عکس و اسامی بازیگران سریال اولین شب آرامش + داستان و زمان پخش

عکس و اسامی بازیگران سریال اولین شب آرامش + داستان و زمان پخش

اسامی بازیگران سریال اولین شب آرامش

سریال اولین شب آرامش شبکه آی فیلم به کارگردانی احمد امینی است که در این بخش از سایت سماتک قصد داریم اسامی بازیگران سریال اولین شب آرامش را برای شما کاربر گرامی بیان کنیم. بازیگران بسیار معروف و سلبریتی های جوان ایرانی در مجموعه تلویزیونی اولین شب آرامش ایفای نقش کرده اند و موضوع قصه بسیار جذاب و دیدنی است. همچنین زمان پخش و تعداد قسمت های سریال اولین شب آرامش در همین مقاله آورده شده است و بسیار خرسندیم که در خدمت شما بزرگواران هستیم.

عکس و اسامی بازیگران سریال اولین شب آرامش + داستان و زمان پخش

نام نقش های بازیگران سریال اولین شب آرامش

یکتا ناصر در نقش نوشین
مهدی پاکدل در نقش علیرضا فهیم
پرویز پورحسینی در نقش جلال شایان
شبنم قلی‌خانی در نقش آذر فرجاد
امیر آقایی در نقش پیمان ملکی
شهروز ابراهیمی در نقش فرزاد
مهتاج نجومی در نقش شکوه
تورج فرامرزیان بازیگر نقش ایاز
علی گل زاده بازیگر نقش رشید
سودابه علیپور بازیگر نقش محبوبه
اکبر احمدی بازیگر نقش مهندس تیرانداز
اکرم محمدی بازیگر نقش نامادری نوشین

پوراندخت مهیمن در نقش مادر آذر

مریم معترف
بهرام ابراهیمی
مهرداد ضیایی
آتیلا پسیانی

داریوش فرهنگ
پرویز سیرتی
جواد مولانیا
اشکان صادقی
سعیده عرب

عکس و اسامی بازیگران سریال اولین شب آرامش + داستان و زمان پخش

داستان سریال اولین شب آرامش

اولین شب آرامش یک مجموعه تلویزیونی با ملودرام اجتماعی و عاشقانه است که عشق میان آذر و فرزاد را به تصویر کشیده است. همچنین نوشین ملکی عاشق علیرضا است و وقتی می بیند علیرضا فهیم می خواهد با آذر ازدواج کند به شدت عصبی می شود و ازدواج شان را بهم می زند. درست در روز عقد آذر و علیرضا، نوشین ملکی به آذر خبر می دهد که فرزاد دارد به خاطر او به ایران بر میگردد ، آذر که هنوز عاشقانه فرزاد را دوست دارد بر سر سفره عقد به علیرضا جواب منفی می دهد و مراسم عقدکنان بهم می خورد و فرزاد که پس از سال ها وارد ایران شده است در گذشته عاشق آذر بوده و در داستان سریال اولین شب آرامش خواهید دید که فرزاد با دروغ هایش قصد فریب معشوقه اش یعنی آذر را دارد. عشق نوشین به علیرضا بسیار زیاد است و حاضر نیست او را در کنار دختر دیگری ببیند و از هر راهی می تواند وارد می شود تا بتواند با علیرضا ازدواج کند.

عکس و اسامی بازیگران سریال اولین شب آرامش + داستان و زمان پخش

زمان پخش سریال اولین شب آرامش

مجموعه تلویزیونی اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی این شب ها در شبکه آی فیلم پخش می شود که زمان پخش سریال اولین شب آرامش هر شب راس ساعت 22:00 از شبکه آی فیلم می باشد. زمان تکرار های این مجموعه تلویزیونی در ساعت های 6 صبح و 2 بعدازظهر روز بعد از پخش قسمت اصلی خواهد بود.

عکس و اسامی بازیگران سریال اولین شب آرامش + داستان و زمان پخش

سریال اولین شب آرامش چند قسمت است

این سریال تلویزیونی 26 قسمت 50 دقیقه ای است که برای نخستین بار در سال 1385 از شبکه سه سیما روی آنتن رفت و پس از 13 سال مجددا در کنداکتور شبکه آی فیلم قرار گرفته است.

 

شبنم قلی خانی بازیگر سریال اولین شب آرامش

عکس و اسامی بازیگران سریال اولین شب آرامش + داستان و زمان پخش

شبنم قلی خانی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۶در شهر تهران به دنیا آمده است و فارغ‌التحصیل کارشناسی‌ ارشد کارگردانی تئاتر است. وی بازیگری را در سال ۱۳۷۶ و با نمایش آنتیگونه آغاز کرد. او بازی در سینما را از سال ۱۳۷۹ با ایفای نقش حضرت مریم در فیلم مریم مقدس به کارگردانی شهریار بحرانی تجربه نمود. نخستین کار این هنرمند در تلویزیون، با مجموعه ی «اولین شب آرامش» (۱۳۸۴) ساخته ی احمد امینی رقم خورد. شبنم قلی خانی، در زمینه‌های دیگری چون تدریس، نویسندگی و کارگردانی فیلم‌های مستند و کوتاه نیز سابقه فعالیت دارد. او فعالیت خود را به عنوان کارگردان، با ساخت مستند کوتاهی به نام واقعیت یک فروشندهی خیابانی آغاز نمود. این هنرمند ساخت فیلم‌های کوتاه را در کارنامه هنری‌اش دارد. از جمله دستاوردهای شبنم قلی خانی می‌توان به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از پلت‌فرم طلایی جشنواره‌ ی روسیه و گواهینامه موفقیت و دستاورد از دومین جشنواره فیلم ایرانی کانادا اشاره کرد.

 

مهدی پاکدل بازیگر سریال اولین شب آرامش

عکس و اسامی بازیگران سریال اولین شب آرامش + داستان و زمان پخش

مهدی پاکدل متولد ۱۰ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان چشم به جهان گشود و  دارای تحصیلات ناتمام در رشته‌ گرافیک از دانشگاه آزاد است. وی فعالیت هنری‌ اش را با تئاتر آغاز کرد و فعالیت در سینما را از سال ۱۳۷۸ با ایفای نقش در فیلم آبی به کارگردانی حمید لبخنده تجربه کرد. بازی در مجموعه‌ تلویزیونی اولین شب آرامش ساخته‌ احمد امینی، نقطه عطفی در کارنامه‌ی هنری مهدی پاکدل به شمار می‌آید. این هنرمند علاوه بر بازیگری در زمینه‌ی طراحی پوستر تئاتر نیز سابقه‌ی فعالیت دارد. وی همسر سابق بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون بوده است که اکنون طلاق گرفته اند و مجرد است.

 

شهروز ابراهیمی بازیگر سریال اولین شب آرامش

عکس و اسامی بازیگران سریال اولین شب آرامش + داستان و زمان پخش

شهروز ابراهیمی متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۵۶در تهران تحصیلات خود را در رشته تئاتر نیمه‌کاره رها کرد و یک دوره آموزش بازیگری را در هنرستان صدا و سیما گذراند.  او برای نخستین بار در سال ۱۳۷۹ و با ایفای نقش در فیلم  آخر بازی ساخته همایون اسعدیان قدم به عرصه سینما گذاشت. سریال اولین شب آرامش از مهمترین کارهای تلویزیونی این بازیگر خوشتیپ است که در سال 1385 پخش شد.

 

یکتا ناصر بازیگر سریال اولین شب آرامش

عکس و اسامی بازیگران سریال اولین شب آرامش + داستان و زمان پخش

یکتا ناصر بازیگر زن ایرانی متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷در  تهران و همسر منوچهر هادی کارگردان است. وی فارغ‌التحصیل رشته‌ مهندسی محیط زیست است و  در سال ۱۳۷۶ و در سن ۱۸ سالگی برای نخستین‌ بار مقابل دوربین رفت و در مجموعه‌ی تلویزیونی گل‌های کاغذی به ایفای نقش پرداخت. او بازي در سينما را از سال ۱۳۸۰ با فیلم ساقي به كارگرداني محمدرضا اعلامي آغاز کرد. دریافت سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل زن در سی‌ امین جشنواره‌‌ فیلم فجر از دستاورد‌های این بازیگر توانای کشورمان است. وی بازیگر نقش نوشین ملکی در سریال تلویزیونی اولین شب آرامش بود که در این کار نقش منفی را ایفاگر است.

 

امیر آقایی بازیگر سریال اولین شب آرامش

عکس و اسامی بازیگران سریال اولین شب آرامش + داستان و زمان پخش

امیر آقایی بازیگر مرد سینما و تلویزیونی متولد ۱۰ مرداد ۱۳۴۹ در شهر ارومیه است که اولین فعالیت حرفه‌ای خود در تئاتر را با نمایش آنسوی آیینه آغاز کرد و در سال ۱۳۸۰ با ایفای نقش در فیلم ارتفاع پست به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا به سینما راه یافت.امیر آقایی در زمینه‌های دیگری چون نمایشنامه‌نویسی، عکاسی و نقاشی نیز سابقه فعالیت دارد و تاکنون مجموعه‌ی شعری را با نام بیدها در باد منتشر کرده‌ است. امیر آقایی در سریال اولین شب آرامش نیز حضور داشت و ارتباط خوبش با احمد امینی کارگردان این سریال، باعث شد دوباره در ساخته دیگر احمد امینی یعنی بی‌گناهان ایفای نقش کند.

 

پرویز پورحسینی بازیگر سریال اولین شب آرامش

عکس و اسامی بازیگران سریال اولین شب آرامش + داستان و زمان پخش

پرویز پورحسینی بازیگر متولد ۲۰ شهریور ۱۳۲۰در شهر تهران است و فارغ‌التحصيل رشته هنرهای نمايشی از دانشكده‌ی هنرهای زيبای دانشگاه تهران است. او آموزش بازيگری را از سال ۱۳۳۹ با شركت در كلاس‌ هنرهای دراماتيک آغاز کرد. پرویز پورحسینی یک سال بعد، بازی در نمایش تلویزیونی را برای نخستین بار با مرد گل بهدهن به کارگردانی حمید سمندریان تجربه کرد. پرویز پورحسینی با همكاری چند تن دیگر از جمله سمندريان، صابری، فنی‌زاده و پورصميمی گروهی تحت عنوان پاسارگاد تشکیل داد. پس از آن او به مدت دو سال، در ادارهی تئاتر مشغول به فعالیت گرديد و نمایش‌هایی با حضور وی به روی صحنه رفت. او همچنين برای بازی خوب و به یادماندنی‌اش در فيلم مريم مقدس (س) موفق به دريافت ديپلم افتخار از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

 

اکرم محمدی بازیگر سریال اولین شب آرامش

عکس و اسامی بازیگران سریال اولین شب آرامش + داستان و زمان پخش

اکرم محمدی زاده ۱۳۳۷، تهران پس از گذراندن کلاس‌های آزاد بازیگری، فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۴ با بازی در نمایش خسیس آغاز کرد. اکرم محمدی در سال ۱۳۶۶ با بازی در سریال مرغ حق به تلویزیون وارد شد و در سال ۱۳۶۸ با فیلم مادر نخستین نقش سینمایی خود را تجربه کرد وی برای بازی در فیلم مادر نامزد دریافت جایزه‌‌ی بهترین بازیگر نقش دوم زن در هشتمین جشنواره‌ی فیلم فجر شد.

 

آتیلا پسیانی بازیگر سریال اولین شب آرامش

عکس و اسامی بازیگران سریال اولین شب آرامش + داستان و زمان پخش

آتیلا پسیانی متولد ١٠ اردیبهشت ۱۳۳۶ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و پسر جمیله شیخی بازیگر و هنرپیشه معروف است. آتیلا پسیانی بازیگر نقش پزشک سریال اولین شب آرامش است و او فارغ‌التحصیل کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۵۶ آغاز کرده و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۰ با فیلم عفریت، کاری از فرشید فلک‌نازی، تجربه کرد. آتیلا پسیانی با فاطمه نقوی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ازدواج کرده، و دارای دختری به نام ستاره و پسری به نام خسرو هستند که هر دو بازیگر تئاترند.

 

مهتاج نجومی بازیگر سریال اولین شب آرامش

عکس و اسامی بازیگران سریال اولین شب آرامش + داستان و زمان پخش

مهتاج نجومی متولد ۱ فروردین ۱۳۲۸در تهران فارغ‌ التحصیل کارگردانی از مدرسه‌ عالی تلویزیون و سینما است. وی فعالیت هنری‌ اش را با تئاتر آغاز کرد. خانم نجومی بازیگر سریال اولین شب آرامش در سال ۱۳۴۸ با ایفای نقش کوتاهی در فیلم گاو به کارگردانی داریوش مهرجویی به سینما راه یافت.  او در سال ۱۳۵۴ به عنوان کارگردان تلویزیونی پا به عرصه‌ی تصویر گذاشت و پس از آن مسیر بازیگری را دنبال کرد. هیچ گونه اطلاعاتی از همسر مهتاج نجومی در دست نیست و او تاکنون هیچ سخنی درباره همسر خود به کسی نگفته است.

 

پوراندخت مهیمن بازیگر سریال اولین شب آرامش

عکس و اسامی بازیگران سریال اولین شب آرامش + داستان و زمان پخش

پوراندخت مهیمن بازیگر زن ایرانی متولد 1332 در محله عباس‌آباد اصفهان به دنیا آمده است. وی فارغ التحصیل فوق‌ دیپلم دانشگاه هنر می باشد پدرش از مهاجرین آذربایجانی بود که در ابتدا نام خانواداگی شان قاضی اف بود که بعد از سکونت در ایران به مهیمن تغییر دادند. او در سال 1355 با آقای صحرایی ازدواج کرده است و در سال 1356 فرزندش طوفان به دنيا آمد. وی در رشت عمران تحصیلات تکمیلی اش را به پایان رسانید و در سریال اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی ایفای نقش کرد. او از تنها فرزندش طوفان یک نوه دارد که بسیار عاشقانه دوستش می دارد.

عکس و اسامی بازیگران سریال اولین شب آرامش + داستان و زمان پخش

عوامل سریال اولین شب آرامش

مهمترین دستندرکاران و عوامل سریال اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی و نویسندگی عباس نعمتی و تهیه کنندگی سعید شاهسواری در ادامه به شما کاربر گرامی معرفی خواهیم کرد:

 

برنامه ریز و دستیار کارگردان: علیرضا بزدوده
ناظر کیفی: حمیدرضا شیروانیان
تیتراژ: بیژن میرباقری
صدابردار: ناصر شکوهی نیا
مدیر هنری: ملک جهان خزایی
طراح گریم: محسن بابایی
تدوین: سعید شاهسواری و یلدا جبلی
موسیقی: حمیدرضا صدری
مدیر تولید: محمدحسین شهباززاده
مدیر تصویربرداری: کیوان معتمدی
مشاور فیلمنامه و انتخاب بازیگر: بهرام عظیم پور

منشی صحنه: ندا قائدی مقامی
عکاس: حبیب مجیدی
خواننده: مهران زاهدی

 

عکس بازیگران سریال اولین شب آرامش

عکس و اسامی بازیگران سریال اولین شب آرامش + داستان و زمان پخش

عکس های هنرمندان در پشت صحنه و اسامی بازیگران سریال اولین شب آرامش شبکه آی فیلم به همراه اسم عوامل این مجموعه تلویزیونی را در سایت سرگرمی سماتک برای شما بازدید کننده عزیز قرار دادیم و امیدواریم از پخش این مجموعه تلویزیونی از شبکه آی فیلم لذت ببرید.

جدیدترین مطالب