اسامی بازیگران سریال نجوا + نام نقش های سریال با عکس

اسامی بازیگران سریال نجوا + نام نقش های سریال با عکس

اسامی بازیگران سریال نجوا

سریال نجوا شبکه آی فیلم یک سریال اجتماعی است که در شهر تهران تصویر برداری شده است و قرار است به زودی از شبکه آی فیلم بازپخش شود که در این بخش از سایت سماتک اسامی بازیگران سریال نجوا و نقش هایشان را به شما معرفی خواهیم کرد. مجموعه تلویزیونی نجوا به کارگردانی ابراهیم شیبانی برای پخش از شبکه اول سیما ساخته شده است و بازیگران معروفی همچون سوگل خلیق و مجید نوروزی در آن ایفای نقش کرده اند.

 

بازیگران سریال نجوا عبارتند از: سجاد افشاریان، پوریا رحیمی سام، نغمه ارجمند، الهام نامی، مسعود کرامتی، محمد علی نجفی، احمد حامد، ایوب آقاخانی، مسعود دلخواه، وحید نفر، سوگل خلیق، مجید نوروزی، محسن بهرامی، محمد مختاری، پریسا صبوری نژاد، محمد ساربان، مهدی بجستانی، محمود نظرعلیان، کتانه افشاری نژاد، علی میلانی، پوریا رستمی، محسن سلیمانی، شهین نجف‌زاده و مهدی احمدی از بازیگران سریال نجوا هستند.

اسامی بازیگران سریال نجوا + نام نقش های سریال با عکس

نام نقش های سریال نجوا

سجاد افشاریان بازیگر نقش جلال شایان
مسعود کرامتی بازیگر نقش سلیمی (وکیل)
نغمه ارجمند بازیگر نقش فروغ هرمزی (همسر جلال)
محمدعلی نجفی بازیگر نقش استاد هرمزی (پدر فروغ)
سوگل خلیق بازیگر نقش لیلا
پوریا رحیمی سام بازیگر نقش سامانی (شریک جلال)
مجید نوروزی بازیگر نقش مهرداد فهیم (شاگرد سابق جلال)
الهام نامی بازیگر نقش نوشین نجم (دوست فروغ و روانشناس)
احمد حامد بازیگر نقش امیرحسین پرهام (مدیر مؤسسه خیریه)
محسن بهرامی بازیگر نقش نوید (پسر ترابی)
ایوب آقاخانی بازیگر نقش ساعد یگانه (همسر سابق نوشین نجم)
محمد ساربان بازیگر نقش ترابی (سهام دار کارخانه)
پریسا صبوری نژاد در نقش همسر پرهام
محمود نظرعلیان بازیگر نقش آصف کیایی (صاحب کارخانه)
مهدی احمدی بازیگر نقش هاتف
مهدی بجستانی شکور

 

خلاصه داستان

در خلاصه داستان سریال نجوا آمده است که سجاد افشاریان بازیگر نقش جلال شایان از دانشگاه فارغ التحصیل می شود و برای کار در یک کتابفروشی مشغول به کار می شود.

 

این کتاب فروشی برای استاد هرمزی است که این استاد دانشگاه جلال بوده و یک دختر به اسم فروغ دارد که مترجم آثار ادبی است. جلال که مدتی است در این کتابفروشی مشغول به کار شده است رفته رفته عاشق فروغ با هنرمندی نغمه ارجمند می شود و این دختر و پسر به یکدیگر علاقه مند می شوند و ماجرای عشق و عاشقی شان آغاز می شود.

 

جلال و فروغ پس از موافقت پدر فروغ با هنرمندی محمدعلی نجفی با یکدیگر ازدواج می کنند. جلال که به شدت عاشق پولدار شدن است فکرهای مختلفی برای کسب درآمد بیشتر در ذهن دارد اما فروغ به یک زندگی ساده و توام با عشق راضی است.

 

جلال که عاشق فروغ شده است دوست دارد از هر راهی به ثروت برسد و موضوع قصه سریال نجوا رزق حلال، یتیم­‌نوازی، نقش محوری مادر، امید به نسل نو، آسیب­‌های اجتماعی و طلاق و تشویق به تولید از محورهای محتوایی این مجموعه تلویزیونی است.

اسامی بازیگران سریال نجوا + نام نقش های سریال با عکس

زمان پخش

این سریال از شبکه آی فیلم روی آنتن می رود و زمان پخش سریال نجوا هر شب راس ساعت 20:00 می باشد. همچنین زمان پخش تکرار های مجموعه نجوا به کارگردانی ابراهیم شیبانی در ساعت های 04:00 بامداد و 12:00 ظهر روز بعد از پخش قسمت اصلی می باشد.

 

سریال نجوا چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال نجوا 48 تا است که نخستین بار در سال 1397 از شبکه یک سیما روی آنتن رفت و توانست مخاطبان زیادی را جذب تلویزیون کند. طبق تصمیم کنداکتور شبکه آی فیلم این مجموعه تلویزیونی 48 قسمتی برای پخش مجدد از شبکه آی فیلم در جدول پخش قرار گرفته است.

اسامی بازیگران سریال نجوا + نام نقش های سریال با عکس

بیوگرافی بازیگران سریال نجوا

در این بخش از سایت سماتک بیوگرافی بازیگران سریال نجوا شبکه آی فیلم به همراه عکس های بازیگران این مجموعه تلویزیونی را با هم مرور خواهیم کرد. در صورتی که تمایل دارید با بازیگران مجموعه نجوا شبکه آی فیلم بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید. این سریال 48 قسمتی جدیدترین اثر تلویزیونی ابراهیم شیبانی است که در استان تهران ساخته شده است. بازیگران بسیار معروفی در این سریال عاشقانه بازی کرده اند که از مهمترین آنها می توان به مسعود کرامتی در نقش وکیل و الهام نامی در نقش میترا نجم اشاره کرد. پوریا رحیمی سام در نقش سامانی در این سریال بازی کرده است و امیدواریم از پخش این سریال در کنار خانواده لذت ببرید.

اسامی بازیگران سریال نجوا + نام نقش های سریال با عکس

سجاد افشاریان

سجاد افشاریان بازیگر مرد سینما و تلویزیون در فروردین ماه سال 1364 در شهر شیراز چشم به جهان گشود و یکی از بهترین بازیگران مرد ایرانی بشمار می رود. او نقش جلال شایان در سریال تلویزیونی نجوا را ایفاگر شده است و ناگفته نماند که ایشان سرپرست گروه نویسندگان برنامه خندوانه بوده است. او علاوه بر بازیگری در نویسندگی هم تبهر دارد و موضوع قصه بسیاری از سریال های تلویزیونی با قلم او نوشته شده است. سجاد افشاریان مدیریت هنری گروه موسیقی بمرانی را نیز برعهده دارد و این بازیگر جوان مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.

اسامی بازیگران سریال نجوا + نام نقش های سریال با عکس

مسعود کرامتی

مسعود کرامتی بازیگر متولد نهم مرداد ماه سال 1335 در تهران است که علاوه بر بازیگری در عرصه های تهیه کنندگی و کارگردانی هم مشغول فعالیت است. این بازیگر کار کشته ایرانی در محله حشمتیه تهران چشم به جهان گشود و هم اکنون ساکن تهران است. وی در رشته هنرهای نمایشی دانشکده هنرهای زیبا تهران درس خوانده است و از سال 1355 تاکنون در سینما و تلویزیون مشغول فعالیت است. مسعود کرامتی بازیگر نقش وکیل در سریال نجوا در سال 1370 با خانم فرخنده بانو شادمنش ازدواج کرد که همسرش ایشان هم بازیگر نه چندان مطرح ایرانی است. همسر مسعود کرامتی بعد از ازدواج کار بازیگری را کنار گذاشت و سرانجام در سال 1393 درگذشت.

اسامی بازیگران سریال نجوا + نام نقش های سریال با عکس

نغمه ارجمند

نغمه ارجمند بازیگر نقش فروغ در سریال نجوا در سال 1365 در تهران چشم به جهان گشود و سالها پیش ازدواج کرده است و هم اکنون متاهل است. او علاوه بر بازیگری در رشته عکاسی هم مشغول به کار شده است و در رشته هنر و عکاسی دانشکده آزاد تهران تحصیل کرده است. او که در حوزه عکاسی به صورت حرفه ای فعالیت می کند هم اکنون به بازیگری نیز مشغول شده است. بازیگر نقش فروغ هرمزی در مجموعه نجوا، خانم نغمه ارجمند بوده که به خوبی در این نقش درخشیده است و موفق شده تا بازی خود را بر سر زبان ها بیاندازد.

اسامی بازیگران سریال نجوا + نام نقش های سریال با عکس

محمدعلی نجفی

محمدعلی نجفی بازیگر مرد ایرانی متولد سال 1324 و زاده شهر اصفهان است که در دبیرستان دارالفنون تهران تحصیل کرده است و پس از آن در رشته معماری دانشگاه ملی ادامه تحصیل داده است. صالح نجفی فرزند ارشد محمدعلی نجفی پژوهشگر است و همچنین باید بدانید نویسنده و مترجم حوزهٔ فلسفه می باشد، آیت نجفی کارگردان و نمایشنامه‌ نویس و سارا نجفی دختر محمدعلی نجفی آهنگساز است.

اسامی بازیگران سریال نجوا + نام نقش های سریال با عکس

سوگل خلیق

سوگل خلیق بازیگر زن ایرانی متولد آبان ماه سال 1370 است و در رشته کارگردانی تئاتر تحصیل کرده است. او کار خود را در عرصه بازیگری از تئاتر شروع کرد و در دوران تحصیل در چند اثر بازی کرده است. وی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است و برای انتخاب نقش وسواسی خاص دارد و هر نقشی را برای بازی انتخاب نمی کند.

اسامی بازیگران سریال نجوا + نام نقش های سریال با عکس

عوامل

عوامل تولید مجموعه تلویزیونی نجوا عبارتند از:

کارگردان: ابراهیم شیبانی

نویسنده: سعید شاهسواری

مدیر تصویربرداری: علی محمدزاده

موسیقی: مهدی محمودخانی

خواننده: محسن کرامتی و سجاد عرب زاده

تدوین: سعید شاهسواری

طراح چهره پردازی: الهام صالحی

طراح صحنه و لباس: ابراهیم شیبانی

صداگذاری و ترکیب صدا: ندا محسنی

صدابردار: شهرام متولی باشی

مدیرتولید و برنامه ریز: احمد ساکت

تهیه کننده: سعید شاهسواری

 

اسامی بازیگران سریال نجوا را در این بخش از سایت سماتک برایتان تهیه و گردآوری کردیم که امید است از پخش این مجموعه تلویزیونی با ژانر اجتماعی در شبکه آی فلیم لذت ببرید.

جدیدترین مطالب