اسامی بازیگران سریال محرمانه + ساعت پخش و تکرار سریال محرمانه

اسامی بازیگران سریال محرمانه + ساعت پخش و تکرار سریال محرمانه

اسامی بازیگران سریال محرمانه

سریال محرمانه نوجوان شبکه ۳ سیما به تازگی در حال پخش از قاب تلویزیون است. اسامی بازیگران سریال محرمانه شبکه سه به همراه تصاویر شرح داستان سریال محرمانه شبکه 3 را در ادامه بیان خواهیم کرد. سریال محرمانه شبکه سه که در ژانر طنز ساخته شده است همانطور که پیش بینی شده بود مورد توجه بینندگان تلویزیون قرار گرفت. اسامی بازیگران سریال محرمانه شبکه سه عبارتند از: حسین رفیعی، افشین سنگ چاپ، مهدی ابراهیمی، احمدرضا اسعدی، مسعود رهنما، ساناز سماواتی، فاطمه هاشمی، سوسن مقصودلو، جواد خواجوی، یزدان کاظمی، سحر شفیعی و … می باشند و این مجموعه تلویزیونی محرمانه شبکه ۳ یکی دیگر از آثار رسانه اوج می باشد که قرار است ار شبکه ۳ سیما پخش شود. به گزارش سماتک ساناز سماوتی و سوسن مقصودلو و حسین رفیعی از محبوب ترین بازیگران سریال محرمانه نوجوان شبکه سه سیما هستند که مدتی بسیار کم کار بودند و در کمتر فیلم و سریال تلویزیونی بازی کردند.

اسامی بازیگران سریال محرمانه + ساعت پخش و تکرار سریال محرمانه

ساعت پخش سریال محرمانه

زمان و ساعت پخش سریال محرمانه شبکه ۳ سیما مشخص شده است. زمان پخش سریال محرمانه نوجوان به کارگردانی مسلم تهرانی و تهیه کنندگی عطا پناهی از روز شنبه هجدهم خردادماه 1398 هر شب ساعت 19:15 دقیقه آغاز شده و هر هفته شنبه تا چهارشنبه روانه کنداکتور شبکه سه سیما می شود. مجموعه تلویزیونی محرمانه مسلم تهرانی برای پخش وارد کنداکتور برنامه های شبکه سوم سیما شده است. ساعت پخش فصل اول سریال محرمانه که در 26 قسمت به صورت اپیزدی ساخته شده است راس ساعت نوزده و پانزده دقیقه است و هر قسمت سریال محرمانه از آن یک موضوع از دغدغه‌های نوجوانان امروزی را در قالب طنز بیان می‌کند و به نوعی با شوخی و طنز مشکلات و معضلات نوجوانان امروزی را به چالش می کشد.

اسامی بازیگران سریال محرمانه + ساعت پخش و تکرار سریال محرمانه

زمان تکرار سریال محرمانه

زمان تکرار سریال محرمانه شبکه سه سیما به زودی مشخص خواهد شد که از همین رسانه اطلاع رسانی می کنیم. ساعت تکرار سریال محرمانه نوجوان ظهر روز بعد از پخش قسمت اصلی این مجموعه تلویزیونی خواهد بود. سریال محرمانه نوجوان در بیست و شش قسمت 45 دقیقه ای ساخته می شود که سیزده قسمت آن با عنوان دخترانه و سیزده قسمت آن با عنوان پسرانه بر روی آنتن شبکه ۳ سیما می رود. به گزارش سماتک در سیزده قسمت مشکلات و معضلات مخصوص نوجوانان دختر به شکل طنز به چالش کشیده می شود و از قسمت 14 به بعد نیز مشکلات پسران نوجوان با هنرمندی بازیگران مظرح به نمایش در می آید که ساعت تکرار سریال محرمانه از شبکه سه متعاقبا اعلام خواهد شد.

اسامی بازیگران سریال محرمانه + ساعت پخش و تکرار سریال محرمانه

عوامل

عوامل سریال محرمانه شبکه سه عبارتند از: عطا پناهی تهیه کننده، مسلم تهرانی کارگردان، مهرداد صالح دستیار کارگردان و برنامه ریز، مونا زارع و فائزه یارمحمدی نویسنده، اکبر کاظمی مدیر تولید، سهراب خانزاده عکاس، امید سهرابی مشاور رسانه‌ای، مهدی مجد فضای مجازی، میلاد حسینی و علی اکبر عطایی تصویربردار، میثم یاردیلو صدابردار، مهدی اکبریان صداگذار، مهدی ابراهیمی بازیگردان، کیخسرو کاووسی تدوین گر، بابک پناهی طراح صحنه، مژگان تمجیدی منشی صحنه می باشند.

اسامی بازیگران سریال محرمانه + ساعت پخش و تکرار سریال محرمانه

دیالوگ های طنز بازیگران سریال محرمانه شبکه سه

در این بخش سایت سماتک دیالوگ های حذف شده بازیگران سریال محرمانه نوجوان را از پیج اینستاگرام این مجموعه تلویزیونی آماده کرده است. دیالوگ های طنز بازیگران سریال محرمانه شبکه سه عبارتند از:

 

مدرسه، جایی که خونه خراب کن ترین فکر ها و نقشه هامونو عملی می کنیم یه جایی که تنها وظیفمون درس خوندنه و تنها کاری که نمیکنیم درس خوندنه.
ماها… هرکودوم گونه های نادری از آدمیزادیم که دنیارو برای زندگی جای باحال تر و پرهیجان تری از اینی که هست میخوایم.

اسامی بازیگران سریال محرمانه + ساعت پخش و تکرار سریال محرمانه

بنده به این نظام آموزشی افتخار میکنم آقا. داره کم کم همون راهی رو میره که ایده آل بنده است. هرچند هنوز فاصله زیاده ولی خوب داره روی امیال و مبارزه با فساد در دانش آموزان کار میکنه. من از اولشم با پوشش این دهقان فداکار مشکل داشتم. خیلی خوب کردن لباس پوشوندن تنش! یعنی چی لخت لخت وسط جاده عکسش توی کتابای درسی ما؟! حواس دانش آموز رو از مضمون اصلی قصه پرت میکنیم به عضله های جذاب دهقان فداکار! بله؟ .
آقا آخه لباسشو درآورد آتیش زد توی داستان .
خیلی بیخود کرد! همین بدآموزی داره. پس فردا لابد همه میخواید در بیارید که جون آدم هارو نجات بدید!

 

اسامی بازیگران سریال محرمانه شبکه سه به همراه جدیدترین عکس بازیگران سریال محرمانه نوجوان را در سایت سماتک خواندید. همچنین زمان تکرار ها و ساعت پخش سریال محرمانه در بالا آورده شده است.

جدیدترین مطالب