اسامی بازیگران سریال زمین گرم + خلاصه داستان و زمان پخش

اسامی بازیگران سریال زمین گرم + خلاصه داستان و زمان پخش

اسامی بازیگران سریال زمین گرم

سریال زمین گرم شبکه سه سیما در شهریور ماه سال 99 برای پخش آماده شده است و در این بخش اسامی بازیگران سریال زمین گرم سعید نعمت الله را با هم مرور خواهیم کرد. مجموعه زمین گرم یک کار تلویزیونی پر بازیگر است که با ژانر مذهبی و خانوادگی در کنداکتور شبکه 3 سیما قرار گرفته است و برای ایام محرم و صفر 99 آماده پخش شده است. این سریال تلویزیونی محصول جدید تلویزیون است که سعید نعمت الله آنرا کارگردانی کرده و محمدرضا شفیعی تهیه کننده این سریال است. این کار تلویزیونی اولین ساخته سعید نعمت الله در مقام کارگردان است و ایشان تا پیش از این نویسنده بوده است.

 

بازیگران سریال زمین گرم عبارتند از: مرجان شیرمحمدی، علیرضا خمسه، اصغر همت، نادر فلاح، کامران تفتی، دنیا مدنی، علیرضا آرا، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، صادق برقعی، ندا عقیقی، مرتضی درویش‌زاده، مسعود شریف، علیرضا اولیایی، وحید فعال و… از بازیگران سریال زمین گرم هستند.

اسامی بازیگران سریال زمین گرم + خلاصه داستان و زمان پخش

داستان سریال زمین گرم

در خلاصه داستان سریال زمین گرم آمده است که دو برادر بعد از سالیان سال دوری از یکدیگر با هم مواجه می شوند و برادر بزرگتر که ساعات پایانی عمر خویش را می گذارند برای گفتن یک راز به سراغ برادر کوچک خود می رود. او مدتی بعد از اینکه وصیت خود را به برادرش می کند از دنیا می رود و حالا این بردار کوچکتر است که با شنیدن این وصیت نامه با چالشی بزرگ رو به رو می شود و مسیر زندگی اش به کل تغییر می کند.

 

زمان پخش سریال زمین گرم

مجموعه تلویزیونی زمین گرم در شب های شهریور ماه 99 روی انتن شبکه سه سیما می رود و زمان پخش سریال زمین گرم هر شب راس ساعت 20:45 دقیقه می باشد. این مجموعه تلویزیونی طی دو مرحله و در روز بعد از پخش قسمت اصلی بازپخش می گردد و زمان تکرار های سریال زمین گرم راس ساعت 10 صبح و 2 بعدازظهر می باشد که امیدواریم از تماشای آن در کنار خانواده لذت ببرید.

 

سریال زمین گرم چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال زمین گرم به تازگی توسط کارگردان این مجموعه بیان شده است و باید بدانید که مجموعه زمین گرم، یک سریال 30 قسمتی است که از دهم شهریور 99 هر شب از شبکه 3 سیما روی آنتن می رود.

اسامی بازیگران سریال زمین گرم + خلاصه داستان و زمان پخش

بیوگرافی بازیگران سریال زمین گرم

در این بخش از سایت سماتک بیوگرافی بازیگران سریال زمین گرم شبکه 3 سیما به همراه عکس های بازیگران این مجموعه تلویزیونی را با هم مرور خواهیم کرد. در صورتی که تمایل دارید با بازیگران مجموعه زمین گرم شبکه سه بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید. این سریال 30 قسمتی جدیدترین اثر تلویزیونی سعید نعمت الله است که در شهرهای ایران تصویر برداری شده است. بازیگران بسیار نام آشنایی در این سریال مذهبی ایفای نقش کرده اند که از مهمترین آنها می توان به دنیا مدنی، کامران تفتی، علیرضا خمسه و مارال فرجاد اشاره کرد.

اسامی بازیگران سریال زمین گرم + خلاصه داستان و زمان پخش

دنیا مدنی

دنیا مدنی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران در تیر ماه سال 1369 در شهر تهران چشم به جهان گشود و یکی از بهترین بازیگران و طراحان لباس ایرانی است که در دنیای سینما و تلویزیون مشغول فعالیت است. وی دختر کوچک رویا تیموریان است و مدت ها دستیار طراح لباس در سینما بوده است. پدرش میرولی الله مدنی از تهیه کننده های خوب ایرانی بوده است و یک خواهر به اسم درنا دارد و به تارگی در سریال زمین گرم بازی کرده است.

اسامی بازیگران سریال زمین گرم + خلاصه داستان و زمان پخش

علیرضا خمسه

علیرضا خمسه بازیگر نقش یارعلی در سریال زمین گرم است که در تاریخ نهم بهمن ماه سال 1331 در شهر زنجان متولد شده است. این بازیگر در رشته روانشناسی درس خوانده است و دوران دانشجویی خود را در دانشکده شهید بهشتی گذرانده است و برای تحصیل در عرصه پانتومیم مدتی در فرانسه زندگی می کرده است. او یکی از بهترین بازیگران کمدی ایران است و در یک خانواده 11 نفره به دنیا آمده است. او مدت 2 سال در فرانسه به تحصیل رشته پانتومیم پرداخته است و سال 1359 مجددا به ایران بازگشت. ایشان نخستین بار در سال 1362 و در سن 31 سالگی تصمیم به ازدواج گرفت و حاصل ازدواج شان یک پسر به اسم احمدرضا است.

اسامی بازیگران سریال زمین گرم + خلاصه داستان و زمان پخش

کامران تفتی

کامران تفتی بازیگر نقش اصلان متولد فروردین ماه سال 1358 است که در تهران چشم به جهان گشود. او یک بازیگر تمام عیار در سینما و تلویزیون است که مدت هاست در عرصه مجری گری هم فعالیت دارد. او فرزند اردشیر تفتی بازیگر قدیمی تلویزیون است و نخستین بار 7 ساله بود که در یک تئاتر بازیگری را در کنار پدرش تجربه کرد. سریال خواب و بیدار یکی از بهترین کارهای تلویزیونی کامران تفتی بوده است که تجربه منحصر به فردی با مهدی فخیم زاده داشته است. پس از آن مهدی فخیم زاده ایشان را برای بازی در سریال حس سوم دعوت به همکاری کرد و رفته رفته با تلویزیون به اوج شهرت رسید.

اسامی بازیگران سریال زمین گرم + خلاصه داستان و زمان پخش

مرجان شیرمحمدی

مرجان شیرمحمدی بازیگر نقش فروغ ( زن اصلان) در سریال زمین گرم است که در این شب ها از شبکه سه سیما در حال پخش می باشد. مرجان شیرمحمدی در آذر ماه سال 1352 در تهران متولد شده است و در ابتدا عرصه هنر را با رشته نقاشی کلید زد و رفته رفته وارد عرصه بازیگری تلویزیون شد. او از سن 22 سالگی برای یادگیری فنون بازیگری در کلاس های آزاد بازیگری شرکت کرد و مدت ها زیر نظر استاد مرحوم حمید سمندریان مشغول تحصیل در رشته بازیگری بوده است. با سریال خانه به خانه از قاب تلویزیون دیده شد و فیلم سینمایی مرسدس بنز نخستین کار سینمایی خانم بازیگر بود. او از ازدواج اول خود یک پسر به اسم ماکان دارد که این ازدواج خیلی زود به طلاق ختم شد. آهیل پسر دوم مرجان شیرمحمدی است که در کانادا متولد شد و همسر فعلی ایشان بهروز افخمی می باشد.

اسامی بازیگران سریال زمین گرم + خلاصه داستان و زمان پخش

شیوا ابراهیمی

شیوا ابراهیمی بازیگر زن ایرانی در بهمن ماه سال 1355 در تهران چشم به جهان گشود و به تازگی در سریال زمین گرم شبکه 3 سیما بازی کرده است. وی یکی از علاقه مندان به عرصه بازیگری است و در رشته بازیگری تئاتر درس خوانده است. نخستین بار در سن 20 سالگی با بازی در سریال کهنه سوار جلوی دوربین رفت. شیوا ابراهیمی همسر خدایاری است که حاصل ازدواج این بازیگر و همسرش یک دختر به اسم نفس است که در سال 81 متولد شده است.

اسامی بازیگران سریال زمین گرم + خلاصه داستان و زمان پخش

اصغر همت

اصغر همت بازیگر نقش پدر فروغ است که در شیراز به دنیا آمده است و متولد آذر ماه سال 1331 می باشد. ایشان در رشته تئاتر در دانشکده تهران تحصیل کرده است و سالها پیش با افسر اسدی بازیگر ایرانی ازدواج کرده است. او از همسرش دو فرزند به نام های غزل و هامون دارد و این زوج هنرمند در سال 1358 با هم ازدواج کرده اند.

اسامی بازیگران سریال زمین گرم + خلاصه داستان و زمان پخش

بیشتر درباره سریال زمین گرم

تصویر برداری سریال زمین گرم به دلیل تشدید ویروس کرونا مدتی متوقف شده بود که مجددا با حکم وزارت بهداشت و سلامت کشور کلید زده شد. این سریال اول سعید نعمت الله است که آنرا کارگردانی کرده و ایشان قبل از این سریال، نویسنده سریال های جراحت، رستگاران، برادرجان، مادرانه، شیدایی و عقیق بوده است که قلم بسیار شیوا و مخاطب جذب کنی دارد.

اسامی بازیگران سریال زمین گرم + خلاصه داستان و زمان پخش

عوامل سریال زمین گرم

عوامل تولید مجموعه تلویزیونی زمین گرم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: سعید نعمت اله

مدیر تولید: آرش زینال خیری

برنامه ریز و دستیار اول : فرزاد رحمانی

دستیار نویسنده: وحید فعال

مدیر تصویربرداری: خسرو دادگر

مدیر صدابرداری: سعید احمدی

طراح لباس: آزاده قوام

طراح صحنه: مرتضی پورحیدری

طراح گریم: کامران خلج

مدیر تدارکات: زهیر پیرهادی

جلوه ‌های ویژه میدانی: رضا ترکمان

عکاس: سحر محراب

مشاور رسانه ای: زهرا دمزآبادی

 

در این بخش از سایت سماتک بیوگرافی به همراه اسامی بازیگران سریال زمین گرم را برایتان تهیه و گردآوری کردیم و امیدواریم از پخش این سریال در شب های دهه دوم محرم امسال لذت ببرید.

جدیدترین مطالب