پالتو مردانه؛ ساده ترین راه برای شیک بودن در زمستان

پالتو مردانه؛ ساده ترین راه برای شیک بودن در زمستان

شروع پاییز مثل شروع بهار همواره با یک عدم قطعیت در انتخاب لباس مناسب همراه است. وقتی طبع هوا مشخص نیست؛ پس انتخاب لباس مناسب دشوارترین کار است و در بیشتر موارد وضعیت هوا و انتخاب ما هم دقیقا در وضعیت مخالف یکدیگر قرار می‌گیرند. اما فصل زمستان بعد از تابستان مشخص‌ترین فصل برای انتخاب لباس مناسب است. وقتی سرما به حداکثر میزان خود می‌رسد می‌توان از هر زمان دیگری برای انتخاب پالتو باید مصمم‌تر بود.  برای انتخاب یک پالتو مردانه مناسب باید سه راس مثلث یک انتخاب خوب را رعایت کرد: دوخت، جنس و ساختار، و البته نکته مهم دیگری چون؛ چگونه پالتو خود را ست کنیم؟ اگر شما بهترین و خوش دوخت‌ترین پالتو مردانه را با رنگ اشتباه یا ست نامناسب بپوشید انتخاب خوب‌تان دیگر به چشم نمی‌آید. پس با ما همراه باشید.

پالتو مردانه؛ ساده ترین راه برای شیک بودن در زمستان

راهنمای انتخاب پالتو یا اورکت مردانه

 

اولین گام؛  جنس پالتو

زمستان است و شما برای خرید پالتو تصمیم نهایی را گرفته‌اید. پس اولین قدم انتخاب پالتویی با جنس پارچه‌‎ای مناسب است. دقت در انتخاب پالتو با جنس پارچه‌ای مناسب هم به استحکام پالتو شما کمک می کند و هم باعث ماندگاری بیشتر خرید شما می‌شود. که شاید ماندگار بودن و با کیفیت بودن یک خرید از اولویت‌های ابتدایی همه ما باشد. اما پارچه‌ای که این روزها اقبال به آن زیاد شده پشم گوسفند است. مراقبت و محافظت در برابر سرما از مهمترین ویژگی‌های این پارچه است. اما پارچه‌ا دیگری که حتی اگر جنسش را ندانید حتما نامش را شنیده‌اید، پارچه کشمیر است که از موی بدن بزهای هیمالیا تولید می‌شود و چون تعداد این بز ها کم است، این پارچه جزو پارچه‌های لاکچری محسوب می شود. پارچه‌های کشمیر به دلیل سبک بودن و ایزوله بودنشان می‌توانند برای پالتو مردانه گزینه مناسبی باشند.

پالتو مردانه؛ ساده ترین راه برای شیک بودن در زمستان

در کنار این گزینه‌ها که کیفیت و ماندگاری خرید شما را افزایش می‌دهد می‌توانید به سمت سایر پالتوهای مردانه با کیفیت پارچه و جنس دیگری بروید. پارچه‌هایی که ریشه صنعتی دارند و ممکن است حسی مانند پارچه پشم گوسفند و کشمیر را به شما ندهد اما قطعا از شما در برابر سرما محافظت می کند.

 

دومین گام؛ دوخت پالتو

بهترین پارچه‌های موجود در بازار اگر زیر چرخ خیاطکاری حرفه‌ای و خوش سلیقه قرار نگیرد، مطمئن باشید لباس مناسبی به دست شما نخواهد رسید. گام دوم بعد از انتخاب پارچه‌ای با کیفیت، دقت نسبت به دوخت پالتو است. خوش دوخت بودن یک لباس موجب می‌شود لباس شما را خوش فرم‌تر و زیباتر نشان دهد.

پالتو مردانه؛ ساده ترین راه برای شیک بودن در زمستان

دقت کنید که پالتو مردانه قرار نیست انتظارات شما از یک کت مردانه را پوشش دهد. پس پالتو کمی راحت‌تر و آزادتر خواهد بود. هر چند که پالتو مردانه عموما دارای قدی بلندتر است اما در این سال‌ها با ورود ایده‌های جدید به دنیای مد شاهد پالتوهای مردانه با قد کوتاه‌تر هم بوده‌ایم.

 

سومین گام؛ ساختار پالتو

در آخرین مرحله برای انتخاب یک پالتو مردانه مناسب باید آن را بپوشیم و راحتی آن را بسنجیم. دقت کنید که پالتو انتخابی شما دارای یقه‌ای مناسب باشد که به راحتی به حالت ایستاده در بیاید و تمام گردن شما را در برابر سرما پوشش بدهد. نکته مهم بعدی سعی کنید پالتو شما شش دکمه باشد تا حس آزادی و راحتی بیشتری به شما بدهد و در نهایت به دوخت جیب‌ها و راحتی دستتان در جیب دقت کنید تا پس از خرید از انتخاب‌تان حداکثر رضایت را داشته باشید.

 

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

پالتو مردانه؛ ساده ترین راه برای شیک بودن در زمستان

چطور پالتو مردانه را بپوشیم؟

بعد از یک انتخاب خوب و حس خوشایند خرید پالتویی مناسب حالا وارد جذاب‌ترین بخش می‌شویم؛ چگونه پالتو مردانه را ست کنیم؟ اگر طرفدار دنیای مد هستید و اخبار این حوزه را پیگیری می‌کنید، می‌دانید که پالتو مردانه با رنگ‌های خنثی در سال‌های اخیر همچنان طرفداران خود را دارد. رنگ‌های سرمه‌ای و کرم قهوه‌ای که می‌شود با هر لباسی آن را ست و هماهنگ کرد. اگر وارد میانسالی و حتی پیری شده‌اید می‌توانید با این رنگ‌ها استایلی کلاسیک داشته باشید و حتی می‌توانید استایل کلاسیک‌تان را با کلاه تکمیل کنید. اگر جوان هستید و پر شور می‌توانید پالتو را با شلوار جین و هودی هم بپوشید. برای یک محیط کاری یا جلسات کاری انتخاب پالتو به همراه بافت یقه اسکی بهترین انتخاب است. در ترکیب این دو شک نکنید. این ترکیب همیشه برنده است. در خرید تان دقت کنید، در ست کردن جسارت کنید و از حضور در جمع‌های کاری و دوستانه لذت ببرید.

جدیدترین مطالب