عکس و اسامی بازیگران سریال حکم رشد + ساعت پخش و خلاصه داستان

عکس و اسامی بازیگران سریال حکم رشد + ساعت پخش و خلاصه داستان

اسامی بازیگران سریال حکم رشد

بازیگران سریال حکم رشد شبکه سه سیما به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی مهدی فرجی جدیدترین کار تلویزیونی شبکه ۳ سیما است که در این شب ها روی آنتن تلویزیون رفته است و پس از پخش کامل تمام قسمت های آن در شبکه آی فیلم بازپخش خواهد شد. در این مقاله قصد داریم شما را با نام نقش های بازیگران سریال حکم رشد شبکه سوم سیما آشنا کنیم و همچنین می توانید از خلاصه داستان و ساعت پخش مجموعه تلویزیونی حکم رشد آگاه شوید.

 

سریال حکم رشد در سال ۱۴۰۱ برای پخش از شبکه ۳ سیما آماده شده است و در ژانر درام و خانوادگی با موضوع اجتماعی به بحث روز مردم و جامعه می پردازد. این کار تلویزیونی حسن لفافیان یک کار پلیسی پرطرفدار است که با همکاری سازمان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است و بسیاری از بازیگران خوب سینما و تلویزیون همچون ثریا قاسمی و شهین تسلیمی در آن ایفای نقش کرده اند.

عکس و اسامی بازیگران سریال حکم رشد + ساعت پخش و خلاصه داستان

نام نقش های بازیگران سریال حکم رشد

بازیگران سریال حکم رشد را در این بخش از مقاله سایت سماتک به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد و باید بدانید این مجموعه پلیسی و درام طرفداران بسیار زیادی دارد. این سریال در کنار نمایش افراد شرور و معتادین خیابانی و قدرت نظامی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان نیرو‌های مسلح کشور که از نقاط قوت این کار تلویزیونی به شمار می‌ آید. در ادامه شما را با نام نقش های بازیگران سریال حکم رشد شبکه سه سیما آشنا خواهیم کرد:

 

ثریا قاسمی مامان توران
مجتبی فلاحی سرهنگ ذبیح پاشا
پیام احمدی نیا غلام
مه لقا باقری محبوبه
حمید ابراهیمی افشین کافر
مجید سعیدی اسفند / نعنا
آزیتا ترکاشوند زیبا چاپاری
علیرضا مهران نوید 59
سیدمهرداد ضیایی دکتر پویا
صدرالدین حجازی پروفسور
سیاوش گرجستانی سلطان
نیلوفر شهیدی زهره
شهین تسلیمی عالیه خانم
ارشیا توکلی سلیم
صفر کشکولی دهلی
هدی استواری سایه
فیروز حیدرزاده هاشم
حشمت آرمیده سرهنگ عبادی
فرج الله گل سفیدی معین ننه بتول
ندا قاسمی سودابه
حسن ولیخانی سروان نصیر
مجید رحمتی فراز
تورج فرامرزیان بابا شامی
منصور نوری منصور
محمد نادرخانی فرید
مهرداد آبسالان عبدی
فاطمه نوری بهار
الهام جدی اقدس
فرنوش نیک اندیش النا
بهروز وفایی مهر سرگرد نامدار
آرش زینال خیری سرهنگ موحد

 

در این سریال تلویزیونی چهار بازیگر نوجوان ایفای نقش کرده اند که به ترتیب عبارتند از:

پارانا زنغایی
پرسان پورقاسم
محمدرضا زاد خشنود
سبحان تهرانی

عکس و اسامی بازیگران سریال حکم رشد + ساعت پخش و خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران سریال حکم رشد

بازیگران سریال حکم رشد به نویسندگی سعید نعمت الله فیلمنامه نویس ایرانی و برادرش حمید نعمت الله فیلمساز ایرانی می باشد که شما از شبکه سه سیما این روزها شاهد پخش آن هستید. سعید نعمت الله فیلمنامه نویس بسیار مطرح سینمای ایران است و آثار تلویزیونی و سینمایی بسیاری دارد که تاکنون روی آنتن و پرده سینما رفته است.

 

ثریا قاسمی بازیگر نقش توران در سریال حکم رشد

عکس و اسامی بازیگران سریال حکم رشد + ساعت پخش و خلاصه داستان

ثریا قاسمی زاده بیست و هشتم آذرمه سال 1319 در شهر تهران چشم به جهان گشود و یکی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون است که از سالهای قبل از انقلاب فعالیت بازیگری خود را آغاز کرده است و نقش های ماندگاری در کارنامه هنری خود ثبت کرده است. این بانوی هنرمند سینمای ایران با رحیم برفراز ازدواج کرده و پسرشان بهروز حاصل زندگی مشترک آنها می باشد و در این کار تلویزیونی نقش توران را ایفاگر بوده است.

 

مه لقا باقری بازیگر نقش محبوبه در سریال حکم رشد

عکس و اسامی بازیگران سریال حکم رشد + ساعت پخش و خلاصه داستان

مه لقا باقری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون زاده بیست و سوم خردادماه سال 1360 و در شهر تهران متولد شد و اکنون به همسری پرطرفدارترین بازیگر طنز ایران یعنی جواد عزتی درآمده است. این بازیگر هنرمند همسر جواد عزتی است و این زوج تا به امروز فرزندی نداشته اند. مه لقا باقری بازیگر نقش محبوبه در سریال تلویزیونی حکم رشد بیشتر در زمینه تئاتر فعال بوده است اما به تازگی در سریال های نمایش خانگی زیادی ایفای نقش کرده است.

 

علیرضا مهران بازیگر نقش نوید در سریال حکم رشد

عکس و اسامی بازیگران سریال حکم رشد + ساعت پخش و خلاصه داستان

علیرضا مهران بازیگر نقش نوید در مجموعه تلویزیونی حکم رشد متولد سال 1359 بوده و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است و شما کاربر گرامی باید بدانید ایشان از سال 1379 با شرکت در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان وارد عرصه بازیگری شد. این بازیگر مرد ایرانی با حضور در سریال های تلویزیونی مدینه و بچه های نسبتا بد به شهرت بزرگی دست پیدا کرده است. علیرضا مهران همسر شهره مکری است و همسر ایشان از بازیگران مطرح تئاتر می باشند و حاصل ازدواج این زوج هنرمند یک پسر به اسم فریاد است.

 

مجتبی فلاحی بازیگر نقش ذبیح پاشا در سریال حکم رشد

عکس و اسامی بازیگران سریال حکم رشد + ساعت پخش و خلاصه داستان

مجتبی فلاحی متولد سال 1361 در شیراز، دارای مدرک فوق دیپلم معماری، نویسنده ، بازیگر، کارگردان و طراح صحنه است. بازیگر نقش ذبیح پاشا در سریال تلویزیونی حکم رشد سرهنگ پرونده‌های پلیسی است که به شناسایی و دستگیری اشرار خیابانی و معتادان می پردازد. او برادرش را در یک حادثه موتور سواری از دست داده و دوست صمیمی اش نیز شهید مدافع حرم است. پسرش بیمار دیالیزی است و برادر رضاعیش نیز از اشرار خیابانی است. ذبیح پاشا با وجود تمامی مشکلات شخصی و شغلی که دارد هرگز از مرز عدالت عبور نکرده است و حتی شخصا به مجرمی که حکم تیرش صادر شده است، شلیک نمی کند، چون اطمینان دارد همسرش باردار است، اما یکی دیگر از افسران پلیس این کار را می کند.

 

حمید ابراهیمی بازیگر نقش افشین کافر در سریال حکم رشد

حمید ابراهیمی در نقش افشین کافر در سریال تلویزیونی حکم رشد بازی کرد است. وی متولد هفتم فروردین ماه سال 1349 بوده و علاوه بر بازیگری در عرصه نویسندگی و کارگردانی هم فعالیت می کند. ایشان در حدود سی سال در تئاتر ملی کشورمان روی صحنه رفته است و اولین کار تلویزیونی ایشان سریال تلویزیونی صاحبدلان بود که با آن به اوج محبوبیت رسید. مریم نیک روش همسر این بازیگر معروف سینماست و حاصل ازدواج شان یک پسر به اسم اهورا می باشد.

 

فقیهه سلطانی بازیگر نقش زیبا چاپاری در سریال حکم رشد

فقیهه سلطانی بازیگر زن ایرانی زاده بیست و نهم مرداد سال 1353 بوده و در شهر همدان چشم به جهان گشود. فقیهه سلطانی از بازیگران زن سریال حکم رشد می باشد که در نقش زیبا چاپاری بازی کرده است و همانطور که می دانید این بانوی بازیگر با هنرمندی فیلم سینمایی روسری آبی در سال 1373 وارد دنیای بازیگری شد و با مجموعه تلویزیونی آهوی ماه نهم به اوج شهرت رسید. جلال امیدیان همسر فقیهه سلطانی می باشد و حاصل ازدواج این زوج یک دختر به اسم گندم است.

 

نیلوفر شهیدی بازیگر نقش زهره در سریال حکم رشد

عکس و اسامی بازیگران سریال حکم رشد + ساعت پخش و خلاصه داستان

نیلوفر شهیدی بازیگر نقش زهره در مجموعه حکم رشد متولد سال 1360 در تهران و در رشته مهندسی کامپیوتر تحصیل کرده است. ایشان برای نخستین بار در سال 1388 با فیلم تلویزیونی رویا پا به عرصه بازیگری گذاشت و رسما شروع به فعالیت کرد و با سریال تلویزیونی به کجا چنین شتابان به اوج شهرت رسید. امید همتی فراز همسر نیلوفر شهیدی بازیگر می باشد که ایشان هم دستی در هنر دارند و در عرصه دستیار کارگردان فعالیت می کنند.

 

صفر کشکولی بازیگر نقش دهلی در سریال حکم رشد

صفر کشکولی ورزشکار باسابقه و بازیگر پرطرفدار و قدیمی کشورمان است که در دهم بهمن 1323 در شهر آبادان متولد شد. ایشان مدال های قهرمانی زیادی در ورزش زورخانه ای دارا می باشند و از قهرمانان خوش نام پرتاب دیسک و وزنه برداری نیز می باشند که چند سالی است موفق به اخذ مدرک مربیگری درجه یک شده اند. ایشان از سال 1343 به عرصه بازیگری پا گذاشتند و در اکثر کارهایشان در نقش منفی ظاهر شدند. ایشان یک پسر به اسم علی دارند و یک نوه نیز دارا می باشند که در این شب ها از شبکه سه سیما چهره این بازیگر محبوب را می بینید.

 

مجید سعیدی بازیگر نقش اسفند در سریال حکم رشد

عکس و اسامی بازیگران سریال حکم رشد + ساعت پخش و خلاصه داستان

مجید سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران در تاریخ یکم آذر سال 1354 در شهر تهران متولد شد. وی در این سریال نقش اسفند را ایفاگر شده است و باید بدانید ایشان با سریال کهنه سوار به اوج شهرت رسیدند و در سریال نمایش خانگی شهرزاد یک نقش بسیار متفاوت را بازی کردند. این هنرمند پرطرفدار ایرانی یک پسر به اسم کیارش دارد و سالهاست در عرصه بازیگری مشغول کار و فعالیت است.

 

فیروز حیدرزاده بازیگر نقش هاشم در سریال حکم رشد

عکس و اسامی بازیگران سریال حکم رشد + ساعت پخش و خلاصه داستان

فیروز حیدرزاده زاده شهر تهران و متولد سال 1357 نیز می باشد وی دارای مدرک دیپلم تجربی است و با گذراندن کلاس های بازیگری در آموزشگاه سپهر تهران اکنون در نقش هاشم بازی کرده است. این بازیگر مرد ایرانی نه چندان معروف در آثاری همچون سریال شهرزاد 3، سریال پدر و سوگ سایه ها نقش آفرینی کرده است. این هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون چند سالی است که دواج کرده و دارای دو پسر به نام ایلیا و پوریا می باشد.

 

سیاوش گرجستانی بازیگر نقش سلطان در سریال حکم رشد

سیاوش گرجستانی متولد سال 1363 پسر سیروس گرجستانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشور می باشد که پدرش را چند سالی است از دست داده است. وی فرزند زنده یاد سروس گرجستانی بازیگر محبوب کشورمان است و از سن 18 سالگی وارد عرصه گریم شد و به مدت 13 سال در این رشته هنری فعالیت کرد. سیاوش گرجستانی بازیگر نقش سلطان در سریال تلویزیونی حکم رشد برای اولین بار با بازی در سریال سرجوخه به شهرت رسید. به گزارش سماتک ایشان در آثاری همچون سریال دولت مخفی، جاده چالوس ، به خاطر یک مشت ریال، 2 کیلومتر به کردان، ناردون، عشق پول نقش آفرینی کرده است. سیاوش گرجستانی بازیگر به جز حرفه بازیگری در عرصه فیلم سازی و کارگردانی و کارهای ورزشی فعالیت های بسیاری دارد و همسرش راحله خیرالله بازیکن و سرپرست تیم تیراندازی بانوان و دارای مدرک دکترا در رشته رفتار حرکتی گرایش روانشناسی ورزش است.

عکس و اسامی بازیگران سریال حکم رشد + ساعت پخش و خلاصه داستان

خلاصه داستان سریال حکم رشد

در خلاصه داستان سریال حکم رشد آمده است یک سرهنگ در شهر تهران قصد دارد به سمت ریاست کلانتری وارد شود و برادر ایشان در خیابان های محدوده این کلانتری زندگی می کند و معتاد به مواد مخدر صنعتی است. نام یک برادر ذبیح است و نام دیگری غلام و قصه این دو برادر که یکی پلیس است و دیگری معتاد و خلافکار بسیار جذاب است. در قصه سریال تلویزیونی حکم رشد آمده است که غلام سردسته یک باند خلافکار است که کارهای زورگیری و مواد فروشی را انجام می دهد. شاید این سریال کمی کلیشه ای به نظر برسد اما داستان آن به قدری زیباست که هر مخاطبی را به خود جذب می کند. ذبیح که برادرش را دوست دارد نمی تواند با او بدرفتاری کند اما از طرفی مجبور است در حکم یک پلیس ظاهر شود و با برادرش هم مثل دیگر افراد خلافکار رفتار کند. ذبیح باید عاطفه و احساس خودش را کنار بگذارد تا دچار گمراهی نشود. وی به ریاست کلانتری منطقه ای درآمده است که به ناچار برادرش هم سردسته خلافکاران همان منطقه از شهر است. نام این سریال تلویزیونی حکم رشد است و این اصطلاح حقوقی است به کسی اطلاق می‌شود که هنوز به سن قانونی نرسیده باشد.

عکس و اسامی بازیگران سریال حکم رشد + ساعت پخش و خلاصه داستان

ساعت پخش سریال حکم رشد

زمان پخش سریال حکم رشد از شبکه ۳ سیما که یکی از پرمخاطب ترین کارهای تلویزیونی در سال 1401 است از روز هفدهم اردیبهشت ماه روی آنتن رفته است و هر شب راس ساعت 20:45 از شبکه سه سیما قابل نمایش است. بخاطر ساعت پخش سریال حکم رشد این کار تلویزیونی در سه نوبت بازپخش می شود و تکرار آن راس ساعت های 00:45 بامداد و 09:45 صبح و 14:27 ظهر می باشد که توجه شما بیننده عزیز را جلب خواهد کرد.

عکس و اسامی بازیگران سریال حکم رشد + ساعت پخش و خلاصه داستان

عوامل سریال حکم رشد

بازیگران سریال حکم رشد را در بالا به شما معرفی کردیم و باید بدانید این مجموعه تلویزیونی به تهیه کنندگی مهدی فرجی در ژانر پلیسی و خانوادگی ساخته شده است که با همکاری نیروی انتظامی تولید و هم اکنون از شبکه سوم سیما در حال پخش است و در ادامه شما را با عوامل سریال حکم رشد آشنا خواهیم کرد:

عکس و اسامی بازیگران سریال حکم رشد + ساعت پخش و خلاصه داستان

کارگردان: حسن لفافیان

تهیه‌کننده: مهدی فرجی

نویسنده فیلمنامه: سعید نعمت‌الله

مدیر تولید: آرش زینال‌خیری

مدیر فیلمبرداری: محمد ناصری

مدیر برنامه‌ریزی: فرزاد رحمانی

تدوین: مهدی حسینی وند

طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری

طراح صحنه: حسین عالی نژاد

طراح لباس: الهام شعبانی

صدابردار: مهدی یگانه

فیلمبردار: حسین بذرافشان

بازیگردان: سیامک راشدی

دستیار اول کارگردان: حسن سالار

منشی صحنه: دنیا نادرخانی

عکاس:میثم محمدی

روابط عمومی: علی‌زادمهر

پزشک پروژه: فائزه حسینی

کارشناسی انتظامی: رحیم رمضانی

مشاور پروژه: جواد کتابی

عکس و اسامی بازیگران سریال حکم رشد + ساعت پخش و خلاصه داستان

بازیگران سریال حکم رشد

جدیدترین مطالب