روش توزیع توکن TWT چیست؟

روش توزیع توکن TWT چیست؟

تراست ولت یک کیف پول گرم غیرحضانتی برای ارزهای دیجیتال است. تراست ولت به عنوان یک کیف پول غیرمتمرکز به شما امکان می‌دهد کلیدهای کیف پول رمزنگاری خود را نگه دارید. بنابراین، شما همیشه کوین‌های خود را در اختیار دارید و کنترل بر وجوه خود را حفظ می‌کنید. این بزرگترین مزیت و دلیل اصلی است که چرا تراست ولت یک راه حل محبوب کیف پول رمزنگاری است. در این مقاله قصد داریم تا با ویژگی‌های تراست ولت توکن و روش توزیع آن بیشتر آشنا شویم.

 

تاریخچه تراست ولت

تراست ولت در نوامبر 2017 تأسیس شد و در سال 2018 توسط بایننس خریداری شد. ایون چن (Eowyn Chen)، معاون سابق بازاریابی بایننس، از اوایل سال 2021 مدیر عامل تراست ولت بوده است و حق مدیریت آن را از بنیانگذار آن ویکتور رادچنکو (Viktor Radchenko) گرفته است.

 

تراست ولت چگونه کار می‌کند؟

به عنوان یک کیف پول موبایل با دسترسی به بسیاری از ارزهای دیجیتال، می‌توانید از یک برنامه به چندین بلاک چین دسترسی داشته باشید؛ هر بلاک چین مستقیماً با دانلود برنامه قابل دسترسی است. تراست ولت راه حل راحت‌تری نسبت به کیف پول‌های مبتنی بر مرورگر است که نیاز به افزودن جزئیات هر بلاک چین دارد. بنابراین، تراست ولت مانند پلی عمل می‌کند که بلاک چین‌های مختلف را به کاربر متصل می‌کند.

 

به عنوان یک کیف پول، همه توکن‌های قابل تعویض و غیرقابل تعویض توسط کاربر کنترل می‌شوند. تراست ولت هیچ یک از رمز‌های موجود در کیف پول کاربران را نگهداری یا کنترل نمی‌کند. علاوه بر این، کیف پول برای دانلود کاملاً رایگان است و هیچ هزینه‌ای دریافت برای استفاده از کیف پول نمی‌کند. همچنین تمام هزینه‌ها به استخراج کنندگان و اعتباردهندگان در بلاک چین‌های مختلف پرداخت می‌شود.

 

ویژگی‌های تراست ولت

یکی از ویژگی‌های اصلی تراست ولت مرورگر داخلی DApp آن است. تراست ولت مجموعه‌ای از برنامه‌های غیرمتمرکز بررسی‌شده را برای اطمینان از ایمنی کاربران و حفظ استاندارد با کیفیت بالا در برنامه ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند مستقیماً در برنامه تراست ولت با برنامه‌های غیرمتمرکز مختلف تعامل داشته باشند و نیازی به پیمایش معادل‌های مبتنی بر مرورگر خود ندارند. ورود به سیستم یا ورود به سیستم اضافی مورد نیاز نیست. این مرورگر شامل همه محبوب‌ترین برنامه‌های غیرمتمرکز، از جمله بازارهای NFT مانند اپن سی، پروتکل‌های بازار پول مانند اوه یا 0x، و صرافی‌های غیرمتمرکز مانند پنکیک سواپ و یونی سواپ است.

 

یکی دیگر از عملکردهای ارائه شده توسط تراست ولت پشتیبانی NFT آن است. تراست ولت ذخیره‌سازی تمام استانداردهای مهم توکن NFT مانند ERC-721 ،ERC-1155 و معادل‌های BEP آنها را ارائه می‌دهد. می‌توانید NFT‌های خود را از بازاری مانند اوپن سی منتقل کنید و با خیال راحت آنها را در تراست ولت ذخیره کنید.

 

علاوه بر این، تراست ولت سپرده گذاری و سواپ را مستقیماً در برنامه ارائه می‌دهد. این خدمات توسط Binance DEX و وان اینچ، یک DEX Aggregator ارائه می‌شود. کاربران همچنین می‌توانند به AMMهای (بازارساز‌های خودکار) مختلف و صرافی‌های غیرمتمرکز مانند یونی سواپ در مرورگر Trust Wallet dApp دسترسی داشته باشند. در نهایت، تراست ولت گزینه خرید ارزهای دیجیتال با ارزهای فیات را از طریق ارائه‌دهندگان داخلی خود ارائه می‌دهد؛ که بیش از 40 ارز دیجیتال مختلف برای خرید در دسترس هستند.

 

هر آنچه درباره تراست ولت نمی‌دانید!

• با تراست ولت می‌توانید به بیش از 20000 توکن مبتنی بر اتریوم و سازگار با EVM و 63 بلاک چین و بیش از یک میلیون دارایی رمزنگاری دسترسی داشته باشید.

• با کیف پول تراست ولت، برخلاف کیف پول‌های متمرکز، به برنامه‌های غیرمتمرکز دسترسی دارید؛ به عبارتی دیگر شما می‌توانید به راحتی از طریق تلفن همراه خود با برنامه‌های غیرمتمرکز مختلف تعامل داشته باشید.

• همچنین این برنامه اطلاعات شخصی شما را برای خود ذخیره نمی‌کند؛ همین امر آن را به یک راه حل ایده آل برای کیف پول‌های رمزنگاری تبدیل کرده است.

• تراست ولت توکن، ارز دیجیتال این کیف پول امن و رمزگذاری شده است.

 

مفهوم تراست ولت توکن چیست؟

کل مفهوم توکن TWT حول فعالیت‌های حاکمیتی می‌چرخد، جایی که دارندگان TWT می‌توانند در فرآیندهای رای‌گیری درباره تصمیم‌گیری‌های اصلی در مورد برنامه Trust Wallet شرکت کنند. اینها شامل به روز رسانی‌های آینده، ویژگی‌های جدید و غیره است. برخلاف بسیاری از توکن‌های دیگر بازارهای ارزهای دیجیتال، تراست ولت توکن (TWT) هیچ ارزش واقعی در خارج از اکوسیستم خود ندارد، با این حال، در دنیای تراست ولت توکن، کسانی که توکن را در اختیار دارند می‌توانند هنگام خرید ارزهای دیجیتال از تخفیف‌های مختلفی بهره ببرند.

 

برای کسب تراست ولت توکن، کاربران باید چندین کار را انجام دهند که ممکن است شامل آزمون‌ها، کمپین‌های ارجاع، تجارت و سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال و سایر کارهای درون برنامه‌ای باشد.

روش توزیع توکن TWT چیست؟

روش توزیع تراست ولت توکن چیست؟ بررسی توکنومیک TWT

پس از اینکه توکن TWT برای اولین بار ضرب شد، به صورت رایگان توزیع گردید. تیم تراست ولت هنوز نقشه راه ارائه نکرده است. تراست ولت در اکتبر ۲۰۲۰ در زنجیره هوشمند بایننس ادغام شد و همزمان تصمیم گرفت ۸۹ میلیارد توکن TWT را که هنوز منتشر نشده بودند، بسوزاند. سوزاندن تقریباً ۹۹٪ از حداکثر عرضه برای بهبود توکنومیک تراست ولت توکن انجام شد. در ۲۷ ژانویه ۲۰۲۱، کل عرضه تعداد 1 میلیارد توکن تعیین شد و عرضه در گردش فعلی ۱/۴ کل عرضه برابر با ۳۴.۷ درصد است.

 

تمام این عرضه در گردش از طریق تبلیغات، هدایا یا رویدادهای جذب کاربر در جامعه کیف پول اعتماد توزیع می‌شود. بیش از ۲۵ درصد از توکن‌های TWT از طریق تبلیغات و بازاریابی، هدایا و پاداش یا رویدادهای جذب کاربر در جامعه Trust Wallet توزیع شده است. بایننس در ژانویه ۲۰۲۱ بزرگترین ایردراپ توکن کیف پول تراست (TWT) را به ارزش میلیون‌ها دلار بر اساس قیمت لحظه‌ای بازار اجرا کرد. عرضه در گردش تراست ولت توکن به تدریج افزایش خواهد یافت. کاربران تراست ولت از راه‌های زیر می‌توانند توکن TWT به دست آورند:

 

• کمپین‌های ارجاع

• شرکت در آزمون‌های کسب درآمد

• انعام دادن یا کمک به سایر کاربران

• انجام کارهایی در داخل برنامه مانند استیک، معامله و …

 

با اینکه می‌توانید توکن Trust Wallet را از طریق کمپین‌های بازاریابی، هدایا و ایردراپ‌هایی که توسط تیم Trust Wallet برگزار می‌شود، کسب کنید، اما توکن TWT به همه کاربران تراست ولت توکن اختصاص داده می‌شود. این شامل کاربران قدیمی و جدید و همچنین توسعه‌دهندگان می‌شود. همه یک بخش از منبع توکن TWT را دریافت می‌کنند. ۳۰ درصد از کل عرضه TWT در کیف پولی ذخیره شده است که هیچ برنامه زمانی برای نحوه توزیع این توکن‌ های ذخیره توسط پلتفرم وجود ندارد.

 

در حال حاضر، عرضه توکن TWT دقیقاً 1 میلیارد تعیین شده است. با این حال، عرضه در گردش 42 درصد کل عرضه است. توزیع تراست ولت توکن به شرح زیر است:

 

• 40 درصد برای جذب کاربر

• 15 درصد به توسعه دهندگان

• 15 درصد به جامعه TWT

• 30 درصد برای رزرو فروشگاه‌ها

 

جمع‌بندی

تراست ولت توکن، توکن اختصاصی این کیف پول، که در زنجیره بایننس اسمارت چین فعالیت می‌کند، قابلیت‌های متفاوتی از آن خود کرده است. تراست ولت توکن قابلیت حاکمیتی دارد به این منظور که افراد می‌توانند از درباره ویژگی و بروزرسانی‌‌های جدید نظر بدهند. همچنین با توجه به بحران موجود در صرافی FTX، تقاضا و سرمایه گذاری در این توکن افزایش یافت. اگر به این ارز دیجیتال علاقه‌مند شده‌اید، امکان بررسی قیمت تراست ولت توکن در اینجا فراهم شده و در صورت نیاز، امکان خرید تراست ولت توکن را نیز خواهد داشت.

جدیدترین مطالب