اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته

سریال گناه فرشته به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا تولید شده و یک درام اجتماعی و جنایی محسوب می‌شود. این سریال با داستانی پر ابهام و جذاب، توانسته است توجه بسیاری از تماشاگران را به خود جلب کند. در این مقاله عکس و اسامی بازیگران سریال گناه فرشته که در قسمت ابتدایی این مجموعه شبکه نمایش خانگی توانستند با اجرای قوی و متناسب، اعتماد و توجه تماشاگران را به خود جلب کنند بیان خواهیم کرد.

 

تصویربرداری سریال گناه فرشته در تهران انجام شده و یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی در سال ۱۴۰۲ است. این سریال، که کارگردانی آن را حامد عنقا بر عهده داشته، پس از هفت ماه تصویربرداری هم اکنون به پایان رسیده است. این درام پرتعلیق، که داستانی مملو از رمز و راز را به تصویر می‌کشد، توانسته توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. سریال با تمرکز بر موضوعات اجتماعی و جنایی، در تلاش است تا با فرهنگ ایرانی ارتباط برقرار کند. بازیگرانی چون شهاب حسینی، امیر آقایی و پردیس پورعابدینی در این سریال ایفای نقش می‌کنند و داستان از آستانه اجرای حکم دادگاه آغاز می‌شود.

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

نام نقش های سریال گناه فرشته

این بازیگران با اجرای قوی خود توانسته‌اند نقش‌های خود را به خوبی ایفا کنند و نظر تماشاگران را به خود جلب نمایند​​. اسامی بازیگران سریال گناه فرشته عبارتند از:

 

شهاب حسینی بازیگر نقش حامد تهرانی
نفس بازغی بازیگر نقش تینا تهرانی (دختر حامد)
پردیس پور عابدینی بازیگر نقش فرشته
امیر آقایی بازیگر نقش نوید عشیری
لادن مستوفی بازیگر نقش مهتاب محتشم
مهدی سلطانی سروستانی بازیگر نقش مشفق
دیبا زاهدی بازیگر نقش نازلی
آشا محرابی بازیگر نقش فرزوان (مادر نوید)
فخرالدین صدیق شریف بازیگر نقش امیر عشیری
بهروز رضوی بازیگر نقش عماد تهرانی
جعفر دهقان بازیگر نقش حجت
حسنا قبادی بازیگر نقش نگار
سلمان فرخنده بازیگر نقش جهانگیر
حلما سمرقندی بازیگر نقش نرگس
رعنا بهرخ بازیگر نقش مانیا
یونا توسکی در نقش نوه حجت
مهدی احمدی بازیگر نقش محمود واعظ
سیدمهرداد ضیایی
فرید سجادی حسینی
جمشید گرگین
سامیه لک
امیرحسین هاشمی
سام کبودوند

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

خلاصه داستان

آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه ست رو می سوزونه، چیزی موندنی باشه می مونه! داستان این سریال درباره یک زن به نام فرشته است که توسط پردیس پورعابدینی بازی می‌شود. او به جرم قتل محکوم به اعدام شده است و داستان از آستانه اجرای حکم دادگاه شروع می‌شود. فرشته در خدمت خانواده‌ای ثروتمند به نام عشیری قرار دارد و در یک شب تاریک با یک جنایت مرموز و مهیب مواجه می‌شود. این اتفاق نقطه آغازین ماجراهای پیچیده و مهیب سریال را تشکیل می‌دهد.

 

زمان پخش

این سریال از اول دی ماه ۱۴۰۲، هر هفته در روزهای جمعه راس ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود، و به نظر می‌رسد که قصه‌ پیچیده و بسیار پرهیجانی را در پی دارد. برای تماشای این سریال می‌توانید به وب‌سایت‌هایی مانند فیلیمو مراجعه کنید که نسخه کامل سریال را با بالاترین کیفیت و به صورت قانونی عرضه می‌کنند.

 

سریال گناه فرشته چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال گناه فرشته ۱۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای می‌باشد که هم اکنون تمام سکانس‌ها تصویربرداری و تولید شده است. با توجه به کشش بسیار زیاد این مجموعه ممکن است که فصل‌ دوم آن نیز به زودی تولید و برای پخش آماده شود. هر قسمت از این سریال به صورت هفتگی و در روزهای جمعه در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد، که این زمان‌بندی برای پخش قسمت‌ها به تماشاگران این امکان را می‌دهد تا به صورت منظم هر هفته با قسمت‌های جدید این سریال نمایش خانگی همراه شوند.

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

بیوگرافی بازیگران سریال گناه فرشته

در این بخش شما بازدید کننده عزیز را دعوت می کنیم تا نگاهی بیندازید به بیوگرافی بازیگران سریال گناه فرشته به همراه عکس های بازیگران این مجموعه شبکه نمایش خانگی که هم اکنون از پلتفرم فیلیمو در حال نمایش است.

 

شهاب حسینی

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی یکی از چهره‌های شناخته شده و محبوب سینما و تلویزیون ایران است. وی در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد و هم اکنون حدودا ۵۰ سال سن دارد. حسینی اولین فرزند خانواده است که یک برادر و دو خواهر هم دارد. او در دانشگاه تهران در رشته روان‌شناسی تحصیل کرده، اما تحصیلات خود را برای مهاجرت به کانادا نیمه‌کاره رها کرد​​​​. شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴، در حالی که تنها ۲۲ سال سن داشت، با پریچهر قنبری ازدواج کرد. آن‌ها دو فرزند پسر به نام‌های محمدامین و امیرعلی دارند که به ترتیب در سال‌های ۱۳۸۲ و ۱۳۹۰ به دنیا آمدند​​​​.

 

امیر آقایی

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

امیر آقایی متولد ۱۰ مرداد ۱۳۵۴ در ارومیه، بازیگر و نویسنده توانمند ایرانی است. او در سال ۱۳۸۰ با فیلم ارتفاع پست به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا وارد عرصه سینما شد. او با بازی در فیلم‌های موفقی مانند بدون تاریخ، بدون امضاء و شنای پروانه شناخته شده است و جوایز متعددی را در جشنواره‌های مختلف به دست آورده است. علاوه بر بازیگری، او در زمینه نویسندگی و عکاسی نیز فعالیت دارد و این بازیگر جوان تاکنون ازدواج نکرده و همسری ندارد.

 

پردیس پورعابدینی

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

پردیس پورعابدینی بازیگر زن ایرانی است که در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۳۷۹ در تهران متولد شده است. وی بیشتر به خاطر نقش راضیه در سریال خون آبی شناخته شده، که برای آن نامزد جایزه حافظ شده است. پورعابدینی همچنین برای ایفای نقش در فیلم جنگی ناشناخته، جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به دست آورده است. اطلاعاتی در مورد وضعیت ازدواج یا همسر وی در دسترس نیست​​. او نقش فرشته را در سریال گناه فرشته عهده‌دار شده و به خوبی توانست از پس این نقش برآید.

 

نفس بازغی

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

نفس بازغی بازیگر جوان و نوظهور ایرانی است که در سال ۱۳۸۷ در تهران متولد شده و در حال حاضر حدود ۱۵ سال سن دارد​​. او فرزند پژمان بازغی، بازیگر و مجری مطرح سینما و تلویزیون ایران، و مستانه مهاجر تدوینگر سینما و تلویزیون است​​​​. نفس بازغی بازیگر نقش تینا در سریال گناه فرشته است و این نخستین تجربه بازیگری او می‌باشد. در این سریال، او نقش دختری به نام تینا، دختر حامد تهرانی با هنرمندی (شهاب حسینی) را ایفا می‌کند. بازی او در این سریال نشان دهنده علاقه‌اش به دنباله‌روی حرفه‌ پدری‌اش می‌باشد​​. نفس همچنین در برنامه کودک شو به عنوان مجری فعالیت داشته و مستانه مهاجر مادر او می‌باشد. والدین این بازیگر جوان پس از سال‌ها زندگی مشترک و داشتن یک فرزند، در نهایت از هم جدا شده‌اند. این طلاق در حالی رخ داد که نفس در سن ۱۴ سالگی بود​​.

 

لادن مستوفی

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

لادن مستوفی بازیگر سینما و تلویزیون ایران در ۲۰ اسفند ۱۳۵۱ در شهر تنکابن به دنیا آمد. او در یک خانواده پنج‌نفره به دنیا آمده و فرزند سوم خانواده می‌باشد. نام اصلی خانم مستوفی بازیگر، زهرا است. وی تحصیلات دانشگاهی خود را نیمه تمام گذاشته و به جای آن وارد عرصه هنر شده است. وی فعالیت خود را در عرصه بازیگری از سال ۱۳۷۲ آغاز کرد و با بازی در فیلم روز واقعه به کارگردانی شهرام اسدی به اوج شهرت رسید. او در سن ۲۲ سالگی تحصیلات خود را رها کرد و به صورت حرفه‌ای بازیگری را دنبال کرد​​. ایشان در سال ۱۳۷۳ با شهرام اسدی کارگردان و فیلم‌نامه نویس ازدواج کرده است.

 

مهدی سلطانی

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

مهدی سلطانی سروستانی بازیگر و کارگردان ایرانی در تاریخ ۱ شهریور ۱۳۵۰ در شهر شیراز به دنیا آمده است. او دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، فوق لیسانس کارگردانی از همین دانشگاه و دکترای بازیگری تئاتر از دانشگاه اوینیون فرانسه است. سلطانی همچنین عضو هیئت علمی و استادیار دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‌باشد​​​​​​. این بازیگر و کارگردان ایرانی، در اسفند ماه سال ۱۳۷۹ و در سن ۲۹ سالگی ازدواج کرد. همسر وی خانه‌دار است و این زوج یک دختر به نام روژا دارند که در سال ۱۳۹۲ متولد شده است​​​​.

 

دیبا زاهدی

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

دیبا زاهدی، بازیگر زن ایرانی متولد ۹ مهر ۱۳۷۰ در تهران می‌باشد. او دانش‌آموخته رشته معماری از دانشگاه آزاد اسلامی است و از سال ۱۳۹۲ به طور حرفه‌ای در عرصه بازیگری فعالیت دارد​​. از نظر وضعیت تاهل، خانم زاهدی بازیگر هنوز ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد​​.

 

آشا محرابی

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

آشا محرابی بازیگر و کارگردان زن ایرانی در تاریخ ۳۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمده است. او بازیگری را از سنین نوجوانی آغاز کرد و نخستین تجربه رسمی خود در تلویزیون را با سریال توی گوش سالمم زمزمه کن در سال ۱۳۸۵ تجربه کرد. محرابی علاوه بر بازیگری، دوره‌های فیلمنامه‌نویسی و فیلمسازی را نیز گذرانده و در کانادا دوره‌هایی در این زمینه دیده است. خانم بازیگر متأهل است، اما همسرش تمایلی به انتشار عکس‌ها و اطلاعات شخصی ندارد. همچنین باید بدانید که او فرزند اسماعیل محرابی، بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد. پدرش علاوه بر بازیگری در تئاتر، سینما و دوبلاژ نیز فعالیت دارد.

 

فخرالدین صدیق شریف

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

فخرالدین صدیق شریف بازیگر و مترجم ایرانی در ۲۱ مرداد ۱۳۳۴ در شهر تهران متولد شده است. وی تحصیلات خود را در رشته طبیعی به پایان رسانیده و علاوه بر بازیگری، کارمند بازنشسته بانک ملی هم می‌باشد. صدیق شریف فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۵۰ در عرصه تئاتر آغاز کرد و سپس در سال ۱۳۶۷ به سینما راه یافت. وی در طی دوران هنری خود در آثار مختلف سینمایی و تلویزیونی ایفای نقش کرده است. از جمله نقش‌آفرینی‌های مهم او می‌توان به حضور در سریال‌هایی چون گیلدخت، بوی باران و ایراندخت اشاره کرد. آقای بازیگر متاهل بوده و دارای دو فرزند پسر به نام‌های فرزاد و میلاد می‌باشد. او به عنوان یکی از بازیگران بی‌حاشیه و معتبر در عرصه هنری ایران شناخته می‌شود و همواره سعی کرده است زندگی شخصی خود را از زندگی حرفه‌ای‌اش جدا نگه دارد​​​​​​.

 

بهروز رضوی

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

بهروز رضوی متولد ۱۰ دی ۱۳۲۶ در تهران صداپیشه، مجری رادیو و تلویزیون، بازیگر و ترانه‌سرای ایرانی است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۴۷ به عنوان گوینده رادیو آغاز کرد و در طول دوران حرفه‌ای خود در زمینه‌های مختلفی چون روایت مجموعه‌های مستند و سرایش ترانه‌ها فعالیت داشته است. بهروز رضوی تاکنون دو بار ازدواج کرده و صاحب شش فرزند است. در اوایل دوران حرفه‌ای کار خود، در چندین تئاتر با مهران مدیری همکاری داشته و پس از بازی در ۱۶ فیلم، به کار رادیویی بازگشته است. وی همچنین دارای آژانس تبلیغاتی بوده و بعدها یک نشریه و آموزشگاه گویندگی را اداره می‌کرده است​​​​​​.

 

جعفر دهقان

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

جعفر دهقان، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، در ۲۱ فروردین ۱۳۳۹ در تهران متولد شده است. او بازیگری را از دهه ۵۰ با تئاتر شروع کرد و سپس به سینما و تلویزیون راه یافت. جعفر دهقان دارای مدرک تحصیلی دیپلم هنرستان فنی است و در آثار مختلفی همچون غریب، چهار اصفهانی در بغداد و یتیم خانه ایران به ایفای نقش پرداخته است​​. او متاهل بوده و دو فرزند به نام‌های سروش و سحر دارد​​. ایشان یکی از بازیگران محبوب و موفق ایران بوده که علاوه بر حضور در آثار سینمایی و تلویزیونی همچون سریال یوسف پیامبر، در زمینه تئاتر نیز فعالیت داشته و دارد.

 

حسنا قبادی

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

حسنا قبادی بازیگر سینما، تئاتر، و تلویزیون ایران است که در تاریخ ۲۴ دی دهه ۷۰ در ایلام به دنیا آمد. ایشان فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی مانند غریب، مشاور، گناه فرشته، آزادی مشروط، و شب آخر حضور داشته‌ است. حسنا قبادی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد.

 

سید مهرداد ضیایی

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

سید مهرداد ضیایی متولد سال ۱۰ تیر ۱۳۴۸ در اصفهان، بازیگر تئاتر، تلویزیون، و سینمای ایران می‌باشد. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر بوده و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۶۹ آغاز کرد. او کار خود را در زمینه بازیگری با تئاتر شروع کرد و سپس به تلویزیون و سینما راه یافت. وی اغلب در نقش‌های مکمل دیده می‌شود و برای او کیفیت نقش مهم است. ایشان همچنین در زمینه نویسندگی فعالیت داشته و به عنوان مولف و ویراستار در دائره‌المعارف بزرگ اسلامی و دیگر دانشنامه‌ها مشارکت کرده است. او به مطالعه در حوزه‌هایی مانند فلسفه، عرفان، اسطوره‌شناسی، و ادبیات نمایشی علاقه‌مند است. همسر مهرداد ضیایی، ژیلا تقی‌زاده نقاش و داستان‌نویس است که حاصل ازدواج‌شان یک فرزند دختر به نام افروز می‌باشد.

 

سامیه لک

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

سامیه لک متولد ۹ خرداد ۱۳۵۹ در تهران، یک بازیگر سینما و تلویزیون شناخته شده و پرطرفدار می‌باشد. او از سال ۱۳۸۵ در عرصه بازیگری فعالیت دارد و به واسطه نقش‌آفرینی در مجموعه‌هایی چون مرگ تدریجی یک رؤیا شناخته شده است. خانم سامیه لک سال‌ها پیش ازدواج کرده و در زمینه مهندسی معماری نیز فعالیت دارد. او برای ادامه تحصیل در رشته مهندسی معماری به دبی رفته بود و چند سالی در کشور امارات زندگی کرده است.

 

سلمان فرخنده

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

سلمان فرخنده بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر است که در سال ۱۳۶۱ در شهر شیراز چشم به جهان گشود. وی فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه تهران نیز می‌باشد. او بیشتر به خاطر فعالیت‌هایش در عرصه تئاتر شناخته می‌شود، اما در تلویزیون و سینما نیز حضور مثبت داشته است. ایشان سال‌ها پیش با خانم میترا مومنی ازدواج کرده و به خاطر شباهت صدا و چهره‌اش به خسرو شکیبایی، بازیگر پیشکسوت ایرانی، شناخته شده است.

 

رعنا بهرخ

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

رعنا بهرخ بازیگر و منشی صحنه در عرصه سینما و تلویزیون ایران نیز می‌باشد. وی فعالیت هنری خود را به عنوان منشی صحنه آغاز کرد و در این زمینه تجربیات قابل توجهی دارد. او در سال ۱۳۹۶ در فیلم ماموریت غیر ممکن به کارگردانی یعقوب غفاری فعالیت داشته است که این اثر از جمله کارهای مهم او به شمار می‌آید. او همچنین در سریال گناه فرشته در نقش مانیا ظاهر شده که اولین تجربه‌اش در نمایش خانگی محسوب می‌شود.

 

یونا توسکی

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

یونا توسکی بازیگر خردسال ایرانی زاده کرج بوده که در سال ۱۳۹۸ متولد شده است. او هم اکنون در شهر کرج زندگی می‌کند و عمدتاً در زمینه مدلینگ فعالیت دارد.

 

حلما سمرقندی

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

حلما سمرقندی بازیگر زن و منشی صحنه در عرصه‌های هنری به خصوص در سینما فعالیت دارد. سال ۱۳۹۶ برای او دوره‌ای پرتلاش و موفقیت آمیز در عرصه سینما بوده است. حلما سمرقندی در حال حاضر مجرد بوده و تاکنون ازدواج نکرده است​​​​.

 

مهدی احمدی

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

مهدی احمدی بازیگر، نقاش و فارغ‌التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنر، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۴۵ در تهران متولد شده است. او نقاشی را از سال ۱۳۶۳ شروع کرد و اولین نمایشگاه انفرادی خود را در سال ۱۳۷۴ برپا کرد. علاوه بر نقاشی، مهدی احمدی در سینما و تلویزیون نیز فعالیت داشته و از سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم در کوچه‌های عشق به کارگردانی خسرو سینایی وارد این عرصه شد​​. مهدی احمدی با پرستو رجایی، نقاش و نویسنده، ازدواج کرده است. این زوج در زمینه نقاشی فعالیت‌های بی‌شماری دارند و تا به امروز نمایشگاه‌های مشترکی برگزار کرده‌اند. این زوج صاحب یک پسر به نام مشتاق متولد ۳۰ دی ۱۳۹۸ می‌باشند​​.

 

جمشید گرگین

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

جمشید گرگین بازیگر و تهیه‌کننده‌ ایرانی است که در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۳۰ در تهران به دنیا آمده است. وی فعالیت هنری خود را ابتدا به عنوان گزارشگر برنامه شما و تلویزیون در تلویزیون ملی ایران در سال ۱۳۴۸ آغاز کرد و از سال ۱۳۵۲ رسما وارد عرصه بازیگری شد.

 

فرید سجادی حسینی

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

فرید سجادی حسینی کارگردان، بازیگر و تهیه‌کننده اهل ایران، در ۱۶ فروردین ۱۳۲۸ در شهر اهواز به دنیا آمده است. او فارغ‌التحصیل لیسانس زبان انگلیسی است و در سال ۱۳۶۹ فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان دستیار کارگردان با فیلم سکوت آغاز کرد. او به خاطر نقش تاثیرگذار خود در فیلم فروشنده در نوزدهمین جشن خانه سینما برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. فرید سجادی حسینی قبل از انقلاب ازدواج کرده و صاحب چهار فرزند پسر به نام‌های آرش، احسان، روزبه و ناصر می‌باشد که همه آن‌ها در حوزه هنر و سینما فعالیت دارند​​​​​​.

 

سام کبودوند

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

سام کبودوند متولد ۱۷ دی ۱۳۶۱ در تهران، بازیگر مرد ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی معدن بوده که فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرده و بعداً به تلویزیون و سینما هم راه یافت. او تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

 

امیرحسین هاشمی

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

امیرحسین هاشمی بازیگر مرد ایرانی در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۶۸ در تهران متولد شد و تا به این لحظه مجرد می‌باشد. وی تحصیلات خود را در رشته سینما در دانشگاه آزاد تنکابن به پایان رسانده است. امیرحسین هاشمی فعالیت حرفه‌ای خود را از تئاتر در سال ۱۳۹۰ کلید زد و در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم ایستاده در غبار به کارگردانی محمدحسین مهدویان، وارد عرصه سینما شد. او علاوه بر بازیگری، به عنوان دستیار کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

 

عوامل

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

حامد عنقا، کارگردان سریال گناه فرشته که نخستین تجربه او در عرصه کارگردانی می‌باشد، سابقه طولانی در عرصه سینما و تلویزیون ایران دارد. او کار خود را به عنوان سردبیر رسانه‌های سینمایی آغاز کرد و سپس به نویسندگی و کارگردانی روی آورد. عنقا در طول حدود دو دهه فعالیت خود، در نگارش و تولید سریال‌های محبوب و پرمخاطب ایرانی نقش داشته است. او در آثار خود تاکنون به موضوعات اجتماعی توجه داشته و در کار نویسندگی سعی کرده داستان‌های بسیار پرطرفداری را تولید کند. در ادامه با عوامل سریال گناه فرشته آشنا خواهید شد:

 

تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: حامد عنقا
فیلمبردار: زنده‌یاد مرتضی پورصمدی
تدوین: میثم مولایی
طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف
مدیر صدابرداری: وحید دوزنده
مدیر تولید: افشین قلی‌پور
مدیر پشتیبانی: سیدعلی اسلامی
موسیقی: ستار اورکی
طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق
طراح گریم: مهرداد میرکیانی
سرپرست گروه کارگردانی: احسان سجادی حسینی
مدیربرنامه‌ریزی: مجیدرضا فاضلی
منشی صحنه: علیرضا فرح زادی
طراح جلوه‌های ویژه بصری: امیر ولی‌خانی
سرپرست جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ
عکاس: آرش شاه‌محمدی
مجری طرح: رسانه مهر طه

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

عکس بازیگران سریال گناه فرشته

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته + نام نقش های سریال با عکس

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته را در این بخش از سایت سماتک برای شما کاربر محترم تهیه و آماده کردیم که امیدواریم از پخش این مجموعه در شبکه نمایش خانگی با ژانر جنایی لذت ببرید.

جدیدترین مطالب