بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی

بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی

بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی

بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی به همراه عکس های بازیگران در پشت صحنه سریال تلویزیونی زیرخاکی را در این بخش از سایت سماتک مرور می کنیم.این مجموعه تلویزیونی ساخته جلیل سامان در اردیبهشت ماه سال 99 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در صورتی که تمایل دارید با هنرمندان این مجموعه تلویزیونی بیشتر آشنا شوید ما در این مقاله از سایت سماتک بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی شبکه یک سیما را تقدیم حضورتان خواهیم کرد. سریال طنز زیر خاکی یکی از جدیدترین سریال های کمدی ایرانی است که قرار شده است در ایام ماه مبارک رمضان امسال روی آنتن برود.

 

بیوگرافی هادی حجازی فر بازیگر سریال زیرخاکی

هادی حجازی فر بازیگر مرد سینما و تلویزیون ایران است که در تاریخ 31 خرداد 1355 در شهر خوی در استان آذربایجان غربی چشم به جهان گشود. او یکی از بازیگران سریال زیرخاکی شبکه یک است که به زودی روی آنتن خواهد رفت. این بازیگر در رشته نمایش عروسکی درس خوانده است و برای تحصیل در دانشگاه به تهران آمده و سپس وارد عرصه بازیگری شد. او یک پسر دارد و با همسرش سالها پیش ازدواج کرده است و زندگی خوبی را دارند.

 

بیوگرافی امید روحانی بازیگر سریال زیرخاکی

امید روحانی بازیگر مرد ایرانی در دهه چهل شمسی به دنیا آمده است و علاوه بر بازیگری در رشته پزشکی درس خوانده است. امید روحانی در سریال زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان بازی کرده است و متخصص بیهوشی بیمارستان تهران می باشد. او در سال های اخیر به عنوان منتقد در حال فعالیت است و فیلم های سینمایی زیادی را تاکنون نقد کرده است. وی از دانشگاه علوم پزشکی تهران مدرک طبابت عمومی و از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مدرک تخصصی بیهوشی را گرفت. وی در فیلم بانو ساخته داریوش مهرجویی مشاور پزشکی بوده است.

بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی

بیوگرافی علیرضا کمالی بازیگر سریال زیرخاکی

علیرضا کمالی بازیگر چهل ساله سینما و تلویزیون ایران است که در اردیبهشت ماه سال 1359 در تهران متولد شده است. او پیش از بازی در سریال تلویزیونی زیرخاکی، در مجموعه وارش بازی کرده بود و تحصیلات این بازیگر لیسانس بازیگری است. از مهمترین آثار این بازیگر می توان به سریال نفس اشاره کرد که پس از بازی در آن به اوج شهرت رسید. تا این تاریخ آقای کمالی بازیگر مجرد بوده و همسری ندارد و در برخی از رسانه به صورت کذب او را متاهل معرفی کرده اند.

 

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر سریال زیرخاکی

پژمان جمشیدی متولد 10 شهریور 1356 تهران، بازیکن سابق فوتبال و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او در سال 1392 با بازی مجموعه تلویزیونی پژمان به دنیای بازیگری قدم نهاد. او هم اکنون مجرد است و تا به امروز همسری اختیار نکرده است. پژمان جمشیدی بازیگر سریال زیرخاکی است که یکی از نقش های مهم را در این مجموعه طنز تلویزیونی ایفاگر شده است.

 

بیوگرافی ژاله صامتی بازیگر سریال زیرخاکی

ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 14 فروردین 1351 در تهران است و هم اکنون 45 سال سن دارد. وی دارای مدرک تاتر از دانشکده هنر است و به تازگی در سریال زیرخاکی ایفای نقش کرده است. خانم صامتی بازیگر فعالیت هنری خود را از سال 1372 با بازی در فیلم دت یعنی دختر آغاز نمود. آخرین حضور او در تلویزیون بازی در نقش عالیه در سریال نفس می باشد که سال 96 از شبکه سه پخش گردید. ژاله صامتی متاهل بوده و همسر ایرج سنجری می باشد و ازدواج کرده است و دو دختر به نام های یاس و نیاز دارد.

 

بیوگرافی ساناز سعیدی بازیگر سریال زیرخاکی

ساناز سعیدی متولد 24 فروردین 1368 در تهران، بازیگر ایرانی است. او مدرک مهندسی معماری از دانشگاه تهران را دارد و یکی از زیباترین بازیگران زن ایرانی است. ساناز سعیدی بازیگر سریال زیرخاکی دوره بازیگری را در کلاس‌ های امین تارخ گذرانده است و فعالیت بازیگری خود را با تئاتر کلید زد. او اولین بار در سریال پریا نقش کوتاهی را بازی کرد و سپس در سریال نفس نقش اصلی داستان را بر عهده داشت. این بازیگر تا لحظه انتشار این مقاله مجرد بوده است و اطلاعاتی از همسر وی در دسترس نیست.

 

بیوگرافی سیما تیرانداز بازیگر سریال زیرخاکی

سیما تیرانداز بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران و متولد 9 شهریور ماه سال 1349 در تهران می باشد. او در رشته کارگردانی درس خوانده است و مدرک کارشناسی ارشد بازیگری دارد. اولین فیلمی که او در آن ایفای نقش کرد هامون نام داست و از دیگر فیلم ها و سریال های او می توان کاتیوشا، به وقت خماری، شکلات داغ، بچه مهندس، ستایش و پادری را نام برد. سیما تیرانداز بازیگر سریال زیرخاکی ساخته جلیل سامان است که در شب های ماه رمضان 99 روی آنتن شبکه 1 سیما خواهد رفت.

 

بیوگرافی گوهر خیراندیش بازیگر سریال زیرخاکی

گوهر خیراندیش بازیگر در روز یکم شهریور ماه سال 1333 در شهر شیراز چشم به جهان گشود. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا تهران میباشد و از سن 13 سالگی وارد عرصه بازیگری شده است. از ابتدا که وارد عرصه سینما و تلویزیون شد بازی‌اش را همگان پسندیدند. او با بازی اش را با فیلم روزهای انتظار آغاز کرد و با فیلم بانو خوش درخشید. گوهر خیراندیش در سال 1351 با جمشید اسماعیل خانی ازدواج کرد حاصل ازدواج گوهر خیراندیش و جمشید اسماعیل خانی یک پسر و دو دختر به نام های امید، آزاده و آناهیتا است. وی همسر جمشید اسماعیل خانی است که در تاریخ 18 فروردین 81 به دلیل سکته مغزی در سن 52 سالگی دار فانی را وداع گفت.

 

بیوگرافی اصغر نقی زاده بازیگر سریال زیرخاکی

اصغر نقی زاده متولد سال 1341 در تهران است. وی دارای مدرک فوق دیپلم بازیگری است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 1368 با فیلم مهاجر آغاز کرد. اصغر نقی زاده بازیگر سریال زیرخاکی است که حاصل ازدواج او و همسرش دو فرزند پسر به نام های محسن و محمد می باشد. با اینکه اصغر نقی زاده را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. وی علاوه‌ بر بازیگری به‌ عنوان دستیار صحنه و دستیار کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر آقای بازیگر در حرفه‌ دستیار صحنه، فیلم از کرخه تا راین است که طرفداران زیادی را داشت.

بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی

بیوگرافی نادر فلاح بازیگر سریال زیرخاکی

نادر فلاح مبرمی متولد 1352 در کرمان، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او و همسرش دو دختر دارند که آقای فلاح بازیگر عاشق فرزندان خود است. نادر فلاح بازیگر سریال زیرخاکی تاکنون در آثار سینمایی و تلویزیونی زیادی بازی کرده است و یکی از بهترین بازیگران مرد سینمای ایران است.

 

بیوگرافی رایان سرلک بازیگر سریال زیرخاکی

رایان سرلک بازیگر خردسال سریال زیرخاکی است که به درخواست جلیل سامان در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده است . این بازیگر خردسال 5 سال سن دارد و با رضایت پدر و مادرش در سریال طنز زیر خاکی بازی کرده است.

 

بیوگرافی ایرج سنجری بازیگر سریال زیرخاکی

ایرج سنجری بازیگر و مدیر دوبلاژ است که در سریال زیرخاکی ایفای نقش کرده است و همسر خانم ژاله صامتی بازیگر است. وی 2 دختر دارد و در فیلم وجه حامل نقش مقابل همسرش را ایفاگر شده است. این بازیگر در دهه 50 به دنیا آمده است و از همسرش یک سال بزرگتر است و باید بدانیم که دخترانش یاس و نیاز را بسیار دوست دارد و از کودکی آنان را تشویق به هنر کرده است.

 

منتخبی از بهترین تصاویر و بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی را در این بخش از سایت سماتک تقدیم به شما علاقه مندان کردیم و امیدواریم از پخش این مجموعه طنز تلویزیونی در ماه رمضان 99 لذت ببرید.

جدیدترین مطالب