خرید ارز دیجیتال بدون کارمزد از صرافی معتبر

خرید ارز دیجیتال بدون کارمزد از صرافی معتبر

خرید رمز ارز از سایت‌ و صرافی آنلاین در سراسر جهان امری معمول بوده و برخی از صرافی‌های با حذف کارمزد دریافتی خود به دنبال جذب حداکثری مشتریان به مجموعه خود هستند. پرداخت کارمزد تراکنش، شبکه بلاکچین، پلتفرم و صرافی امری معمول و درد آور برای کاربران، تریدرها و حتی هولدرهای سرمایه‌دار است.

 

با تمام هزینه‌های پرداختی بابت کارمزد و ضررهای احتمالی در زمان معاملات باز هم روزانه به تعداد کاربران دنیای ارز دیجیتال اضافه شده و شاهد افزایش حجم خرید توسط اشخاص هستید.

 

با انتخاب درست رمز ارز دیجیتال در دنیای کریپتو طی گذشت مدت زمان مشخص قادر به کسب سود مناسب برای دوران بازنشستگی، تفریح و حتی سرمایه‌گذاری بیشتر خواهید بود. همچنین برخی از کارشناسان ارزش رمز ارز را برابر با خود آن رمز ارز می‌دانند. به طور مثال قیمت هر واحد بیت کوین را برابر با یک بیت کوین دانسته و بدون مدنظر قرار دادن وضعیت سود یا زیان فعلی، چشم امید به انقلاب دیجیتالی پیش رو دارند. جهت آشنایی بیشتر با نحوه خرید ارز دیجیتال بدون پرداخت کارمزد صرافی تا انتهای این مطلب گردآوری شده از سوی وبلاگ صرافی ایرانی کارت با سایت سماتک همراه باشید.

 

چرا باید روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنیم؟

رفع نیازهای از زمان انسان اولیه با شکار شروع شده و سپس با مبادلات کالا با کالا، پرداخت انواع سکه و سپس اسکناس کاغذی ادامه یافت. از زمان پیدایش فناوری متکی بر رایانه شاهد استفاده از انواع تجهیزات الکترونیکی مانند: دستگاه پوز (کارت‌خوان)، عابر بانک، موبایل بانک و سایت‌های رسمی سازمان بانکداری نیز بوده‌ایم. اما این پایان ماجرا نبوده و طی یک دهه گذشته سیستم جدیدی به اسم کریپتو کارنسی راه اندازی شد و بیت کوین با هدف جدایی از سازمان بانکداری متمرکز تاسیس و در اختیار مردم قرار گرفت.

 

بیت کوین لقب پادشاه رمز ارزها را به خود اختصاص داده و با خرید و فروش بیت کوین فرآیند تغییرات بزرگ در سراسر دنیا را آغاز شد.وایت پیپر و مستندات این رمز ارز و تغییرات آن در bitcoin.org قابل مشاهده است.

 

در ادامه دیگر رمز ارزهای بزرگ با اهداف مختلف ایجاد شده و امروزه هزاران ارز دیجیتال، توکن، میم کوین و شت کوین در سطح دنیا وجود دارد. خرید اتریوم نیز به مانند بیت کوین، ریپل، ترون و کاردانو سود هنگفتی برای کاربران باهوش داشته و همین موضوع باعث ترغیب دیگر افراد برای حضور هر چه سریع‌تر و قدرتمند‌تر در این عرصه شده است.

خرید ارز دیجیتال بدون کارمزد از صرافی معتبر

هر چند دارا بودن اطلاعات کاربردی در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تسلط بر اخبار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و حتی جنگ‌های ناشی از خرید و فروش انرژی (نفت و گاز) روی قیمت ارزهای دیجیتال تاثیرگذار است. کاربران با تبدیل واحد پولی ریالی خود به ارزهای دیجیتال منتخب و صرف مدت زمان مناسب قادر به کسب سود قابل ملاحظه‌ای بر اساس انتخاب خود خواهند بود. ترید یا خرید و فروش کوچک با در نظر گرفتن هزینه‌های تراکنش مختلف برای برخی از کاربران جالب بوده و حتی به شغلی مناسب و درآمد عالی در سطح جهانی تبدیل شده است.

 

برخی دیگر از افراد با سرمایه‌گذاری زیاد و نگهداری کوتاه، میان یا طولانی‌مدت سعی در کسب سود بیشتری دارند. پیشرفت روز افزون و گسترش رمز ارزها موجب آسودگی خاطر کاربران جهت انجام معاملات شده است. از طرفی شرایط سپرده‌گذاری سرمایه در نظام بانکداری کشورهای خارجی با ایران متفاوت بوده و در ازای نگهداری پول نه تنها سودی به صاحب حساب پرداخت نشده بلکه مقداری از پول جهت حفظ امنیت و نگهداری پول نیز از سرمایه اصلی کسر خواهد شد. تمام موارد گفته شده در کنار نزول شرایط سوددهی بازارهای بورس در سراسر دنیا موجب تغییر محل نگهداری و سرمایه‌گذاری کاربران از دنیای واقعی به سمت کریپتو کارنسی بوده و به مرور به حجم معاملات صورت گرفته افزوده می‌شود.

 

مهمترین مولفه های سرمایه گذاری و خرید ارزهای دیجیتال

تمامی وظایف از قبیل: انتخاب محل نگهداری وجه، نوع رمز ارز، زمان خرید، مبلغ فروش و  از همه مهم‌تر شرایط امنیتی نگهداری ارزهای دیجیتال بر عهده خود کاربر بوده و هیچ کدام از مراجع ارائه دهنده خدمات مسئولیت ناشی از ضرر و زیان افراد را پشتیبانی نخواهد کرد. از این باید با انتخاب محل مناسب برای سرمایه‌گذاری به دنبال صرافی و سایت آنلاین معتبر جهت خرید اتریوم یا خرید و فروش بیت کوین یا هر رمز ارز دیگری باشید. پس از انتقال پول به حساب صرافی و شارژ پنل کاربری شخص توسط صرافی، حال زمان انتخاب بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری و صبر به اندازه کافی است.

 

وجود هزینه‌های مختلف مثل: کارمزد تراکنش، شبکه بلاک چین، پلتفرم و صرافی بخش کوچکی از سرمایه کاربر را کسر کرده و باید پس از محاسبه هر کدام از موارد گفته شده و پیش بینی سود احتمالی اقدام به سپرده‌گذاری نمایید. برخی از ارزهای دیجیتال قیمت مناسبی داشته ولی در زمان فروش آن با مشکل عدم علاقه سایر افراد برای خرید آن مواجه خواهید شد. هر چند این مورد به مرور زمان و با گسترش بستر ارزهای دیجیتال کمتر شده ولی همچنان باید به رمز ارز انتخابی توجه نمود.

 

بیت کوین نامی محبوب و مشهور در دنیای کریپتو بوده برخی از رمز ارزها با کپی برداری از نام کوین یا بیت در عنوان رمز ارز عرضه شده اقدام به ترغیب مخاطب برای خرید بیشتر می‌نمایند. کاربران باید پس از تحقیق لازم در خصوص هر یک از ارزهای دیجیتال مبادرت به خرید آن نموده و در این بین به تحقق برنامه‌های منتشر شده از زمان عرضه تاکنون آن مجموعه دقت لازم را داشته باشید. سودجویان و کلاهبرداران در تمام محل‌هایی که پول در جریان باشد وجود داشته و در این بین باید به شرکت یا افراد با وعده‌های زیبا که به دنبال ایجاد حس طمع در شما هستند باید شک کرده و از آن‌ها دوری کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال بدون کارمزد در صرافی ایرانیکارت

خرید و فروش ارز دیجیتال بدون کارمزد در صرافی ایرانیکارت

با انتخاب سایت و صرافی آنلاین اطمینان، سرعت و حتی عدم پرداخت کارمزد برای تراکنش‌های متعدد خود را به دست آورید. صرافی ایرانی کارت در زمره بهترین صرافی‌های آنلاین خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کشور ایران بوده و با دریافت تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت در این عرصه را دارد. از طرفی در صورت هرگونه انسداد حساب کاربری یا مشکلات قضایی امکان رفع آن در کمترین زمان ممکن وجود دارد. ارائه خدمات مشاوره و انتخاب رمز ارز مناسب جهت سرمایه‌گذاری کوتاه یا طولانی مدت نیز برای کاربران صرافی ایرانی کارت وجود دارد.

 

عدم پرداخت کارمزد پلتفرم نشان از خود گذشتگی تیم مدیریتی ایرانی کارت برای کاربران هموطن خود بوده و بدین ترتیب با حفظ حداکثری سرمایه برای افراد میزان سود دهی فعالیت اقتصادی آن‌ها افزایش خواهد یافت. با عضویت در صرافی آنلاین ایرانی کارت به خرید و فروش ارز دیجیتال بدون کارمزد بپردازید و از دیگر خدمات لیست زیر ارائه شده توسط این مجموعه بهره‌مند شوید:

 

• خرید کیف پول دیجیتال سخت افزاری

• تهیه حساب کاربری انواع سایت معتبر و فروشگاهی در سراسر جهان

• پرداخت هزینه آزمون و شهریه دانشگاه در خارج از کشور

• پرداخت هزینه ویزا و سفارت

• تهیه گیفت کارت و مستر کارت

• خرید انواع نرم افزار و بازی رایانه‌ای

جدیدترین مطالب