عکس و اسامی بازیگران سریال دخترم نرگس + داستان و زمان پخش

عکس و اسامی بازیگران سریال دخترم نرگس + داستان و زمان پخش

اسامی بازیگران سریال دخترم نرگس

سریال دخترم نرگس شبکه یک سیما یک سریال اجتماعی با ملودرام پلیسی است که در شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی تصویر برداری شده است و قرار است به زودی از شبکه 1 سیما پخش شود که در این بخش از سایت سماتک اسامی بازیگران سریال دخترم نرگس و نقش هایشان را به شما معرفی خواهیم کرد. مجموعه تلویزیونی دخترم نرگس به کارگردانی باقر پیران برای پخش از شبکه اول سیما ساخته شده است و بازیگران معروفی همچون محمود پاک نیت و مریم خدارحمی در آن ایفای نقش کرده اند.

 

مجموعه دخترم نرگس در استان های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان و کردستان تصویربرداری شده است و قصه آن پیرامون زندگی یک خانواده طلافروش است که محمود پاک‌نیت در این سریال نقش پدر نرگس را بازی می‌کنند و در آنجا هم به دلیل مشکلاتی که برای پسرش اتفاق می‌افتد قصه پیش می‌رود.

 

بازیگران سریال دخترم نرگس عبارتند از: مریم خدارحمی، امیر صد هزاری، فریبا طالبی، مهدی علی پور، كیوان مظاهری، جمال ذوالقدر، ماهرخ رفیع زاده، عفت مهپور، رقیه بایبوردی، رباب مرزبان، مهین كاظمی و فریدون سید سیاح که در مجموعه دخترم نرگس بازی کرده‌ اند.

 

عباس سرودی، هرمینه بارسنجی، شراره مظلومی فرد، محمد كاظمی، پدرام رحمانی، علیسا ذوالقدر، بهمن خضری، حامد مرادی، هنگامه بهبودی، فاطمه خلیفه گلی، مرضیه رضوانفر، نازنین خادم، مسعود یكانی و هاشم چاوشی از دیگر بازیگران مجموعه دخترم نرگس شبکه یک سیما هستند.

عکس و اسامی بازیگران سریال دخترم نرگس + داستان و زمان پخش

داستان سریال دخترم نرگس

در خلاصه داستان سریال دخترم نرگس آمده است که مریم خدارحمی بازیگر نقش نرگس دانشجوی ممتاز دانشکده ارومیه است و مشغل نوشتن پایان نامه اش است. این مجموعه تلویزیونی در بستر پلیسی روی آنتن می رود و پستی و بلندی های بسیاری در قصه مجموعه دخترم نرگس رقم خواهد خورد.

 

نرگس فرزند سوم خانواده صادقی است و نقش پدرش را محمود پاک نیت ایفاگر شده است. نادر برادر بزرگ نرگس است که مشکلاتی در زندگی اش دارد و نرگس قصد حل کردن مشکلات اعضای خانواده اش و همچنین برادرش نادر را دارد. در روند عادی زندگی خانوادگی نرگس اتفاقاتی می‌افتد و اسراری فاش می‌ شود که پای پلیس به قصه باز می شود و احوال نرگس و خانواده را دگرگون می‌ سازد.

عکس و اسامی بازیگران سریال دخترم نرگس + داستان و زمان پخش

زمان پخش سریال دخترم نرگس

مجموعه تلویزیونی دخترم نرگس از روز یکشنبه 8 تیر ماه سال 99 روی آنتن خواهد رفت و زمان پخش سریال دخترم نرگس هر شب راس ساعت 22:15 از شبکه یک سیما است. این مجموعه تلویزیونی در سه مرحله تکرار خواهد شد و زمان پخش تکرار های سریال در ساعت های 1 بامداد، 9:45 صبح و 3 بعدازظهر می باشد که توصیه می کنیم این سریال پلیسی را هر شب تماشا کنید. همچنین باید بدانید که پنج شنبه‌ شب ها بازپخش یک هفته گذشته سریال نمایش داده می‌ شود. محمود پاک نیت در نقش اصلی و پدر نرگس ایفای نقش می کند و مهوش صبرکن در این سریال نقش همسر وی را بازی می کند.

عکس و اسامی بازیگران سریال دخترم نرگس + داستان و زمان پخش

سریال دخترم نرگس چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال دخترم نرگس 26 قسمت 45 دقیقه ای است که هر قسمت از سریال داستان بسیار جذاب و بی نظیری دارد. این سریال پیچ و خم های زیادی دارد و گریزی به گذشته انسان ها می اندازد که همین باعث شده متن این داستان بسیار زیبا باشد. ژانر اصلی این سریال و اکثر قسمت های آن پلیسی است و تا پایان قصه نقش موثر پلیس دیده میشود و همچنین ارتباط انسان ها در این سریال قسمت هایش را زیباتر می کند.

عکس و اسامی بازیگران سریال دخترم نرگس + داستان و زمان پخش

بیوگرافی بازیگران سریال دخترم نرگس

در این بخش از سایت سماتک بیوگرافی بازیگران سریال دخترم نرگس شبکه اول سیما به همراه عکس های بازیگران این مجموعه تلویزیونی را با هم مرور خواهیم کرد. در صورتی که تمایل دارید با بازیگران مجموعه دخترم نرگس شبکه 1 بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید. این سریال 26 قسمتی جدیدترین اثر تلویزیونی باقر حبیب پیران است که در استان آذربایجان غربی ساخته شده است. بازیگران بسیار معروفی در این سریال پلیسی بازی کرده اند که از مهمترین آنها می توان به محمود پاک نیت و مریم خدارحمی اشاره کرد. رحیم نوروزی نقش سرگرد را در این سریال ایفاگر شده است و نامزد نرگس در سریال دخترم نرگس است.

 

محمود پاک نیت

محمود پاک نیت بازیگر سینما و تلویزیون در روز دهم دی ماه سال 1331 در شهرستان کازرون به دنیا آمده است. این بازیگر همسر مهوش صبرکن می باشد که در سریال تلویزیونی دخترم نرگس با هم ایفای نقش کرده اند. محمود پاک نیت از سن نوجوانی وارد عرصه بازیگری شده است و از سال 1367 رسما از قاب تلویزیون دیده شد. وی دیپلم نظام قدیم را دارد و در سال 1376 موفق به اخذ نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران شد. این بازیگر ایرانی در دوران جوانی و در سال 1352 به استخدام اداره کل فرهنگ و هنر شاهنشاهی درآمده است.

 

مریم خدارحمی

مریم خدارحمی بازیگر زن ایرانی در تاریخ 16 اردیبهشت سال 1362 در شهرستان اصفهان به دنیا آمد و اکنون یکی از بازیگران خوب سینما و تلویزیون ایران است. مریم خدارحمی بازیگر نقش نرگس در سریال دخترم نرگس است که در دانشگاه رشته تدوین خوانده است. مریم خدارحمی ابتدا از استان اصفهان کار خود را شروع کرد و سپس برای پیشرفت بهتر تصمیم گرفت به تهران برود. وی با ایفای نقش در سریال گذر از رنج ها به اوج شهرت رسید و تاکنون مجرد مانده است.

عکس و اسامی بازیگران سریال دخترم نرگس + داستان و زمان پخش

رحیم نوروزی

رحیم نوروزی بازیگر در تاریخ هفتم مرداد ماه سال 1346 در شهرستان رشت به دنیا آمده است و یکی از اسطوره های عرصه بازیگری در سینما و تلویزیون است. او کارنامه کاری بسیار خوبی دارد و در رشته ادبیات نمایشی درس خوانده است. این بازیگر جوان تاکنون 2 بار ازدواج کرده است و یک دختر از همسر اول خود دارد. سریال تلویزیونی پس از باران توانست او را به اوج شهرت در عرصه بازیگری برساند و در آن سریال هم با محمود پاک نیت هم بازی بوده است.

 

فریبا طالبی

فریبا طالبی بازیگر و مدلینگ زن ایرانی در اردیبهشت ماه سال 1364 در شهر مشهد مقدس به دنیا آمد. او در عرصه های مختلف بازیگری حضور داشته است و لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر تهران را دارد. او علاوه بر اینکه بازیگری می کند در عرصه مجری گری کودک هم حضور داشته است و در سال 1396 با امیر صدهزاری ازدواج کرده است. خانم طالبی بازیگر از سن بسیار پایین کار خود را در تئاتر آغاز کرد و در حال حاضر مدیریت برند فاندو که در زمینه مد و لباس فعال است را عهده دار شده است.

 

حسین سحرخیز

حسین سحرخیز بازیگر تهرانی در تیرماه سال 1337 متولد شده است و مدرک تحصیلی ایشان فوق دیپلم بازیگری است. در دوران قبل از انقلاب وارد عرصه بازیگری در تئاتر شد و چند اثر را تاکنون کارگردانی کرده است. او هم اکنون یکی از بهترین مدرسان بازیگری در تهران است و در کلاس های آزاد آموزشگاه کارنامه مشغول تدریس است. نخستین بار در سن 17 سالگی در صحنه تئاتر حاضر شد و حالا در مجموعه تلویزیونی دخترم نرگس نقش سرهنگ را ایفاگر شده است. نرگس راسخ همسر حسین سحرخیز است که در عرصه تویسندگی فعالیت می کند و این زوج هنرمند 3 فرزند دارند.

 

آتش تقی پور

آتش تقی پور در فروردین ماه سال 1324 در شهرستان خوی متولد شده است و از معدود بازیگران قدیمی است که لیسانس رشته بازیگری را داراست. او در دوران پیش از انقلاب وارد عرصه بازیگری شده است و به تازگی در سریال ستایش بازی کرده است. او بعد از اینکه در دانشگاه تهران قبول شد از خوی به تهران آمد و تحصیلات خود را تکمیل کرد. شهین علیزاده همسر آتش تقی پور است که درسال 1349 با یکدیگر ازدواج کرده اند. همسرش یکی از بازیگران نه چندان معروف است اما در عرصه گویندگی رادیو صاحب نام است.

عکس و اسامی بازیگران سریال دخترم نرگس + داستان و زمان پخش

حواشی سریال دخترم نرگس

پیش تولید این سریال بیش از 4 ماه طول کشیده است و هنرمندان مطرحی در آن ایفای نقش می کنند. این سریال در استان های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان و کردستان تصویربرداری شده است. سریال تلویزیونی دخترم نرگس در ژانر اجتماعی به تهیه کنندگی مشترک سید حسن فرخی و داوود سلیمان پور و به نویسندگی و کارگردانی باقر حبیب پیران برای پخش از شبکه  استانی ارومیه و شبکه یک سیما در مرکز آذربایجان غربی تولید شده است.

 

در تولید سریال تلویزیونی دخترم نرگس سعی شده است تا مباحث فرهنگی و اولویت‌ های کار رسانه مدنظر بوده و به موضوع رونق تولید نیز در این سریال توجه شود همچنین در این سریال نگاه غیر مستقیمی به موضوع آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است. وحدت و تقریب اقوام و مذاهب، حوادث مهم تاریخ دفاع مقدس استان، رونق تولید و فعالیت جوانان مبتکر و خلاق و بطور غیر مستقیم به آسیب های اجتماعی اشاره شده و در کنار بازیگران بومی استان، تعدادی دیگر از هنرمندان نام آشنایی نیز در این سریال حضور دارند.

عکس و اسامی بازیگران سریال دخترم نرگس + داستان و زمان پخش

عوامل سریال دخترم نرگس

مدیر تصویر برداری: سروش مرشدیان
طراح گریم: مسعود رئیس الساداتی
طراح گریم: امین سیمین مرام
تهیه کنندگان: سید حسن فرخی و داوود سلیمان پور
نویسنده و کارگردان: باقر حبیب پیران
مدیر برنامه ریزی: محمد رحمانیان
صدابردار: محمدرضا مرتضایی

 

عکس و اسامی بازیگران سریال دخترم نرگس را در این بخش از سایت سماتک برایتان تهیه و گردآوری کردیم که امید است از پخش این مجموعه تلویزیونی با ژانر پلیسی اجتماعی لذت ببرید.

جدیدترین مطالب