اسامی بازیگران سریال یاغی + نام نقش های سریال با عکس

اسامی بازیگران سریال یاغی + نام نقش های سریال با عکس

بازیگران سریال یاغی

سریال یاغی شبکه نمایش خانگی یکی از جدیدترین کارهای محمد کارت کارگردان سینما و تلویزیون است که هم اکنون از پلتفرم فیلیمو در حال پخش می باشد و در این مقاله با اسامی بازیگران سریال یاغی آشنا خواهید شد. این کار در ژانر درام اجتماعی که تهیه کنندگی آن بعهده سید مازیار هاشمی بوده و در لیست پخش فیلیمو قرار گرفته است. در صورتی که تمایل دارید با نام نقش های سریال یاغی آشنا شوید با سماتک همراه باشید.

 

سریال یاغی محمد کارت از ابتدای امسال وارد شبکه نمایش خانگی شد و تصویر برداری آن سال گذشته انجام شده است و با موضوع دارم و اجتماعی مجوز نمایش اینترنتی گرفته است و بازیگران مشهور و پرطرفدار زیادی در این کار به ایفای نقش پرداخته اند. محمد کارت کارگردان این سریال تبحر خاصی در فیلم سازی دارد و قبلا با ساخت فیلم سینمایی شنای پروانه، خودش را به مخاطبان عرصه فرهنگ به اثبات رسانیده است. پارسا پیروزفر در کنار طناز طباطبایی دو تن از پرمخاطب ترین بازیگران ایرانی در این کار هنری بازی کرده اند و جزء نقش های اصلی سریال بشمار می روند.

اسامی بازیگران سریال یاغی + نام نقش های سریال با عکس

اسامی بازیگران سریال یاغی

این سریال هنرمندان خوبی را در تیتراژ خود جای داده است و بازیگران زیادی از جمله: مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، امیر مقیمی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، افشین حسن لو، مائده تقوایی، الیکا ناصری، هادی دیباجی، آبان عسکری، نادر شهسواری، مهدی حسینی نیا، امیررضا دلاوری، علی محمد حسام فر، ناهید مسلمی، محمد صابری، توفیق حیدری، حسن همتی، سعید شریف، بهرام ابراهیمی، سامان مهکویه، عباس ایمانی و صفر محمدی، نیکی کریمی در این کار بازی کرده اند.

 

همچنین نام بازیگران مرد معروف ایرانی همچون علی شادمان، فرهاد اصلانی، امیر جعفری به چشم می خورد و خانم طباطبایی هرمند زن مطرح و محبوب در لیست می باشد. طبق گفته کارگردان، پارسا پیروزفر بازیگر نقش اول مرد در این کار است که مدت ها بود کمتر جلوی دوربین می آمد اما با بستن قرارداد در سال گذشته تصمیم به بازی گرفته است. همچنین طناز طباطبایی بازیگر زن سریال یاغی است که پس از چند سال دوباره حاضر شد در شبکه نمایش خانگی حضور یابد.

اسامی بازیگران سریال یاغی + نام نقش های سریال با عکس

نقش های بازیگران سریال یاغی

ترکیب بازیگران سریال یاغی منجر به بیشتر دیده شدن آن شده و حضور چند بازیگر معروف در این کار در کنار هم منجر به تماشای بالای آن شده است. محمد کارت با دقت و ظرافت بسیار بالایی جمعی از هنرمندان را به این سریال دعوت کرده است و در سال های اخیر کمتر کاری بوده است که این همه سر و صدا کرده باشد. همچنین تعدادی بازیگر جدید نیز برای اولین بار با بازی در این سریال پا به عرصه هنر گذاشته اند و نام نقش های بازیگران سریال یاغی عبارتند از:

 

فرهاد اصلانی بازیگر نقش اکبر مجلل

طناز طباطبایی در نقش طلا
پارسا پیروزفر بازیگر نقش بهمن
علی شادمان ایفاگر نقش جاوید
الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا
امیر جعفری در نقش اسماعیل مقانلو (اسی قلک)
مه لقا باقری ایفاگر نقش نرگس مادر ابرا
آبان عسکری بازیگر نقش عاطی (خواهر جاوید)
مهدی حسینی نیا ایفاگر نقش رحمان (برادر بهمن)

ناهید مسلمی در نقش خانم گنجی
افشین حسنلو بازیگر نقش لالی
جواد خواجوی ایفاگر نقش حامد خواننده

عباس جمشیدی فر در نقش علی گرگین

نادر شهسواری بازیگر نقش سید

شهاب کرلو در نقش امید رستمی

بهرام ابراهیمی بازیگر نقش احسان
نیکی کریمی در نقش شیما

اسامی بازیگران سریال یاغی + نام نقش های سریال با عکس

خلاصه داستان سریال یاغی

سریال یاغی شبکه نمایش خانگی با نگاه به رمان سالتو به نویسندگی مهدی افروزمنش تولید شده است و با داستان جنایی و اجتماعی در مورد زندگی پسری از سطح فرهنگی پایین به نام جاوید گنجی است که به همراه خواهرش عاطفه در محله ای در پایین شهر زندگی می کنند. این پسر جوان علاقه زیادی به ورزش کشتی دارد و برای رسیدن به موفقیت با کشتی روی زمین خاکی محله شان شروع کرد و در اکثر مسابقات پیروز میدان می شود.

 

یک شب که این پسر در حال کشتی گرفتن است شخصی ثروتمند به اسم بهمن برای انتخاب کشتی گیر پا به محله شان می گذارد و او را برای مسابقات انتخاب می کند. در طول سریال مشاهده خواهید کرد که اسی قلک، بزرگ محله با جمع کردن جاوید و تعدادی از جوانان پایین شهر در کار ضایعات است و به شدت به دنبال منافع شخصی خود است و برای اینکه جاوید از زمین کشتی خاکی به مسابقات جهانی راه پیدا نکند به هر دری می زند.

 

جاوید بازیگر نقش اول در داستان سریال یاغی به دلیل نامشخص بودن پدرش شناسنامه ندارد و به دنبال سرنخی از خانواده پدری اش است تا بتواند هویت دار شود. او همچنین عاشق دختری به نام ابرا است که این دختر به همراه خانواده اش به خارج از کشور مهاجرت می کنند و جاوید درصدد است تا بتواند راهی پیدا کند و خودش را به ابرا برساند.

 

بهمن که کودکی سختی را پشت سر گذاشته و خودش نیز در عرصه کشتی کار کرده است ظاهرا فردی دلسوز و مهربان با جاوید است اما او حتی به همسرش طلا مطلا هم رحم نمی کند و برای رسیدن به پول از هر راهی استفاده می کند. بهمن با همدستی برادرش رحمان در کار توزیع و پخش مواد مخدر هستند و تصمیم دارد تا از بچه های تیم کشتی برای ورود مواد مخدر به کشور استفاده کند.

اسامی بازیگران سریال یاغی + نام نقش های سریال با عکس

سریال یاغی کی پخش میشود

زمان پخش سریال یاغی از شبکه نمایش خانگی از روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ می باشد و شما بینندگان محترم می توانید هر هفته پنجشنبه ها منتظر پخش قسمت جدید این سریال از فیلیمو باشید. این سریال طبق قرار قبلی با تهیه کننده هر هفته یک قسمت پخش می شود و راس ساعت هشت صبح پنجشنبه ها روی پلتفرم فیلیمو قابل نمایش خواهد بود.

اسامی بازیگران سریال یاغی + نام نقش های سریال با عکس

سریال یاغی چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال یاغی محمد کارت در فیلیمو ۲۰ قسمت ۶۰ دقیقه ای است که مدتی قبل تر پخش قسمت اول این سریال را تماشا کردید. ممکن است با تدوین مجدد و یا تصمیم کارگردان تعداد بیشتری قسمت ساخته شود که هنوز مشخص نشده است. درباره ساخت فصل دوم ان هنوز تصمیمی گرفته نشده است و باید منتظر ماند که آیا امکان ادامه قصه وجود دارد یا خیر که به زودی اعلام خواهد شد. محمد کارت کارگردان با تجربه ایرانی در کنار سایر عوامل فیلم سازی توانستند یک کار فرهنگی عالی و سطح بالا را تولید کنند.

اسامی بازیگران سریال یاغی + نام نقش های سریال با عکس

عوامل سریال

این سریال با تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی و کارگردانی محمد کارت، یک کار درخور و درجه یک شده است و پدرام پورامیری و حسین دوماری از نویسندگان خوب سینما و تلویزیون کار نگارش را به انجام رسانیده اند. فیلمنامه سریال بارها مورد بازبینی و ویرایش قرار گرفته است و تیم نویسندگان از تجربیات خوب شان در نوشتن داستان این سریال استفاده کرده اند و کارهای قبلی شان همه رکورد فروش بالا را زده است. عوامل سریال یاغی عبارتند از:

 

دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی

مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان

دستیار اول فیلمبردار: هومن خلیلی
تدوین: اسماعیل علیزاده
طراح صحنه: حجت اشتری
طراح لباس: محمد کارت
مدیر صدابرداری: سعید زند
مدیر تولید: مسعود زمانی

جانشین مدیر تولید: میلاد مولازاده
آهنگساز: بامداد افشار
طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی
طراح گریم: محسن دارسنج

مدیر برنامه‌ریزی: وحید کاشی
منشی صحنه: ماریا میرنژاد
طراح جلوه‌ های ویژه رایانه‌ ای: امین پهلوان‌ زاده
طراح جلوه‌ های ویژه میدانی: آرش آقابیگ
عکاس: مجید طالبی و پیموده باران
طراح لوگو: محمد روح‌ الامین
طراح تیتراژ: حامد بارئی طبری
مستند پشت‌ صحنه: جواد رزاقی زاده
مدیر تدارکات: سید رسول حاتمی
اتالوناژ: استودیو روشنا
پشتیبانی فنی: حمید لدنی

اسامی بازیگران سریال یاغی + نام نقش های سریال با عکس

اسامی بازیگران سریال یاغی + نام نقش های سریال با عکس

عکس بازیگران سریال یاغی

اسامی بازیگران سریال یاغی + نام نقش های سریال با عکس

در این نوشتار شما بازدید کننده عزیز را با عکس و اسامی بازیگران سریال نمایش خانگی یاغی آشنا کردیم و شما می توانید از تماشای این سریال در سایت فیلیمو لذت ببرید.

جدیدترین مطالب