اسامی بازیگران سریال سه دونگ سه دونگ با عکس

اسامی بازیگران سریال سه دونگ سه دونگ با عکس

اسامی بازیگران سریال سه دونگ سه دونگ

سریال سه دونگ سه دونگ به کارگردانی شاهد احمدلو نخستین بار در ماه رمضان سال 1390 روی آنتن رفت و به تازگی قرار است از شبکه آی فیلم پخش مجدد شود و اسامی بازیگران سریال سه دونگ سه دونگ شبکه آی فیلم را در این مقاله با هم مرور خواهیم کرد. این مجموعه تلویزیونی طنز در محله های قدیمی تهران تصویربرداری شده است که از جمله آنها می توان به محله بازار و محله درخونگاه در جنوب تهران اشاره کرد.

 

در این مجموعه تلویزیونی هنرمندان و بایگران شاخصی همچون سیروس گرجستانی، محمد کاسبی، مرجانه گلچین، جواد عزتی، اشکان اشتیاق، یوسف صیادی، گیتی معینی، عباس جمشیدی‌فر، فرشاد حسینی موحد، مریم معصومی، سیاوش مفیدی، متین ستوده، داریوش سلیمی، سیروس میمنت، بیژن پیشدادی، ساقی زینتی، پریسا رضایی، مجید شهریاری، ماهان عبدی، مجید علیزاده، احمد یاوری و مجید صالحی بازی کردند.

اسامی بازیگران سریال سه دونگ سه دونگ با عکس

داستان سریال سه دونگ سه دونگ

در خلاصه داستان سریال سه دونگ سه دونگ آمده است که نصرت صاحب سه دونگ از یک نانوایی است و به همراه 3 پسرش در این نانوایی سنگکی کار می کنند. سه دونگ دیگر این نانوایی به نام پرویز دوست قدیمی آقا نصرت است که سالها پیش به کشور ایتالیا رفته است و نصرت فکر می کند دیگر پرویز برنمی گردد و خودش را صاحب کل نانوایی سنگک می داند.

 

محمد کاسبی بازیگر نقش پرویز پس از 10 سال به ایران باز میگردد تا تکلیف اموال خود را مشخص کند و نصرت دستپاچه می شود. پرویز قصد فروش دنگ خود را دارد و نصرت که دوست ندارد نانوایی اش را با کسی شریک شود به تکاپو می افتد تا سهم پرویز را بخرد.

 

مسعود، محمود و منصور پسرهای آقا نصرت عشقی هستند و هر سه نفرشان در نانوایی کار می کنند که ماجراهایی برایشان اتفاق می افتد و تحت تاثیر یک سری حرف ها تصمیم می گیرند به خارج از کشور بروند.

اسامی بازیگران سریال سه دونگ سه دونگ با عکس

زمان پخش سریال سه دونگ سه دونگ

این مجموعه تلویزیونی قرار است به زودی از شبکه آی فیلم پخش شود و به محض اعلام زمان پخش سریال سه دونگ سه دونگ در همین مقاله اطلاع رسانی میشود.

 

سریال سه دونگ سه دونگ چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال سه دونگ سه دونگ 26 قسمت 45 دقیقه ای است که جمعا 1040 دقیقه است و محمد صالحیان تهیه کنندگی این سریال طنز تلویزیونی را عهده دار شده است.

اسامی بازیگران سریال سه دونگ سه دونگ با عکس

بازیگر نقش منصوره در سریال سه دونگ دونگ

مریم معصومی بازیگر نقش منصوره در سریال سه دونگ دونگ است و نقش دختر کوچک نصرت عشقی را در این کار تلویزیونی ایفاگر شده است. این دختر لوس و ته تغاری است و گاها شیطنت هایی را انجام می دهد که باعث غیرتی شدن برادرانش می شود. این نقش مثل خیلی از دخترهای به این سن و سال چند بعد شخصیتی دارد. دختری كه در یک خانواده سنتی بزرگ شده و خیلی جاها سعی در امروزی بودن دارد. گاهی وقت‌ها لوس است و خیلی جاها هم می‌تواند عاقلانه رفتار كند. مریم معصومی بازیگر نقش منصوره می گوید زمانی كه فیلمنامه را خواندم به نظرم نقشی آمد كه جای كار بسیاری داشت و با هدایت شاهد احمدلو توانسته‌ ام تا حد خیلی زیادی منصوره را یک دختر واقعی بازی كنم. از همان ابتدا دلم می‌خواست منصوره یک بعدی نباشد. مریم معصومی یادآور می‌ شود كه با حضور در این مجموعه، همیشه این احساس را داشته كه واقعا خانواده‌ ای به نام عشقی دارد و این حضور را تجربه‌ ای به یاد ماندنی برای خودش می‌ داند.

اسامی بازیگران سریال سه دونگ سه دونگ با عکس

عوامل سریال سه دونگ دونگ

کارگردان: شاهد احمدلو

فیلمنامه: علیرضا مسعودی، سید نیما حسن‌نیا
تصویربردار فاز اول: حسین ناظریان
تصویربردار فاز دوم: فرشاد گل‌سفیدی
گروه تصویربرداری: محسن زهی، مجید خمیس آبادی، نیما شاعری
صدابردار: محمد شیبندی
تدوین: شاهین یارمحمدی

طراح لباس: محسن غلامی
طراح گریم: سیاوش گرجستانی
اجرای گریم: محمد عالی پور
مدیر تدارکات: مهدی نکونام
مجری طرح: مجید صادقی
موسیقی: محمدمهدی گورنگی

خوانندهٔ تیتراژ: فریدون آسرایی

تکنواز تار: بهزاد خدارحمی

دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: شکیل مظفری
دستیار کارگردان: ماکان رضایی
دستیار تولید: وحید ندایی
تصویربردار پشت صحنه: محمدرضا قاسمی
عکاس: آرش شاه‌محمدی
مدیر تولید: هادی انباردار
تهیه‌کننده: محمد صالحیان

 

عکس و اسامی بازیگران سریال سه دونگ دونگ با هنرمندی سیروس گرجستانی و جواد عزتی را در این مقاله از سایت سماتک برایتان آماده کرده بودیم که امیدواریم لذت برده باشید.

جدیدترین مطالب