خاص بودن گوسفند زنده عرضه شده توسط سایت دامکالا

خاص بودن گوسفند زنده عرضه شده توسط سایت دامکالا

سایت دامکالا و خرید گوسفند زنده :

یکی از مراکز بسیار معتبر جهت خرید گوسفند زنده برای عقیقه کردن، به جای آوردن نذر، قربانی کردن، تامین خوراک، انجام کار خیر، پیشواز زائر و …..، مرکز دامکالا می باشد. مرکز نامبرده یکی از مراکز بسیار معتبر و همچنین با کیفیت می باشد که به دلیل قابلیت های متنوع و همچنین ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته رضایت همگان را جلب کند. با مطالعه این مقاله با سایت دام کالا آشنا می شوید و همچنین در مورد نحوه ثبت سفارش، ویژگی های منحصر به فرد این سایت و …. نیز می توانید اطلاعات لازم را کسب کنید.

 

معرفی مختصر سایت دام کالا :

سایت دامکالا یکی از سایت هایی می باشد که به صورت غیر حضوری فعالیت خود را انجام می دهد. این سایت در کنار فروش گوسفند ها، به پرورش و پرواربندی آن ها مشغول می باشد. مرکز دام کالا سابقه ای طولانی مدت در زمینه پرورش و پرواربندی گوسفند ها دارد، در نتیجه پرورش گوسفند ها را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. این مرکز برای رفاه حال مشتریان خود در سال 1398 شرایط فروش غیر حضوری گوسفند های زنده را فراهم کرد تا مشتریان بتوانند به صورت آنلاین نسبت به خرید گوسفند زنده اقدام کنند. لازم به ذکر می باشد که این سایت قابلیت های زیادی دارد که زبانزد عام و خاص شده است.

خاص بودن گوسفند زنده عرضه شده توسط سایت دامکالا

گوسفند های زنده

 

سایت دام کالا و خرید بسیار راحت گوسفند زنده :

استفاده از سایت دام کالا جهت خرید گوسفند های زنده بسیار راحت می باشد. برای انجام این کار تنها کافی است سه مرحله را طی کنید. مرحله اول شامل انتخاب محصول، مرحله دوم شامل ثبت زمان تحویل سفارش و آدرس آن، مرحله سوم شامل پرداخت هزینه و ثبت نهایی می باشد. به عبارت دیگر :

 

1. در مرحله اول مشتریان عزیز باید وارد سایت دامکالا شوند و محصول مورد نظر را انتخاب کنند. این سایت این قابلیت را برای مشتریان فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند محصولات و ویژگی های آن ها را به خوبی مشاهده کنند و بعد از بررسی محصولات، محصول مورد نظر را انتخاب کنند.

 

2. بعد از انتخاب محصول، نوبت به ثبت تاریخ تحویل و آدرس دریافت سفارش می رسد. در مرحله دوم باید زمان مورد نظر جهت دریافت سفارش و همچنین آدرس محل مورد نظر را ثبت کنید تا در زمان تعیین شده، سفارش به مقصد ثبت شده ارسال شود.

 

3. در مرحله نهایی باید هزینه محصول مورد نظر را پرداخت کنید و در نهایت ثبت نهایی را بزنید. بعد از ثبت نهایی سفارش، سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد خواهد رسید.

 

سایت دام کالا و مزیت های استفاده از آن :

سایت دام کالا مزیت های زیادی دارد که مشتریان عزیز می توانند از آن بهره مند شوند. از مزیت های این سایت می توان به ارسال رایگان سفارش ها، ارسال رایگان قصاب به مقصد جهت ذبح، قیمت گوسفند زنده بسیار مناسب ، ارسال رایگان به موسسه های خیریه و ….. اشاره کرد. به عبارت دیگر :

 

1. یکی از مزیت های سایت دام کالا که مشتریان از آن بهره مند می شوند، ارسال رایگان سفارش ها می باشد. در حقیقت این سایت سفارش ها را در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت رایگان به مقصد ارسال می کند که این ویژگی علاوه بر جذب مشتری، رضایت مندی آن ها را به دنبال خواهد داشت.

 

2. ارسال قصاب به صورت رایگان به مقصد جهت ذبح گوسفند ها از دیگر مزیت های این سایت معتبر می باشد. سایت دامکالا قصاب ماهر و با تجربه را به مقصد ارسال می کند تا ذبح گوسفند خریداری شده را به صورت رایگان انجام دهد.

 

ارسال رایگان گوسفند های خریداری شده به مراکز خیریه و موسسه ها از دیگر مزیت های این سایت می باشد. در واقع مشتریان می توانند آدرس مرکز مورد نظر را جهت ارسال سفارش ثبت کنند تا سایت دام کالا گوسفند خریداری شده را به صورت رایگان به محل مورد نظر ارسال کند.

خاص بودن گوسفند زنده عرضه شده توسط سایت دامکالا

گوسفند های زنده

 

گوسفند های عرضه شده توسط سایت دام کالا :

گوسفند های عرضه شده توسط سایت دامکالا، گوسفند های خاص و منحصر به فردی به حساب می آیند. به عبارت دیگر این گوسفند ها نسبت به سایر گوسفند ها برتری دارند. ارگانیک بودن آن ها، پرورش آن ها در محیط هایی کاملا بهداشتی، معاینه گوسفند ها توسط دامپزشک به صورت مرتب، خوراک مغذی آن ها، تغذیه سالم، عدم مصرف آنتی بیوتیک و هورمون توسط گوسفند ها و ….. از مواردی می باشند که در خاص بودن گوسفند های عرضه شده توسط استی دام کالا تاثیر گذار بوده اند. به عبارت دیگر گوسفند های پرورش یافته در این مرکز از مواد غذایی سالم و مغذی تغذیه می کنند و در خوراک آن ها از هیچ گونه آنتی بیوتیک و همچنین هورمونی استفاده نمی شود، به همین دلیل می توان به ارگانیک بودن آن ها پی برد. عدم استفاده از غذای نا سالم به کیفیت نهایی گوشت گوسفند ها کمک می کند. در این مرکز دامپزشک های ماهری مشغول به فعالیت می باشند که به صورت مستمر و مداوم گوسفند ها را معاینه می کنند تا در صورت بروز مشکل گوسفند مورد نظر را از بقیه گوسفند ها جدا و برای رفع مشکل اقدام کنند.

خاص بودن گوسفند زنده عرضه شده توسط سایت دامکالا

گوسفند های زنده

جدیدترین مطالب