دوربین تیاندی با کیفیت بالا و به صرفه

دوربین تیاندی با کیفیت بالا و به صرفه

دوربین مداربسته یکی از تجهیزاتی است که برای بالا بردن امنیت مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین کیفیت اجزای این سیستم از فاکتورهای مهم در موفقیت استفاده از دوربین است. هر چه کیفیت دوربین مداربسته و تجهیزات آن بالاتر باشد کیفیت کارهای نظارتی و حفاظتی نیز بالا می رود. با بالا رفتن کیفیت معمولاً قیمت آن محصول نیز به مراتب بیشتر می شود. گاهی اوقات افراد به دوربین مداربسته به عنوان یک کالای لاکچری نگاه می کنند. در حالی که دامنه کاربرد چنین ابزاری بسیار گسترده تر از محصولات لاکچری است. اما راه حل برای گران بودن این محصولات چیست؟ دوربین tiandy  راهکاری را برای مشتریان ارائه کرده است تا علاوه بر رسیدن به کیفیت مناسب هزینه معقول و مناسب تری را پرداخت کنند.

 

معرفی دوربین مداربسته تیاندی

در بین محصولات با کیفیت دوربین مداربسته برندهایی وجود دارند که در سبد خرید مشتریان خاص قرار می گیرد. توانایی خرید این محصولات برای بسیاری امکان پذیر نیست در حالی که مورد نیازشان است. کمپانی تیاندی با توجه به ارائه محصولات با کیفیت، قیمت مناسب تری را برای تولیدات خود مشخص کرده است. همین امر موجب شده است تا تعداد بیشتری از مشاغل، سازمانها، افراد و… برای حفظ امنیت مکان یا دارایی های خود اقدام به خرید دوربین کنند. از مزیت های خرید دوربین مداربسته تیاندی این است که شما برندی اصلی را خریداری می کنید.

 

اصلی بودن برند در تجهیزات الکترونیکی بسیار حائز اهمیت است. چرا که در حین کار باید عملکرد خوبی داشته باشد و از نظر ماندگاری و تداوم کیفیت عملکرد خاطر کاربر را آسوده کند. نه این که بعد از مدتی کار کردن دستگاه دچار مشکل و خرابی های زود به زود شود و در نهایت کیفیت خود را از دست دهد. این اتفاق در واقع هزینه های اضافی و زیادی را بر دوش کاربران می گذارد.

 

همچنین شرکت های معتبر و شناخته شده برای حفظ مشتریان قدیمی خود و جذب مشتری جدید حتماً خدمات پس از فروش و گارانتی را ارائه می کنند. شرکت تیاندی نیز برای جلب رضایت مشتریان در بیش شصت کشور دارای نمایندگی است. از کیفیت محصولات خود با اطمینان پشتیبانی می کند. یکی دیگر از مزیت های خرید از برند اصلی وجود برنامه های مدیریت تصویر اختصاصی و سازگار با محصولات آن است.

 

انتقال تصویر از جاذبه های نظارت بر محیط توسط دوربین مداربسته است. عدم امکان حضور افراد در مدت زمان طولانی در مکانی که نیاز به نظارت و کنترل دارد یکی از دغدغه های مدیران و صاحبان کسب و کار است. با انتقال تصویر دوربین مداربسته تیاندی شما در هر مکانی می توانید محیط کار یا منزل خود را از دور نظارت کنید.

دوربین تیاندی با کیفیت بالا و به صرفه

انواع دوربین تیاندی

در انواع محصولات تیاندی نکته قابل توجه این است که تماماً تحت شبکه هستند. دوربین های مداربسته تیاندی در کیس های دام، بولت و اسپیددام تولید و به بازار عرضه می شوند. دوربین تیاندی دام مناسب برای نصب در محیط های داخلی است. البته برخی از آنها با دارا بودن برخی استانداردها مانند IP و IK برای محیز های خارجی قابل نصب هستند. شکل ظاهری دوربین دام تیاندی نصب آن را  در زیر سقف و کنج اتاق بسیار راحت تر کرده است.

 

استاندار IP به میزان مقاومت دوربین در مقابل رطوبت و گرد و غبار اشاره دارد. بیشتر دوربین های تیاندی به استاندارد IP و IK مجهز هستند. دوربین های مجهز به استاندارد IK10 به وندال پروف شناخته می شوند. این استاندارد مقاومت دوربین در برابر خرابکاری یا ضربه را تعیین می کند. دوربین های بولت تیاندی مناسب برای محیط خارجی هستند. این دوربین نیز به علت ساختار ظاهری نصب در محیط های خارجی و روی دیوار را ممکن می کند. ضمن اینکه برای محیط های داخلی نیز قابل نصب هستند.

 

دوربین های گردان یا اسپیددام تیاندی دسته دیگری از تولیدات شرکت tiandy است. این دوربین ها با قابلیت چرخش به صورت افقی و عمودی انعطاف بیشتری در فضای تحت پوشش خود دارد. این دوربین ها به علت دارا بودن لنز ورفوکال از قدرت بزرگنمایی 4 تا 44 برابر برخوردارند. همگی این نوع از دوربین های تیاندی به استارلایت یا سوپر استارلایت مجهز هستند. (استارلایت همان دید در شب رنگی است که برای اولین بار توسط شرکت تیاندی معرفی شد.)

 

ویژگی دستگاه NVR تیاندی

دستگاه های ضبط تیاندی تا کیفیت دوازده مگاپیکسل برای ضبط تصاویر پشتیبانی می کند. تعداد کانال در این دستگاه برخلاف سایر برندها که به صورت 4، 8، 16، 32 و… تعریف شده است در این برند به صورت 5، 10، 20، 40 و… کانال است. پهنای باند ورودی در رکوردرهای تحت شبکه مهم است تیاندی پهنای باندی ورودی از 40 تا 1280 مگابیت بر ثانیه را برای NVR های خود طراحی کرده است. پهنای باند خروجی در این دستگاه ها نیز از 40 تا 640 مگابیت بر ثانیه متغیر است.

 

تمام دستگاه های ضبط جهت ذخیره سازی اطلاعات و تصاویر به هارد نیاز دارد. ان وی ار های تیاندی از 1 هارد تا 24 هارد با ظرفیت های هشت و دو ترابایت پشتیبانی می کند. فشرده سازی اطلاعات در آنها از H.264 تا S+265 است. برخی از انواع آنها AI هستند. این مدل ها دارای قابلیت های تشخیص چهره، جستجوی هوشمند ناحیه ای و پلی بک هوشمند هستند.

 

رمز دوربین تیاندی

برای دسترسی به تصاویر دوربین مداربسته، تنظیمات دستگاه نیاز به رمز عبور است. وجود رمز عبور برای حفظ امنیت دستگاه و محافظت از اطلاعات و تصاویر دوربین ها الزامیست. رمز پیش فرض تیاندی چیست و برای ورود چه پسوردی لازم است. به علت بالا بودن احتمال هک دستگاه بسیاری از شرکت ها در تولیدات اخیر خود از قرار دادن رمز پیش روی محصولات خودداری کردند. به همین علت با اولین ورود به برنامه تیاندی از شما می خواهد تا  رمزی را ست کنید.

دوربین تیاندی با کیفیت بالا و به صرفه

با این حال در صورتی که دستگاه شما دارای رمز باشد رمز پیش فرض دوربین تیاندی 1111 و نام کاربری admin است. بهتر است رمز را تغییر دهید و برای انتخاب آن از ترکیب اعداد و حروف کمک بگیرید. نه آنقدر سخت که خود شما به خاطر نیاورید و نه آنقدر ساده که همگی بتوانند آن را حدس بزنند.

جدیدترین مطالب