اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ + نام نقش های سریال با عکس

اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ + نام نقش های سریال با عکس

بازیگران سریال نون خ ۴

سریال نون خ ۴ شبکه یک سیما به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی در ژانر کمدی و طنز برای پخش در ایام نوروز ۱۴۰۲ آماده شده است و قرار است در ایام ماه مبارک رمضان هم پخش شود. با توجه به استقبال خوب مردم از فصل های دیگر این مجموعه تلویزیونی، بازیگران فصل چهارم سریال نون خ باز هم از قاب تلویزیون دیده می شوند و پس از طی مراحل تولید، شما شاهد قسمت های دیگری از این سریال طنز تلویزیونی خواهید بود. در این نوشتار شما را با عکس و اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ آشنا خواهیم کرد و گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما برای عید نوروز امسال با یک مجموعه طنز به استقبال بینندگان خود خواهد رفت.

 

بازیگران سریال نون خ ۴ همان هایی هستند که در فصل های قبلی دیده بودید و در این بین فقط بیژن بنفشه خواه افتخار حضور داده است و علی اخوان هم از جمله هنرمندان جدیدی است که در فصل ۴ حضور پیدا کرده است. نخستین بار سعید آقاخانی بازیگر نقش نورالدین خانزاده سال ۹۸ فصل یک این سریال را کلید زد و مورد توجه عموم بینندگان قرار گرفت و باید بدانید نویسندگی فصل چهار نیز بر عهده امیر وفایی بوده و به سفارش شبکه یک سیما برای عید نوروز و ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ تولید شده است.

اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ + نام نقش های سریال با عکس

اسامی بازیگران سریال نون خ ۴

سریال نون خ ۴ در راستای شناخت و معرفی اقوام کردنشین ایران بسیار فعالیت کرده و به خوبی توانست مردم نقاط مختلف را با آداب و رسوم کردها آشنا کند. اکثر سکانس ها هم در استان کرمانشاه تصویر برداری شده است و با توجه به اینکه سعید آقاخانی کارگردان اهل کردستان و شهرستان بیجار است خیلی خوب توانست فرهنگ مردمان خونگرم و مهمان نواز کرد را در قاب تلویزیون به تصویر بکشد. شما در تک تک لوکیشن ها شاهد بخشی از فرهنگ هموطنان کرد هستید و با پخش ترانه های کردی در تیتراژ سریال نون خ ۴ از خوانندگان کرد همچون حسن زیرک، حسین صفامنش و مظهر خالقی بیننده حال و هوای کردستان را بهتر درک خواهد کرد.

 

اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ عبارتند از: سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، بیژن بنفشه خواه، کاظم نوربخش، علی صالحی، ندا قاسمی، صهبا شرافتی، هدیه بازوند، نسرین مرادی، پاشا جمالی، سیروس میمنت، امیر سهیلی، سید حسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، ماشاالله وروایی، علی اخوان مطلق و هومن حاجی عبدالهی در فصل چهارم نون خ نقش آفرینی کرده‌اند.

اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ + نام نقش های سریال با عکس

نقش های بازیگران سریال نون خ ۴

نام نقش های سریال نون خ ۴ را در فصل های قبلی هم برای شما کاربران گرامی بیان کرده ایم و در این نوشتار هم دو مرتبه آنها را بازگو خواهیم کرد. جالب است بدانید که علی صالحی بازیگر نقش فریبرز پیش تر گفته بود که یکی از دلایل ادامه دار شدن این کار طنز، بازخوردی است که از مردم گرفته اند و با توجه به فیدبک خوبی که عوامل و بازیگران از بینندگان دریافت کرده اند هر سال شاهد ساخت فصل جدیدی از این کار طنز تلویزیونی هستیم. یکی از مهمترین دلایل موفقیت این سریال کیفیت بالای آن است که مورد پسند و رضایت مردم قرار گرفته است. همچنین این بازیگر طناز جوان گفته بسیاری از هموطنان کار طنز را دوست دارند و قبلا استقبال خوبی از سریال های پایتخت و زیر آسمان شهر کرده اند. همچنین به دلیل نو بودن لوکیشن های این سریال که در اقلیم کردستان ضبط شده است از نظر فضا، لباس و نوع زبانی که دارند جذاب است.

 

سعید آقاخانی بازیگر نقش نورالدین خانزاده

اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ + نام نقش های سریال با عکس

سعید آقاخانی بازیگر و کارگردان زاده ۴ اسفند ۱۳۵۰ در شهرستان بیجار کردستان چشم به جهان گشود. وی یکی از هنرمندان خطه کردستان است که پس از رسیدن به سن ۱۸ سالگی به تهران رفت و فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران می باشد و سال ها پیش با تئاتر فعالیت خود را شروع کرد. اولین تجربه فیلم سینمایی ایشان در سال ۱۳۷۶ با فیلم کلید ازدواج شروع شد و در سریال متهم گریخت به عنوان نویسنده همکاری کرد. سعید آقاخانی بازیگر نقش نورالدین خانزاده در سریال نون خ ۴ در کنار سایر هنرمندان یک کار طنز درجه یک تولید کرده و گلرخ حقیقی همسر ایشان است که حاصل ازدواج شان دو فرزند دختر است.

 

هدیه بازوند در نقش روژان

اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ + نام نقش های سریال با عکس

هدیه بازوند متولد ۲۷ مراد ۱۳۶۶ در بندرعباس یکی از بازیگران خوب سینما و تلویزیون ایران است و اصالتا کرد بوده که طبق دعوت سعید آقاخانی هدیه بازوند در نقش روژان دختر نورالدین خانزاده در سریال نون خ ۴ ایفای نقش کرده است. ایشان در رشته مهندسی معماری تحصیل کرده و دوره های بازیگری را در آموزشگاه تخصصی امین تارخ گذرانده است. این بازیگر دو برادر دارد و نخستین بار در سال ۹۷ پس از رسیدن به سن ۳۱ سالگی با سریال هشتگ خاله سوسکه به کارگردانی محمد مسلمی در نقش موش بند جلوی دوربین رفت.

 

علی صادقی بازیگر نقش سیروس

اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ + نام نقش های سریال با عکس

علی صادقی متولد ۱۰ آذر سال ۱۳۵۹ در شهر تهران است و بازیگر طنز اهل ایران است. این بازیگر فارغ التحصیل رشته کامپیوتر است و مدرک فوق دیپلم دارد. علی صادقی بازیگر نقش سیروس شوهر مرجان است و ایشان در شهر تهران متولد شد و خانواده ای ۵ نفره دارد. او فرزند دوم خانواده است. یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوجکتر از خودش دارد. پدر او تراشکار است و مادرش هم خانه دار است.

 

ندا قاسمی در نقش شیرین

اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ + نام نقش های سریال با عکس

ندا قاسمی بازیگر اهل کرمانشاه متولد ۳۰ خردادماه ۱۳۶۶ و فارغ التحصیل دکترای شیمی آلی از دانشگاه تهران است. وی پیش از این که بعنوان بازیگر شناخته شود در عرصه گویندگی و دوبلوری و همچنین تئاتر فعالیت می کرده است. او به صورت جدی یکی از دوبلوران رادیوی کرمانشاه است و هنوز هم در این عرصه حضور فعال دارد. به دلیل اینکه لهجه کردی دارد توانست نقش شیرین در فصل چهارم سریال نون خ را به خوبی بازی کند و در این سریال نقش همسر سلمان را ایفاگر شده است.

 

حمیدرضا آذرنگ بازیگر نقش خلیل

اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ + نام نقش های سریال با عکس

حمیدرضا آذرنگ بازیگر درجه یک و حرفه ای سینما و تلویزیون ایران متولد ۲ خرداد ۱۳۵۱ نمایشنامه‌ نویس، کارگردان، و بازیگر ایرانی زاده تهران است. او نامزد سیمرغ بلورین از جشنواره فجر است و در دانشگاه آزاد رودهن و در در رشته روان‌ شناسی بالینی تحصیل کرده و تا مقطع کارشناسی پیش رفته است. این بازیگر نقش خلیل را در این مجموعه تلویزیونی به خوبی ایفاگر شده و در زمینه نویسندگی و شعر هم دستی دارد. حمیدرضا آذرنگ با خانم ساناز بیان ازدواج کرده است و ثمره ازدواج شان دو فرزند پسر به نام های بامداد و هیراد است و همسر این بازیگر هم در عرصه نویسندگی و کارگردانی تئاتر در حال فعالیت می باشد.

 

بیژن بنفشه خواه

اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ + نام نقش های سریال با عکس

بیژن بنفشه خواه بازیگر مرد سینما و تلویزیون ایران متولد ۱ فروردین ۱۳۵۲ و زاده تهران است. وی فارغ‌ التحصیل رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد ورودی سال ۱۳۷۱ می باشد. خبر حضور بیژن بنفشه خواه در سریال نون خ ۴ در برنامه اینترنتی معرکه که ویژه جام‌ جهانی بود داده شد و این هنرمند طناز از حضورش در این سریال خبر داد. این بازیگر فرزند دوم خانواده و پسر رضا بنفشه خواه بازیگر است و مادرش خانم نیکی زاده رهبر دبیر بازنشسته آموزش و پرورش است. بیژن بنفشه خواه سالها پیش با نسیم صحرایی ازدواج کرد و حاصل این پیوند دو فرزند بنام های امیرعلی و یاسمین است.

 

کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان

اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ + نام نقش های سریال با عکس

کاظم نوربخش متولد ۱ مهرماه سال ۱۳۵۵ در شهرستان بیجار متولد شد و بازیگر سینما و تلویزیون است و از سن ۱۲ سالگی پا به عرصه تئاتر گذاشت. کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان شوهر شیرین در سن ۲۷ سالگی ازدواج کرد که حاصل آن دو دختر بنام نازنین زهرا و نازنین زینب می باشد. وی در دبیرستان در رشته ادبیات و علوم انسانی تحصیل کرده است و تحصیلات دانشگاهی ندارد. سلمان در این سریال خواستگار شیرین دختر آقا نوری است و گاوی به نام جاناتان دارد که علاقه زیادی به آن دارد.

 

سیروس میمنت در نقش کیوان

اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ + نام نقش های سریال با عکس

سیروس میمنت رنجبر بازیگر و نویسنده ایرانی متولد ۴ خرداد ۱۳۳۸ و زاده کرمانشاه می باشد و تا مقطع دیپلم درس خوانده است و ۸ سال در جبهه جنگ تحمیلی حضور داشته است. وی در سن ۱۹ سالگی ازدواج کرد و دارای ۴ فرزند پسر است. ایشان در بسیاری از سریال های طنز تلویزیونی حضور داشته است و علاوه بر بازیگری در عرصه نویسندگی هم فعالیت دارد. او در یک خانواده پرجمعیت متولد شده است و پدرش معلم مکتب خانه و مادرش خانه دار بود و در گذشته سختی های زیادی را برای پیشرفت متحمل شده است.

 

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک

اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ + نام نقش های سریال با عکس

صهبا شرافتی بازیگر متولد ۸ مهر ماه سال ۱۳۷۷ و در شهرستان سقز به دنیا آمده است. وی اصالتا کرد دارد و در حال حاضر دانشجو است و نقش روناک، دختر خواهر نورالدین خانزاده را ایفاگر شده است که به دلیل در سفر بودن پدر و مادرش در خانه دایی اش آقانوری زندگی می کند و با ماجراهای خانواده او همراه شده‌ است. این بازیگر تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است و به دلیل چهره اش یک نقش جدی را بازی می کند در حالی که در واقعیت اصلا خشن نیست و اهل شعر و شاعری است.

 

نسرین مرادی در نقش فریده

اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ + نام نقش های سریال با عکس

نسرین مرادی متولد ۲۷ خرداد ۱۳۵۷ زاده تبریز، بازیگر اصالتا ترک زبان است. وی فارغ‌التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران است و همسر ایشان کامبوزیا پرتوی نویسنده می باشد و این بازیگر فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و حالا در سینما و تلویزیون حضور دارد. این هنرمند زن ایرانی فعالیت خود در حیطه بازیگری با اجرای تئاترهای دانشجویی در ارومیه و تبریز کلید زد و باید بدانید یک فرزند بنام یاسین آزاد دارد.

 

پاشا جمالی در نقش مهیار

اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ + نام نقش های سریال با عکس

پاشا جمالی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۷۰ زاده رشت بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که با سریال شهرزاد در نقش اصغری دیده شد. وی فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد می باشد و تا مقطع لیسانس ادامه تحصیل داده است. فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و با دعوت سعید آقاخانی برای نقش مهیار انتخاب شد. او تاکنون ازدواج نکرده است و فرزندی ندارد. مهیار داماد نورالدین است و شخصیتی است که می‌خواهد خودش را به دیگران ثابت کند، اما مدام گند می زند.

 

ماشاالله وروایی بازیگر نقش عمو کاووس

اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ + نام نقش های سریال با عکس

ماشاالله وروایی متولد ۱۳۲۹ در کرمانشاه خلبان نظامی بازنشسته و بازیگر اهل کرمانشاه است. وی در دانشگاه افسری نیروی هوایی ارتش تحصیل کرده است و کار خود را در کادر پرواز در کارهای نمایش و هنر آغاز کرده‌ است و در جبهه های جنگ هم حضور داشت. این بازیگر مرد ایرانی اهل روستای وروا در منطقه درود فرامان کرمانشاه است.

 

هومن حاجی عبدالهی در نقش حاج آقا

اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ + نام نقش های سریال با عکس

هومن حاجی عبداللهی بازیگر، گوینده و مجری تلویزیون اهل ایران متولد ۲۳ تیر ۱۳۵۴ زاده تهران است. او دیپلم ریاضی و فیزیک، دیپلم گرافیک رایانه ای دارد و انصرافی رشته تئاتر تهران مرکز سال ۱۳۷۲ بوده است. این بازیگر در سال ۱۳۸۲ و در سن ۲۸ سالگی با سلیمه قطبی گوینده و مدیر دوبلاژ ازدواج کرده و ثمره ازدواج شان یک فرزند پسر بنام جانان می باشد.

 

خلاصه داستان سریال نون خ ۴

سریال نون خ ۴ داستان متفاوتی دارد و با قلم امیر وفایی به نگارش درآمده است. با توجه به اینکه در فصل های قبلی قصه ها بسیار جذاب بوده پیش بینی می شود در این فصل هم شاهد داستان جذاب و خوبی باشیم که بیننده را پای تلویزیون میخکوب کند. در فصل چهارم پس از یورش گله گرگ ها به روستا و تار و مار شدن گاو و گوسفندان روستاییان، زندگی اهالی با چالش جدیدی مواجه می شود. بزرگان ده تلاش می کنند با شکار گرگ ها اوضاع را به حالت عادی برگردانند، اما هر بار به دلایلی موفق نمی شوند. آنها به اجبار برای حل مشکل خود یکی از شکارچیان ده بالا را استخدام می کنند. در ادامه آنچه باعث شعله ور شدن اختلافات قدیمی بین دو روستا شده، اهالی روستای نورالدین خانزاده را برای خروج از رکود اقتصادی، جمعیتی و جبران عقب ماندگی از ده بالا به تکاپو می اندازد و ماجراهای ریز و درشتی را رقم می زند.

اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ + نام نقش های سریال با عکس

سریال نون خ ۴ کی پخش میشود

زمان پخش سریال نون خ ۴ از شبکه ۱ سیما در شب های نوروز ۱۴۰۲ از شنبه تا چهارشنبه هر شب راس ساعت ۲۲:۰۰ اعلام شده است و روی آنتن خواهد رفت و طبق اعلام کنداکتور شبکه پنجشنبه ها و جمعه ها پخش نخواهد شد. همچنین این سریال در سه نوبت بازپخش خواهد شد که احتمالا در ساعت ۰۱:۰۰ بامداد، ۰۸:۳۰ صبح و ۱۵:۰۰ بعدازظهر خواهد بود که برای اطلاع از زمان دقیق پخش بهتر است به سایت شبکه اول سیما مراجعه کنید.

اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ + نام نقش های سریال با عکس

سریال نون خ ۴ چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال نون خ ۴ طبق اعلام عوامل ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای است که از روز اول فروردین ماه ۱۴۰۲ روی آنتن خواهد رفت. جالب است بدانید بیژن بنفشه خواه هم در تمام قسمت های فصل ۴ حضور دارد که در ابتدا قرار بود حسن معجونی نقش او را ایفاگر شود اما پس از بررسی بیشتر مشخص شد حمیدرضا آذرنگ در کنار بیژن بنفشه خواه در این فصل حضور خواهند داشت. پیش تولید فصل چهار از خرداد ماه سال گذشته کلید خورد و برای ماه رمضان ۱۴۰۲ آماده پخش شد.

 

بنابر اعلام تهیه کننده و کارگردان اگر بینندگان از این فصل هم به خوبی استقبال کنند احتمالا فصل های دیگری از این کار طنز تلویزیونی در آینده ساخته خواهد شد. طبق مصاحبه با مهدی فرجی نگارش فیلمنامه در تابستان سال گذشته به پایان رسیده است و این روزها مراحل نهایی تدوین قسمت ها را توسط امیر شیبان خاقانی سپری می‌کند. برخی از بازیگران همچون حمیدرضا آذرنگ که در فصل دوم حضور داشتند در این فصل هم مجددا جلوی دوربین رفته اند.

اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ + نام نقش های سریال با عکس

عوامل سریال

مجموعه نون خ ۴ طبق برنامه ریزی عوامل برای نوروز ۱۴۰۲ تولید شده و از مدت ها قبل پیش تولید آن کلید خورده است. بسیاری از هنرمندان در این سریال با زبان کردی و لهجه کرمانشاهی صحبت می کنند و اکثریت شان بومی منطقه کردستان هستند. یکی از دوستان خوب سعید آقاخانی، سیروس میمنت است که طبق گفته خودش دوستی سی ساله با سعید دارد و یکی از آرزوهایش این بوده است که لباس کردی تن کند و در مقابل دوربین بازی کند. عوامل سریال نون خ ۴ عبارتند از:

 

کارگردان: سعید آقاخانی
نویسنده: امیر وفایی
مجری طرح: علی‌اکبر کریمی
مدیر تولید: منصور غضنفری
مشاور تهیه‌کننده: حسام بابایی
ناظر کیفی: علی‌اصغر داوودآبادی
دستیار یک کارگردان: محمد غفاری
مدیر برنامه‌ریزی: ساناز بصیر
مدیر تصویربرداری: سجاد حیدری
تصویربردار: مصطفی معمار
مدیر صدابرداری: امیر عاشق‌ حسینی
صداگذار: امیر حسین صادقی
تدوین: امیر شیبان خاقانی
طراح صحنه: سید حسین عالی‌نژاد
طراح لباس: پگاه ترکی
طراح چهره‌پردازی: بابک اسکندری
آهنگساز: صادق آزمند
جلوه‌های ویژه کامپیوتری: امیر ولیخانی
اصلاح رنگ: امیر ولیخانی
مدیر روابط عمومی و تبلیغات: علی زادمهر
جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان
مدیران تدارکات: محمد محمدنیا
مسعود یوسفی
مشاور حقوقی: عزت‌الله افتخاری
منشی صحنه: سارا عبداللهی
دستیار تدوین: الهام بدیعی
عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: میثم محمدی
تیتراژ: مجید یوسف‌ زاده
مشاور انتظامی: هدایت‌ الله سجادی
تدوین: امیر شیبان خاقانی

اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ + نام نقش های سریال با عکس

عکس بازیگران سریال نون خ ۴

اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ + نام نقش های سریال با عکس

در این مقاله شما کاربران محترم را با اسامی بازیگران سریال نون خ ۴ آشنا کردیم و امیدواریم از تماشای این سریال در کنار خانواده در نوروز امسال لذت ببرید.

جدیدترین مطالب