چطور سایت خود را به درآمد زایی برسانیم؟

چطور سایت خود را به درآمد زایی برسانیم؟

این روزها به هر کارت ویزیتی که نگاه می کنیم علاوه بر آدرس و شماره تماس های ضروری، آدرس وب سایت فروشگاه یا شرکت مرتبط با آن کارت ویزیت را خواهیم دید. این به این معناست که در حال حاضر همه در هر کسب و کاری که هستند وب سایت دارند. اما اینکه آیا آن وب سایت برایشان جلوه زیبایی دارد و برای اعتبار و پرستیژ کاری طراحی شده است یا نه با هدف دو چندان کردن درآمد زایی آن کسب و کار ایجاد شده ، بحث امروز ما در این مطلب است. این مطلب که به واسطه تیم تولید محتوای شرکت طراحی سایت دیجی تک نوشته است، به این مهم اشاره دارد که چطور سایت خود را به درآمد زایی برسانیم؟ اگر دارنده یک وب سایت هستید اما از آن پول در نمی آورید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 

طراحی سایت یک هزینه اضافه نیست. یک سرمایه گذاری بلند مدت است؟

احتمالا شما هم یا خودتان یا نزدیکانتان یکی از افرادی هستید که در دوران همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی بازارها ضرر و زیان ناشی از خانه نشینی مردم را از نزدیک لمس کرده اید. کرونا با وجود اینکه افراد زیادی را به کام مرگ کشاند اما مزیت هایی را نیز با خود به همراه داشت. یکی از جمله مزیت های کرونا تغییر عادت های غلط برخی از بازاری ها برای  فرار از فروش آنلاین و ترویج فرهنگ خرید آنلاین و انجام کارها به صورت غیر حضوری توسط مردم بود.

 

حال آن دسته از افرادی که از سالهای پیش هزینه طراحی سایت خود را پرداخته بودند، در این دوران از دیگر افرادی که وب سایت نداشتند پیش افتادند. کافی بود به کلیه مشتریانشان یک پیامک ارسال کنند که به عنوان مثال از این پس از طریق وب سایت ما به آدرس https://digitechseo.com/iran/shiraz می توانید از اخبار ما ، محصولات جدید و قیمت کالاهای مورد نیاز خود آگاه شده و درخواست خرید خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و درب منزل کالای خریداری شده تان را تحویل بگیرید.

 

همین مثال ساده نشان می دهد که طراحی سایت یک هزینه اضافه نیست. قطعا روزی سود خود را از طراحی سایت برای کسب و کارتان خواهید دید. روزی که شاید اصلا فکرش را هم نمی کردید.

 

چگونه سایت خود را به درآمد زایی برسانیم؟

 چطور سایت خود را به درآمد زایی برسانیم؟

احتمالا دیده اید که خیلی ها از سایت خود راضی نیستند و تبلیغ منفی هم می کنند که سایت به هیچ دردی نمی خورد و .. و…

 

اما باید به چنین افرادی بگوییم آیا کودک شما بدون آب و غذا رشد می کند؟ بزرگ می شود؟ برای خود کسی می شود؟ قطعا این چنین نیست. اگر به کودک آب و غذای خوب ندهید خواهد مرد.

 

سایت هم همین است. یک سایت برای اینکه شما را به درآمد برساند مستلزم آب و غذا و رسیدگی است. اگر به تغذیه سایت تان نرسید قطعا نباید از آن توقع رشد کردن و بزرگ شدن و دیده شدن داشته باشید.

 

آب و غذای سایت خود را تامین کنید.

محتوای تازه همانند غذا می تواند سایت شما را سر حال و شاداب و قوی نگه دارد، هاست خوب، طراحی گرافیکی عالی و زیرساخت کدنویسی قوی نیز همانند آب لازمه حیات سایت شما است.

 

اگر به سایت خود محتوای خوب و غیر تکراری شامل تصاویر طراحی شده یا ویدیو های خوب بدهید قطعا کاربران را به سمت خود جذب خواهید کرد. ورود کاربر یعنی دیده شده. یعنی آغازی برای شروع یک سفر طولانی با مشتری که اگر انتهایش به خرید او منجر شود برد بازی با شما خواهد بود.

 

تبلیغات، نربانی برای اینکه سایت شما دیده شود.

در فضای وب یک قانون جالب وجود دارد. یک مدت شما خرج سایت تان می کنید تا جان بگرید. پس از مدتی سایت، شما را تامین می کند تا جان دوباره ای بگیرید.

 

تبلیغات به سایت شما کمک می کند تا دیده شوید. هر چقدر کاربر شما را در جاهای مختلف ببیند به معتبر بودن شما بیشتر اعتماد می کند. این پروسه در کنار استراتژی سئو می تواند نردبانی برای صعود سایت شما باشد.

چطور سایت خود را به درآمد زایی برسانیم؟

قدم اول طراحی سایت را محکم بردارید.

قدم اول طراحی سایت انتخاب یک شرکت خوب است. با توجه به اینکه این روزها مثل قارچ همه جا پر شده از شرکت هایی که قالب های آماده وردپرسی را به جای سایت های کد نویسی شده تحویل مردم می دهند انتخاب یک شرکت خوب برای طراحی سایت بسیار حائز اهمیت است.

 

دیجی تک یک شرکت خدمات تحت وب است که چندین سال سابقه درخشان آن در زمینه طراحی سایت در تهران می تواند اعتماد کاربران را به راحتی جلب نماید. برای اینکه بدانید سبک و سیاق و کیفیت سایت های طراحی شده در شرکت دیجی تک چگونه است کافی است سری به نمونه کارهای این شرکت بزنید. ما برای تبلیغ طراحی سایت دیجی تک حرف نمی زنیم، نمونه کار و رضایت مشتری ارائه می کنیم.

چطور سایت خود را به درآمد زایی برسانیم؟

طراحی سایت اصفهان خدمتی متمایز از دیجی تک

شرکت دیجی تک تا چندی پیش فقط برای مشتریان تهرانی خدمات ارائه می داد، اما در حال حاضر با گسترش این شرکت و متخصصان دانش برنامه نویسی asp.net در این مجموعه خدمات طراحی سایت به سایر شهر ها نیز راه یافته است. به عنوان مثال اگر ساکن اصفهان هستید و قصد دارید قدم اول طراحی سایت که همان پیدا کردن یک شرکت معتبر با پشتیبانی بدون قید و شرط است را محکم بردارید کافی است در مرور گر خود عبارت طراحی سایت اصفهان را جستجو کرده و روی سایت دیجی تک کلیک کنید.

 

کارشناسان ما به سرعت با شما تماس گرفته و شما را در مسیر طراحی سایت به بهترین شکل ممکن همراهی می کنند.

 

طراحی سایت اختصاصی بدون باگ، آموزش رایگان کار با پنل مدیریت، طراحی گرافیکی زیبا، طراحی مبتنی بر اصول سئو و پشتیبانی 24 ساعته بی قید و شرط از جمله مزیت های طراحی سایت دیجی تک است.

جدیدترین مطالب