بیوگرافی بازیگران سریال آچمز + عکس ها و نام نقش های بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال آچمز + عکس ها و نام نقش های بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال آچمز

سریال آچمز به تازگی از شبکه سوم سیما در حال پخش است و بازیگران زیادی از جلمه امیرحسین رستمی و هومن برق نورد در این سریال پرطرفدار تلویزیونی ایفای نقش کرده اند بیوگرافی بازیگران سریال آچمز را در ادامه این بخش از سایت سماتک می خوانید. سریال آچمز مهرداد خوشبخت هم اکنون از شبکه سوم سیما در حال پخش می باشد. بیوگرافی بازیگران سریال آچمز به همراه جدیدترین عکس های بازیگران در پشت صحنه سریال آچمز که به تازگی در حال پخش از قاب تلویزیون است را در این بخش از سایت سماتک مشاهده خواهید کرد. اگر به دنبال اسامی نقش های سریال آچمز هستید و دوست دارید بدانید نام نقش های بازیگران مجموعه آچمز چیست در ادامه این مقاله بیوگرافی بازیگران سریال آچمز و نام نقش هریک از بازیگران مجموعه آچمز مهرداد خوشبخت را بیان خواهیم کرد در صورتی که تمایل دارید می توانید مقاله اسامی بازیگران سریال آچمز شبکه سه را به همراه خلاصه داستان و زمان پخش آن را در مطلب دیگر سایت سرگرمی سماتک بخوانید.

 

نام نقش های بازیگران سریال آچمز

بیوگرافی بازیگران سریال آچمز و نام نقش های سریال آچمز را در ادامه خواهید خواند اگر می خواهید با بیوگرافی بازیگران سریال آچمز آشنا شوید و نام نقش های بازیگران سریال آچمز را بدانید با ما همراه باشید:

 

هومن برق نورد بازیگر نقش مصیب / علی گلکار – نقش اصلی و کشاورز / پدر متین و برادر احتمالی مصیب
سارا خوئینی ها بازیگر نقش تابش – کارواش دار
بیتا سحرخیز بازیگر نقش فرنگیس یا روحی مؤمنی – معشوقه مصیب و معلم
فریده دریامج بازیگر نقش زینت رنجبر – خاله مصیب، فالگیر و خواهر ماه بیگم
رابعه مدنی بازیگر نقش ماه بیگم رنجبر – مادر مصیب
شیرین آقارضاکاشی بازیگر نقش ملوک – مادر فرنگیس
احسان امانی بازیگر نقش زرین – برگزارکننده مناقصه
سید مهرداد ضیایی بازیگر نقش اسدی
امیرحسین رستمی بازیگر نقش فرزاد مرشد – دوست متین و لطیف
سهند جاهدی بازیگر نقش متین گلکار – دوست فرزاد و لطیف
هادی عطایی بازیگر نقش لطیف – دوست فرزاد و متین
مهوش صبرکن بازیگر نقش خانم جان – مادربزرگ متین و مادر خانم علی
پریسا مقتدی بازیگر نقش طاهره و مادر مینا و عمه متین
امین میری بازیگر مجموعه تلویزیونی آچمز
کاظم هژیرآزاد بازیگر نقش اردشیر – پدر فرنگیس
احمدرضا اسعدی بازیگر نقش صابر – خریدار برادر مصیب
رضا کریمی بازیگر نقش هوشنگ – پسر صابر
مونا اسکندری بازیگر نقش خواهر متین

 

هومن برق نورد بازیگر نقش مصیب در سریال آچمز

هومن برق نورد بازیگر نقش مصیب در سریال آچمز را عهده دار شده است. هومن برق نورد بازیگر نقش اصلی سریال آچمز است که در داستان مجموعه آچمز بعد از 45 سال می فهمد که تنها فرزند خانواده نبوده است و سپس برای پیدا کردن مادر گمشده اش، راهی شهر تهران بزرگ می شود. هومن برق نورد بازیگر نقش مصیب در سریال آچمز سالهاست ازدواج کرده و متاهل می باشد او در برنامه مهران مدیری در شبکه نسیم گفت که اگر می توانست یک آرزو برآورد کند، آرزوی همسرش را برآورده می کرد که دوست دارد بچه دار شود. هومن برق نورد بازیگر نقش مصیب در سریال آچمز متولد 5 دی 1348 و زاده تهران است. وی دارای مدرک تحصیلی دیپلم برق از هنرستان فنی و حرفه ای تهران می باشد. بازیگر مصیب در مجموعه تلویزیونی آچمز این روزها بسیار پرطرفدار است و او از جمله بازیگرانی است که به آروزی دیرینه کودکی اش یعنی بازیگری سینما و تلویزیون دست یافته است. هومن برق نورد ازدواج کرده و متاهل می باشد و همسر وی یک خانم هنرمند است و خانه دار می باشد. پدر بزرگ پدری هومن برق نورد بازیگر نقش مصیب در سریال تلویزیونی آچمز یکی مهاجران کشور باکو می باشد که نام خانوادگی اش را بخاطر علاقه به رشته برق از ایازی به برق نورد تغییر دارد و در یک خانواده پنج نفره در شمیرانات تهران بزرگ شده است. وی دو خواهر دارد که یکی از آنها کارگردان زن مطرح سینمای ایران بوده و دیگری استاد نقاشی ساکن آمریکا می باشد.

 

امیرحسین رستمی بازیگر نقش فرزاد در سریال آچمز

امیرحسین رستمی بازیگر نقش فرزاد مرشد در سریال آچمز است که اکنون این مجموعه تلویزیونی در حال پخش از شبکه سوم سیما است. امیرحسین رستمی بازیگر نقش فرزاد که دوست متین و لطیف در سریال آچمز است متولد 12 بهمن سال 54 و زاده شهر تهران است. وی سال ها پیش ازدواج کرده است و حاصل پیوند زناشویی شان یک پسر به نام ارشیا است. به گفته خودش پس از رسیدن به سن 18 سالگی دوست داشت ازدواج کند و بالاخره در سن 26 سالگی با پوراندخت الستی ازدواج کرد و همچنین باید بدانید که وی پس از 5 سال زندگی مشترک با همسرش صاحب یک فرزند پسر شد. امیرحسین رستمی بازیگر نقش فرزاد در سریال آچمز از طریق یکی از دوستان دانشگاهی اش به خانم پوراندخت الستی معرفی شده است و پس از گذراندن دوران نامزدی سرانجام با یکدیگر ازدواج و عروسی کردند. حاصل ازدواج امیرحسین رستمی و همسرش یک پسر به اسم ارشیا است که اکنون 11 ساله شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال آچمز + عکس ها و نام نقش های بازیگران

محمد هادی عطایی بازیگر نقش لطیف در سریال آچمز

محمد هادی عطایی بازیگر نقش لطیف در سریال آچمز مهرداد خوشبخت است که اکنون در سن 36 سالگی به سر می برد. محمد هادی عطایی بازیگر مرد سینما و تلویزیون ایران متولد سال 1362 و زاده شهر تهران است که در عرصه کارگردانی نویسندگی و بازیگری فعالیت دارد. وی دارای دیپلم ریاضی و فیزیک از دانشگاه علم و صنعت تهران است و از دبیرستان بازیگری تهران فارغ‌ التحصیل شده است. بیشترین فعالیت محمد هادی عطایی متمرکز در عرصه تئاتر بوده است و در این زمینه جوایز بسیار زیادی گرفته است. بیوگرافی هادی عطایی بازیگر نقش لطیف و دوست فرزاد و متین در سریال آچمز است که به دلیل داشتن روحیه طنز بالا توانایی بازی در نقش های منفی و مثبت طنز و اجتماعی را دارد. از آنجاییکه حضور محمد هادی عطایی بازیگر لطیف در مجموعه آچمز از قاب تلویزیون به ندرت دیده شده است و بسیاری برای اولین بار او را با ایفای نقش در سریال آچمز شبکه سه شناختند که وی در این سریال تلویزیونی پربیننده نقش پسری باهوش را بازی کرده است. نقش لطیف در سریال آچمز توصیف شخصیت پسر جوان و ساده ای است که درس بسیار عالی دارد و با هوش سرشاری که دارد در میان نخبگان است و در میان دوستانی از جنس مختلف در تهران زندگی می کند. محمد هادی عطایی بازیگر نقش لطیف یک پسر مهربان، باهوش اما زود باور است که دوستانش از همین ویژگی های او استفاده می کنند و البته میزان طنز این مجموعه تلویزیونی را بالا می برد. بیوگرافی بازیگر نقش لطیف در سریال آچمز، کارگردان، نویسنده و بازیگر ایرانی را در این بخش از سایت سماتک خواندید که امیدواریم لذت برده باشید.

 

بیتا سحرخیز بازیگر نقش روحی معشوقه مصیب در سریال آچمز

بیتا سحرخیز بازیگر نقش روحی معشوقه مصیب و معلم در سریال آچمز است که این مجموعه هم اکنون از قاب شبکه 3 سیما در حال نمایش است. بیتا سحرخیز که در سریال آچمز نقش روحی یا خانم معلم را بازی کرده است هنوز بازیگر جوانی محسوب می‌شود اما به‌نظر می‌رسد بسیار خوش آتیه باشد. بیوگرافی بازیگر نقش روحی در سریال آچمز بسیار خواندنی و جذاب است و بیتا سحرخیز نقش دختری تحصیل کرده، باوقار و متین را دارد که برای معلمی به روستایی فرستاده شده است. نام کامل روحی، روح انگیز مومنی است و پدرش سرهنگ بازنشسته بوده است و بیتا سحرخیز بازیگر نقش روحی در سریال آچمز می باشد که این روزها با داشتن چهره ای آرام و متین به عنوان بازیگری با ویژگی های خاص در میان مردم شناخته می شود. بیتا سحرخیز متولد بیست و یکم آذر ماه سال یک هزار و سیصد و شصت و یک هجری شمسی و زاده شهر تهران است که وی دارای مدرک لیسانس رشته دبیری از دانشگاه تاکستان قزوین نیز می باشد. بیتا سحرخیز بازیگر نقش معشوقه مصیب در سریال آچمز از شاگردان استاد امین تارخ بوده است و با حضور در کلاس های خصوصی امین تارخ به دنیای بازیگری راه یافته است.

 

سهند جاهدی بازیگر نقش متین در سریال آچمز

بیوگرافی سهند جاهدی بازیگر نقش متین در سریال آچمز را در این بخش از سایت سماتک می خوانید که بازیگر نقش متین در سریال آچمز پسری از یک خانواده نسبتا پولدار است که با 2 تن از دوستان خود که از قضا آدم هایی بسیار متفاوت از همدیگر هستند، دوست دارد پولدار شود. بیوگرافی بازیگر نقش متین در سریال آچمز، سهند جاهدی بازیگر جوان و باتجربه ایرانی که از سن خیلی کم وارد عرصه هنر شده است را همراه با ما دنبال کنید. سهند جاهدی بازیگر نقش متین گلکار در مجموعه تلویزیونی آچمز است که هر چند حضور او به عنوان کمک مجری در برنامه عمو پورنگ، باعث شناخته شدن چهره او به عنوان مجری کودک و نوجوان شد اما بیشترین فعالیت وی در زمینه سریال های تلویزیونی متمرکز بوده است و یکی از بهترین کارهای تلویزیونی وی در سال 98 به تصویر کشیده شده است. متین دوست فرزاد و لطیف است که این 3 نفر شخصیت های اصلی و مهم را در این مجموعه تلویزیونی ایفا می کنند. سهند جاهدی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 4 شهریور 1375 و زاده شهر ری تهران است که هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

 

سارا خوئینی ها بازیگر نقش تابش در سریال آچمز

سارا خوئینی ها در سریال آچمز در نقش کارواش دار بازی کرده است که نام شخصیت او در قصه خانم تابش است و جذابیت بسیار زیادی را به داستان سریال داده است. بیوگرافی سارا خوئینی ها بازیگر نقش تابش در سریال آچمز بسیار جذاب بوده و این خانم بازیگر در روز سوم خرداد ماه سال یک هزار و سیصد و پنجاه و سه در تهران متولد شده است. سارا خوئینی ها بازیگر نقش کارواش دار در سریال تلویزیونی آچمز اکنون در سن 45 سالگی به سر می برد و او یک خواهر و 3 برادر دارد دارد و خودش فرزند یک مانده به آخر خانواده شان است. سارا خوئینی ها همسر سابق چنگیز وثوقی بوده است و همچنین وی دارای مدرک کارشناسی گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. به گزارش سماتک ازدواج و زندگی زناشویی سارا خوئینی ها و همسرش فقط 2 سال بود و سرانجام به طلاق ختم شد و این بازیگر زن جوان هیچ فرزندی ندارد.

بیوگرافی بازیگران سریال آچمز + عکس ها و نام نقش های بازیگران

مهرداد ضیایی بازیگر نقش اسدی (پدر مینا) در سریال آچمز

بیوگرافی مهرداد ضیایی بازیگر نقش پدر مینا، شوهر طاهره، شوهرخواهر علی و شوهر عمه متین در سریال آچمز است که اکنون در سن 50 سالگی به سر می برد. سید مهرداد ضیایی بازیگر مرد سینما و تلویزیون ایران است که وی متولد سال 1348 و زاده شهر رشت استان گیلان می باشد. بیوگرافی بازیگر نقش اسدی در سریال آچمز را در اینجا خواهید خواند و این بازیگر متاهل بوده و با ژیلا تقی زاده داستان نویس و نقاش زن ایرانی ازدواج کرده است که حاصل ازدواج شان یک دختر به نام افروز ضیایی است. ضیایی اهل گیلان بوده و در سال 1367 در دانشکده کشاورزی گیلان در رشته کارشناسی منابع طبیعی تحصیل کرده است و سپس به تهران می آید و در رشته روزنامه نگاری تحصیلات عالی اش را ادامه می دهد. وی یکی از بازیگرانی است که در چند رشته دانشگاهی تحصیل کرده است و در سال 98 در سریال تلویزیونی آچمز مهرداد خوشبخت ایفای نقش کرد.

 

احسان امانی بازیگر نقش زرین در سریال آچمز

احسان امانی بازیگر مرد سینمای ایرن متولد سال 1335 و زاده تهران، بازیگر است و در این بخش بیوگرافی احسان امانی بازیگر نقش زرین در سریال آچمز را می خوانید. وی در این سریال تلویزیونی نقش یک برگزارکننده مناقصه را بر عهده دارد و در نقش زرین بازی کرده است. این بازیگر 63 سال متاهل است و اکنون 3 فرزند دارد و در سال 1394 با بازی در مجموعه تلویزیونی گاهی به پشت سر نگاه کن توانست به اوج شهرت و محبوبیت برسد. وی در دانشگاه در رشته تحصیلی برق قدرت درس خوانده است و مدرک تحصیلی برق را از بهترین دانشگاه صنعتی کشور آلمان اخذ کرده است او که در سنین میانسالی وارد عرصه بازیگری شده است هم اکنون از قاب تلویزیون در حال دیده شدن است.

 

رابعه مدنی بازیگر نقش ماه بیگم (مادر مصیب) در سریال آچمز

بیوگرافی رابعه مدنی بازیگر نقش ماه بیگم در سریال آچمز بسیار جذاب و خواندنی است و بازیگر نقش ماه بیگم در مجموعه آچمز توصیف شخصیت مادری است که در حدود چهل و پنج سال پیش به دلیل مشکلاتی که در زندگی اش با آن مواجه بوده، مجبور می شود یکی از نوزادان دوقلوی خود را در ازای دریافت پول بفروشد. رابعه مدنی بازیگر نقش مادر مصیب در سریال آچمز است که ابتدا قصد داشته نوزاد پسر را بفروشد، بعدا به دلیل گریه نوزاد، آنها را جا به کرده و نوزاد دختر را فروخته است. رابعه مدنی بازیگر نقش ماه بیگم مادر مصیب در سریال آچمز ایفاگر این نقش خاص است. وی متولد 11 آذر ماه سال 1320 و زاده شهر همدان است که به دلیل علاقه زیاد به بازیگری تاکنون تعداد زیادی فیلم و سریال بازی کرده است.

 

فریده دریامج بازیگر نقش زینت رنجبر در سریال آچمز

فریده دریامج بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران است که در سال 1335 در تهران متولد شده است و اکنون در سن 64 سالگی به سر می برد. بیوگرافی فریده دریامج بازیگر نقش زینت رنجبر در سریال آچمز که فعالیت هنری در رشته بازیگری را از سال 46 از تئاتر شروع کرده است در سایت سماتک می خوانید. فریده دریامج بازیگر نقش زینت خاله مصیب در سریال آچمز است که وی بعد از اخذ مدرک لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک تهران به فعالیت در عرصه بازیگری مشغول شد. بازیگر نقش خواهر ماه بیگم فریده دریامج است که در این مجموعه تلویزیونی نقش زینت رنجبر خاله مصیب را عهده دار شده است.

 

مهوش صبرکن بازیگر نقش خانم جان در سریال آچمز

مهوش صبرکن همسر محمود پاک نیت است که اکنون در سن 60 سالگی به سر می برد و این زوج از ابتدای زندگی شان تاکنون به حرفه بازیگری مشغول هستند. بیوگرافی مهوش صبرکن بازیگر نقش خانم جان در سریال آچمز متولد سال 1339 اهل شهر شیراز در استان فارس است. مهوش صبر کن متولد 16 خرداد 1339 در شیراز، بازیگر است به گزارش سایت سماتک او فعالیت حرفه‌ ای خود را از سال ۱۳۵۶ با تئاتر شروع و سال‌ ها تلاش کرده است تا به جایگاهی واقعی در این عرصه برسد صبرکن در سریال های مختلفی همچون «پس از باران»، «خانه‌ای در تاریکی»، «شب می‌گذرد» و «یوسف پیامبر(ع)» نقش‌ آفرینی کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال آچمز + عکس ها و نام نقش های بازیگران

پریسا مقتدی بازیگر نقش طاهره در سریال آچمز

بیوگرافی پریسا مقتدی بازیگر نقش طاهره در سریال آچمز متولد سال 1349 و زاده شیراز است که  وی فارغ التحصیل دوره کارشناسی رشته برنامه ریزی شهری از دانشگاه شیراز است و همچنین فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران را دارد. بیوگرافی بازیگر نقش طاهره در سریال آچمز که نقش یک خانم است که به دلایل مختلفی سعی دارد از موقعیت شغلی برادرش استفاده کند. بازیگر نقش طاهره مادر مینا و عمه متین در مجموعه آچمز پریسا مقتدی بازیگر ایرانی است که اکنون در سن 50 سالگی به سر می برد.

 

احمدرضا اسعدی بازیگر نقش صابر در سریال آچمز

احمدرضا اسعدی بازیگر مرد سینما و تلویزیون ایران است که علاوه بر بازیگری در نویسندگی نیز دستی دارد. بیوگرافی احمدرضا اسعدی بازیگر نقش صابر در سریال آچمز متولد سال 1333 و زاده شهر گرگان است که وی فارغ‌ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران است. احمدرضا اسعدی بازیگر نقش خریدار بادر مصیب در سریال آچمز فعالیت هنری خود را در سال 67 با ایفای نقش در یک فیلم سینمایی شروع کرد و تا سال 75 یکی از پرکارترین بازیگران سینمای ایران بود که هر سال حداقل در یک فیلم به ایفای نقش می پرداخت. احمدرضا اسعدی بازیگر نقش صابر خریدار برادر مصیب در سریال تلویزیونی آچمز است که شما بینندگان هم اکنون از شبکه سه می بینید.

 

کاظم هژیرآزاد بازیگر نقش پدر فرنگیس در سریال آچمز

کاظم هژیرآزاد بازیگر نقش اردشیر در سریال آچمز است که او اکنون 70 ساله شده است . بیوگرافی کاظم هژیرآزاد بازیگر نقش پدر فرنگیس در سریال آچمز را در این بخش برایتان آماده کرده ایم. کاظم هژیرآزاد بازیگر سینما و تلویزیون ایران است در 1329 در شهر تهران متولد شده است. وی از کودکی علاقه زیادی به بازیگر شدن داشته و دارد و برای اولین بار در سال 1364 در سن 35 سالگی در یک مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده است. کاظم هژیرآزاد بازیگر نقش اردشیر پدر فرنگیس در سریال آچمز بسیار موفق عمل کرده و طرفداران بسیاری دارد.

 

شیرین آقارضاکاشی بازیگر نقش ملوک (مادر فرنگیس) در سریال آچمز

بیوگرافی شیرین آقارضاکاشی بازیگر نقش مادر فرنگیس در سریال آچمز را در اینجا برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم. شیرین آقارضا کاشی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران است که وی زاده تهران بوده و به گفته شیرین آقارضا کاشی، اصغر فرهادی کارگردان معروف ایرانی با دیدن بازی او در فیلم سینمایی روز مبادا، او را برای ایفای نقش در فیلم فروشنده انتخاب کرد و همین موضوع نقطه شروع برای ورود جدی تر شیرین آقارضا کاشی به دنیای بازیگری سینما و تلویزیون ایران شد. شیرین آقارضا کاشی سالها پیش با ولی الله عزیزخانی ازدواج کرده بود که حاصل این ازدواج و پیوند زناشویی سه فرزند به نام های فائزه، وحید و مجید است. همسر شیرین آقارضا کاشی در سال 93 چشم از جهان فرو بست و باید بدانید که شیرین آقارضاکاشی بازیگر نقش ملوک در سریال آچمز یک دختر کارگردان به اسم فائزه دارد.

 

رضا کریمی بازیگر نقش هوشنگ پسر صابر در سریال آچمز

رضا کریمی بازیگر نقش هوشنگ در سریال آچمز است که اطلاعات دقیقی هم اکنون از وی در دست نداریم. در صورتی که می خواهید با رضا کریمی بازیگر نقش پسر صابر در سریال تلویزیونی آچمز بیشتر آشنا شوید باید به مجله بازیگران و هنرمندان چاپ سال 98 مراجعه کنید.

بیوگرافی بازیگران سریال آچمز + عکس ها و نام نقش های بازیگران

مونا اسکندری بازیگر نقش خواهر متین در سریال آچمز

بیوگرافی مونا اسکندری بازیگر نقش خواهر متین در مجموعه آچمز را در این بخش می خوانید. در بخش پایانی از مطلب تصاویر و بیوگرافی بازیگران سریال آچمز قصد معرفی یکی از جوان ترین زن های بازیگر ایرانی را داریم که وی مونا اسکندری نام دارد. مونا اسکندری بازیگر آچمز در نقش خواهر متین است که وی متولد 20 مهر 1377 و زاده تهران است که وی در رشته گرافیک کامپیوتر دانشگاه تهران در حال تحصیل است و به زودی مدرک تحصیلی لیسانس کامپیوتر می گیرد که تاکنون ازدواج نکرده است و به گفته خودش هنوز صفحه دوم شناسنامه اش خالی از اسم همسر است وی هم اکنون دانشجوی دوره کاردانی به کارشناسی رشته گرافیک در دانشگاه هنر تهران است که در سال 97 با قبول پیشنهاد مهرداد خوشبخت حاضر شد در مجموعه تلویزیونی آچمز ایفای نقش کند.

 

بیوگرافی بازیگران سریال آچمز و همچنین اسامی نقش های سریال آچمز را در این نوشتار از سایت سماتک خواندید. امیدواریم از تماشای مجموعه تلویزیونی آچمز شبکه 3 سیما ساخته مهراد خوشبخت لذت ببرید.

جدیدترین مطالب