بیوگرافی بازیگران سریال کامیون + عکس بازیگران سریال کامیون

بیوگرافی بازیگران سریال کامیون + عکس بازیگران سریال کامیون

بیوگرافی بازیگران سریال کامیون

در این مطلب از سایت سماتک بیوگرافی بازیگران سریال کامیون به همراه تصاویر بازیگران در پشت صحنه را تهیه و گرداوری کرده ایم. سریال کامیون به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم آرزو و شهرام دانشپور برای پخش در ایام عید نوروز 99 ساخته شده است. پخش این سریال تلویزیونی از روز جمعه یکم فروردین ماه است و داستان این سریال با ملودرام طنز درباره یک راننده کامیون که قبلا فوتبالیست بوده می باشد و مهدی هاشمی این نقش را ایفاگر شده است. بازیگران سریال کامیون همگی جزء چهره های محبوب و معروف سینما و تلویزیون هستند، هنرپیشه هایی از جمله: لعیا زنگنه، امید روحانی و جهانبخش سلطانی در این مجموعه طنز نوروزی به ایفای نقش پرداخته اند. در ادامه با بازیگران سریال کامیون آشنا خواهید شد.

بیوگرافی بازیگران سریال کامیون + عکس بازیگران سریال کامیون

ساعت پخش سریال کامیون

سریال کامیون نوروز 99 هر شب راس ساعت 21:00 از شبکه 2 سیما به روی آنتن می رود و تکرار های آن در چند مرحله انجام می شود.

 

اسامی بازیگران سریال کامیون

در این مجموعه بازیگرانی از جمله: نسرین مقانلو، گیتی قاسمی، مهدی هاشمی، بیتا سحرخیز، جهانبخش سلطانی، سپند امیرسلیمانی، بهنام شرفی، آرزو نبوت، سیاوش مفیدی، ماهان عبدی و مهسا طهماسبی ایفای نقش کرده اند.

بیوگرافی بازیگران سریال کامیون + عکس بازیگران سریال کامیون

بیوگرافی مهدی هاشمی بازیگر سریال کامیون

مهدی هاشمی بازیگر مرد متولد آذرماه سال ۱۳۲۵ و زاده شهر لنگرود است و در رشته هنرهای نمایشی تحصیل کرده است. او همسر سابق گلاب آدینه و پدر نورا هاشمی می باشد؛ همچنین برادر ناصر هاشمی دیگر بازیگر مشهور کشورمان است. او با بازی در مجموعه سلطان و شبان و همچنین مجموعه روزگار قریب به شهرت بالایی دست یافت. ثمره این زندگی یک دختر به نام نورا می باشد که او نیز حرفه پدر و مادر را در بازیگری پیش گرفت و با سیاوش اسعدیان کارگردان ازدواج کرده و یک پسر به نام اوستا دارد. در تاریخ ۷ تیر ۱۳۹۸ مهنوش صادقی ادعا کرد که همسر مهدی هاشمی‌ ست و با او ازدواج قانونی کرده‌ است.

 

بیوگرافی نسرین مقانلو بازیگر سریال کامیون

نسرین مقانلو متولد یکم تیرماه ۱۳۴۷ در شهر تهران است. فرزند اول خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. خواهرش در آمریکا زندگی می کند و برادرش مربی سطح بالای تکواندو است. مادرش قبل از انقلاب تئاتر کار می کرده است. همسرنسرین مقانلو، کمال خلیلیان فوتبالیست تیم ملی و استقلال ساکن امریکا بوده است که برای دیدار با خانواده اش به ایران می آید. از طریق آشنایان با همسرش آشنا می شود و پس از دو ماه نامزدی با هم ازدواج می کنند و به امریکا می روند.

بیوگرافی بازیگران سریال کامیون + عکس بازیگران سریال کامیون

بیوگرافی سپند امیرسلیمانی بازیگر سریال کامیون

سپند امیرسلیمانی متولد ۱۳۵۶ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او همچنین برادر کمند امیرسلیمانی (بازیگر) و پسر سعید امیرسلیمانی بازیگر می‌باشد و او متأهل می‌باشد. او زاده تهران و برادر کمند امیرسلیمانی و همچنین پسر سعید امیرسلیمانی می باشد. او بازیگر، مجری و نوازنده است و با مارال آراسته ازدواج کرده است. سپند امیرسلیمانی با بازی در سری فیلم های اخراجی ها به شهرت رسید.

 

بیوگرافی بیتا سحر خیز بازیگر سریال کامیون

بیتا سحرخیز متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۱ در تهران است. مدرک کارشناسی دبیری ابتدایی را گرفته ولی شغل اصلیش بازیگری است. از آثار بیتا سحرخیز در سینما می‌ توان انعکاس، هم‌خانه، فقط چشم‌هاتو ببند و نسکافه داغ داغ اشاره کرد. ضمن اینکه در تلویزیون کارهای راه بی‌پایان و ترانه مادری را در کارنامه دارد. در عالم بازیگری گرچه پرونده کاری‌ اش تنها به چند کار محدود می‌شود اما همان چند کار کافی است تا بیتا سحرخیز را به چهره شناخته شده‌ای تبدیل کند؛ مینای راه بی‌پایان، مهسای هم‌خانه و البته بیش از همه نغمه ادیب. او چنان در سریال ترانه مادری در نقش نغمه ادیب فرو رفته که حتی اختلاف سنی‌ اش با محسن افشانی چندان به چشم نمی‌آید.

بیوگرافی بازیگران سریال کامیون + عکس بازیگران سریال کامیون

بیوگرافی شهاب عباسی بازیگر سریال کامیون

شهاب عباسی متولد ۲۷ آذر ۱۳۵۲در تبریز، بازیگر است او فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی می باشد، او حالا علاوه بر بازیگری، گویندگی نیز می کند و تجربه های ارزشمندی در کارگردانی و نویسندگی نیز دارد. با وجود اخبار و عکس های کذب منتشر شده از همسر شهاب عباسی او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است، او می گوید در تهران زندگی می کنم و به این شرایط عادت کرده ام

بیوگرافی بازیگران سریال کامیون + عکس بازیگران سریال کامیون

بیوگرافی جهانبخش سلطانی بازیگر سریال کامیون

جهانبخش سلطانی متولد ۱۳۳۰ در اصفهان، بازیگر است. او فارغ التحصیل دیگله طبیعی می باشد به جز بازیگری، نویسنده و کارگردانی تئاتر هم انجام داده است، متاهل بوده و سه فرزند دارد و حالا استاد دانشگاه است. جهانبخش سلطانی در سال ۱۳۵۸ وقتی ۲۸ ساله بود با زهره طاعی ازدواج کرد که ثمره این ازدواج سه فرزند می باشد، دو پسر و یک دختر بنام سارا دارد. فرزندم اولش سارا در زمینه بازیگری در سینما تا به حال ده ها نقش اول را بازی کرده است؛ فعالیت هنری خود را با بازیگری و نویسندگی در دوران دبستان آغاز کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال کامیون + عکس بازیگران سریال کامیون

بیوگرافی فرهاد بشارتی بازیگر سریال کامیون

فرهاد بشارتی (زادهٔ ۱۳۴۵ در گیلان) است و بازی در عرصه نمایش را از سال ۱۳۶۹ در تئاتر گیلان آغاز کرد. او دانش‌آموخته کارشناسی ارشد بازیگری و کارگردانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است و سال ۱۳۷۶ و پس از پایان تحصیلاتش به‌طور جدی تری وارد عرصه تصویر شد. بشارتی سابقه بازی در تئاتر و تعداد زیادی سریال تلویزیونی با کارگردانان خوب و مجموعه سازان داشته، او همچنین در تله فیلم بازی کرده‌است و چندین فیلم سینمایی در کارنامه اش دارد.

 

بیوگرافی آرزو نبوت بازیگر سریال کامیون

آرزو نبوت متولد مهر ماه سال ۱۳۶۲ در تهران می باشد و هم اکنون ۳۳ سال سن دارد. وی دارای کارشناسی ادبیات نمایش و بازیگری است و در زمینه شعر و نویسندگی هم فعالیت دارد. او بیشتر در زمینه تئاتر فعالیت داشته است و حضور وی در سریال علی البدل در نقش پریوش اولین تجربه بازیگری او در تلویزیون می باشد. آرزو نبوت تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. وی برنده ۵ تندیس بهترین بازیگری زن در جشنواره های تئاتری و کاندید بهترین بازیگری زن در بخش بین الملل جشنواره تئاتر سی و چهارم است.

بیوگرافی بازیگران سریال کامیون + عکس بازیگران سریال کامیون

بیوگرافی سیاوش مفیدی بازیگر سریال کامیون

سیاوش مفیدی در سال ۱۳۴۸ در اولین روز از آبان ماه در چالوس دیده به جهان گشوده است. ایشان دانش آموخته رشته مدیریت است و یکی از بازیگران سریال کامیون است. این هنرمند تجربه بازیگری در عرصه فیلم کمدی و طنز را دارد. فعالیت ایشان در عرصه مسابقات چون شوک و برنامه شادی و سرگرمی می توان اشاره کرد. سیاوش مفیدی با شیوا سلیمی ازدواج کرده است و صاحب دو فرزند پسر هستند.

 

بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر سریال کامیون

گیتی قاسمی متولد ۱۳۵۵ در ملایر، بازیگر است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال ۱۳۸۱ است، پدرش چندین سال در کشور عراق اسیر بود، وی ازدواج کرده و صاحب دو فرزند پسر است. گیتی قاسمی فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد اولین کار جدی اش با نمایشی بنام “بوق” به کارگردانی فرهاد تجویدی در سال ۱۳۸۷ بود اولین بار با سریال حیاط خلوت از مرکز سیمای قم وارد قاب تصویر شد.

بیوگرافی بازیگران سریال کامیون + عکس بازیگران سریال کامیون

بیوگرافی ماهان عبدی بازیگر سریال کامیون

ماهان عبدی از کمدین های معروف و مشهور ایرانی می باشد او کار هنری خود را از نمایش های طنز آغاز نمود. بازیگر جوان و کمدین ماهان عبدی در تاریخ ۲۵ آذر ماه سال ۱۳۶۶ در شهر تهران چشم به جهان گشود. وی از سنین نوجوانی به بازیگری علاقه داشته است و به خاطر چهره و سبک طنز وی خیلی زود به دنیای فیلم و سریال های کمدی وارد شد. او فعلا ازدواج نکرده است و بیشتر دوست دارد مجرد باشد با نقش های زیبای که در شکر آباد بازی نمود به اوج شهرت دست پیدا کرد او یکی از بهترین بازیگر در عرصه کمدی می باشد.

 

بیوگرافی علی عامل هاشمی بازیگر سریال کامیون

علی عامل هاشمی متولد ۲ شهریور ۱۳۶۵ در سبزوار، بازیگر است. فارغ التحصیل فوق دیپلم نویسندگی از دانشگاه فردوس مشهد و لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد اراک است، بجز بازیگری به مکانیکی علاقه دارد. علی هاشمی در خرداد ماه ۱۳۹۳ وقتی ۲۸ ساله بود با خانوم پگاه ترکی ازدواج کرده است. او بازیگری حرفه ای در مقابل دوربین را با فیلم سینمایی لطفا مزاحم نشوید به کارگردانی محسن عبدالوهاب از سال ۱۳۸۹ شروع کرد. علی عامل هاشمی برادر کوچک تر هدایت هاشمی بازیگر سرشناس تلویزیون است، این دو یک برادر بنام هادی هم دارند، نام خانواده کامل این هنرمندان عامل هاشمی می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال کامیون + عکس بازیگران سریال کامیون

بیوگرافی شیدا یوسفی بازیگر سریال کامیون

شیدا یوسفی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون در ایران است. شیدا یوسفی متولد ۲۰ آذر ماه سال ۱۳۶۵ در تهران و فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سوره است. در عرصه تئاتر نیز بتازگی حضور جدی دارد، او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است شیدا یوسفی، فعالیت خود در حوزه هنری را با دستیاری کارگردان و منشی گری صحنه شروع کرد. اولین حضور تلویزیونی او در سریال بچه مهندس بوده است.

 

بیوگرافی مهسا طهماسبی بازیگر سریال کامیون

مهسا طهماسبی آبان ۱۳۷۲ در کرج متولد شد او در رشته تئاتر دانشگاه تهران با گرایش عروسکی کرده است. مهسا طهماسبی اولین تجربه بازیگری اش را در سریال دیوار به دیوار کسب کرده است. عمه اش مائده طهماسبی از بازیگران سطح اول سینما و تلویزیون است. مهسا مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است او می گوید که فعلا تصمیم ازدواج ندارم میخواهم که به تحصیلات عالیه بپردازم و ببینم خدا چه میخواهد. شوهر عمه او فرهاد آئیش نیز جز بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون محسوب می شود.

بیوگرافی بازیگران سریال کامیون + عکس بازیگران سریال کامیون

بیوگرافی شیوا خسرومهر بازیگر سریال کامیون

شیوا خسرومهر متولد ۲۴ آبان ۱۳۵۰،سبزوار بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. شیوا خسرومهر در خانواده ای هنرمند متولد شده است. شیوا خسرومهر یک دختر به نام رکسانا دارد. شیوا خسرومهر فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است، شیوا خسرو مهر علاوه بر بازیگری در زمینه داستان نویسی هم فعالیت دارد. شیوا خسرو مهر یک دختر بنام رکسانا دارد که به قول خودش همه زندگی اش را در بر می گیرد، دختر شیوا خسرو مهر در دانشگاه گریم خوانده و کار تئاتر انجام میدهد، البته حرکات فرم و به بازیگری علاقه ندارد، اما به هر حال وارد این حرفه شده است.

 

بیوگرافی بهنام شرفی بازیگر سریال کامیون

بهنام شرفی، متولد سال ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران می باشد. وی دانش آموخته کلاس‌های بازیگری تئاتر استاد سمندریان می باشد و علاوه بر بازیگری مدیر صحنه و کارگردان نیز بوده است. درباره ازدواج ایشان اطلاعاتی در دست نیست و متاهل یا مجرد بودن ایشان مشخص نیست.

بیوگرافی بازیگران سریال کامیون + عکس بازیگران سریال کامیون

بیوگرافی فرج‌ الله گلسفیدی بازیگر سریال کامیون

فرج الله گل سفیدی متولد ۱۳۳۷ در روستای گلسفید لنگرود گیلان، بازیگر است. او اصالت گیلانی دارد اما بزرگ شده تهران است، در طول سال ها فعالیتش در حدود ۱۲۵ اثر تلویزیونی و سینمایی حضور داشته است این بازیگر خوش مشرب و مردمی بسیار متواضع است. فرزام، فرشاد حمید سه پسر او بواسطه فعالیت های پدر وارده عرصه هنر شدن و هر کدام در بخشی از پشت صحنه فعالیت میکنند او یک دختر نیز دارد

 

بیوگرافی هادی مرتضی زاده بازیگر سریال کامیون

هادی مرتضی‌زاده شرکت‌کننده برنامه عصر جدید یکی از بازیگران سریال نوروزی کامیون است. او در یکی از قسمت‌های برنامه عصرجدید شرکت و اعلام کرد نمی‌تواند خوب صحبت کند، اما چون کسی را که دوست دارد و خواسته آن فرد این است که در برنامه احسان علیخانی شرکت کند، به همین دلیل به برنامه آمده است و شروع به آواز خواندن کرد، در حالی که نمی‌توانست کلمات را درست ادا کند. همین اجرای او مردم را تحت تاثیر قرار داد، اما از اوسط اجرا خیلی خوب کلمات را ادا کرد و بعد از پایان اجرا گفت که ببینید چه بازیگر خوبی هستم و توانستم شما را تحت‌تاثیر قرار بدهم! البته این حرکت هادی مرتضی‌زاده در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد و موافق و مخالف زیادی هم داشت. حال قرار است او هم در سریال نوروزی شبکه دو نقش یک دانشجو را بازی کند.

بیوگرافی بازیگران سریال کامیون + عکس بازیگران سریال کامیون

بیوگرافی لعیا زنگنه بازیگر سریال کامیون

لعیا رنگنه متولد سال ۱۳۴۴ و مردادماهی می باشد. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر تهران است و با بازی در سریال در پناه تو به شهرت بالایی دست یافت. خانم زنگنه صاحب یک دختر به نام سارا می باشد.

 

بیوگرافی امید روحانی بازیگر سریال کامیون

امید روحانی پزشک، منتقد فیلم و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر است . امید روحانی فرزند امیر روحانی و متولد ۱۳۴۰ تهران می‌باشد. وی از دانشگاه علوم پزشکی تهران مدرک طبابت عمومی خود و از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مدرک تخصصی بی‌هوشی را گرفت. مریم موسوی همسر امید روحانی است که ۵۵ سال سن دارد و از سن ۲۲ سالگی به عقد آقای روحانی بازیگر در آمده است. مریم موسوی هنرمند نیست اما به هنر علاقه بسیاری دارد و اطلاعاتی از فرزندان این زوج در دسترس نیست.

بیوگرافی بازیگران سریال کامیون + عکس بازیگران سریال کامیون

بیوگرافی زهره فکورصبور بازیگر سریال کامیون

زهره فکور صبور زادۀ ۱ فروردین ۱۳۵۷ تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایرانی اسـت. زهره فکور صبور دریک خانواده 7 نفری با سه خواهر و یک برادر بـه دنیا آمد و خودش فرزند آخر اسـت پدرش کرمانشاهی و مادرش هم سمنانی هستند اما وی در تهران متولد شده اسـت. او کار بازیگری خودرا باسریال نرگس در تلویزیون آغاز کرد و پس ازآن در سریالهای روزگار جوانی بی بی گل ادامه داد.

 

بیوگرافی نادر سلیمانی بازیگر سریال کامیون

نادر سلیمانی متولد سال ۱۳۴۵ و اسفندماهی می باشد. او زاده شهر آبادان است و با بازی در سریال ساعت خوش و همچنین باغ مظفر به شهرت بالایی دست یافت. او فرزند محمدرضا سلیمانی و همسر پری صمدی می باشد. آقای سلیمانی دو فرزند به نام های هومان و بارسین دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال کامیون + عکس بازیگران سریال کامیون

بیوگرافی خشایار راد بازیگر سریال کامیون

خشایار راد متولد ۵ مهر ۱۳۳۰ در تهران، بازیگر می باشد تا مقطع دیپلم نظام قدیم بیشتر درس نخوانده است او کارمند بانک صادرات است که وارد عرصه تئاتر و سپس بازیگری سینما و تلویزیون رسید و حالا دو پسر نیز دارد. آقای راد سالهاست ازدواج کرده و دو پسر به نام امید و نوید و یک نوه بنام اهورا دارد، یکی از پسرها لیسانس مدیریت صنعتی و دیگری لیسانس روان شناسی بالینی می باشد

 

بیوگرافی هادی مرتضی زاده شوکی بازیگر سریال کامیون

هادی مرتضی زاده از بازیگران تئاتر کشورمان می باشد. او متولد ۵ اردیبهشت است و با شرکت در برنامه عصر جدید و اجرای بی نظیرش به شهرت رسید. هادی مرتضی زاده در اولین فعالیت حرفه ای خود به تیم بازیگران سریال کامیون پیوسته است.

بیوگرافی بازیگران سریال کامیون + عکس بازیگران سریال کامیون

بیوگرافی حدیث نیکرو بازیگر سریال کامیون

حدیث نیکرو متولد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۵۸ در لاهیجان، بازیگر است او دیپلمه رشته تجربی از دبیرستان توحید است، از فعالیت های تئاتری به تلویزیون رسیده و متاهل می باشد، می گوید رنگ زندگی را بیشتر از هر چیزی دوست دارد. حدیث نیکرو سالهاست ازدواج کرده و متاهل است و یک پسر ۱۴ ساله بنام باربد دارد.

 

بیوگرافی مرتضی نجفی بازیگر سریال کامیون

مرتضی نجفی، مدیر فیلم برداری، بازیگر و فیلمبردار سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «آرایشگاه زیبا»، سریال تلویزیونی «بازپرس وارد می‌شود» و سریال تلویزیونی «صید در پی صیاد» فعالیت داشته است.

بیوگرافی بازیگران سریال کامیون + عکس بازیگران سریال کامیون

عکس ها و بیوگرافی بازیگران سریال کامیون را در این مقاله تقدیم به شما عزیزان و کاربران علاقه مند کردیم و امیدواریم از پخش این کار از قاب تلویزیون راضی باشید.

جدیدترین مطالب