معرفی انواع مدل محبوب و پرفروش کابینت آشپزخانه ۱۴۰۱ +  10 عکس انواع کابینت

معرفی انواع مدل محبوب و پرفروش کابینت آشپزخانه ۱۴۰۱ +  10 عکس انواع کابینت

کابینت‎‌ها از جمله ابزارهای کاربردی هستند که تقریباً در تمامی خانه‎‌ها یافت می‌شوند. این ابزارهای کاربردی از گذشته تاکنون به شدت دچار تغییر و تحول شده و به گونه‎‌ای علاوه بر جنبه‎‌های کاربردی از لحاظ زیبایی نیز ارتقا یافته‎‌اند که دلیل این امر گسترش صنعت دکوراسیون آشپزخانه و علاقه وافر مردم به این صنعت و ست نمودن وسایل خود با یکدیگر بوده است.

معرفی انواع مدل محبوب و پرفروش کابینت آشپزخانه ۱۴۰۱ +  10 عکس انواع کابینت

به دنبال این علاقمندی طراحان و تولیدکنندگان کابینت توانستند گامی بزرگ در جهت افزایش تنوع کابینت‎‌های آشپزخانه بردارند و محصولات متفاوتی چون کابینت انزو، چوبی و… را در طراحی و رنگ‎‌های مختلف در اختیار مردم قرار دهند تا مردم بنا بر سلیقه‎‌ی شخصی خود و نیز جنسی که مدنظر دارند به انتخاب کابینت مورد علاقه‎‌ی خود بپردازند.

 

اما نکته‎‌ای که در این خصوص مطرح می‌شود این است که بدون شناخت انواع این کابینت‎‌ها و آشنایی با جدیدترین و محبوب‌‎ترین مدل‌‎های این محصولات درصد موفقیت در انتخاب و اجرای کابینت پایین خواهد بود چرا که لازمه‌‎ی انتخاب صحیح در هر امری تسلط بر آن موضوع و در نظر گرفتن جنبه‎‌های متفاوت آن می‌‎باشد.

معرفی انواع مدل محبوب و پرفروش کابینت آشپزخانه ۱۴۰۱ +  10 عکس انواع کابینت

کابینت انزو از جمله مدل‌‎های محبوب کابینت بوده که با طراحی منحصر به فرد و زیبای خود توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جذب کند. از این‌رو استفاده از این نوع کابینت‎‌ها در بخش حساس هر خانه‎‌ای یعنی آشپزخانه آن، کیفیت و زیبایی را به ارمغان آورده و چشم‌‍‌‎ها را به خود خیره می‌کند. کابینت انزو در کنار سایر مدل‎‌های کابینت قرار گرفته و افراد بر اساس شناختی که نسبت به این مدل‎‌های کابینت و طرح و جنس آن پیدا می‌کنند می‌توانند به انتخاب آن از میان مدل‌‎های متفاوت و پرفروش کابینت نظیر چوبی، ام دی اف، نئو کلاسیک و…  بپردازند. البته لازم به ذکر است که همواره در انتخاب محبوب‎‌ترین کابینت و یا بهترین آن نکات مختلفی مطرح است که توجه به این نکات و شناخت هر چه بهتر انواع کابینت می‌تواند به تصمیم‌گیری در این زمینه کمک کرده و تردیدهایی که در خصوص آن وجود دارد را کنار بزند.

معرفی انواع مدل محبوب و پرفروش کابینت آشپزخانه ۱۴۰۱ +  10 عکس انواع کابینت

محبوب‌ ترین کابینت های ۱۴۰۱

همان طور که اشاره نمودیم امروزه با تعداد بالایی از کابینت در مدل و طرح و جنس روبرو هستیم که هر کدام می‌توانند نسبت به دیگری مزایا و یا معایبی را به همراه داشته باشند. اما چیزی که اهمیت دارد این است که بعد از جست و جو و بررسی‎‌های لازم در زمینه‎‌ی خصوصیات هر یک، بهترین تصمیم را أخذ نماییم.

 

کابینت کلاسیک؛ کابینت ‌‎های کلاسیک معمولاً از طرح‌‎های شلوغ‌‎تر و کنده کاری‌‎ها و تزیینات بیشتری برخوردار هستند و فضای منزل را به سمت خانه‌‎های اشرافی سوق می‌دهند. به طوری که گاهی این تزیینات می‌توانند به شدت چشم‎‌ها را به خود خیره کنند. از جمله معروف‌ ‎ترین کابینت‌ های کلاسیک، می‌توان به کابینت چوبی اشاره نمود. کابینت‌‎های چوبی که در واقع از محبوب‌‎ترین و گران‌قیمت‎‌ترین محصولات هستند، می‌توانند با نصب در قلب خانه یعنی آشپزخانه‌‎ی آن زیبایی طبیعت را برای ما یادآور شوند. این کابینت‌‎ها با برخورداری از مقاومت بسیار خوب و زیبایی چشمگیر انتخاب بسیار مناسبی به عنوان کابینت آشپزخانه محسوب می‌شود به طوری که می‌توان از آن در صورت مراقبت صحیح سالیان سال به خوبی استفاده نمود.

معرفی انواع مدل محبوب و پرفروش کابینت آشپزخانه ۱۴۰۱ +  10 عکس انواع کابینت

 خوب است بدانید که کابینت‌‎های چوبی در مقایسه با کابینت انزو از قیمت بالاتری برخوردار بوده و با وجود مزایای متعددی که به همراه دارد به هر حال نمی‌توان از آن به عنوان یک کابینت مقرون به صرفه برای قشرهای مختلف جامعه یاد کرد. علت این عدم مقرون به صرفه بودن و یا گران‌قیمت کابینت‎‌های چوبی هم این است که در تمامی بخش‌‎های این کابینت‌‎ها بر خلاف دیگر انواع کابینت، حتی در نواحی که ابزار می‌خورد هم  از چوب استفاده می‌شود که این موضوع خود سبب بالاتر رفتن قیمت نهایی کابینت برای مصرف‌کننده خواهد شد. اما افرادی که علاقه‎‌ی زیادی نسبت به سبک کلاسیک دارند می‌توانند به جای چوب از روکش چوبی و روش‌هایی از این قبیل و مشابه چوب و البته ارزان‎‌تر استفاده کنند تا همان فضای کلاسیک برایشان تداعی شود.

 

کابینت‎‌های نئوکلاسیک؛ کابینت نئوکلاسیک یا همان مدرن کلاسیک در واقع به کابینت‎‌هایی اتلاق می‌شود که بتوانند اثراتی از هر دو سبک کلاسیک و مدرن را به همراه داشته باشند. به عبارت دیگر می‌توان گفت که در کابینت نئوکلاسیک ویژگی‎‌ها و خصوصیات کابینت‎‌های مدرن در قالب سنتی ارائه شده و می‌تواند زیبایی خاصی را به نوبه خود به همراه داشته باشد. جالب است بدانید که نام نئوکلاسیک و این طرح کابینت‌‎ها در واقع برگرفته از یک سبک معماری در قرون هجده و نوزده میلادی در اروپا می‎‌‏باشد.

معرفی انواع مدل محبوب و پرفروش کابینت آشپزخانه ۱۴۰۱ +  10 عکس انواع کابینت

اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چه تفاوتی میان کابینت‎‌های نئوکلاسیک و نوع کلاسیک و سنتی وجود دارد؟ همان طور که می‌دانید در سبک کلاسیک کابینت‎‌ها ما معمولاً انتظار کنده کاری‌‎ها و تزیینات شلوغی هستیم که فضا را به اشرافی بودن سوق می‌دهد در حالی که در کابینت‎‌های نئوکلاسیک و همچنین کابینت انزو از این امر پرهیز شده و فضا به شکل ساده‎‌تر و آمیخته‎‌ای از سبک مدرن و سنتی ایجاد می‌شود. خوب است بدانید که این کابینت‌‎ها را می‌توان با جنس‎‌های متفاوتی از جمله چوب ساخت اما همان طور که اشاره شد استفاده از چوب برای ساخت کابینت چه طرح کلاسیک آن و چه طرح نئوکلاسیک گران‌قیمت بوده و با صرفه نخواهد بود.

 

عکس کابینت آشپزخانه جدید ۲۰۲۲ را از دست ندهید.

 

بنابراین می‌توان از کابینت انزو که از جنس ام دی اف هستند استفاده کرد تا بتوان یک کابینت قیمت مناسب با طرح نئوکلاسیک دلخواه خود را اجرا نمود. زیبایی و ضخامت مناسب درب‎‌های کابینت سبب شده تا انزو به عنوان یکی از کابینت‌‎های مرغوب و مناسب شناخته شود. کابینت‎‌های انزو را می‌توان در انواع متفاوتی چون پولیشی، پلی اورتان، پلی استر در بازار مشاهده کرد که در این میان کابینت پولیشی حتی با وجود قیمت بالاتری که دارد از محبوبیت بیشتری برخوردار می‎‌باشد. که دلیل این امر این است که پولیش سبب افزایش ضخامت درب شده و مقاومت آن را افزایش می‌دهد و البته اگر بر اثر اجسام تیز روی آن خطی ایجاد شد به راحتی توسط پلیش دوباره قابل رفع می‎‌باشد.

معرفی انواع مدل محبوب و پرفروش کابینت آشپزخانه ۱۴۰۱ +  10 عکس انواع کابینت

کابینت مدرن؛ امروزه با تغییر دکوراسیون منازل خصوصاً در منازل آپارتمانی افراد به سبک‌‎های مدرن تمایل بالایی نشان می‌دهند. کابینت مدرن که معمولاً با رنگ‎‌های سردی چون سفید، نقره‌ای و یا مشکی استفاده می‌شوند، فضای منزل را از حالت پر زرق و برق دور کرده و آن را به سمت حالت شیک و امروزی و سادگی نزدیک می‌‎سازد. این کابینت‎‌ها به گونه‌‎ای ساخته می‌شوند که افراد هیچگونه وسایل تزیین اضافی بر روی درب‌‎ها یا دستگیره‌‎های درب کابینت احساس نخواهند کرد.

معرفی انواع مدل محبوب و پرفروش کابینت آشپزخانه ۱۴۰۱ +  10 عکس انواع کابینت

کابینت‌های های گلاس، mdf از جمله کابینت‌‎هایی هستند که بر خلاف کابینت انزو، می‌توانند  کاملاً به سبک مدرن ساخته شده و فضای منزل را به حالت امروزی خود نزدیک می‌‎سازند. این گونه کابینت‌‎ها عموماً سطح براقی داشته و صاف و به شکل یک دست می‎‌باشند به گونه‌‎ای که در هنگام تولید آن‌‎ها تمرکز زیادی بر روی تقارن بخش‌‎های مختلف با یکدیگر می‎‌بایست صورت بپذیرد.

معرفی انواع مدل محبوب و پرفروش کابینت آشپزخانه ۱۴۰۱ +  10 عکس انواع کابینت

نکاتی در خصوص انتخاب طرح کابینت

در انتخاب طرح‌‎های محبوب کابینت انزو و گلاس و…  معمولاً عوامل متعددی دخیل هستند که می‌توانند شما را در راستای یک تصمیم درست و منطقی هدایت کنند. بنابراین توصیه می‌شود که این نکات را به خاطر سپرده و در هنگام تصمیم گیری و انتخاب بهترین کابینت مد نظر خود آن را اعمال نمایید.

 

ست بودن طرح کابینت با وسایل منزل؛ نکته‌‎ی بسیار مهمی که در خصوص انتخاب سبک کابینت و حتی طرح کابینت انزو و یا گلاس و… مطرح می‌شود این است که دیگر وسایل منزل شما و چیدمان منزل شما به کدام سبک بیشتر تمایل دارد. در واقع اگر متراژ منزل شما کوچک است و شما توانایی اجرای سبک‌‎های متفاوت در بخش‎‌های مختلف منزل خود را ندارید بهتر است تنها از یک سبک در کلیه‎‌ی وسایل منزل خود استفاده نمایید چرا که استفاده از یک سبک در کابینت، مبلمان و چیدمان منزل کمک می‌کند تا جدایی بین وسایل اتفاق نیافتد و کلیه‌‎ی وسایل با یکدیگر همخوانی داشته باشند که این امر در مرتب نشان دادن منزل تأثیر بسزایی داشته و به بزرگ‌‎تر نشان دادن آن کمک می‌کند.

معرفی انواع مدل محبوب و پرفروش کابینت آشپزخانه ۱۴۰۱ +  10 عکس انواع کابینت

استفاده از خدمات مراکز مطمئن؛ همان طور که می‌دانید امروزه مراکز و افراد متعددی در زمینه ساخت کابینت مشغول به کار هستند که ممکن است عده‎‌ای در این بین از عملکرد تخصصی و مناسبی برخوردار نبوده و مردم را متحمل ضررهای مالی متعددی نمایند. از این رو توصیه می‌شود که به جای اعتماد نمودن به هر شخصی و ضررهای میلیونی با تحقیق و بررسی بیشتر به سراغ مراکز مطمئن‎‌تر که از تیم مشخص و حرفه‎‌ای برخوردار هستند و می‌توانند کابینت انزو، گلاس و… را به بهترین شکل ممکن تولید کنند بروید و از رخدادن هر گونه ضرر مالی جلوگیری به عمل آورید.

معرفی انواع مدل محبوب و پرفروش کابینت آشپزخانه ۱۴۰۱ +  10 عکس انواع کابینت

توجه به قیمت روز کابینت؛ به طور کلی کابینت‎‌ها بر اساس متریالی که در آن‌‎ها استفاده می‌شود از قیمت‎‌های متفاوتی برخوردار هستند. اما چیزی که در این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند این است که در هنگام انتخاب کابینت انزو، چوبی، گلاس و… هیچ وقت ارزان بودن کابینت و متریال به کار رفته شده در آن را بر کیفیت ترجیح ندهید. چرا که مسلماً کابینت‌‎های ارزان‎‌تر از کیفیت پایین‌‎تری برخوردار هستند. بنابراین توصیه می‌شود که قیمت و کیفیت را در کنار هم و با هم لحاظ کنید یعنی متناسب با بودجه‌‎ی خود به دنبال بهترین کیفیت باشید تا از خرید و سفارش خود رضایت کامل داشته باشید.

 

قیمت کابینت آشپزخانه را به روز و مستقیم و بدون واسطه از تولیدی کابینت نوین کابین خواهید.

 

در صورت تمایل به سفارش کابینت انزو، هایگلاس و چوبی و… می‌توانید به سایت نوین کابین که با بهره‌گیری از زبده‌ترین طراحان و با تجربه‎‌ترین کارشناسان و نیز برترین مشاوران فروش به ارائه‌‎ی خدمات دکوراسیون داخلی و عرضه‌‎ی کابینت می‎‌پردازد، مراجعه نمایید. نوین کابین خدمات خود را در خارج و یا داخل کشور به نحو احسنت به اجرا گذاشته و سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد. این شرکت برای رفاه حال مشتریان و جلب اعتماد بهتر آن‎‌ها اقدام به ارائه‎‌ی گارانتی سه الی پنج ساله بر روی محصولات تولیدی خود نموده است. جهت ارتباط با این سایت و خرید محصولات می‌توانید به آدرس http://novincabinco.com/ مراجعه نمایید.

جدیدترین مطالب