توالی یک رویداد در یادگیری زبان انگلیسی

توالی یک رویداد در یادگیری زبان انگلیسی

در حالی که مقاله خاصی را می خوانید، ترتیبی که دنبال می کنید به سادگی یک توالی نامیده می شود. اساساً، هر کاری که انجام می‌دهید در یک توالی دنبال می‌شود که بدون زحمت است. حال سوال این است که در یک سکانس چه چیزی برای یادگیری وجود دارد. یک دنباله نوشتاری به دایره لغات خوبی نیاز دارد. دنباله یا ترتیبی که دنبال می کنید کار شما را آسان می کند. فرمول اول، بعدی، آخر را دنبال کنید. بهترین آموزشگاه زبان در تهران و تمامی شهرهای ایران را مشاهده فرمایید.

 

اولین، بعدی، آخرین فرمول برای توالی رویدادها چیست؟

برای درک فرمول First, Next, Level برای توالی یک رویداد از مکالمه روتین روزانه کمک می گیریم. این به شما کمک می کند ترتیب رویدادها را بفهمید: آموزش زبان انگلیسی با مکالمه های روتین و کاربردی هستند.

 

رویداد 1- رفتن به مدرسه

اول: صبح از خواب بیدار می شوید.

بعد- آماده شوید و صبحانه بخورید.

آخرین – مرخصی به مدرسه.

 

رویداد 2- تماشای فیلم

ابتدا بلیط سینما را بخرید.

بعدی- شما فیلم را ببینید.

آخر: بعد از تماشای فیلم سالن سینما را ترک می کنید.

 

توجه: همیشه اجباری نیست که فقط یک سکانس داشته باشید، بیشتر به رویدادی که در حال وقوع است بستگی دارد.

 

چگونه واژگان مناسب را برای توالی رویدادها به دست آوریم؟

اکنون، ما یک فرمول ساده برای Vocabulary برای توالی رویدادها داریم. بدست آوردن واژگان مناسب برای رویدادهایی که در روال روزانه اتفاق می افتد آسان است. دنباله اساساً ترتیبی است که شما برای هر فعالیتی که انجام می دهید دنبال می کنید. این چیزی است که اتفاق می افتد شما نمی دانید زمانی که یک دنباله ایجاد می شود.

 

به عنوان مثال: در حالی که شما یک روزنامه می خوانید.

 

وقتی روزنامه می خوانید از صفحه آخر شروع نمی کنید و تا صفحه شروع می خوانید. یک خواننده از صفحه اول شروع می کند. حتی زمانی که مقاله ای را می خوانید، از مقاله چپ به راست شروع به خواندن می کنید. اگر شروع به خواندن آخرین قسمت کردید و اطلاعات را دنبال نکردید. ممکن است اطلاعات مورد نیاز را در جریان مناسبی دریافت نکنید.

توالی یک رویداد در یادگیری زبان انگلیسی

قوانین توالی وقایع

هیچ قانون سخت و سریعی برای توالی خاصی از رویدادها وجود ندارد. اما دستوری وجود دارد که باید آن را رعایت کنید تا رویداد به خوبی برگزار شود. سعی می کنیم از طریق مثال هایی قوانین را به صورت عملی درک کنیم:

 

چگونه قهوه درست کنیم؟

ابتدا شکر و قهوه را در فنجان بریزید. سپس شیر را گرم کرده و در فنجان بریزید. در پایان، شکر و قهوه را در فنجان هم بزنید.

 

چگونه یک درخت کریسمس درست کنیم؟

1. درخت کریسمس بخر سپس آن را با تمام آویزها و چراغ ها تزئین کنید. در نهایت، کریسمس مبارک!

2. ترتیب رویدادهای زیر را ترتیب دهید

3. شارژ کردن گوشی

4. گوشی را به شارژر وصل کنید

5. شارژر را به تابلو برق وصل کنید

6. دکمه را روشن کنید

7. کاشتن درخت

8. درخت را آبیاری کنید

9. دانه ها را در زمین حفر کنید

10. زمین را با خاک بپوشانید

11. آماده شدن برای مدرسه

12. زود بیدار شدن

13. مسواک بزن

14. حمام کن

15. صبحانه ات را بخور

16. لباس مدرسه خود را بپوشید

17. به ایستگاه اتوبوس بروید

18. سوار اتوبوس شو

19. از اتوبوس پیاده شو

20. به سمت کلاس درس بروید

 

زمان کلمات ترتیب

کلمات به ترتیب زمانی را می توان در هر جایی از جمله استفاده کرد. رایج ترین موقعیت برای آنها در ابتدای یک پاراگراف است. معمولاً وقتی در ابتدای جمله یا پاراگراف ظاهر می شوند، یک کاما دنبال می شوند.

 

نمی توان یک شبه یاد گرفت

این ایده را بپذیرید که انگلیسی زبانی است که نیاز به زمان و توجه دارد. بنابراین به دنبال راه حل های ساده دست بردارید و از پیشنهاداتی مانند «یادگیری انگلیسی در 10 روز!» یا صحبت کردن سریع انگلیسی!» در عوض، روی سرمایه گذاری شخصی تمرکز کنید.

 

مراقب جایزه باشید و به توصیه های دیگران توجه کنید. از آنجایی که انگلیسی چیزی نیست که بتوانید از روی کتاب مطالعه کنید، مانند یادگیری نواختن پیانو یا فوتبال است: هر چه بیشتر تمرین کنید، بهتر می شوید.

 

یکی از سخت ترین زبان ها برای تسلط بر زبان انگلیسی است. علیرغم فراگیر بودن آن، پر از ویژگی های خاص و ریتم های غیرقابل پیش بینی است که گاهی اوقات می تواند حتی با تجربه ترین بلندگوها را از کار بیاندازد. همه قواعد دستور زبان همیشه توسط انگلیسی زبانان بومی شناخته نمی شوند.

 

با این حال، آنها می دانند که چگونه به زبان مادری خود فکر کنند و خود را بیان کنند. این چیزی است که افراد غیر بومی نیز در نهایت انجام آن را یاد می گیرند، اما چون زبان دوم یا سوم است، ممکن است در ابتدا ترسناک باشد.

 

حتی اگر راه افزایش تسلط به زبان انگلیسی دشوار باشد، یادگیری نحوه صحبت کردن به زبان انگلیسی یک استعداد است که در دراز مدت چه از نظر حرفه ای و چه از نظر احساسی نتیجه خواهد داد.

جدیدترین مطالب