بیوگرافی بازیگران سریال بوی باران (عروس تاریکی) + سریال بوی باران کی پخش میشود

بیوگرافی بازیگران سریال بوی باران (عروس تاریکی) + سریال بوی باران کی پخش میشود

بیوگرافی بازیگران سریال بوی باران

سریال بوی باران عروس تاریکی محمود معظمی هم اکنون از شبکه یک سیما در حال پخش می باشد. بیوگرافی بازیگران سریال بوی باران عروس تاریکی به همراه جدیدترین عکس های بازیگران در پشت صحنه سریال عروس تاریکی که به تازگی با نام سریال بوی باران تغییر یافته است را در این بخش از سایت سماتک مشاهده خواهید کرد. اگر به دنبال ساعت پخش سریال بوی باران (عروس تاریکی) هستید و دوست دارید بدانید سریال بوی باران کی پخش میشود در ادامه این مقاله بیوگرافی بازیگران سریال بوی باران عروس تاریکی و نقش هریک از بازیگران در این سریال تلویزیونی را بیان خواهیم کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال بوی باران (عروس تاریکی) + سریال بوی باران کی پخش میشود

سریال بوی باران کی پخش میشود

سریال بوی باران عروس تاریکی در شب های تابستان 1398 هر شب ساعت 22:15 ده و پانزده دقیقه از شبکه یک سیما پخش وزمان تکرار سریال بوی باران عروس تاریکی روز بعد ساعت 15:30 سه و نیم بعدازظهر می باشد. ساعت پخش سریال بوی باران عروس تاریکی به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان را در این بخش خواندید و باید بدانید سریال بوی باران در 60 قسمت 45 دقیفه ای ساخته شده است.

 

محمدرضا هاشمی بازیگر نقش شهاب در سریال بوی باران عروس تاریکی

محمدرضا هاشمی یکی از بازیگران جوان این سریال است . او در سریال بوی باران عروس تاریکی نقش پسری به نام شهاب را ایفا میکند که قرار است با دختری به نام فرشته با بازی ساناز سعیدی ازدواج کند (شوهر). وی می گوید در سریال بوی باران در نقش شهاب ستوده ایفای نقش کردم که دو سال درگیر این سریال و پروژه بودم . بیشترین علاقه و دغدغه و الویت من تئاتر است و از حدود 12 سالی می شود در این زمینه کار میکنم. اما فرشته شب عروسی اش در حادثه ای به قتل می رسد. بیوگرافی محمدرضا هاشمی بازیگر نقش شهاب در سریال بوی باران را در این قسمت از سایت سماتک بخوانید. محمدرضا هاشمی متولد 24 مرداد ماه سال 1366 است و 32 سال سن دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال بوی باران (عروس تاریکی) + سریال بوی باران کی پخش میشود

وی فعالیت در بازیگری را با کلاس های تئاتر در سال 86 شروع نمود و حضور او در این سریال اولین تجربه حرفه ای او می باشد. بازیگری را خیلی اتفاقی در سن 15 سالگی شروع کردم. اسب سواری را بطور حرفه ای دنبال کرده و همچنین دیگر رشته های ورزشی را نیز مانند شنا، اسب سواری، فوتبال و … را نیز با مهارت و بطور حرفه ای انجام میدهد. در زمانی اسب سواری توسط آقای جاوید برای بازی در نقش پسر ترکمن در سریال قصه های اردو دعوت شدم و در دو ایپزود از این مجموعه که از شبکه دو پخش شد، ایفای نقش کردم که به گزارش سماتک با بازی در این سریال به حرفه هنر و سینما علاقه مند شدم. همچنین با کمی توقف و با بزرگتر شدن با تئاتر آشنا شدم. این هنرمند جوان به علت بازی خوب و درخشش در تئاتر، تاکنون چندین جایزه از جشنواره های مختلف دریافت کرده که از جمله جشنواره تجربه و جشنواره دانشجویی و …را میتوان اشاره کرد.

 

ساناز سعیدی بازیگر نقش فرشته در سریال بوی باران عروس تاریکی

ساناز سعیدی متولد 24 فروردین 1368 در تهران، بازیگر است که او فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری است که بیوگرافی ساناز سعیدی بازیگر نقش فرشته در سریال بوی باران در اینجا آورده شده است، این بازیگر زن سینما و تلویزیون از تئاتر به تلویزیون آمد و با یک سریال سیاسی در ماه رمضان 96 به شهرت رسید.

بیوگرافی بازیگران سریال بوی باران (عروس تاریکی) + سریال بوی باران کی پخش میشود

زندگینامه ساناز سعیدی بازیگر نقش فرشته در سریال بوی باران عروس تاریکی را در سایت سماتک می خوانید. ساناز سعیدی 29 ساله است و هنوز ازدواج نکرده و هیچ خبری در این رابطه از وی منتشر نشده است. وی در سال 97 با سریال بچه مهندس دوباره در تلویزیون دیده می شود. ساناز سعیدی بازیگر سریال بوی باران عروس تاریکی از جمله بازیگران جدید الورود هست که هیچ شبکه اجتماعی بر عکس هم نسلان جدید خود ندارد، او ترجیح داده در سکوت و بدون حاشیه مسیر هنری اش را طی کند. او فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و در ادامه فعالیت خود، دوره های بازیگری را در آموزشگاه بازیگری امین تارخ گذراند، و اولین بار با سریال پریا در چند سکانس خیلی کوتاه بازی کرد.

 

رضا کیانیان بازیگر نقش سیاوش در سریال بوی باران

رضا کیانیان متولد 29 خرداد سال 1330 و زاده شهر تهران است. وی در محله ای نزدیک میدان خراسان تهران زندگی کرده است. پدرش معروف به حسین تهرانی، باستانی کار قدیمی تهران و همدوره هفت کچلون و حسین رمضون یخی بود. بیوگرافی رضا کیانیان بازیگر نقش سیاوش در سریال بوی باران که دومین فرزند خانواده و دارای چهار برادر و دو خواهر می‌باشد را در اینجا بخوانید.

بیوگرافی بازیگران سریال بوی باران (عروس تاریکی) + سریال بوی باران کی پخش میشود

او با خانواده اش در یک سالگی به همراه خانواده به مشهد نقل مکان کرد. كارنامه هنری رضا كیانیان پربار است. وی در نوشتن و عكاسی دست دارد اما عمده شهرت و فعالیتش در عرصه بازیگری،‌ آن هم در سینما است. رضا کیانبان حالا با نقش سیاوش در سریال عروس تاریكی به این رسانه بازگشته است. نقش اصلی و ظاهرا دشواری كه به نظر می‌رسد برای این بازیگر و درخشیدن دوباره او در تلویزیون نوعی چالش محسوب می‌شود. رضا كیانیان نقش سیاوش را بازی می‌كند،‌ پدری كارخانه‌دار كه كارخانه را رها كرده و به دنبال كار خیر رفته است، اما بعد از مدتی دوباره سر‌كارش بازمی‌گردد و تلاش می‌كند اوضاع به هم ریخته خانواده‌اش را سر و سامان دهد. او كه از همسرش‌ سیمین با بازی رویا نونهالی جدا زندگی می‌كند،‌ تصمیم می‌گیرد ارتباط خود را با او از سر بگیرد.

 

شهاب شادابی بازیگر نقش سهیل در سریال بوی باران

شهاب شادابی مدل معروف، بازیگر و ورزشکار ایرانی است که در مجموعه تلویزیونی بوی باران عروس تاریکی بازی کرده است. به گفته خودش اسم کاراکتر من سهیل و تنها نقش مثبت این سریال است و بقیه، نقش های منفی سریال را تشکیل می دهند. من همراه با نرگس محمدی سریال را پیش می بریم. من نقش اول مثبت سریال هستم و این اولین نقش مثبت من است. بازیگر و مدل و ورزشکار پرورش اندام در سال 63 در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته مدیریت دیپلماسی در مقطع لیسانس و دارای سه مدرک پروسافت در زمینه طراحی صفحات وب است.

بیوگرافی بازیگران سریال بوی باران (عروس تاریکی) + سریال بوی باران کی پخش میشود

بیوگرافی شهاب شادابی بازیگر نقش سهیل در سریال بوی باران نقش آفرینی کرده که از سال 96 درگیر این پروژه بوده که در نهایت در سال 98 در تلویزیون پخش می شود که در کنار نرگس محمدی و معصومه آقاجانی و فخرالدین صدیق شریف ایفای نقش کرده است. وی در رشته های بستکتبال و بدنسازی و فیتنس فعالیت داشته اما فیتنس را به گزارش سماتک بطور حرفه ای دنبال کرده و بسیار در این رشته ورزشی موفق عمل کرده و یکی از بهترین ها و مدال آورهای رشته ورزشی فیتنس می باشد وی نفر چهارم رشته‌ فیتنس بوده است. شهاب شاهرخی درباره بازی در سریال بوی باران می‌گوید: صحنه‌های غافلگیرکننده زیادی در این قصه هست و من اطمینان دارم مردم بسیار آن را خواهند پسندید. شهاب شادابی بازیگر نقش سهیل در سریال بوی باران همچنین در کارنامه ورزشی وی مقام پنجمی مسابقات فیتنس ایران در سال ۱۳۸۵ و قهرمانی مسابقات بسکتبال نونهالان قهرمان تهران دیده می شود. او در رشته های رزمی فعالیت داشته و دان ۲ موی تای را دارد. او بطور اتفاقی وارد مدلینگ شده و به علت داشتن استایل خاص و چهره جذاب به سمت مدلینگ کشیده شده است و چند سالیست به عنوان مدل و مانکن محصولات برخی برندهای مشهور فعالیت دارد. او بطور اتفاقی در یک مراسم در خارج از کشور که طراحان بزرگ و افرادی که در کار دیزاین بودند ، شرکت کرده و مورد توجه این طراحان قرار می گیرد و از طرف کمپانی زارا برای مدلینگ دعوت به همکاری میشود.

 

مهدی سلوکی بازیگر نقش پیمان در سریال بوی باران

بیوگرافی مهدی سلوکی بازیگر نقش پیمان در سریال بوی باران عروس تاریکی را در این بخش مطالعه می کنید که نقش بسیار پر رنگی دارد. داستان نقش پیمان در سریال بوی باران عروس تاریکی اینگونه است که فرشته در شب عروسی اش به قتل می رسد. نامزد سابق فرشته، جوانی به نام پیمان (مهدی سلوکی) است که طبق شواهد و مدارک، متهم به قتل است و دستگیر می شود.

بیوگرافی بازیگران سریال بوی باران (عروس تاریکی) + سریال بوی باران کی پخش میشود

مهدی سلوکی متولد 14 خرداد ماه 1361 در اصفهان متولد شد او با برنامه نیم رخ وارد قاب تلویزیون شد و با سریال نرگس به اوج شهرت رسید. پدرش سرهنگ نیروی هوایی و اصالتا تهرانی و مادرش اهل اراک است. وی تنها یک برادر بزرگ تر از خود بنام محمد دارد که از مجریان باسابقه تلویزیون است در هنرستان رشته گرافیک را برگزید و در همین مقطع بود که جذب کار تلویزیونی شد. مهدی سلوکی در سال 1393 رسما ازدواج کرد. به گزارش سماتک خانواده مهدی سلوکی بازیگر پیمان در سریال بوی باران اصیل و متعصب و مذهبی اند. پدر و مادر مهدی سلوکی هر دو تحصیل کرده و اهل فرهنگ و هنر بودند. دوران کودکی مهدی مثل بقیه پسر بچه ها، به شیطنت گذشت، در مجتمع مسکونی پایگاه هشتم شکاری مهدی اغلب اوقات با همراهی برادرش مشغول بازی های کودکانه بود.

 

نرگس محمدی بازیگر نقش ترانه در سریال بوی باران عروس تاریکی

بیوگرافی بازیگران سریال بوی باران (عروس تاریکی) + سریال بوی باران کی پخش میشود

نرگس محمدی در تاریخ 9 فروردین ماه سال 64 در تهران متولد شد. بیوگرافی نرگس محمدی بازیگر نقش ترانه در سریال بوی باران عروس تاریکی را در این بخش بخوانید. وی فارغ التحصیل لیسانس پرستاری است. او اصالتا اهل سراب آذربایجان شرقی و فرزند بزرگ خانواده است یک خواهر بنام سارا و برادر کوچک تر از خود بنام محسن دارد که هر دوی آنها ازدواج کرده اند. علاقه اش به بازیگری باعث شد برای آموزش آکادمیک و اصولی به کلاس های بازیگری برود. او از آخرین فارغ التحصیلان موسسه کارنامه در کلاس های پرویز پرستویی و رویا تیموریان بود. نرگس محمدی بازیگر نقش ترانه در سریال بوی باران عروس تاریکی است که ابتدا با تئاتر وارد عرصه بازیگری شد.

 


حتما بخوانید: اسامی بازیگران سریال بوی باران


 

رویا نونهالی بازیگر نقش سیمین در سریال بوی باران

رویا نونهالی بازیگر سینما و تلویزیون ایران و متولد 24 بهمن 1341 و زاده شهر تهران می باشد وی اکنون در سن 57 سالگی به سر می برد و در سال 98 با هنرمندی در سریال بوی باران از قاب تلویزیون دیده شده است. بیوگرافی رویا نونهالی بازیگر نقش سیمین در سریال بوی باران عروس تاریکی را در این بخش بخوانید که وی فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه تهران است. او اصالتا اهل روستای تاکر شهرستان نور مازندران است و فقط چهار خواهر دارد. نونهالی فعالیت حرفه ای هنری خود را از سال ۱۳۶۲ در ۲۱ سالگی با تئاتر شروع کرد. رویا نونهالی متاهل است و چندین سال است که ازدواج کرده است . همسر وی رامین حیدری می باشد . این زوج فرزندی ندارند. رویا نونهالی بازیگر سریال تلویزیونی بوی باران در مدرسه ژاندارک تهران تحصیل کرده و مسلط به زبان انگلیسی و فرانسه؛ و لیسانس رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

 

مهسا هاشمی بازیگر سریال بوی باران عروس تاریکی

مهسا هاشمی بازیگر دختر جوان و سابقه دار است که در سریال بوی باران ایفای نقش کرده است. مهسا هاشمی متولد 18 فروردین 1377 و زاده تهران است. بیوگرافی مهسا هاشمی بازیگر سریال بوی باران عروس تاریکی که در حال حاضر دانشجو است و درس می‌خواند را در این بخش مطالعه می کنید. به گفته خودش من همیشه کار کردم و درس خواندم من از 5 سالگی بازیگری می‌کردم.

بیوگرافی بازیگران سریال بوی باران (عروس تاریکی) + سریال بوی باران کی پخش میشود

مهسا هاشمی یکی از معدود بازیگرانی است که هرگز کلاس بازیگری نرفته و تحصیلاتش هم هیچ ربطی به بازگیری نداشته‌است و می گوید چون از سن پنج سالگی بازیگری را تجربه کردم؛ دیگر کلاس های بازیگری را طی نکردم و هر آنچه که باید در کلاس ها می آموختم را با تجربه به دست آوردم. مهسا هاشمی دانشجوی رشته مهندسی عمران است، از تبلیغات تلویزیونی به بازیگری در سینما و تلویزیون رسیده‌ است و علاقه زیادی دارد در کارهای اصغر فرهادی بازی کند.

 

مریم کاویانی بازیگر نقش سمیه سریال بوی باران

مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران و متولد یک تیر سال 1349 و زاده شهر اهواز است. بیوگرافی مریم کاویانی بازیگر نقش سمیه سریال بوی باران در این بخش خواهید خواند. مریم کاویانی فارغ‌ التحصیل رشته پرستاری است و فعالیت هنری خود را در مقام بازیگر از سال 83 با فیلم سینمایی اسپاگتی در هشت دقیقه آغاز کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال بوی باران (عروس تاریکی) + سریال بوی باران کی پخش میشود

بهترین نقش آفرینی های وی در تلویزیون مجموعه های او یک فرشته بود و زیرزمین نام دارد. مریم کاویانی از ازدواج اول خود یک پسر دارد که متولد 1376 است. همچنین در سال 97 برای دومین بار با رامین مهمان پرست، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان ازدواج کرد. هم اکنون از شبکه یک سیما در مجموعه تلویزیونی عروس تاریکی به ایفای نقش سمیه پرداخته است.

 

شهرزاد کمال زاده بازیگر نقش مرجان در سریال بوی باران

شهرزاد کمال زاده بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال بوی باران در نقش مرجان بازی کرده متولد 7 فروردین 1364 در تهران است و از 17 سالگی وارد سینما شده‌ است. بیوگرافی شهرزاد کمال زاده بازیگر نقش مرجان در سریال بوی باران كه پیش از این تجربه كار كردن با محمود معظمی در سریال شاید برای شما اتفاق بیفتد را دارد، از همكاری با او ابراز رضایت كرده و گفته است آقای معظمی در كار سختگیر است اما در عین حال برای بازیگر فضایی باز را جهت بیان نظرهایش به وجود می‌آورد و از ایده‌هایی كه در چارچوب نقش باشد و به بهبود آن كمك كند استقبال می‌كند.

بیوگرافی بازیگران سریال بوی باران (عروس تاریکی) + سریال بوی باران کی پخش میشود

شهرزاد کمال زاده بازیگر بر این باور است ساختار سریال تلویزیونی بوی باران عروس تاریکی و اتفاقاتی كه در قصه آن پیش می‌آید، می‌تواند مخاطب را جذب كند. او درباره نقش مرجان در سریال بوی باران هم بیان كند: او یک شخصیت خاكستری است كه در ظاهر سعی می‌كند به شخصیت اصلی قصه کمک كند اما در واقع پشت این ماجرا، مسائل دیگری وجود دارد. شهرزاد کمال زاده فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر است و یک خواهر دارد. او بازیگری را قبل از ورود به دانشگاه شروع کرد.

 

سپیده خداوردی بازیگر سریال بوی باران

بیوگرافی بازیگران سریال بوی باران (عروس تاریکی) + سریال بوی باران کی پخش میشود

سپیده خداوردی پیش از بازی در سریال بوی باران در نقش‌های زیادی حضور داشته و چهره‌ای شناخته شده است. سپیده خداوردی بازیگر زن متولد 6 اردیبهشت ماه سال 1360 در تهران به دنیا آمد که در برخی منابع صادره شناسنامه اش اراک درج شده است. بیوگرافی سپیده خداوردی بازیگر سریال بوی باران عروس تاریکی در دانشگاه آزاد در رشته ادبیات نمایشی و کارگردانی درس خواند و به این ترتیب وارد دنیای بازیگری شد.

بیوگرافی بازیگران سریال بوی باران (عروس تاریکی) + سریال بوی باران کی پخش میشود

او بازیگری را با مجموعه بچه‌های خیابان در سال 79 آغاز کرد اما در سال 92 با بازی در نقش مرضیه در مجموعه تلویزیونی آوای باران به شهرت رسید. سپیده خداوردی در 20 خرداد ماه سال 1391 ازدواج کرد و یک پسر به اسم سانیار دارد. همسر سپیده خداوردی امین نظری نام دارد. سپیده خداوردی بازیگر زن سریال بوی باران در خانواده ای متمدن و اهل فرهنگ و باکلاس بزرگ شده است و تنها یک برادر دارد. سپیده خداوردی و همسرش دوست دارند سانیار وارد عرصه موسیقی شود.

 

مهوش صبرکن بازیگر نقش مادر در سریال بوی باران

مهوش صبرکن بازیگر سینما و تلویزیون درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفته است که در سریال بوی باران به کارگردانی محمود معظمی بازی می کنم و این روزها برای یک کار جدید صحبت کرده ام . بیوگرافی مهوش صبرکن بازیگر نقش مادر در سریال بوی باران با بیان اینکه پنج خانواده در داستان سریال حضور دارند، گفت: من در این سریال نقش یک مادر را بازی می‌کنم؛ داستان سریال درباره اتفاقاتی است که برای فرزند من رخ می دهد .

 

حمیرا ریاضی بازیگر نقش وکیل در سریال بوی باران

بیوگرافی بازیگران سریال بوی باران (عروس تاریکی) + سریال بوی باران کی پخش میشود

حمیرا ریاضی متولد 28 خرداد 1346 و زاده تهران می باشد. وی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است که بیوگرافی حمیرا ریاضی بازیگر نقش وکیل در سریال بوی باران عروس تاریکی که فعالیت خود را در تئاتر در سال 69 شروع کرده است و سپس به تلویزیون و سینما راه یافت در اینجا می خوانید. حمیرا ریاضی بازیگر نقش زارع، وکیل پایه یک دادگستری در سریال بوی باران را دارد و در سال 78 با علیرضا اوسیوند ازدواج کرده است. وی فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر تهران را دارد و فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره تهران است.

 

بیوگرافی بازیگران سریال بوی باران عروس تاریکی به همراه ساعت پخش و تکرار “سریال بوی باران” عروس تاریکی و همچنین سریال بوی باران کی پخش میشود را در این نوشتار خواندید. امیدواریم از تماشای مجموعه تلویزیونی بوی باران (عروس تاریکی) لذت ببرید.

جدیدترین مطالب