روش های تبلیغاتی اینترنتی است، همچنین از طریق این روش تبلیغاتی می توان فرآیند برند سازی و معرفی محصولات و خدمات جدید را بهتر انجام داد. این تبلیغات به صورت غیر مستقیم روی سایت ها تاثیر می گذارند و موجب جذب مخاطبان بیشتر می‌شود تا موضوعات سایت را مشتاق تر دنبال کنند. همان گونه که در بالا گفته شد رپورتاژ یک خبر تبلیغاتی می باشد که آن را معمولا در قالب یک گزارش، مقاله خبری و یا مصاحبه در سایت‌های پربازدید انتشار می‌دهند. رپورتاژ تشکیل شده از یک تیتر جذاب، عکس، هایپرلینک، فالو و چند پاراگراف متن است.‌

 

ویژگی های رپورتاژ خبری خوب

یکی رپورتاژ آگهی مناسب باید دارای برخی از ویژگی هایی مانند داشتن محتوای خوب در تبلیغ مربوطه باشد تا بتواند موجب موفقیت یک کمپین تبلیغاتی شود. از دیگر ویژگی‌هایی که باید یک رپورتاژ موفق داشته باشد می‌توان به این موضوع اشاره کرد که باید محتوای آن صرفاً جنبه تجاری نداشته و بخش بزرگی از آن روی آموزش و یادگیری تاکید داشته باشد. در یک رپورتاژ آگهی خوب محتوا باید حداقل بین ۶۰۰ تا ۲ هزار کلمه بوده که خواننده هنگام مطالعه ی آن دچار زدگی نشود.‌ استفاده از تصاویر و فایل های چند رسانه ای جذاب و با کیفیت از دیگر ویژگی‌های یک رپورتاژ موفق می باشد. همچنین پیشنهاد می شود که در محتوای آگهی از سه یا چهار لینک استفاده شود. کلمات لینک دار شده در محتوای آگهی بهتر است که نزدیکی به کلمات کلیدی شما داشته باشد.‌

 

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئوی سایت

ایجاد لینک یا لینک بلیدینگ یکی از معیارهای مورد بررسی گوگل می باشد که در موضوع سایت و بهینه سازی در گوگل از آن استفاده می‌شود.
همان گونه که می دانیم در صورتی که لینک سازی طبق معیار ها و قوانین گوگل ایجاد شده باشد از ارزش بالاتری برخوردار خواهد بود. خرید رپورتاژ آگهی باید به گونه‌ای باشد که لینک ها به صورتی ساخته شده باشند که دارای ارزش بالاتری بوده و بر روی سئوی سایت تأثیر منفی نداشته باشند. بنابراین خرید بک لینک می تواند علاوه بر تبلیغ آگهی، روی سایت نیز تاثیر گذار باشد.‌

 

روش های دیگری که برای تبلیغات به کار می روند به گونه ای هستند که در آن ها مدت نمایش آگهی محدود است و این تبلیغات تا هنگامی که هزینه آن ها پرداخت شود، نمایش داده می شوند.‌ به علاوه پس از اینکه آگهی منقضی شد تاثیر مستقیم آن نیز از بین می رود. اما شما با خرید رپورتاژ آگاهی از تستمینو می توانید یک بار و برای همیشه هزینه مربوط به تبلیغات را بپردازید.

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئوی سایت

نگارش رپورتاژ خبری

در صورتیکه می خواهید خودتان محتوای یک رپورتاژ آگهی رایگان را بنویسید لازم است که برخی نکات مهم را در نظر بگیرید. برای نوشتن رپورتاژ باید تلاش کنید که روی یک جنبه از کسب و کار آگهی دهنده تمرکز کنید. برای کسب و کار ها لازم است که چهره ای ایجاد کنید. متن هایی که نوشته می شود باید برای خواننده تبلیغ جالب و جذاب بوده و با زبان ساده و محاوره ای نوشته شود تا گیرا تر و جذاب تر شود. از نوشتن کلمات و پاراگراف های طولانی در متن پرهیز کنید.

 

خرید رپورتاژ از تسمینو

یکی از موفقیت های بزرگی که در زمینه  پورتال خبری به دست آمده از انتشار آن در رسانه‌های معتبر فارسی زبان می باشد. یکی از آژانس های دیجیتال مارکتینگ که به واسطه آن صاحبان کسب و کارها می توانند تبلیغات خود را در رسانه های پربازدید نشان دهند، تسمینو می باشد. از طریق تسمینو می توان آگهی خود را در زمینه‌های گوناگونی مثل گردشگری فروشگاهی خبری و غیره انتشار داد. تسمینو دارای ارتباط با سایت های پربازدید می باشد و از این رو اگر به دنبال بهتر دیده شدن کسب و کار اینترنتی خود هستید، تسمینو یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. در این گروه کارشناسان با تجربه و متخصصی فعالیت دارند که خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ را با هزینه اندک، پشتیبانی و مشاوره ۲۴ ساعته و سرعت بسیار بالا به کاربران ارائه می دهند.

 

برای خرید رپورتاژ آگهی از آژانس تبلیغات تسمینو میتوانید به وبسایت این شرکت به آدرس tesmino.com مراجعه نمایید و از قسمت مشاهده لیست رسانه ها یا قسمت پنل کاربری لیست رسانه های خود را انتخاب نموده و سپس اقدام به خرید نمایید.

جدیدترین مطالب