هتل بین‌المللی ارغوان مشهد را چقدر میشناسید؟

هتل بین‌المللی ارغوان مشهد را چقدر میشناسید؟

هتل بین المللی ارغوان مشهد از جدیدترین هتل های 4 ستاره مشهد که در فروردین 1401 وارد صنعت هتلداری شد. هتل بین‌المللی مشهد ساختمانی فوق العاده مجلل و باشکوه دارد که نمای سفید آن چشم همه گردشگران را به خود خیره می‌کند. اتاق‌های بزرگ و شیک، لابی جادار و امکانات راحت از ویژگی‌های این هتل است.

 

هتل مجلل ارغوان مشهد با ارائه امکانات رفاهی کامل تلاش کرده تا اقامتی خوش را برای میهمانان خود فراهم کند. علاوه بر امکانات کامل این هتل مزایای دیگری از جمله نزدیک بودن به حرم مقدس و موقعیت مکانی خوب نیز دارد. با رزرو این هتل می‌توانید در اتاق‌های زیبای جدید آن اقامت کنید و از خدمات و امکانات بی‌نظیر این هتل نهایت استفاده را ببرید. علاوه بر آن هتل سی نور مشهد هم یکی از هتل های خوب دیگر مشهد است.

 

اتاق‌های هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان مشهد 10 طبقه و بیش از 80 اتاق در هر طبقه قرار دارد. تمامی اتاق‌های این هتل بین‌المللی با تجهیزات و امکانات روز دنیا طراحی شده‌اند تا رفاه زائران امام هشتم را تضمین کنند. انواع اتاق‌های هتل شامل سوئیت 3 خوابه و سوئیت 3 خوابه رو به حرم (حدود 106 مترمربع)، یک تخته (30 مترمربع)، دو نفره (40 مترمربع)، آپارتمان‌های یک خوابه (حدود 65 مترمربع) و آپارتمان‌های دو خوابه (حدود 80 مترمربع) است.

 

تمامی اتاق‌های این هتل بین‌المللی 5 ستاره مشهد سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، سرویس بهداشتی، حمام و … دارد. از جمله وسایل نگهداری شده در اتاق می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، مبل، تلفن، سشوار، یخچال، مینی بار و غیره اشاره کرد.

 

سوئیت‌های خوابه

منحصر به فرد ترین اتاق‌های هتل بین‌المللی ارغوان مشهد، اتاق‌های 3 تخته است که حداکثر 7 نفر را در 106 مترمربع خود جای می‌دهد. تنها اتاق رو به حرم امام رضا، سوئیت 3 خوابه هتل است که حمام، اتاق خواب و مبلمان مجزا دارد.

 

امکانات و خدمات هتل ارغوان مشهد

هتل بین‌المللی ارغوان مشهد را چقدر میشناسید؟

هتل 4 ستاره ارغوان مشهد ساختمانی با چشم‌انداز زیبا در 13 طبقه ساخته شده و 107 واحد دارد. با ورود به هتل اولین چیزی که شما را جذب خود می‌کند دکوراسیون داخلی هتل است که به شکلی مجلل و لوکس پیاده‌سازی شده و باعث می‌شود که مهمانان از اقامت در این هتل خسته نشوند.

 

واحدهای هتل به روش‌های مختلفی طراحی شده‌اند و برای مهمانان با نیازهای مختلف در دسترس هستند. امکانات داخل اتاق شامل مبلمان، گاوصندوق داخل اتاق، تلویزیون، کلید برق، یخچال، چای ساز، کولر، میز تحریر، کمد لباس و IPTV است. اتاق‌های هتل نیز در اتاق‌ها ارائه می‌شود.

 

این مطلب را هم بخوانید: 10 هتل ارزان در میدان تقسیم استانبول

 

هتل ارغوان مشهد با لابی بزرگ 55 نفره در طبقه همکف ساختمان قرار گرفته و مجهز به اینترنت پرسرعت است. این هتل همچنین خدماتی مانند حمل و نقل رفت و برگشت، خدمات باربری، خدمات خانه داری، خدمات تور، تاکسی سرویس و تهیه بلیط را ارائه می‌دهد و با ارائه خدمات ویژه سعی در ارائه آسایش و آسایش به میهمانان خود دارد. اگر با ماشین شخصی سفر می‌کنید می‌توانید از پارکینگ این هتل به‌صورت رایگان استفاده کنید.

 

رستوران هتل ارغوان مشهد آماده ارائه انواع غذاهای ایرانی باکیفیت به مهمانان هتل هستند. فضای داخلی رستوران بسیار مجلل طراحی شده و تمامی کارکنان آن بسیار حرفه‌ای طراحی شده‌اند. منوی انتخابی رستوران و صبحانه به‌صورت بوفه سلف سرویس رایگان سرو می‌شود. کافه هتل با فضایی دنج، مکانی عالی برای گفتگوی دوستانه است.

 

از امکانات این هتل نوساز مشهد می‌توان به پارکینگ و اینترنت رایگان اشاره کرد. علاوه بر این، خدمات روزانه اتاق و نظافت اتاق نیز ارائه می‌شود. امکان خرید سوغاتی و ترانسفر به فرودگاه (با پرداخت هزینه) وجود دارد. خشکشویی، خودپرداز، نمازخانه، حمام ایرانی و خارجی در لابی تعبیه شده است. همچنین استخر، سالن ماساژ، سونا و جکوزی هتل در مراحل اولیه ساخت است.

 

موقعیت مکانی هتل بین‌المللی ارغوان مشهد

اگر قصد اقامت در این هتل را دارید باید به آدرس خیابان نواب صفوی، خیابان وحدت، بلوار امیرالمؤمنین بروید. این موقعیت عالی به مهمانان هتل اجازه می‌دهد تا به‌راحتی به مکان‌هایی مانند بازارهای مجلل 17 شهریور، خانه تاریخی داروغه و خانه تاریخی توکلی دسترسی داشته باشند.

 

رستوران و کافی شاپ هتل ارغوان مشهد

هتل بین‌المللی ارغوان مشهد با ارائه کافه‌ای زیبا و شیک در مجموعه خود به مهمانان این امکان را داده است که نوشیدنی‌ها و دسرهای مورد علاقه خود را از بین انواع دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم انتخاب کرده و در کنار خانواده یا دوستان سرو کنند.

 

رستوران هتل ارغوان مشهد در طبقه دوم ساختمان واقع شده و 200 نفر ظرفیت دارد. طبخ غذا در هتل ارغوان مشهد توسط سرآشپزهای حرفه‌ای و مجرب انجام شده و خدمات آن توسط کادری آموزش دیده ارائه می‌شود. منوی غذایی هتل از تنوع خوبی برخوردار است و می‌تواند رضایت تمامی مسافران با سلیقه‌های مختلف را جلب کند.

هتل بین‌المللی ارغوان مشهد را چقدر میشناسید؟

موقعیت و آدرس هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان در یک کیلومتری حرم بلوار امیرالمؤمنین مشهد واقع شده و گردشگران می‌توانند با ماشین در عرض 5 دقیقه به حرم برسند و امام هشتم را زیارت کنند. اطراف هتل را رستوران‌ها، مغازه‌ها، مراکز خرید و بسیاری دیگر احاطه کرده‌اند. کافی‌شاپ‌ها و به‌راحتی می‌توانید هر آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید.

 

چگونه هتل ارغوان مشهد را رزرو کنیم؟

هتل ارغوان به‌صورت 24 ساعته پذیرای مهمانان خود از سراسر شهرهای ایران و خارج از کشور است و شما می‌توانید از طریق سایت‌های معتبر مشهد سوئیت‌های مورد نظر خود را رزرو نمایید.

 

با رزرو هتل در برخی از سایت می‌توانید از تخفیف‌های هیجان‌انگیز و پشتیبانی 24 ساعته بهره‌مند شوید. این مراکز به شما این امکان را می‌دهد تا با مشاوره تلفنی رایگان هتل موردنظر خود را انتخاب و با بهترین قیمت به‌صورت آنلاین رزرو کنید.

جدیدترین مطالب