بیوگرافی بازیگران سریال سامو بندری

بیوگرافی بازیگران سریال سامو بندری

بیوگرافی بازیگران سریال سامو بندری

سریال سامو بندری یکی از جدیدترین سریال های ایرانی با ژانر اجتماعی است که در این بخش شما را با بیوگرافی بازیگران سریال سامو بندری شبکه 2 آشنا خواهیم کرد. در صورتی که تمایل دارید با هنرمندان این مجموعه تلویزیونی بیشتر آشنا شوید می توانید عکس و اسامی بازیگران سریال سامو بندری کانال دو را بخوانید.

 

بیوگرافی علی صداقت بازیگر سریال سامو بندری

بیوگرافی بازیگران سریال سامو بندری

علی صداقت بازیگر نقش سامو در سریال سامو بندری است که وی متولد سال 1381 بوده و زاده بوشهر می باشد. علی صداقت اکنون به سن 17 سالگی رسیده است و به درخواست ابراهیم فروزش برای بازی در نقش پسر صبور انتخاب شده است که عکس این بازیگر جوان و تازه وارد را در بالا مشاهده می کنید. او به تازگی با گذاشتن یک عکس در کنار حسن پورشیرازی از حضور خود در مجموعه سامو بندری خبر داده است و این هنرمند ایرانی تیپ بسیار لاکچری و خفن دارد.

 

بیوگرافی حسن پورشیرازی بازیگر سریال سامو بندری

بیوگرافی بازیگران سریال سامو بندری

حسن پورشیرازی بازیگر متولد سال 1336 و زاده شیراز است که برای بازی در نقش ناخدا صبور سریال سامو بندری انتخاب شده است که به زودی این کار تلویزیونی از شبکه دو روی آنتن خواهد رفت. وی اکنون به سن 62 سالگی رسیده است و مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه شیراز را دارد. او از سنین جوانی برای بازیگری به تهران آمده است و در این کلان شهر زندگی می کند. او یک پسر به اسم آرین دارد و خانم مهناز فضلی کارگردان زن ایرانی با حسن پورشیرازی ازدواج کرده است.

 

بیوگرافی مائده طهماسبی بازیگر سریال سامو بندری

بیوگرافی بازیگران سریال سامو بندری

مائده طهماسبی بازیگر زن متولد شهر بابل است که در سال 1336 چشم به جهان گشود. او برای بازی در نقش همسر ناخدا صبور در سریال سامو بندری انتخاب شده است و ایشان یکی از موفق ترین هنرمندان است. وی مدرک فوق لیسانس خبرنگاری دارد و مترجم زبان آلمانی نیز هست. وی در سن چهارده سالگی همراه با خانواده اش به تهران آمد و اکنون در این شهر زندگی می کند. خانم طهماسبی بازیگر همسر فرهاد آئیش است که این زوج فرزندی ندارند.

 

بیوگرافی علی اوسیوند بازیگر سریال سامو بندری

بیوگرافی بازیگران سریال سامو بندری

علی اوسیوند یکی دیگر از بازیگران مجموعه تلویزیونی سامو بندری است که وی متولد سال 1336 و زاده شهرستان مسجد سلیمان است. آقای علی اوسیوند از کودکی علاقه به بازیگری داشته است و فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی نمایش از دانشکده تربیت مدرس تهران را داراست. او و همسرش تنها یک دختر به اسم یاسمین دارند و خانم حمیرا ریاضی همسر علی اوسیوند می باشد؛ این زوج در سال 1378 با یکدیگر ازدواج کردند و یکی از خوشبخت ترین زوج های بازیگر ایرانی هستند.

 

بیوگرافی مهدی فقیه بازیگر سریال سامو بندری

بیوگرافی بازیگران سریال سامو بندری

مهدی فقیه بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد سال 1324 است و اکنون به سن 75 سالگی رسیده است. ایشان زاده شهر شیراز هستند و مدرک کارشناسی تئاتر عروسکی از دانشگاه ونسن فرانسه را داراست. وی علاوه بر بازیگری یکی از بهترین مدرس های عرصه بازیگری است و تاکنون شاگردان زیادی را تربیت کرده است. او یکی از بازیگران کار کشته سینمای ایران است که در تعداد زیادی فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده است. مجموعه تلویزیونی سامو بندری، جدیدترین کار تلویزیونی مهدی فقیه است و تنها یک همسر داشته و دارد که حاصل ازدواج شان چهار فرزند است.

بیوگرافی بازیگران سریال سامو بندری

بیوگرافی تمام بازیگران سریال سامو بندری شبکه دو سیما را در این بخش خواندید که امیدواریم از دیدن این سریال تلویزیونی که در جنوب کشور تصویربرداری شده است لذت کافی را ببرید.

جدیدترین مطالب