بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها

سریال فوق لیسانسه ها از ادامه فصل دوم سریال لیسانسه ها آغاز میگردد و نام بازیگران سریال فوق لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت را در مقاله قبلی بیان کردیم و این مجموعه تلویزیونی طنز به زودی از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد. بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها به همراه تصاویر و نام نقش های بازیگران سریال تلویزیونی فوق لیسانسه ها را در این نوشتار آماده کرده ایم و این سریال طنز ایرانی جدیدترین کار تلویزیونی سروش صحت است که با هزینه رضا جودی تهیه کننده ساخته شده است. مجموعه فوق لیسانسه ها ملودرام عاشقانه و طنز دارد که با هدف تسهیل ازدواج جوانان تهیه و تولید شده است. فصل سوم سریال لیسانسه ها با یک تغییر نام رو به رو شده است و علت آنهم کاملا مشخص است. در دو فصل قبلی شما دیدید که سه پسر جوان در قصه مدرک تحصیلی لیسانس داشتند اما در فصل سوم لیسانسه ها این سه جوان تصمیم می گیرند برای پیدا کردن شغل مناسب و کسب درآمد دوباره به دانشگاه بروند و فوق لیسانس بگیرند. در صورتی که علاقه مند هستید عکس و اسامی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها شبکه 3 به نویسندگی سروش صحت را بدانید، ما در این پست از پورتال سماتک شما را راهنمایی خواهیم کرد که بتوانید بیشتر با هنرمندان این مجموعه طنز و رمانتیک آشنا شوید. امیر کاظمی و هوتن شکیبا و امیرحسین رستمی از جمله مهمترین بازیگران سریال فوق لیسانسه ها نیز می باشند و در ادامه با نام نقش های سریال فوق لیسانسه ها بیشتر آشنا می شوید.

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

امیرحسین رستمی بازیگر نقش مسعود در سریال فوق لیسانسه ها

بیوگرافی امیرحسین رستمی بازیگر نقش مسعود شریفیان در سریال طنز فوق لیسانسه ها را در این بخش از سایت سماتک خواهید خواند. وی متولد سال 1354 و در تهران به دنیا آمده است و این بازیگر جوان در سن 24 سالگی با پوراندخت الستی ازدواج کرده و اکنون متاهل می باشد. وی از جمله بازیگران محبوب سینما و تلویزیون ایران است و حاصل ازدواج امیرحسین رستمی و همسرش یک پسر 7 ساله به اسم ارشیا است. امیرحسین رستمی بازیگر نقش مسعود در سریال فوق لیسانسه ها است که وی قبل از ورود به عرصه بازیگری مربی تنیس بوده است و همچنین در شرکت داروسازی و مکمل های دام و طیور فعالیت می کرده است. آقای رستمی بازیگر به دلیل تیپ و قیافه خوبی که دارد مدتی را به عنوان مدلینگ لباس فعالیت می کرده و همیشه می گوید که با مشقت زیادی بازیگر شدم و به اینجا رسیدم.

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

هوتن شکیبا بازیگر نقش حبیب در سریال فوق لیسانسه ها

حبیب نقوی در سریال فوق لیسانسه ها هر دختری را که می بیند عاشقش می شود و هوتن شکیبا بازیگر نقش اصلی فصل سوم سریال لیسانسه ها است. بیوگرافی هوتن شکیبا بازیگر نقش حبیب در سریال فوق لیسانسه ها متولد 24 خرداد ماه سال 1363 می باشد و در تهران به دنیا آمده و با سریال لیسانسه ها سروش صحت به اوج شهرت رسید. وی مدرک کارشناسی کارگردانی تئاتر و سینما از دانشگاه سوره تهران را دارد و همچنین فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر تهرانرا هم دارد و یکی از بهترین نقاش های ایرانی است که اگرچه این بازیگر در تهران به دنیا آمده است اما به دلیل شغل پدرش سال های کودکی و نوجوانی اش را در شهر سنندج گذرانده است و سپس برای تحصیل در رشته بازیگری به تهران آمد. او در اغلب تئاترهای دانشگاه شان شرکت می کرد و هوتن شکیبا بر خلاف نقش حبیب در سریال فوق لیسانسه ها، تمایلی به ازدواج ندارد و می گوید باید وقت آزاد داشته باشم تا بتوانم به ازدواج فکر کنم.

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

امیر کاظمی بازیگر نقش مازیار در سریال فوق لیسانسه ها

امیر کاظمی بازیگر نقش مازیار رحمتی در سریال طنز فوق لیسانسه ها به کارگردانی و نویسندگی سروش صحت بازی کرده است. او اکنون متاهل است و در آبان ماه سال 1369 در شهر تهران چشم به جهان گشود و از ابتدای ورودش به بازیگری تصمیم گرفت در ژانر طنز بیشتر بازی کند اما چند کار جدی هم در کارنامه دارد. بیوگرافی امیر کاظمی بازیگر نقش مازیار در سریال فوق لیسانسه ها که قبل از بازیگری یک اسکیت باز معروف بود و در سن 22 سالگی با خانم مهتاب محسنی ازدواج کرده است و اکنون متاهل می باشد. او فرزندی ندارد و می گوید جرقه آشنایی من و همسرم در دانشگاه تهران بود و همچنین باید بدانید آقای کاظمی بازیگر سریال فوق لیسانسه ها یکی از دوستان صمیمی محمد نادری بازیگر سینما و تلویزیون است که این 2 هنرمند در سریال شمعدونی همبازی بودند. او به دلیل علاقه زیاد به همسرش مهتاب محسنی، بسیاری از کارهای خانه را خودش انجام می دهد و با در سریال فوق لیسانسه ها با خواهر آقای امیری که شادی نام دارد نامزد می کند.

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

بیژن بنفشه خواه بازیگر نقش پدر ترانه در فوق لیسانسه ها

بیژن بنفشه خواه محمود مهاجر در سریال فوق لیسانسه ها است که وی در داستان این سریال طنز یک دختر به اسم ترانه دارد و ترانه نامزد مسعود نیز هست. بیوگرافی بیژن بنفشه خواه بازیگر نقش پدر ترانه در سریال فوق لیسانسه ها جذابیت خاص خود را دارد و نقش او در این سریال علاوه بر طنز بودن بسیار جدی هم هست. بیژن بنفشه خواه در عید نوروز سال 1352 در تهران متولد شده است و در سن 36 سالگی با همسرش ازدواج کرده که حاصل ازدواج بیژن بنفشه خواه و همسرش یک فرزند پسر به اسم امیرعلی و یک فرزند دختر به اسم یاسمین است. استاد رضا بنفشه خواه پدر بیژن بنفشه خواه است. عکس های بیژن بنفشه خواه بازیگر نقش محمود و پدر ترانه مهاجر در مجموعه طنز فوق لیسانسه ها را می توانید ببینید و لذت ببرید. وی در سن 21 سالگی و در بدو ورود به دانشگاه هنر و معماری تهران، به دلیل نیاز شدید به پول وارد عرصه تئاتر شد و توانست با ژانر طنز به خوبی اخت شود.

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

بهنام تشکر بازیگر نقش جناب سروان رحیمی در سریال فوق لیسانسه ها

بهنام تشکر بازیگر سریال فوق لیسانسه ها است که در نقش جناب سروان رحیمی بازی کرده است. او یکی از دوستان نزدیک سروش صحت است و همیشه از لذت کار کردن با سروش صحت کارگردان می گوید. بیوگرافی بهنام تشکر بازیگر نقش جناب سروان رحیمی در سریال فوق لیسانسه ها در شهر بندر انزلی به دنیا آمده است و در سن 20 سالگی به ساری مهاجرت کرده اند. او از همان نخستین روزهای مهاجرت شان به ساری تصمیم گرفت به فعالیت در عرصه تئاتر بپردازد و سرانجام توانست یکی از اسطوره های سینما و تلویزیون شود. بهنام تشکر علاوه بر بازیگری یکی از دوبلورهای خوش صدا در تلویزیون و رادیو بوده است و آیدا یزدانی همسر بهنام تشکر می باشد و حاصل ازدواج این زوج جوان یک پسر به اسم کاوه نیز هست.

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

متین ستوده بازیگر نقش ترانه در سریال فوق لیسانسه ها

متین ستوده بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران در هر سه فصل سریال لیسانسه ها حضور داشته است و بازیگر نقش ترانه مهاجر در سریال فوق لیسانسه ها است. بیوگرافی متین ستوده بازیگر نقش ترانه در سریال فوق لیسانسه ها را در سایت سماتک می خوانید و در ابتدا باید بدانید که او به دلیل تیپ جنجالی اش به تازگی سوژه رسانه ها در فضای مجازی شده است و این بازیگر زن متولد تهران و زاده 22 اردیبهشت سال 64 نیز می باشد. او اکنون مجرد است و دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی بوده است و اصالت خرم آباد را دارا می باشد. متین ستوده بازیگر زن سریال فوق لیسانسه ها یکی از بهترین بازیگران طناز ایرانی است که در یک خانواده 5 نفره به دنیا آمد، است و پدرش کارمند و مادرش معلم بوده اند. متین ستوده بازیگر نقش نامزد مسعود در مجموعه طنز فوق لیسانسه ها است که در آبان 98 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

کاظم سیاحی بازیگر نقش رحیم (پدر مازیار) در سریال فوق لیسانسه ها

کاظم سیاحی بازیگر نقش رحیم رحمتی در مجموعه تلویزیونی فوق لیسانسه ها است و او نقش یک پدر معتاد را ایفاگر است که مازیار همیشه از داشتن چنین پدری خجالت می کشد. کاظم سیاحی بازیگر متولد مشهد است و در سال 1357 چشم به جهان گشود و اکنون در سن 41 سالگی به سر می برد که به درخواست سروش صحت برای این سریال انتخاب شده است. کاظم سیاحی از معدود بازیگرانی است که از پس هر نقشی بر می آید و این بازیگر مدرک کارشناسی بازیگری از دانشگاه آزاد تهران را دارا می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

رویا میرعلمی بازیگر نقش فرشته (خواهر آقای پلیس) در فوق لیسانسه ها

رویا میرعلمی بازیگر نقش خواهر آقای پلیس در فوق لیسانسه ها است که در سال 57 در شهر قزوین به دنیا آمد. رویا میرعلمی پس از رسیدن به سن 18 سالگی وارد دانشگاه شد و فارغ التحصیل لیسانس طراحی صحنه از دانشکاه هنرهای زیبای تهران است، بیوگرافی رویا میرعلمی بازیگر نقش فرشته در سریال تلویزیونی فوق لیسانسه ها است و به شدت فوتبالی و خانوادگی طرفدار استقلال هستند به صدای شجریان علاقه دارد. شاید باورتان نشود اما رویا میرعلمی دزد هم گرفته است. او گفته است که با خودروی شخصی ام در محدوده فاطمی در حال تردد بودم که در یک لحظه مرد جوانی به سمت خودروام یورش برد و با کاغذی را که روی آن نوشته بود اگر جیغ بزنی با کارد می زنمت را به شیشه خودرو چسبانده بود تلاش کرد تا با ترساندن من لوازم مرا به سرقت ببرد جیغ های من این دزد را غافلگیر کرد و در حالی که دستپاچه قصد فرار داشت توسط پلیس که در همان نزدیکی بود دستگیر شد.

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

نیلوفر هوشمند بازیگر نقش نرگس در سریال فوق لیسانسه ها

نیلوفر هوشمند بازیگر زن فوق لیسانسه ها با درخواست کارگردان این مجموعه تلویزیونی برای بازیگر نقش نرگس شریفیان خواهر مسعود انتخاب شد. نیلوفر هوشمند بازیگر زن جوان سینما و تلویزیون در یکم اسفند سال 1367 در تهران متولد شد و از همان کودکی رویای بازیگر شدن را در ذهنش می پروراند. بیوگرافی نیلوفر هوشمند بازیگر نقش نرگس در مجموعه فوق لیسانسه ها را در این بخش از سایت سماتک خواندید.

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

آیدا نامجو بازیگر نقش شادی (نامزد مازیار) در سریال فوق لیسانسه ها

آیدا نامجو در روز سوم فروردین ماه سال 1371 در تهران چشم به چجهان گشود و برای بازیگر نقش شادی خواهر زن آقای امیری در فصل سوم لیسانسه ها بازی کرده است. آیدا نامجو مجرد است و به دلیل مشغله کاری و قرار داشتن در روزهای زیبای جوانی خیلی کار نمی کند و وضع مالی خوبی دارد که آیدا نامجو بازیگر نقش نامزد مازیار در مجموعه فوق لیسانسه ها است.

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

عزت الله مهرآوران بازیگر نقش پدر حبیب در سریال فوق لیسانسه ها

عزت الله مهرآوران بازیگر نقش عباس نقوی بوده و یکی از بازیگران خوب و خوش برخورد سینما و تلویزیون در تاریخ 18 اردیبهشت سال 1328 در شهر مسجد سلیمان چشم به جهان گشود و اکنون به سن 70 سالگی رسیده است. وی یکی از بازیگران مرد سریال تلویزیون فوق لیسانسه ها است که نقش پدر حبیب نقوی را ایفاگر شده است. او به تمامی کارهای پیشنهادی به خود پاسخ مثبت می دهد و عاشق بازیگری بوده و پس از گذشت هفتاد سال از عمرش هنوز نتوانسته خانه بخرد.

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

سیاوش چراغی پور بازیگر نقش امیری در سریال فوق لیسانسه ها

سیاوش چراغی پور متولد یکم فروردین ماه سال 1342 و زاده شهرستان مرزی قصر شیرین است. وی در دانشگاه در رشته بازیگری درس خوانده است و بیوگرافی سیاوش چراغی پور بازیگر نقش امیری در سریال فوق لیسانسه ها یک دختر به اسم خورشید و یک پسر نیز دارد. و در سن 38 سالگی با بازی در فیلم من ترانه 15 سال دارم پا به عرصه بازیگری در سیما گذاشت هم اکنون از کرمانشاه به تهران مهاجرت کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

مریم سرمدی بازیگر نقش مهری در سریال فوق لیسانسه ها

مریم سرمدی بازیگر 50 ساله و زیباروی سینمای ایران در سال 1370 برای اولین بار وارد عرصه بازیگری شده است و اکنون در مدت 30 سال است که بازیگری می کند. مریم سرمدی بازیگر نقش مادر مسعود در سریال تلویزیونی فوق لیسانسه ها است و اکنون یک پسر 18 ساله دارد که این خانم هنرمند مدرک تحصیلی تئاتر دارد و از پس بازی در نقش مهری در مجموعه طنز فوق لیسانسه ها بر می آید.

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

تبسم هاشمی بازیگر نقش ملیحه در سریال فوق لیسانسه ها

تبسم هاشمی از دیگر بازیگران زن فوق لیسانسه ها و متولد 1349 و زاده شهر تهران است و به این خام نقش مادر حبیب نقوی را داده اند .وی با گذراندن کلاس های بازیگری هما روستا توانست فوت و فن عرصه بازیگری را فرا بگیرد. وی از سال 1373 تا امروز مشغول کار در تئاتر و تلویزیون است که جدیدترین عکسهای تبسم هاشمی بازیگر نقش ملیحه در سریال فوق لیسانسه ها را در ادامه می بینید.

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

پریسا مقتدی بازیگر نقش مادر مازیار در سریال فوق لیسانسه ها

پریسا مقتدی بازیگر نقش افسانه در مجموعه تلویزیونی فوق لیسانسه ها می باشد که اکنون 49 ساله شده و متولد سال 49 و زاده شیراز است. بیوگرافی پریسا مقتدی بازیگر نقش مادر مازیار در سریال فوق لیسانسه ها که وی فارغ التحصیل لیسانس رشته برنامه ریزی شهری از دانشگاه شیراز و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد می باشد، او بازیگر بوده و سابقه مدیریتی نیز دارد. خانوم مقتدی از سال 72 به مدت 4 سال بعنوان مدرس تئاتر دانشجویان تربیت معلم در رشته پرورشی و ابتدایی شیراز وارد عرصه تدریس شد، سپس 6 سال در صدا و سیمای مرکز فارس فعالیت داشت. پریسا مقتدی در سال 1373 در 24 سالگی از رشته برنامه ریزی شهری دانشگاه شیراز فارغ التحصیل شد و سپس در سال 87 در 38 سالگی مدرک فوق لیسانس کارگردانی خود را گرفت. پریسا مقتدی بازیگر زن سریال فوق لیسانسه ها است که سالها پیش ازدواج کرده و متاهل می باشد، ولی فرزندی ندارد. فعالیت هنری خود را از سال 1367 در 18 سالگی با حضور در دوره فیلمسازی انجمن سینمای جوان ایران آغاز کرد سپس وارد دانشگاه شیراز شد.

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

فرخنده فرمانی زاده بازیگر نقش مامان خانم

فرخنده فرمانی زاده بازیگر خوب و قدیمی سینمای ایران در یکی از شهرهای استان مازندران که قائمشهر نام دارد متولد شده است و اکنون ساکن تهران میباشد. بیوگرافی فرخنده فرمانی زاده بازیگر نقش مادر بزرگ مازیار که مامان خانم هم به او میگویند بسیار جذاب است و خانم فرمانی زاده بازیگر در سال 77 و در سن 48 سالگی وارد سینما و تلویزیون ایران شد و حدود بیست سال است که بازیگر شده است. وی در چهاردهم اسفند سال 1329 متولد شده و اکنون در سن 69 سالگی به سر می برد.

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

مهدی ربیعی بازیگر نقش کاشف 5 در سریال فوق لیسانسه ها

مهدی ربیعی بازیگر نقش ستوان نعیمی معروف به کاشف 5 می باشد و به دلیل بازی منحصر به فردی که دارد توسط سروش صحت انتخاب شد. او دیالوگ های خود را در مجموعه تلویزیونی فوق لیسانسه ها بسیار طنز بیان می کند و عاشق بازیگری است. به گزارش سماتک شخصیت ستوان نعیمی این روزها بین مخاطبان سریال لیسانسه ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. مهدی ربیعی، بازیگر این نقش از چگونگی حضور در سریال، مواجهه اش با پلیس و شیوه کارکردن با سروش صحت می گوید. بیوگرافی مهدی ربیعی بازیگر نقش کاشف 5 در سریال فوق لیسانسه ها و یکی از شخصیت های محبوب فصل سوم لیسانسه ها است که مهدی ربیعی نقش آن را بازی میکند. بازیگر نقش ستوان نعیمی به تازگی توانسته در عرصه بازیگری معروف شود.

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

آتنه فقیه نصیری بازیگر نقش عمه لاله در سریال فوق لیسانسه ها

آتنه فقیه نصیری را همه شما می شناسید و می دانید اگر در سریال طنزی از حضور خانم فقیه نصیری بازیگر استفاده نشود بسیار جای سوال دارد. بیوگرافی آتنه فقیه نصیری بازیگر نقش نامزد سابق جناب سروان رحیمی است که در بیست و سومین روز از آبان ماه سال 1347 در یکی از شهرهای استان خوزستان که آقاجاری نام دارد متولد شده است. او تاکنون در سریال های شمعدونی و فصل 1 و 2 لیسانسه ها بازی کرده است و توانست بسیار موفق عمل کند. او یکی از بازیگران زن ایرانی است که به بیماری ام اس مبتلا شده است و می گوید هر روز ورزش می کنم تا بتوانم کارهای شخصی ام را خودم انجام دهم.

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

افشین سنگ چاپ بازیگر نقش پدر مسعود در سریال فوق لیسانسه ها

افشین سنگ چاپ بازیگر مرد سریال طنز فوق لیسانسه ها اکنون در سن 51 سالگی به سر می برد و برای بازی در نقش جعفر شریفیان پدر مسعود انتخاب شده است. افشین سنگ چاپ در سال های اخیر بسیار کم کار بوده است و هرزچندگاهی در نقش های کوتاه بازی میکند و بازیگر نقش پدر مسعود در مجموعه طنز فوق لیسانسه ها است. وی از سال 64 در سینمای ایران مشغول به کار بازیگری شد و اکنون در حدود 35 سال است که بازیگر شده و همه او را می شناسند. بهار حقیقی همسر افشین سنگ چاپ است که حاصل ازدواج این زوج یک دختر بچه 10 ساله است.

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

عرفان برزین بازیگر نقش برادر حبیب در سریال فوق لیسانسه ها

عرفان برزین بازیگر خردسال مجموعه طنز فوق لیسانسه ها است که در نقش برادر حبیب بازی کرده است. بیوگرافی عرفان برزین بازیگر نقش حمید در سریال فوق لیسانسه ها که در سنین کودکی به سر می برد و تاریخ تولد عرفان برزین 4 آذرماه سال 1386 و زاده تهران است. وی به درخواست سروش صحت برای بازی در نقش برادر حبیب نقوی انتخاب شد و در فصل سوم سریال لیسانسه ها حضور دارد. او یکی از دوستان صمیمی امین حیایی بوده و این دومین کار تلویزیونی این بازیگر کودک با سروش صحت است.

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

مهران رجبی بازیگر نقش پاکبان در فوق لیسانسه ها

مهران رجبی بازیگر معروف و متولد کرج است که در مجموعه تلویزیونی فوق لیسانسه بازی کرده است و با توجه به نقش کوتاهی که دارد اما رده کاری درجه یک را در سینما و تلویزیون ایران دارد. بیوگرافی مهران رجبی بازیگر نقش پاکبان در سریال فوق لیسانسه ها که در رشته گرافیک دانشگاه تهران تحصیل کرده است و همسر مهران رجبی یک بانوی ایرانی تمام عیار است که سه فرزند دارد. مهران رجبی یک پسر به اسم علیرضا دارد و دو دختر به نام های زهرا و سارا دارد که به گفته خودش یکی از یکی دیگر بهتر است.

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

عکس بازیگران در پشت صحنه سریال فوق لیسانسه ها

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + نام نقش های بازیگران با عکس

بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها با عکسهای اینستاگرام شان را در این مقاله تقدیم حضورتان کردیم و امیدواریم از دیدن سریال های طنز ایرانی با ملودرام عاشقانه لذت ببرید.

جدیدترین مطالب