اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون

سریال چرخ گردون را در این بخش به شما کاربر گرامی معرفی خواهیم کرد و در صورتی که تمایل دارید با هنرمندان و اسامی بازیگران سریال چرخ گردون آشنا شوید از شما دعوت می کنیم با ما همراه باشید. این سریال طنز تلویزیونی با تمرکز بر مضامین خانوادگی و اجتماعی و با هنرمندی دو تن از بهترین بازیگران ایرانی (علیرضا خمسه و حمید لولایی) تولید شده است.

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

سریال چرخ گردون شبکه ۲ سیما یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر کمدی و اجتماعی است که در سال ۱۴۰۲ تولید شده است. کارگردانی این سریال را جواد مزدآبادی بر عهده داشته و تهیه‌کننده آن سعید مرادی است. این سریال از شبکه دو سیما پخش می‌شود و داستان دو رقیب به نام‌های کریم آشی و غلام عدسی را روایت می‌کند که رقابت و رفاقت آن‌ها در یک پارک آغاز می‌شود و ماجراهای کمدی متعددی را به دنبال دارد.

 

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون عبارتند از: حمید لولایی، علیرضا خمسه، کمند امیر سلیمانی، نیما شاهرخ شاهی، رامین ناصرنصیر، شهین تسلیمی، افشین سنگ چاپ، آتش تقی پور، اکبر رحمتی، کریم قربانی، آیدا ابراهیمی، ماهک حسینی،  مجید شهریاری، ساقی زینتی، حمیدرضا حافظ شجری، سولماز حصاری، فرهاد بشارتی، حسن اسدی، بیتا خردمند، محمدرضا عباس‌نژاد، مجید علم‌بیگی، یوسف ملک‌زادگان، فرشاد حسینی موحد، فرزاد حاتمیان، فرخنده فرمانی، محسن حسنی، علی آذری، میثم رمضانی، محمد مالکی، سهیل میرزآقایی و … .

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

نام نقش های سریال چرخ گردون

• حمید لولایی بازیگر نقش کریم آشی (آش فروش، پدر سحر، رقیب غلام)
• علیرضا خمسه در نقش غلام عدسی (عدسی فروش، رقیب کریم)
• ساقی زینتی در نقش زن سیرآبی
• کمند امیرسلیمانی بازیگر نقش خانم جدیکار (مدیر پارک)
• آیدا ابراهیمی در نقش سحر (دختر کریم آش فروش)
• مجید شهریاری بازیگر نقش آقای سیرابی (مامور پارک)
• شهین تسلیمی بازیگر نقش خانم مهربان (زن کریم آشی)
• نیما شاهرخ شاهی در نقش امیر (کارگردان ضبط فیلم در پارک)
• رامین ناصرنصیر بازیگر نقش هوشنگ (همسر خانم جدیکار)
• کریم قربانی در نقش دوست کریم
• اکبر رحمتی در نقش دوست کریم
• افشین سنگ چاپ در نقش منوچهر (کارتن خواب پارک)
• آتش تقی پور در نقش دوست کریم
• حمیدرضا حافظ شجری بازیگر نقش علی
• فرخنده فرمانی زاده بازیگر نقش معشوقه کریم
• سهیل میرزاآقایی در نقش امیر (دوست سحر، نخبه، مخترع)
• عرفان رشیدپور بازیگر نقش شاهرخ (عضو گروه تئاتر)

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

خلاصه داستان

این مجموعه طنز تلویزیونی در مرکز سیمرغ سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تولید و آماده پخش شده و خط داستان سریال چرخ گردون مربوط به دو شخصیت رقیب به نام‌های کریم آشی (با هنرمندی حمید لولایی) و غلام عدسی (با هنرمندی علیرضا خمسه) است. این دو شخصیت در یک پارک با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ که این رقابت سرآغاز ماجراها و قصه‌های شیرین و جذابی می‌شود. قصه سریال روایت‌گر موقعیت‌های کمدی و شوخی‌هایی است که توسط این دو شخصیت و خانواده‌های آن‌ها خلق می‌شود. هدف اصلی این سریال ایجاد لحظات شاد و دلنشین برای مخاطبان است.

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

در ادامه داستان سریال چرخ گردون، کریم آشی و غلام عدسی هر کدام دارای شخصیت‌های منحصر به فرد و جذابی هستند که در تعامل با یکدیگر و دیگر شخصیت‌های قصه، لحظات خنده‌دار و همچنین انسانی را ایجاد می‌کنند. این دو با هم رقابت می‌کنند و در عین حال دوستی و رفاقت بین آن‌ها نیز مشهود است، که این ترکیب به داستان جذابیت خاصی می‌بخشد.

 

زمان پخش

پخش سریال چرخ گردون شبکه ۲ سیما از تاریخ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ کلید خورده است. شما بینندگان عزیز می توانید روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته راس ساعت ۲۱:۳۰ شاهد پخش این مجموعه طنز از قاب تلویزیون باشید. همچنین، بازپخش این سریال نیز در روز بعد از پخش قسمت اصلی در ساعات ۰۰:۴۵ بامداد و ۱۶:۱۵ عصر انجام می‌شود؛ و در همین مدت کوتاه توانسته مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

سریال چرخ گردون چند قسمت است

سریال چرخ گردون یک اثر طنز تلویزیونی ایرانی بوده که با ژانر کمدی و اجتماعی در کنداکتور پخش شبکه دو سیما قرار گرفته است. تمام قسمت‌های این سریال با تلاش و همکاری گروهی از هنرمندان و تکنسین‌های مجرب در زمینه‌های هنری تولید شده است؛ که نشان‌دهنده تعهد و پشتکار تیم سازنده در ارائه یک اثر تلویزیونی با کیفیت است​​​​. این سریال با ۹۰ قسمت ساخته شده و تولید و پخش این مجموعه نشان‌دهنده تلاش‌های فرهنگی و هنری در عرصه تلویزیون می‌باشد.

 

این سریال تلویزیونی طنز پس از چند ماه فیلمبرداری در پارک لاله تهران، برای پخش آماده شده است. سعید مرادی تهیه‌کننده سریال اعلام کرده که تصویربرداری قسمت‌های فصل دوم این مجموعه به زودی آغاز خواهد شد و بازیگران سریال چرخ گردون همچون علیرضا خمسه و حمید لولایی در آن حضور خواهند داشت؛ و همچنین استعدادهای جوان و جدیدی را به تلویزیون و صنعت رسانه معرفی خواهد کرد​​​​​​​​. همچنین ایشان در مصاحبه‌ای دیگر اشاره کرده که هدف از این پروژه نشان دادن یک جامعه کوچک در قالب یک پارک بوده است.

 

بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون

سریال‌های تلویزیونی، به واسطه داستان‌های جذاب و شخصیت‌های هنری که در آن به ایفای نقش می‌پردازند، همواره جایگاه ویژه‌ای در دل مخاطبان داشته‌اند. یکی از جنبه‌های مهم هر سریال طنز تلویزیونی، بازیگرانی هستند که نقش‌های مختلف آن را به تصویر می‌کشند. شناخت زندگی حرفه‌ای و شخصی این هنرمندان می‌تواند تأثیر عمیقی بر درک ما از شخصیت‌ها و داستان سریال داشته باشد. بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون شبکه دو سیما نه تنها یک نگاه عمیق به تجربیات و دستاوردهای آنها در طول دوران فعالیت‌شان ارائه می‌دهد، بلکه می‌تواند مخاطب را با چهره‌های مشهور مورد علاقه‌شان بیشتر آشنا سازد.

 

حمید لولایی

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

حمید لولایی بازیگر ایرانی متولد ۳ دی ۱۳۳۴ در کیاشهر است. او در سن ۳۵ سالگی ازدواج کرد و دو دختر به نام‌های سارا و مریم دارد. لولایی کار حرفه‌ای خود را با تئاتر آغاز کرد و سپس در آزمون مدیران سینمایی شرکت کرده و به مدت ۹ سال مدیر سینما آزادی تهران بود. او برای اولین بار در سال ۱۳۶۰ با یک سریال تلویزیونی جلوی دوربین رفت و در سال ۱۳۷۳ در مجموعه نوروز ۷۲ به کارگردانی مهران مدیری دیده شد​​. حمید لولایی بازیگر نقش کریم آشی در سریال چرخ گردون در کنار فعالیت‌های هنری، به سوارکاری و فوتبال علاقه‌مند است و از بازی‌های چارلی چاپلین و پرویز پرستویی لذت می‌برد.

 

علیرضا خمسه

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

علیرضا خمسه بازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و مجری ایرانی است که در ۹ بهمن ۱۳۳۱ در تهران متولد شده است. او شهرت خود را مدیون بازی در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی ایرانی است. او در سن ۵۶ سالگی توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای بازی در فیلم بیست از جشنواره فیلم فجر دریافت کند. یکی از هنرمندی های محبوب علیرضا خمسه در نقش غلام عدسی سریال چرخ گردون است. علیرضا خمسه سال‌ها پیش با مروارید پورشفیقی ازدواج کرده که به عنوان گریمور در سینما و تلویزیون فعالیت می‌کرده است. او یک پسر به نام احمدرضا دارد که در اسپانیا زندگی می‌کند و دو دختر به نام‌های درسا و گلسا دارد که درسا در رشته مهندسی سخت‌افزار کامپیوتر تحصیل کرده است​​​​.

 

ساقی زینتی

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

ساقی زینتی بازیگر ایرانی متولد ۲۵ مرداد ۱۳۴۹ در شهر رشت است. او فارغ‌التحصیل فوق‌لیسانس رشته ریاضی است و فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد. سپس با حضور در رادیو و تلویزیون به اوج شهرت یافت. ایشان تاکنون در سریال‌ها و فیلم‌های متعددی ایفای نقش کرده است. ساقی زینتی سال‌ها پیش ازدواج کرد و از این ازدواج صاحب یک دختر به نام سارینا صابری است که در سال ۱۳۸۰ به دنیا آمد. متاسفانه همسر ایشان چند سال پیش فوت کرده‌اند. سارینا نیز همانند مادرش در عرصه بازیگری فعالیت دارد و در چند تله‌فیلم بازی کرده است.

 

کمند امیرسلیمانی

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

کمند امیرسلیمانی بازیگر ایرانی در ۱۶ خرداد ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمده است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است و فعالیت هنری خود را از سن ۷ سالگی آغاز کرد. کمند امیرسلیمانی بازیگر نقش خانم جدیکار در سریال چرخ گردون به مدت شش سال برای زندگی به امارات مهاجرت کرد و در این مدت از صحنه سینما و تلویزیون دور بود. پس از بازگشت به ایران، فعالیت‌های هنری خود را از سر گرفت. ایشان با ورقا عامری ازدواج کرده و صاحب یک پسر به نام ایلیا است​​.

 

آیدا ابراهیمی

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

آیدا ابراهیمی بازیگر جوان و نوظهور سینما و تلویزیون ایران، با استعداد و تلاش خود در مدت کوتاهی توانسته است که جایگاه خود را در میان هنرمندان سینما و تلویزیون ایران تثبیت کند. آیدا ابراهیمی بازیگر نقش سحر دختر کریم آشی در سریال چرخ گردون را ایفاگر شده است. گفته می‌شود که او دوره‌های آموزشی بازیگری را در کلاس‌های آزاد گذرانده است، که نشان دهنده علاقه و تعهد او به هنر بازیگری است. توانایی آیدا ابراهیمی در ایفای نقش‌های مختلف و تلاش او برای بهبود مهارت‌های بازیگری خود، او را به یکی از چهره‌های قابل توجه در عرصه هنری ایران تبدیل کرده است.

 

مجید شهریاری

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

مجید شهریاری بازیگر با استعداد و شناخته‌شده ایرانی در تاریخ ۹ شهریور ۱۳۳۹ در شهر تهران چشم به جهان گشود. او از دوران جوانی کار خود را در عرصه بازیگری آغاز کرد. فارغ‌التحصیلی او در رشته ادبیات فارسی نشان‌دهنده علاقه و تعهد او به فرهنگ و ادبیات ایران است. شروع فعالیت هنری این بازیگر هم‌زمان با هنرمندان برجسته‌ای چون اکبر عبدی می‌باشد. او در طول دوران حرفه‌ای خود در آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی به ایفای نقش پرداخته است.

 

شهین تسلیمی

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

شهین تسلیمی بازیگر زن ایرانی سینما و تلویزیون در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۳۳۴ در خشکرود متولد شد. وی تاکنون در سریال‌های متعددی نقش آفرینی کرده است. ایشان فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۲ کلید زد و تاکنون در آثار متعدد سینمایی و تلویزیونی ایفای نقش کرده است. شهین تسلیمی بازیگر نقش زن کریم آشی سال‌ها پیش با احسان گرامی ازدواج کرده بود که همسرش در اسفند ۱۳۹۸ درگذشت. ثمره این ازدواج دو دختر بوده‌اند. خانم بازیگر به دلیل تحصیل دخترانش، مدتی در هند، ترکیه و کانادا زندگی کرده و به شدت اهل سفر است.

 

نیما شاهرخ شاهی

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

نیما شاهرخ شاهی بازیگر ایرانی معروف در ۱۷ مرداد ۱۳۶۰ در تهران متولد شده است و نقش امیر در سریال چرخ گردون را ایفاگر شده است. او در سن ۲۲ سالگی به طور اتفاقی وارد عرصه بازیگری شد؛ زمانی که برای همراهی یکی از دوستانش به یک مرکز تست بازیگری رفته بود. نیما شاهرخ شاهی دارای مدرک لیسانس مهندسی عمران بوده و تا کنون ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد​​. همچنین دارای یک خواهر به اسم نیلوفر است که در کشور سوئد زندگی می کند.

 

رامین ناصرنصیر

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

رامین ناصرنصیر بازیگر مترجم، و کارگردان ایرانی در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمده است. او فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و از سال ۱۳۷۳ در تلویزیون فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز نمود. ایشان تاکنون در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی متعددی بازی کرده است. وی علاوه بر بازیگری در زمینه ترجمه متون نیز فعالیت دارد و به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، و اسپانیایی مسلط است. رامین ناصرنصیر بازیگر نقش هوشنگ در سریال چرخ گردون اولین کتاب خود را درباره نمایشنامه در سال ۱۳۷۷ منتشر کرد. ایشان علاوه بر بازیگری به عکاسی و ادبیات علاقه‌مند است و گفته شده که شعر هم می‌گوید.

 

کریم قربانی

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

کریم قربانی بازیگر و نوازنده معروف ایرانی در تاریخ ۱ مرداد ۱۳۳۶ در شهر بندر انزلی متولد شد. او در زمینه بازیگری و نوازندگی فعالیت‌های چشمگیری داشته و در اجرای بسیاری از آلبوم‌های موسیقی حضور داشته است​​. همچنین او به عنوان مسئول اداره نظارت و صدور پروانه نوار کاست در مرکز موسیقی و داوری آثار موسیقی در جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی و هنری فعالیت کرده است. کریم قربانی سال‌ها پیش با خانم صدیقه آبادی خواه ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو پسر به نام‌های امین و امیر بود. متأسفانه، همسر ایشان در سال ۱۳۷۰ درگذشت و پسرشان امیر نیز در سال ۹۸ بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت.

 

اکبر رحمتی

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

اکبر رحمتی بازیگر سینما و تلویزیون ایران در سال ۱۳۲۸ در تهران متولد شد. وی در سن ۳۴ سالگی اولین حضور تلویزیونی خود را تجربه کرد. اکبر رحمتی با فرین وحدانی ازدواج کرده و صاحب یک پسر به نام رهی است. او بازنشسته وزارت ارشاد بوده و گفته که برخی نقش‌ها را برای تامین مخارج زندگی‌ام بازی می‌کنم.

 

افشین سنگ چاپ

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

افشین سنگ چاپ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شده است. وی از یک خانواده با اصالت گیلانی بوده و در محله نظام‌آباد تهران بزرگ شده است. ایشان دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر است و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۴ در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما آغاز کرده است. بهار حقیقی همسر افشین سنگ چاپ است که فیلمنامه‌نویس می باشد. افشین سنگ چاپ بازیگر نقش منوچهر در سریال چرخ گردون در زمینه‌های مختلف هنری فعال بوده و علاوه بر بازیگری، به بازیگردانی و دستیار کارگردانی نیز می‌پردازد.

 

آتش تقی پور

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

آتش تقی پور یکی دیگر از بازیگران سرشناس ایرانی است که در شهر خوی چشم به جهان گشود. ایشان متولد ۱۵ فروردین ماه سال ۱۳۲۴ بوده و در رشته بازیگری در دانشگاه هنرهای دراماتیک تحصیل کرده است. او سال‌ها پیش با شهین علیزاده پیمان زندگی مشترک بست و حاصل ازدواج‌شان دو فرزند پسر و یک دختر می‌باشد.

 

حمیدرضا حافظ شجری

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

حمیدرضا حافظ شجری در روز ۱۷ دی ماه ۱۳۸۱ در شهر مشهد چشم به جهان گشود. او تا مقطع دیپلم درس خوانده و تحصیلات خود را در رشته هنر به پایان رسانده است. حمیدرضا حافظ شجری بازیگر نقش علی در سریال چرخ گردون می‌باشد که این کار طنز تلویزیونی نخستین تجربه حرفه ای او از قاب تلویزیون می‌باشد.

 

فرخنده فرمانی زاده

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

فرخنده فرمانی زاده بازیگر و هنرمند توانمند سینما و تلویزیون ایران متولد ۱۴ اسفند ۱۳۲۹ بوده و در شهرستان قائمشهر استان مازندران چشم به جهان گشود. اطلاعاتی از همسر و فرزندان ایشان در دسترس نمی‌باشد و باید بدانید در رشته روانشناسی تحصیل کرده و یک مددکار موفق نیز می‌باشد.

 

سهیل میرزاآقایی

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

سهیل میرزاآقایی بازیگر نقش امیر در سریال طنز چرخ گردون یکی از هنرمندان جدید الورود تئاتر، سینما و تلویزیون ایران بوده و در دهه ۷۰ به دنیا آمده است. او پیش از این و در دهه ۹۰ در دو فیلم‌سینمایی به ایفای نقش پرداخته است که موجب دیده شدنش گردید.

 

تصویربرداری سریال چرخ گردون در تهران

تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی که در پارک لاله تهران انجام شده بود، پس از چندین ماه کار فشرده به پایان رسید. در این پروژه، تیمی متخصص و زبده شامل حسین باقریان به عنوان جانشین تهیه‌کننده، احسان صاحب جمعی به عنوان ناظر کیفی، حسین ناظریان به عنوان مدیر فیلمبرداری، سامان تفرشی به عنوان مدیر برنامه‌ریزی، و دیگر اعضای تیم فنی و هنری حضور داشتند.

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

در شب آخر تصویربرداری، وحید جلیلی قائم‌مقام صدا و سیما و مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ صداوسیما در پشت صحنه حاضر شدند تا حمایت خود را از این پروژه نشان دهند. این حضور نمایانگر اهمیت و حمایت سازمان صداوسیما از تولیدات داخلی و هنرمندان است.

 

مرتضی شفیع آهنگساز سریال چرخ گردون

کار آهنگسازی سریال چرخ گردون توسط مرتضی شفیع انجام شده است. او یکی از عناصر مهم تیم خلاق و فنی این مجموعه تلویزیونی به شمار می‌رود و موسیقی او نقش مهمی در ایجاد فضای هنری و عاطفی سریال دارد. انتخاب موسیقی مناسب برای هر سریال نقش کلیدی در انتقال احساسات و تقویت جذابیت بصری داستان دارد. مرتضی شفیع با استفاده از تجربه و مهارت خود در آهنگسازی، به این مجموعه کمک کرده است تا بتواند مخاطب را درگیر داستان کند و تجربه‌ای به یادماندنی را برای آنها فراهم آورد​​.

 

جواد مزدآبادی کارگردان سریال چرخ گردون

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

جواد مزدآبادی یکی از کارگردانان فعال و خلاق بوده که در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۵۳ در مشهد به دنیا آمده است. وی فارغ‌التحصیل رشته طراحی صنعتی از دانشگاه هنر تهران نیز می‌باشد. او از سال ۱۳۷۵ در زمینه کارگردانی و فیلم‌نامه‌نویسی فعالیت می‌کند و با توجه به سابقه‌ی کاری خود، توانسته نقش مؤثری در تولید آثار تلویزیونی داشته باشد. یکی از مهم‌ترین آثار او، سریال طنز چرخ گردون است که به کارگردانی او و تهیه‌کنندگی سعید مرادی ساخته شده است. علاوه بر این سریال، جواد مزدآبادی در پروژه‌های دیگری نیز به عنوان کارگردان فعالیت داشته است.

 

عوامل

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

نویسنده و کارگردان: جواد مزدآبادی
تهیه کننده: سعید مرادی
دستیار اول کارگردان: امید خیرخواه
مدیر تصویربرداری: حسین ناظریان
مدیر تدارکات: ایمان پناهی راد
صدابردار: امید قربانی
طراح صحنه و لباس: سعید آهنگرانی
عکاس: فرزاد اسدیان

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

عکس بازیگران سریال چرخ گردون

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون + نام نقش های سریال با عکس

در این پست شما را با عکس و اسامی بازیگران سریال چرخ گردون شبکه دوم سیما آشنا کردیم و امیدواریم از پخش این سریال طنز تلویزیونی در کنار افراد خانواده نهایت لذت را ببرید.

جدیدترین مطالب