اسامی بازیگران سریال تا ثریا | خلاصه داستان و زمان پخش

اسامی بازیگران سریال تا ثریا | خلاصه داستان و زمان پخش

اسامی بازیگران سریال تا ثریا

سریال تا ثریا سیروس مقدم جدیدترین مجموعه تلویزیونی است که در کنداکتور پخش شبکه آی فیلم قرار گرفته است و در این مقاله عکس و اسامی بازیگران سریال تا ثریا شبکه آی فیلم را با هم مرور خواهیم کرد. این مجموعه تلویزیونی یکی از بهترین کارهای تلویزیونی سیروس مقدم است که در سال 1390 برای نخستین بار از شبکه یک سیما روی آنتن رفت. این مجموعه تلویزیونی با ملودرام اجتماعی درباره پول نزولی و ربا است که بازیگران معروفی در آن ایفای نقش کرده اند.

 

سریال تا ثریا یکی از سریال های ایرانی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی همسرش الهام غفوری است که در سال 1390 ساخته شده است. در این سریال بسیاری از بازیگران بنام سینما و تلویزیون نظیر همایون ارشادی، میرطاهر مظلومی، هومن سیدی و حسین مهری حضور دارند که در ادامه به معرفی تمام آنها خواهیم پرداخت. سریال «تا ثریا» یک ملودرام اجتماعی است که مضمون محوری آن با استناد به حدیث ابتدای سریال در ارتباط با ربا است و پیام آن مطابق با حکم شرع و عرف جامعه، در مذمت نزول‌ خواری است.

 

اسامی بازیگران سریال تا ثریا عبارتند از: آزیتا حاجیان، همایون ارشادی، مهران احمدی، لیندا کیانی، هومن سیدی، حسین مهری، الناز حبیبی، میرطاهر مظلومی، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، فرناز منافی ظاهر، پورانداخت مهیمن، سید علی صالحی و… بـه ایفای نقش پرداخته اند.

 

بازیگران میهمان سریال تا ثریا عبارتند از: حشمت آرمیده، حسن اسدی، هوشنگ اشرف زاده، امیر حمیدزاده، نوید خداشناس، علی دشتی، حسین زمانی، ساقی زینتی، عباس شجاع، ابراهیم شجاعی، قدرت صالحی، عباس قاصدی، سعید قره خانلو، مرتضی کاظمی، حسن کریم خان زند، فرج گل سفیدی، عباسعلی محمدی، محمدعلی مژدهی، پروین میکده، ملیحه نیکجومند و محمدرضا نیک سرشت.

اسامی بازیگران سریال تا ثریا | خلاصه داستان و زمان پخش

داستان سریال تا ثریا

در خلاصه داستان سریال تا ثریا آمده است که زنی به اسم ثریا خانم با هنرمندی آزیتا حاجیان سالها پیش شوهرش را از دست داده است و با فرزندان خود زندگی سختی را می گذرانند. او برای کسب درآمد بیشتر تصمیم می گیرد خانه اش را به مبلغ 100 میلیون تومان بفروشد و پول آن را به صورت نزول به یکی از دوستان داماد خود می دهد. ثریا 15 سال پیش شوهرش را از دست داده است و در یک بیمارستان مشغول پرستاری است که سرانجام با یک پیرمرد که از مریض های بیمارستان است آشنا می شود و تصمیم می گیرد که به صورت پنهانی با او ازدواج کند.

 

همایون ارشادی بازیگر نقش سرهنگ در سریال تا ثریا است که با ثریا خانم ازدواج می کند اما هیچکسی از این رابطه خبر ندارد تا اینکه در یک حادثه سرهنگ به قتل می رسد و تمام حواس ها سمت ثریا می رود و او محکوم به قتل می شود. ماجرا ادامه پیدا می کند و پس از مرگ سرهنگ همه می فهمند که ثریا و سرهنگ زن و شوهر بوده اند و رضا پسر سرهنگ از این موضوع شاکی می شود.

اسامی بازیگران سریال تا ثریا | خلاصه داستان و زمان پخش

زمان پخش سریال تا ثریا

به تازگی و طی اعلام کنداکتور شبکه آی فیلم زمان پخش سریال تا ثریا از روز سه شنبه 28 مرداد ماه هر شب راس ساعت 21:00 می باشد و طی دو مرحله در روز بعد از پخش قسمت اصلی تکرار می شود. ساعت تکرار های سریال تا ثریا 05:00 صبح و 01:00 ظهر روز بعد از پخش قسمت اصلی می باشد. سریال تا ثریا، سریال ایرانی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری است. این سریال در ژانر درام و اجتماعی در سال 90 ساخته شده و برای اولین بار در همان سال از شبکه اول سیما منتشر شد. به گزارش سماتک حالا قرار است بار دیگر این سریال بر روی آنتن صدا و سیما برود.

اسامی بازیگران سریال تا ثریا | خلاصه داستان و زمان پخش

سریال تا ثریا چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال تا ثریا 32 قسمت 50 دقیقه ای است که هر شب یک قسمت از آن در شبکه آی فیلم پخش می گردد. این سریال به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1390 ساخته شد و برای اولین بار از شبکه یک سیما در 32 قسمت پخش شد. بازپخش سریال نیز چندین بار از شبکه های مختلف سیما پخش شده است.

اسامی بازیگران سریال تا ثریا | خلاصه داستان و زمان پخش

بیشتر درباره سریال تا ثریا

سیروس مقدم در آخرین مصاحبه اش گفته است: حال و هوای ثریا به نسل خود من نزدیک تر است. ثریا یک زن كاملا معمولی است. ما با یک زن معمولی طرفیم كه برای فرزندانش حكم پدر و مادر را دارد. همسرش 15 سال پیش از دنیا رفته و او مجبور است برای گذران زندگی در آشپزخانه بیمارستان یک كار سخت را انجام دهد. ثریا عزت نفس بالایی دارد و به خاطر فرزندانش آرزوهای خود را سركوب می كند. شرایط یک جامعه مردسالار به ثریا اجازه نمی دهد او ازدواج مجدد داشته باشد.

 

مقدم ادامه می دهد: در این سریال می پرسیم، چگونه ممكن است زنی كه 15 سال با اقتدار زندگی كرده دچار لغزش شود. به تدریج پول حرام وارد زندگی ثریا می شود و او چشمش را روی این حرام می بندد. اشتباه ثریا باعث می شود كه نگاه های دیگران به او عوض شود.

اسامی بازیگران سریال تا ثریا | خلاصه داستان و زمان پخش

عوامل

کارگردان: سیروس مقدم

نویسنده: سعید فرهادی

تهیه کننده: الهام غفوری

مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: برزو نیک نژاد

دستیار دوم کارگردان: داود زادق آبادی

منشی صحنه: محسن بهاری

تیتراژ: ساسان توکلی فارسانی

عکاس: محمد فوقانی

مدیران تدارکات: سیدسعید رضوی و اسماعیل میرزایی

جانشین تولید: محمود اتحادی

طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری

طراح چهره پردازی: مجید اسکندری

صدابردار: مرتضی اسلان زاده

صداگذاری و میکس: مهرشاد ملکوتی

خواننده: محمد اصفهانی

شاعر: اهورا ایمان

موسیقی: آریا عظیمی نژاد

تدوین: سیامک مهماندوست

مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی

اسامی بازیگران سریال تا ثریا | خلاصه داستان و زمان پخش

اسامی بازیگران سریال تا ثریا را در این بخش از سایت سماتک بیان کردیم و امیدواریم از دیدن این کار تلویزیونی با ملودرام اجتماعی که درباره ربا و نزول است در کنار همراهان تان لذت ببرید و در پایان بد نیست بدانید آهنگ پایان و تیتراژ سریال با صدای یکی از بهترین خواننده های ایرانی خوانده شده است که بسیار زیبا و جذاب است.

جدیدترین مطالب