بیوگرافی بازیگران سریال سرباز + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی بازیگران سریال سرباز + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی بازیگران سریال سرباز

سریال سرباز شبکه 3 سیما جدیدترین محصول صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که در ماه مبارک رمضان 99 در حال پخش است و در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال سرباز شبکه سه سیما را با هم مرور خواهیم کرد. در صورتی که تمایل دارید با اسامی بازیگران سریال سرباز بیشتر آشنا شوید می توانید مقاله مورد نظر را در سایت سماتک بخوانید. داستان این سریال حکایت سرباز وظیفه‌ ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی‌ اش است و در خلاصه داستان آن آمده‌است: در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشینکوی سربازان و رندانم چو شمع…

 

بیوگرافی آرش مجیدی بازیگر نقش یحیی در سریال سرباز

بیوگرافی آرش مجیدی بازیگر نقش یحیی در سریال سرباز

آرش مجیدی بازیگر مرد سینما و تلویزیون متولد 7 اردیبهشت ماه سال 1353 می باشد که در این بخش شما را با بیوگرافی آرش مجیدی بازیگر نقش یحیی در سریال سرباز آشنا خواهیم کرد. این بازیگر یکی مهمترین نقش های این سریال تلویزیونی است و همسرش میلیشا مهدی‌ نژاد است. او یک دختر به اسم میشا دارد و به غیر از بازیگری در حرفه دیگری اشتغال ندارد.

 

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی بازیگر نقش یلدا در سریال سرباز

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی بازیگر نقش یلدا در سریال سرباز

الیکا عبدالرزاقی همسر امین زندگانی است و متولد 18 مرداد 1358 و زاده رامسر می باشد. او سال ها پیش با همسرش امین زندگانی ازدواج کرده و تاکنون فرزندی ندارد. وی فارغ‌ التحصیل آموزشگاه هنری مرحوم سمندریان است و در رشته لیسانس ادبیات نمایشی تحصیل کرده است. وی در سریال تلویزیونی سرباز، نقش یلدا همسر یحیی را عهده دار شده است و چندی پیش مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود.

 

بیوگرافی سیاوش خیرابی بازیگر سریال سرباز

بیوگرافی سیاوش خیرابی بازیگر سریال سرباز

سیاوش خیرابی بازیگر 35 ساله سینما و تلویزیون ایران متولد 29 آذر سال 1363 است و در تهران به دنیا آمد. او در سن نوجوانی وارد عرصه بازیگری شد و تاکنون همسر و فرزندی ندارد. سیاوش خیرابی در سریال سرباز شبکه سه سیما ایفای نقش کرده است و در رشته نرم افزار کامپیوتر تحصیل کرده است. او با سریال ترانه مادری به اوج شهرت رسید و چند سالی است یک کافه رستوران در منطقه یک تهران راه اندازی کرده است.

 

بیوگرافی رویا تیموریان بازیگر نقش مادر یحیی در سریال سرباز

بیوگرافی رویا تیموریان بازیگر نقش مادر یحیی در سریال سرباز

رویا تیموریان بازیگر سینما و تلویزیون ایران اکنون به سن 61 سالگی رسیده است و در تهران متولد شد. رویا تیموریان بازیگر نقش مادر یحیی در سریال سرباز را عهده دار شده است و در تاریخ 28 اسفند سال 1338 متولد شده است. مسعود رایگان همسر رویا تیموریان است و 2 دختر به نام های درنا و دنیا از همسر سابق خود دارد. میر ولی الله مدنی همسر اول رویا تیموریان بوده است که سالها پیش از یکدیگر جدا شده اند. خانم تیموریان بازیگر فارغ‌ التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر تهران می باشد.

 

بیوگرافی پدرام شریفی بازیگر نقش بابک فکور در سریال سرباز

بیوگرافی پدرام شریفی بازیگر نقش بابک فکور در سریال سرباز

پدرام شریفی بازیگر مرد سینمای ایران زاده 11 مرداد 1366 و در تهران متولد شده است. او به درخواست هادی مقدم دوست برای بازی در نقش بابک در سریال سرباز انتخاب شد و این بازیگر تاکنون مجرد مانده است. وی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه تهران است و فعالیت خود را با تئاتر از دوران نوجوانی شروع کرده است. او یکی از بازیگران خوب عرصه تئاتر است و تاکنون چند تئاتر موفق را کارگردانی کرده است.

 

بیوگرافی نیما شعبان نژاد بازیگر سریال سرباز

بیوگرافی نیما شعبان نژاد بازیگر سریال سرباز

نیما شعبان نژاد بازیگر مرد سینما و تلویزیون ایران در تاریخ بیست و یکم شهریورماه سال ۱۳۶۶ در کشور آلمان متولد شد و یکی از بهترین بازیگران عرصه تئاتر و سینما می باشد و جالب است بدانید در شهر کلن آلمان به دنیا آمده است و به خاطر شغل پدرش در سن ۴ سالگی به همراه خانواده به تهران بازگشته است. نیما شعبان نژاد بازیگر سریال سرباز به درخواست هادی مقدم دوست در شب های ماه مبارک رمضان 99 ایفای نقش کرده است . او در رشته کارگردانی درس خوانده و فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه تهران می باشد. او مدت ۱۰ سال را روی صحنه تئاتر مشغول بازیگری در ژانر کمدی بوده است. آقای شعبان نژاد بازیگر تاکنون ازدواج نکرده و همسری ندارد.

 

بیوگرافی علی عامل هاشمی بازیگر نقش شهاب در سریال سرباز

بیوگرافی علی عامل هاشمی بازیگر نقش شهاب در سریال سرباز

علی عامل هاشمی بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد دوم شهریور ماه سال ۱۳۶۵ شهر سبزوار است. وی فارغ التحصیل مقطع فوق دیپلم رشته نویسندگی از داشگاه فردوس مشهد و مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد اراک است. وی برادر کوچکتر هدایت هاشمی و هادی عامل هاشمی است. ایشان متاهل هستند و با پگاه ترکی در هفتم بهمن ماه ۱۳۹۱ ازدواج کرده است.

 

بیوگرافی اسماعیل محرابی بازیگر نقش دایی یحیی در سریال سرباز

بیوگرافی اسماعیل محرابی بازیگر نقش دایی یحیی در سریال سرباز

اسماعیل محرابی متولد ۱۳۲۳ در تهران می باشد. اسماعیل محرابی هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی پدر آشا محرابی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون می باشد. اسماعیل محرابی بنا به علل نا گفته از همسرش جدا می شود و زن و دخترش را رها می کند. علت طلاق و جدایی هیچ وقت فاش نشد و فقط دخترش درباره وی افشاگری کرد و گفت پدرم ما را رها کرد و دنبال زندگی جدیدی رفت. اسماعیل محرابی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در دهه شصت بسیار پر کار بوده و سریال های به یاد ماندنی زیادی را بازی کرده است. وی در سریال های پر مخاطبی و با یاد ماندنی چون آینه، خانه سبز، هزاردستان و فیلم های سینمایی خواستگاری، وکیل اول و هزاردستان و… حضور داشت.

 

بیوگرافی جمال اجلالی بازیگر نقش پدر یلدا در سریال سرباز

جمال اجلالی بازیگر نقش پدر یلدا در سریال سرباز

جمال اجلالی زاده ۱۳۲۶ بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است. جمال اجلالی بازیگری است که تا کنون در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است و بازی او در آرایش غلیظ , مورد تحسین همگان قرار گرفت . فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران می باشد از تئاتر شروع کرد تا اینکه با حضور در سینما جلوی دوربین رفت و با قاب تلویزیون مشهور شد. این بازیگر معروف مدتی دچار عارضه مغزی شد , که مجبور شد در بیمارستان بستری شود . او خود بیان می کند که این روزها حال عمومی اش خوب است اما دچار گرفتی تار صوتی شده و نمی تواند دیگر بازی کند. جمال اجلالی از زندگی قبلی با همسرش صاحب یک پسر شده است که نام پسرش آرش اجلالی است. خانم سعیده خلیلی همسر دوم جمال اجلالی می باشد که در بسیاری از حضورهای هنری در کنار ایشان دیده می شود.

 

بیوگرافی گلوریا هاردی بازیگر سریال سرباز

بیوگرافی گلوریا هاردی بازیگر سریال سرباز

گلوریا هاردی از مادری ایرانی (مادرش اصالتا شیرازی است) و پدری فرانسوی در یکی از شهر های فرانسه ( بوردو ) بدنیا آمده است. وی با ساعد سهیلی در فرانسه آشنا شده و با وی ازدواج کرده است. اولین تجربه بازیگری گلوریا در ایران با بازی در نقش رها (آزاده) در سریال کیمیا بود. احتمال می رود گلوریا در آینده جز بازیگران پرکار ایران، با توجه به امکان استفاده از این بازیگر در سریال های که در خارج از کشور ظبط میشود استفاده کرد.

 

بیوگرافی افسانه کمالی بازیگر سریال سرباز

افسانه کمالی بازیگر سریال سرباز

افسانه کمالی متولد ۱۹ خرداد ۱۳۶۶ شهر تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. وی در سال ۱۳۹۳ بعد از اتمام تحصیلات کارشناسی ارشد خود در موسسه کارنامه آموزش بازیگری را فرا می گیرد و در سال ۱۳۹۴ با فیلم یک روز بخصوص به کارگردانی همایون اسعدیان وارد سینما شده و در سال ۹۶ با بازی در سریال سایه بان فعالیت رسمی خود را در تلویزیون شروع نمود. خانم کمالی بعد از اتمام کلاس های دوره بازیگری اش خیلی زود توانست کار بازیگری را شروع کند و در سال ۱۳۹۴ با فیلم یک روز بخصوص همایون اسعدیان وارد سینما شد و در سال ۹۶ با بازی در سریال سایه بان فعالیت رسمی اش را در تلویزیون شروع کرد.

 

بیوگرافی مهتاب ثروتی بازیگر نقش مینا در سریال سرباز

مهتاب ثروتی بازیگر نقش مینا در سریال سرباز

مهتاب ثروتی بازیگر جوان، خوش سیما و تقریباً تازه وارد دنیای بازیگری و سینما است. او متولد سال 1370 می باشد و 26 سال دارد، بهمن ماهی است و فارغ تحصیل رشته عکاسی است. مهتاب ثروتی فعالیت اش را با عکاسی آغاز کرده، و به علاوه عکاسی فیلم هایی نظیر: آخرین زمزمه، هدیه و مجموعه روح الله را به عهده داشته است. مهتاب ثروتی شروع فعالیت اش در بازیگری را با فیلم متولد 65 شروع کرده است. البته او را بیشتر در نقش سلما، مجموعه کیمیا می شناسند. از کارهای جدید او می توانیم فیلم سینمایی دون ژوان و مجموعه در جست و جوی آرامش را نام ببریم.

 

بیوگرافی جواد خواجوی بازیگر سریال سرباز

بیوگرافی جواد خواجوی بازیگر سریال سرباز

جواد خواجوی بازیگر و دوبلور مشهدی ولیپ های اینستاگرامی در خرداد ۱۳۷۱ در مشهد به دنیا آمده و چهره مشهور اینستاگرامی می باشد. در رشته سینما تحصیل کرده ، اما بنا به دلیلی انصراف داده است. وی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. او با صداگذاری روی کلیپ ها با لهجه مشهدی خیلی زود مشهور شد و طرفداران زیادی پیدا کرد و به چهره مشهور شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام تبدیل شد. تاکنون چندین کلیپ دوبله مشهدی صداگذاری کرده و در پیج خود منتشر کرده است. خواجوی بعد از مشهور شدن بطور جدی وارد بازیگری شده و به تازگی در سریال سرباز در نقش یک سرباز و سریال محرمانه نوجوان نقش آفرینی کرده است.

 

بیوگرافی کاوه آهنگر بازیگر سریال سرباز

کاوه آهنگر بازیگر سریال سرباز

کاوه آهنگر بازیگر و برادر امید آهنگر می باشد 28 سال سن دارد او در عرصه بازیگری کاوه آهنگر زیاد فعال نمی باشد امید آهنگر چندی پیش با همسرش نوشین خانی به شبکه من و تو در امریکا پیوست و کار هنری خود را در این شبکه آغاز نمود. کاوه آهنگر در سال ۱۳۶۸ در تهران متولد شد.او از ۳ سالگی بازیگری را آغاز کرد. او به واسطه پدرش رضا آهنگر و برادرش امید آهنگر بازیگری را شناخت و آن را ادامه داد.از کارهایش می توان به فیلم های بوتیک، بانوی من و آسمانی پرستاره اشاره کرد، اما بازی در نقش نوجوانی دکتر قریب دیدگاه او را نسبت به هنر و بازیگری عوض کرد. به قول خودش حضور در این کار برایش مثل رفتن به دانشگاه بوده است.

 

بیوگرافی محبوبه صادقی بازیگر سریال سرباز

محبوبه صادقی بازیگر سریال سرباز

محبوبه صادقی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی برادر جان، فیلم سینمایی داستان های جزیره (اپیزود سوم، باران و بومی) و سریال تلویزیونی سرباز فعالیت داشته است.

 

بیوگرافی فرحناز منافی ظاهر بازیگر نقش مادر یلدا در سریال سرباز

فرحناز منافی ظاهر بازیگر نقش مادر یلدا در سریال سرباز

فرحناز منافی ظاهر در اولین روز از خرداد ماه سال 1339 در اردبیل متولد شد. فرحناز منافی ظاهر بازیگر نقش مادر یلدا در سریال سرباز است. بازی در تئاتر را از سال 1354 و بازی در سینما را از سال 1369 با «عروس» به کارگردانی «بهروز افخمی» آغاز کرد. منافی ظاهر فوق دیپلم هنر از دانش سرای هنر دارد و فعالیتش را در سال1348، با گویندگی در گروه کودک رادیو و بازی در نمایش های رادیویی آغاز کرده است. او از سال 1353 وارد تئاتر شد و اولین تئاتر او در جشنواره جشن فرهنگ و هنر، با نام ترب نوشته بیژن مفید بود.

 

بیوگرافی بهزاد داوری بازیگر سریال سرباز

بهزاد داوری بازیگر سریال سرباز

بهزاد داوری متولد 1354 در اصفهان، بازیگر و دوبلور است. بهناز نادری همسر بهزاد داوری است که چند سالی است با یکدیگر ازدواج کرده اند. بیوگرافی بهزاد داوری بازیگر سریال سرباز را در این بخش می خوانید. بهزاد داوری فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته هنر از دانشگاه آزاد نجف آباد و لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره اصفهان می باشد، حالا کنار نقاشی، بازیگری هم می کند. حدود 10 سال بعد از فعالیت در نقاشی در سال 1378 که 24 ساله بود اولین تجربه بازی در تئاتر را بدست آورد و بعد از گرفتن لیسانس در سال 82 کارگردانی را هم تجربه کرد.

 

بیوگرافی ناصر طهماسب دوبلور سریال سرباز

ناصر طهماسب در سریال سرباز

ناصر طهماسب (زاده ۱۳۱۸ در تهران) دوبلور و بازیگر ایرانی است. او افزون بر گویندگی نقش‌های اول، در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی زیادی به عنوان مدیر دوبلاژ و سرپرست گویندگان فعالیت داشته‌است. فعالیت خود را بعنوان دوبلور قبل از انقلاب اسلامی شروع کرد سپس سرپرست گویندگان و مدیر دوبلاژ شد حالا بیشتر صدای او در مستندهای سیاسی شنیده می شود. ناصر طهماسب بازیگر نقش راوی در سریال سرباز را ایفاگر شده است.

 

بیوگرافی بازیگران سریال سرباز با عکس های اینستاگرام هنرمندان و عوامل تولید را در این پست تقدیم به شما عزیز مهربان کردیم و ان شاالله از دیدن سریال جدید شبکه 3 در کنار خانواده تان لذت ببرید.

جدیدترین مطالب